i
Zdroj: WoT.cz
Několik poznámek z Gamescomu 2018
Během Gamescom streamu bylo zodpovězeno několik zajímavých dotazů, na tyto dotazy odpovídal designový ředitel World of Tanks Andrey Biletskiy pojďme se podívat na nejzajímavější z nich.
- Wargaming plánuje návrat téměř všech starých map, neočekávejte ale, že by se objevily starší problematické mapy, například Komarin atd.
- Andrey odhaduje, že vývoj map trvá asi 19 měsíců.
- Vytvoření zbrusu nových map, jako Minsk a Studzianki, trvá podstatně méně času, přepracování starých map trvá mnohem delší čas kvůli umísťování objektů.
- S vydáním aktualizace 1.0 Wargaming neustále pracuje na opravě “mizících střel”.
- Problém nastane, když je pevný objekt zasažen pod neočekávaným / lichým úhlem, čímž zmizí střela o něco neviditelného.
- Neexistuje odhadovaný čas, kdy budou všechny tyto problémy vyřešeny, ale podle Andreye se tým více zaměřuje na zpětnou vazbu od hráčů.
- Jsou plány na pokračování v přepracování uživatelského rozhraní hry, například Tech Tree. To se plánuje před vstupem dalších nových zemí do hry.
- Neexistují žádné plány na zavedení nových větví SPG, a to hlavně proto, že je hráči převážně nenávidí, Wargaming nechce přidávat do hry další toxicitu.
- Zároveň není v plánu odstranit SPG ze hry.
- Wargaming zkoumá další omezení SPG na hru, zatím ale nejsou žádné konkrétní podrobnosti.
- Britské lehké tanky jsou již potvrzeny, do hry by měly vstoupit celkem brzy. (Se zavedením kolových vozidel se domníváme, že budou zavedeny v polovině roku 2019. Vím, že Wargaming má mnoho informací o těchto tancích, takže nemají důvod se zdržovat)
- Wargaming se rovněž snaží najít švédské lehké tanky, více podrobností zatím nemáme.
- S kolovými vozy přijde i nová mechanika, která bude poškozovat sadu kol, ale ne všechny. Například Panhard EBR dvě centrální sady kol lze poškodit. Tím se změní manévrovatelnost vozidla.
- Kolová vozidla se budou pohybovat velice rychle, ale jejich manévrovatelnost nebude dobrá.
- Kolové vozy budou klasifikovány jako “lehké tanky” a budou začínat na střední úrovni od tieru V do tieru X. Důvodem je podle Wargamingu, že obrněná auta z 30. a 40. let nejsou určena k boji s tanky. (Pokud je to jejich důvod, podle mého názoru je to chyba. Existuje spousta obrněných vozů, které by mohly být porovnány s nízko profilovými tanky.)
- Kolové vozy budou mít horší palebnou sílu a dohled ve srovnání s lehkými tanky, což jim znesnadní přežití 1v1. Rychlost a manévrovací schopnosti budou jejich výhodou, pokud budou používány správně, budou určeny pro agresivní průzkum.
- Kolové vozy bude těžší zastavit, budou se i nadále moci pohybovat s některými vyřazenými koly, nebudou se ale pohybovat tak rychle.
- První kolové vozidlo nebude prémiové.
- Nová linie bude s největší pravděpodobností začínat na tanku B.C. 12t.
- Charakteristika kolových vozidel: agresivní scout kterého je těžké zastavit.
- Nejprve budou testovány na Sandboxu.
- Wargaming se obává, jaká nakonec budou kolová vozidla v bitvě.
- Příchod tanků s plamenomety je velmi nepravděpodobný. Ale mohly by být zavedeny například do režimu PvE.
- Režim Frontline se brzy vrátí, v současné době se Wargaming pokouší dále zlepšit hratelnost na počítačích s nízkým výkonem. Rovněž se plánují některé změny v ekonomické stránce režimu.
- Module na výměnu garáže zatím nepřijde, ale ve hře se objeví.
- 3D customizace má nyní vysokou prioritu.
- Jsou plány na zavedení nových “bonusů/perků”, pro ty, co mají prémiový účet. Toto se objeví velice brzy. (Mělo by to přidat daleko více peněz pro vlastníky prémiových účtů)
- Wargaming je blízko k vyřešení problému “Prémiové munice”. Bude to znamenat velké změny v HESH munici a doufejme, že to rovněž vyřeší problémy s Type 5 Heavy.