Změny vlastností Panhard EBR 75
i Zdroj: WoT.cz
Novinka Změny vlastností Panhard EBR 75

Změny vlastností Panhard EBR 75

ThelvynCZ

ThelvynCZ

14. 1. 2019 11:00
Reklama

Jistě víte, že před pár dny někteří spolupracovníci WG a Youtubeři dostalo možnost otestovat nové kolové vozidlo na veřejném serveru. Po těchto testech byly provedeny změny, které se objeví v aktualizaci 1.4.

Stručné změny:
  • Byl zvýšen výkonu motoru o 5 %
  • Bylo zlepšeno zastavování vozidla
  • Byla upravena doba přepínání mezi jízdními režimy 0,2 na 0,1 s
  • Byl snížen postih při poškození kol
  • Byla upravena manévrovatelnost při malé rychlosti
  • Doba přebíjení zásobníku byla snížena z 10,3 s na 9,5 s

Detailní seznam změn

Dynamika:

  • Výkon motoru byl změněn z 500 na 525 HP (+ 5%).
  • Účinnost brzdění a taky do určité míry účinnost zrychlení (jako vedlejší účinek) se zlepšila.
  • Změna režimu jízdy zkrácena z 0,2 na 0,1 s.
  • Hráči si stěžovali, že v konkrétních případech vozidlo nemělo dynamiku.
  • Současně však někteří zdůraznili velkou setrvačnost vozidla (brzdy jsou příliš slabé).
  • Zvýšení výkonu motoru má spíše kosmetický efekt, zatímco brzdná síla se výrazně zlepšila.
  • Doba potřebná pro změnu mezi režimy jízdy byla zkrácena, což vám umožní při ztrátě rychlosti při změně režimu během pohybu.

Poškození kol:

  • Debuff (zvýšený odpor, snížená rychlost) z poškozeného kola byl snížen.
  • Úroveň, při které jsou kola automaticky opravována, byla nastavena na 100%.
  • Rychlost automatické opravy kol byla snížena.
  • Hráči si stěžovali na drastické snížení dynamiky vozidel i při poškození dvou kol.
  • Ve skutečnosti škoda na jednom nebo dvou kolech neměla velký vliv během rychlé jízdy.
  • Zrychlení dokonce jen s jedním poškozeným kolem příliš pomalé.
  • Snížení výkyvů při poškození jednoho kola má téměř nepostřehnutelný účinek při vysokých rychlostech, zatímco účinně zlepšuje zrychlení při poškození jednoho nebo dvou kol.
  • Nastavení automatické opravy kola do jisté míry snižuje možnost poškození kola, čímž se zvyšuje závažnost poškození každého kola vozidla.

Manévrovatelnost:

  • Rychlost řízení se zvýšila.
  • Maximální úhel otočení kol, když není stisknuto tlačítko pro jízdu vpřed, je zvýšen.
  • Stupeň otevření škrticí klapky během otáčení při nízkých rychlostech (pomocí kláves A a D bez W).
  • Maximální rychlost, při níž se výše uvedený efekt stane, je nastavena na 20 km / h.
  • V jízdním režimu jsou vyžadovány lepší jízdní vlastnosti při nízkých rychlostech.
  • Při rychlostech vyšších než 20 km / h zůstala základní manévrovací schopnost téměř nezměněna, s výjimkou zvýšené odezvy na zatáčení (díky zrychlenému otáčení kol) a možnosti rychlejšího otáčení po uvolnění předního klíče.
  • Manévrovatelnost v rychlém režimu zůstala nezměněna. Tak dosáhli většího odstupu mezi režimy řízení.

Bojové předpoklady:

  • Čas načtení zásobníku se snížil z 10,3 na 9,5s (-8%)
  • Přidání třetího náboje do zásobníku, jak to požadovali mnozí hráči, se zdálo nevhodné.
  • Současná konfigurace zásobníku povzbuzuje hráče, aby hráli all-in (agresivně), okamžitě vystřelili obě střely a ustoupili do bezpečného místa pro opětovné nabíjení zásobníku.
  • Účinnost zásobníku se proto mírně zlepšila snížením doby nabíjení.
  • Zvětšování rozsahu dohledu se také zdálo nelogické, protože bojový potenciál tohoto vozu je v současné době poměrně velký, kombinuje jistým způsobem vlastnosti, které pomáhají pro dosažení aktivní hry.

Další úpravy:

  • Parametry motoru byly upraveny.
  • Zvýšily se parametry tuhosti odpružení (tím se sníží poškození při pádů, nebo dopadu na kola).
  • Přilnavost byla vylepšena (což snižuje šanci na sklouznutí při vysokých rychlostech).
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama