Změny vlastností Panhard EBR 75

10

Jistě víte, že před pár dny někteří spolupracovníci WG a Youtubeři dostalo možnost otestovat nové kolové vozidlo na veřejném serveru. Po těchto testech byly provedeny změny, které se objeví v aktualizaci 1.4.

Stručné změny:
  • Byl zvýšen výkonu motoru o 5 %
  • Bylo zlepšeno zastavování vozidla
  • Byla upravena doba přepínání mezi jízdními režimy 0,2 na 0,1 s
  • Byl snížen postih při poškození kol
  • Byla upravena manévrovatelnost při malé rychlosti
  • Doba přebíjení zásobníku byla snížena z 10,3 s na 9,5 s

Detailní seznam změn

Dynamika:

  • Výkon motoru byl změněn z 500 na 525 HP (+ 5%).
  • Účinnost brzdění a taky do určité míry účinnost zrychlení (jako vedlejší účinek) se zlepšila.
  • Změna režimu jízdy zkrácena z 0,2 na 0,1 s.
  • Hráči si stěžovali, že v konkrétních případech vozidlo nemělo dynamiku.
  • Současně však někteří zdůraznili velkou setrvačnost vozidla (brzdy jsou příliš slabé).
  • Zvýšení výkonu motoru má spíše kosmetický efekt, zatímco brzdná síla se výrazně zlepšila.
  • Doba potřebná pro změnu mezi režimy jízdy byla zkrácena, což vám umožní při ztrátě rychlosti při změně režimu během pohybu.

Poškození kol:

  • Debuff (zvýšený odpor, snížená rychlost) z poškozeného kola byl snížen.
  • Úroveň, při které jsou kola automaticky opravována, byla nastavena na 100%.
  • Rychlost automatické opravy kol byla snížena.
  • Hráči si stěžovali na drastické snížení dynamiky vozidel i při poškození dvou kol.
  • Ve skutečnosti škoda na jednom nebo dvou kolech neměla velký vliv během rychlé jízdy.
  • Zrychlení dokonce jen s jedním poškozeným kolem příliš pomalé.
  • Snížení výkyvů při poškození jednoho kola má téměř nepostřehnutelný účinek při vysokých rychlostech, zatímco účinně zlepšuje zrychlení při poškození jednoho nebo dvou kol.
  • Nastavení automatické opravy kola do jisté míry snižuje možnost poškození kola, čímž se zvyšuje závažnost poškození každého kola vozidla.

Manévrovatelnost:

  • Rychlost řízení se zvýšila.
  • Maximální úhel otočení kol, když není stisknuto tlačítko pro jízdu vpřed, je zvýšen.
  • Stupeň otevření škrticí klapky během otáčení při nízkých rychlostech (pomocí kláves A a D bez W).
  • Maximální rychlost, při níž se výše uvedený efekt stane, je nastavena na 20 km / h.
  • V jízdním režimu jsou vyžadovány lepší jízdní vlastnosti při nízkých rychlostech.
  • Při rychlostech vyšších než 20 km / h zůstala základní manévrovací schopnost téměř nezměněna, s výjimkou zvýšené odezvy na zatáčení (díky zrychlenému otáčení kol) a možnosti rychlejšího otáčení po uvolnění předního klíče.
  • Manévrovatelnost v rychlém režimu zůstala nezměněna. Tak dosáhli většího odstupu mezi režimy řízení.

Bojové předpoklady:

  • Čas načtení zásobníku se snížil z 10,3 na 9,5s (-8%)
  • Přidání třetího náboje do zásobníku, jak to požadovali mnozí hráči, se zdálo nevhodné.
  • Současná konfigurace zásobníku povzbuzuje hráče, aby hráli all-in (agresivně), okamžitě vystřelili obě střely a ustoupili do bezpečného místa pro opětovné nabíjení zásobníku.
  • Účinnost zásobníku se proto mírně zlepšila snížením doby nabíjení.
  • Zvětšování rozsahu dohledu se také zdálo nelogické, protože bojový potenciál tohoto vozu je v současné době poměrně velký, kombinuje jistým způsobem vlastnosti, které pomáhají pro dosažení aktivní hry.

Další úpravy:

  • Parametry motoru byly upraveny.
  • Zvýšily se parametry tuhosti odpružení (tím se sníží poškození při pádů, nebo dopadu na kola).
  • Přilnavost byla vylepšena (což snižuje šanci na sklouznutí při vysokých rychlostech).
Změny vlastností Panhard EBR 75
Ohodnoťte tento článek!
4.83 (96.67%) 6 hlas/ů

10 KOMENTÁŘŮ

  1. Kope se čím dál tím hlubší hrob pro pomalé těžáky! WG všem majitelům heavin sere do hnízda!

  2. Hádám že buff dohledu někdy přijde aby to bylo OP jak se patří. Už tak si myslím že ta vozidla tu hru těžce poznamenají. Mise pro lehké tanky budou zabité.

    • Nato, že původně tvrdili, že to budou hlavně spoteři, tak nejsou, jsou schopni velice efektivně střílet a dávat poškození. Jednoduše si myslím, že pomalu dochází vozy, které by mohli do hry přidávat a taky prodávat proto museli najít něco co ve hře není a mohlo by do ni přijít. Pokud se povede tuto linii začlenit, bude dalších XX strojů, které půjde do hry přidat. Takže další herní obsah a peníze pro WoT a WG … Já bohužel tyto kolové vozy netestoval, nebyl jsem vybrán 😀 … ale co jsem koukal, hrát se budou a jak říkate, budou dost silné a nepříjemné. Bohužel …

      • Mě na této hře “fascinuje” jedno. Můžou s konceptem naložit jakkoliv, přidat realistický mód, přidat bitvy moderních tanků, udělat pořádně historické bitvy, hermi mód bez spotting systému, bez hp systému,…. Ale oni místo toho vymysli takovouhle kravinu v podobě kolových vozidel. A místo epických tankových bitev je nějaké otáčení kolem pomalých tanku, atd. Psal jsem to již mnohokrát, nevidím v té hře nějaký koncept.
        Třeba i do WoW přidají gumový člun s kanonem, který bude plout rychlosti 60 uzlu, se kterým půjde útočit bismarck, kdo ví…
        WOT poslední roky dost smrdí. Přidávají desítky tanku, pak zjistí, že jsou moc OP, tak zlepší tanky, které si komunita vybrečí, atd. Stále dokola.

        • Ta hra uz ma nejaky ten patek, otazkou je jak dlouho to jeste pujde zdimat, a popravde se jim to zatim dari … hra neumira, spise naopak, jenze az nyni do hry pridavaji veci, ktere zde mely byt uz davno … pro mne je stale ukrutny problem, ze abych mohl hrat co chci potrebuji premiovy ucet, a to mi dost vadi .. bez nej to proste neni ono, vim da se to ale neni to oni … hry jako Fortnite, nebo Pub G sice zaplatis taky battle passy, ale hranim hry si ses schopen vydelat na dalsi battle pass. Krom toho battle pass vam vydrzi na sezonu coz jsou 3 mesice. Kdybych si byl schopen koupenim premioveho uctu a hranim hry vydelat na dalsi premiovy ucet, hral bych daleko vice a aktivneji … ale … proste …

  3. Potkal jsem jej několikrát,ale jednou jsme stáli vyloženě ,proti sobě. EBR a já s WZ 132. Nedal mi šanci i když jsem viděl jak se na mě přes kopec říti ,nebyl jsem schopen ho trefit ani jednou.On mi nasypal vždy po dvou a to zopakoval. To mi vše vyřadilo. Pak vyloženě létal po celé mapě a vše nasvítil. Nikdo nebyl schopen ho vyřadit. jejich arty měly žně. Zkončilo to jak mateřská škola vs. Vysoká škola. A teď mu ještě přidaj.

  4. Taky mi vadí že když se objevy nejakej fajn tank co mě štve, než se k němu dostanu zase ho ocesou. Pak mě totálně vytáčet stíhaček fv…nevydim je a na ránu pfuuuu,a ani potom se neukáže.posledne to do mě naložili 57 heavy taky neviditelná. Přitom když tu hru přestanou hrát free hráči, tak padne. Půjde jen o to kdo si koupí více a to se mi nelíbí, už když začaly přidávat tanky co byli jen na papíře či ty co byli až po válce a to vše v jedné bytve? Trochu nefér těm co to hrají od začátku, vyjedou si větev a pak přijde rozmazlenej začátečník a výsledky má lepší než ten starej pard

  5. Tak jsem zkoušel hrát na vydaném testu 1,4 a je to přesně tak jak píše HLT1. Po mapě jich doslova lítalo 5 (jsme na testu takže je to možné), nikdo je nebyl schopný trefit ( EBR 105 na X tieru může až 105 km v hodině !) V pěti totálně hru rozvrátili, s těžkým tankem jsem sotva stačil vyjet z báze a už tam byli a kropili všechno co jim stálo v cestě. My místo toho, abychom razili vpřed mezi domy tak jsme si mohli věže ukroutit ve snaze je za tu drzost potrestat… jenže to bylo spíš na náhodu! Na mapách 1×1 km tohle bude děs běs! Pokud někdo dosud nadával na 2-3 E25 v četě, tak tohle způsobí ve hře totální poprask! A je to tak jak píše Martin, místo toho, aby vymýšleli nové herní koncepty a módy, zkrátka aby hru zatraktivnili, tak přichází s píčovinama!

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Přihlášení pomocí Wargaming.net ID