i
Zdroj: WoT.cz
Změny vlastností Panhard EBR 75
Jistě víte, že před pár dny někteří spolupracovníci WG a Youtubeři dostalo možnost otestovat nové kolové vozidlo na veřejném serveru. Po těchto testech byly provedeny změny, které se objeví v aktualizaci 1.4.
Stručné změny:
- Byl zvýšen výkonu motoru o 5 %
- Bylo zlepšeno zastavování vozidla
- Byla upravena doba přepínání mezi jízdními režimy 0,2 na 0,1 s
- Byl snížen postih při poškození kol
- Byla upravena manévrovatelnost při malé rychlosti
- Doba přebíjení zásobníku byla snížena z 10,3 s na 9,5 s
Detailní seznam změn
Dynamika:
- Výkon motoru byl změněn z 500 na 525 HP (+ 5%).
- Účinnost brzdění a taky do určité míry účinnost zrychlení (jako vedlejší účinek) se zlepšila.
- Změna režimu jízdy zkrácena z 0,2 na 0,1 s.
- Hráči si stěžovali, že v konkrétních případech vozidlo nemělo dynamiku.
- Současně však někteří zdůraznili velkou setrvačnost vozidla (brzdy jsou příliš slabé).
- Zvýšení výkonu motoru má spíše kosmetický efekt, zatímco brzdná síla se výrazně zlepšila.
- Doba potřebná pro změnu mezi režimy jízdy byla zkrácena, což vám umožní při ztrátě rychlosti při změně režimu během pohybu.
Poškození kol:
- Debuff (zvýšený odpor, snížená rychlost) z poškozeného kola byl snížen.
- Úroveň, při které jsou kola automaticky opravována, byla nastavena na 100%.
- Rychlost automatické opravy kol byla snížena.
- Hráči si stěžovali na drastické snížení dynamiky vozidel i při poškození dvou kol.
- Ve skutečnosti škoda na jednom nebo dvou kolech neměla velký vliv během rychlé jízdy.
- Zrychlení dokonce jen s jedním poškozeným kolem příliš pomalé.
- Snížení výkyvů při poškození jednoho kola má téměř nepostřehnutelný účinek při vysokých rychlostech, zatímco účinně zlepšuje zrychlení při poškození jednoho nebo dvou kol.
- Nastavení automatické opravy kola do jisté míry snižuje možnost poškození kola, čímž se zvyšuje závažnost poškození každého kola vozidla.
Manévrovatelnost:
- Rychlost řízení se zvýšila.
- Maximální úhel otočení kol, když není stisknuto tlačítko pro jízdu vpřed, je zvýšen.
- Stupeň otevření škrticí klapky během otáčení při nízkých rychlostech (pomocí kláves A a D bez W).
- Maximální rychlost, při níž se výše uvedený efekt stane, je nastavena na 20 km / h.
- V jízdním režimu jsou vyžadovány lepší jízdní vlastnosti při nízkých rychlostech.
- Při rychlostech vyšších než 20 km / h zůstala základní manévrovací schopnost téměř nezměněna, s výjimkou zvýšené odezvy na zatáčení (díky zrychlenému otáčení kol) a možnosti rychlejšího otáčení po uvolnění předního klíče.
- Manévrovatelnost v rychlém režimu zůstala nezměněna. Tak dosáhli většího odstupu mezi režimy řízení.
Bojové předpoklady:
- Čas načtení zásobníku se snížil z 10,3 na 9,5s (-8%)
- Přidání třetího náboje do zásobníku, jak to požadovali mnozí hráči, se zdálo nevhodné.
- Současná konfigurace zásobníku povzbuzuje hráče, aby hráli all-in (agresivně), okamžitě vystřelili obě střely a ustoupili do bezpečného místa pro opětovné nabíjení zásobníku.
- Účinnost zásobníku se proto mírně zlepšila snížením doby nabíjení.
- Zvětšování rozsahu dohledu se také zdálo nelogické, protože bojový potenciál tohoto vozu je v současné době poměrně velký, kombinuje jistým způsobem vlastnosti, které pomáhají pro dosažení aktivní hry.
Další úpravy:
- Parametry motoru byly upraveny.
- Zvýšily se parametry tuhosti odpružení (tím se sníží poškození při pádů, nebo dopadu na kola).
- Přilnavost byla vylepšena (což snižuje šanci na sklouznutí při vysokých rychlostech).