Ziskovosť World of Tanks za jún (červen) je nižšia

    22

    Spoločnosť SuperData zverejnila zoznam najlepšie zarábajúcich MMO hier za obdobie jún (červen) 2017. World of Tanks sa medzi PC titulmi stále drží medzi top 10 hrami.

    Je zjavné, že Wargaming vie ako si zaistiť zisk. Aj keď minulý mesiac neprišiel so žiadnym OP prémiovým vozidlom tieru VIII, WoT je 8. najziskovejšia hra za spomínané obdobie. Oproti minulému mesiacu ale WoT kleslo o jednu pozíciu nižšie, predbehol ju PlayerUnknown’s Battlegrounds, ktorý si medzi hráčmi rýchlo získava popularitu. Na prvých priečkach nenastali žiadne zmeny, prvenstvo patrí stále League of Legends.

    ziskyjun

    Myslím, že pri tomto by bolo vhodné spomenúť aj ponuku na prémiový tank 113 Beijing Opera, ktorý je už na čínskom serveri v obchode. Akú má teda pre WG hodnotu tier X? Tank je na predaj za 5000 čínskych jüanov, teda asi 636 €. Jednoducho ľudová voľba.

    WittmanSVK: Hra teda rozhodne nekončí, ako to mnohí často spomínajú. Vyzerá to, že po problémoch s prémiovým vozidlom Chrysler K GF sa situácia s novými prémiovými tankami predsa len trochu upokojila. Uvidíme, čo si pre nás Wargaming pripraví v budúcnosti. 🙂

    Ziskovosť World of Tanks za jún (červen) je nižšia
    Ohodnoťte tento článek!
    4.75 (95%) 12 hlas/ů

    22 KOMENTÁŘŮ

    1. sorry, moja vina….pozabudol som sa a nekúpil som tie dva prémiáky čo som chcel…a teraz neviem kde utratím ten Paysafe kredit…sorry WG, že som Vás posunul o priečku nižšie…ale dajte tam Objekt 252U a ja to napravím 😛

      • Od předposlení aktualizace je 252U prakticky výhradně v 10 tieru, kde si moc neškrtne. WG šel tedy od očekávaného nerfu, cestou nenápadného znevýhodnění v MM, takže, doba bitev, kde měl navrch a bylo zábavného hrát, už je minulostí. Kdo si ho na Vánoce koupí, tak se bude asi dost divit.

        • Ale to pises o publicu, stale sa do osmickovych strongholdow viac ako hodi, a mne teda osobne nevadi, ked s osmickou budem mat 3 tier 10 a 5 tier 9 tankov, vsetko je to o tom ako sa s tym ty sam v hre vysporiadas…

    2. A proč asi… Protože hráči si měli možnost vyjezdit OP prémiák měsíce zdarma. A taky jste zapoměli na to, že WG neřídí čínskej server…

    3. Ono dle mého subjektivního názoru klesly výdělky i u premiovych vozidel

    4. …a myslim ze s tym ma spolocne aj to ze je leto a letne prazdniny…ludia vo velkom dovolenkuju ci sa venuju inym volnocasovym aktivitam a WoT proste nie je grilovacka ani osviezenie pri vode :)…navyse v porovnani s LoL ci inymi titulmi co su vyssie WoT ma podla mna trosku vyssi vekovy priemer hracov ktori su casto pracepovinny a cez leto sa miska vah priklana k hram kde hracska zakladna ma nizsi vekovy priemer…myslim ze nic prekvapive ze pre Wotko je leto najslabsie obdobie

    5. No. Ja jim penize nacpal. 2 premka v garazi a do Vanoc asi nic dalsiho 🙂

    6. Za mě ni korunu už dlouho neviděli a ani neuvidí.. PAY2WIN podporovat nehodlám…

    7. Tak ako neviem odkiaľ je informácia, že ziskovosť je nižšia? Veď ten rebríček ukazuje len top 10 hier a skôr by som len povedal, že len PUPB dosiahla vyššie čísla, nakoľko je to teraz dosť populárna hra

      • Myslel to tak, že pokles o jednu příčku (nebo i více) níže v tomto žebříčku, nemusí nutně znamenat pokles tržeb (chcete-li zisku) společnosti. A platí to i opačně, případný vzestup hry v tomto žebříčku automaticky nemusí generovat větší zisk produkční společnosti. Když WoT vydělá stejně, nebo i víc, ale jiný titul vydělá ještě více, tak ji v ziskovosti přeskočí, ale nemusí to tedy automaticky znamenat, že WoTku poklesl zisk.

    8. 16000 kč za 10 tier,wtf Wg.
      V živote ne:-(:-(blazni.
      Ale nejhorši ze činani jsou blazni.

      • russian farming simulator made in china 😀 alebo powered by china 😀

    9. hmm …. ta storka s hajzlerem byla uplne o nicem, nekolik jutuberu si namyslene zakrepcilo ve stylu Arnolda Rimmera, proste byli pro smich a nyni je klid … to proste wg ustat musel. Taky je fajn ze prozatim nenasadili nejskeho prazdninoveho Defendeeera … uf jak ja ten stroj nesnasim. Vcera “krasny” mm T6 Stalingrad my TVP a Lorku … souper Defendeera a IS3 … no s tema nasima 85 a 85M jsme sli po Defendeerovi jak penziste ve ctvrtek po kosiku u kaufliku … a zemrel … proste Defedeeer musi vzdy zemrit … fakt jsem byl z te vyhry nadsen … no nic … treba to hochum v minsku dojde … uvidime … jo a me by zajimala kostra trzeb wg … ten zebricek je takovy plochy … rad bych videl vnitrek … ale to spise nepujde a ja to preziju. No asi tak, ja jim to celkem preju, neb dik tomu, ze funguji, tu hru hraju 🙂

    10. K tomuto len toľko zisk bude klesať stále ďalej pokiaľ WG nepsravi hru hrateľnu a zábavnú momentálne to nie je ani hrateľné tak v 90% hrách a zábavné už vôbec.A preco? Mapy stále tri do okola striedanie map im fungovalo mesiac po druhé hry trvajú tak 4-5 minút niekedy 3 minúty buď vyhráš alebo prehráš ale po 4 minútach je koniec väčšinou 4:15.Dalsia chyba totálne zlý MM kde na top ide RHM proti VI čo maju menší počet HP ako je alfa Damage rhmka a bežné je v hre 4-5 rovnakých tankov čo je spôsobené možnosťou brať do čaty rovnaké stroje nehovorim o tom že od VIII tieru sa hrá full Gold a munícia tank na VI tieri má penetraciu 212 a tanky na VIII majú 175 penetraciu a tak ďalej takychto nezmyslov je v hre strašne vela a jednou vetou hra nie je zábavná ale častokrát otravná a x ľudí len odjazdi 2nasobky a to je všetko.

      • Říká se: “Stokrát opakovaná lež (blbost) se stává pravdou”. Ubezpečuji tě, že i když tady své subjektivní (dle většiny zde diskutujících chybné) názory budeš opakovat třeba tisíckrát, nestanou se správnými. Jen ti chci ušetřit čas, který můžeš věnovat například na to, abys pochopil mechaniky hry a hrál lépe. Potom si možná uvědomíš že většina toho co píšeš je tvůj subjektivní názor a nikoliv chyba hry.
        Já si myslím, že mimo drobné nevyváženosti některých tanků je (alespoň na publicu) jediný veliký problém, a sice neexistence skillového vyvážení týmů a to že MM stále bere že těžké tanky=střední tanky.

        • Ty nemáš najmenšie právo hodnotiť čo je a nie je pravda ja to hrám dobre.A v hre je X chýb a netrep tu nezmysli o mechanike hry keď nevieš o čom rozpravas.Vyjadri sa k tomu čomu rozumieš MM je katastrofa.

      • Já s tebou souhlasím, před dvěma-třema rokama se to hrálo jinak a bylo to daleko zábavnější. Problém nastal s příchodem superheavy japonců, kdy se ukázalo, že MM na základě tonáže byla hloupá volba i když japonci jako takoví problém nebyl. Bohužel ale hra začala stavět proti sobě totálně nevyvážené sestavy. Kdysi jsi musel na tancích hledat weakspoty, doměřovat a superperša čelně býval občas i výzva, ale taky jsi se musel úhlovat a sidescrapovat.. dneska, pancíř, úhlování..? Výsměch. Zpřístupnění goldů za herní měnu byl další velký fail, vše výše nemá dneska takový význam, stačí nabít gold a střílet.. random bez alespoň nějakého +/- třídění dle herních zkušeností je děs (ranked je opičárna, necvičený šimpanz se jednou pazourou dostane na tři hvězdy, cvičený i výše.. záleží kolik má času, ne skillu). Zkáza byla éra pětiminutových bitev 15:0-3 (rok WG tvrdilo, že se nic takového ve hře statisticky neděje).. a je to přesně o tom, WoT byla daleko zábavnější než je teď.. a WG by mělo pracovat na zábavnosti, ale ale nic takového se neděje..

    Comments are closed.