Začínají práce na globálním rebalancu!

    87

    Řada z vás se nás ptala, kde jsou informace o velkém globálním rebalancu, slíbené na 10. května. Nuže, nyní vám je přinášíme a to rovnou formou oficiálního videa, které hráčům adresuje Anton „Spock“ Pankov. Bude se testovat ve velkém a vy všichni jste zváni.

    Nezapomeňte si vpravo dole zapnout české titulky.

    Sdílejte
    Předchozí článek11. 5. 2016
    Další článekWoWs: 12. 5. 2016
    Excalibur.cz
    Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

    87 KOMENTÁŘŮ

          • Pozor, tentokrát by to měly být opravdu radikální změny. Přepracované dělostřelectvo, nový matchmaking, přepracovaný systém spottingu, rebalanc všech map i vozidel, zvýšení role pancíře…

            Já myslím, že tohle s WoT zahýbe víc, než všechny změny, které přišly od aktualizace 8.5 dohromady.

            • kurde co chtěj dělat se spot systémem? bohatě by stačilo zabudovat mechaniku když je tank na otevřenym poli a v tvym dohledu, neodspotne se dokud nezajede někam nebo mimo tvuj dohled

            • Zajimave, ze na Tvuj posledni prispevek nejde odpovedet 🙂

              Osobne bych pridal snad jen zahrnuti poctu detekovanych bodu na tanku a jejich vliv na spotovaci vzdalenost, proste kdyz tu kouka jen vez, spotnou te na mensi vzdalenost, nez kdyz cuci ven cely tank.
              A jinak jak pises, jakmile je tank detekovan, tak o nem proste vis.

            • a hlavne ten „refresh rate“ či čo to je . proste tnak ide 60 a ked vyjde spoza baraku tak nespotnuty prejde este 20 metrov kym ho spotneš 😀 bullshit proste

            • Marosu, tohle je dane vykonem serveru…. nenadelas, ale zamrzi to, to je jasne.

            • carramba, ja niesom síce nejaký dlhý hráč wotka, tak by si mi mohol prosím povedať, že čo sa teda v 8.5. stalo? Každý o tom len rozpráva, ale nikto to nevie povedať normálne, tak ako to teda bolo a čo sa zmenilo?

            • 8.5 byla poslední aktualizace, kde byly artyny OP jako kráva, tanky jako Maus vůbec nemělo smysl tahat do bitvy, dělaly se speciální strategie, kde má Maus celou bitvu stát schovanej; skauty jsi vypínal za jízdy apod. V 8.6 přišel nerf jako kráva, ovšem od té doby se to zase rozvolnilo. Pak v 9.0 přišla upravená fyzika a HD modely no a zbytek asi znáš…

      • Prosim tě klid to bude úplně jednoduchý, scauti nemají význam v 10.tier bitkách kde mají tanky 400-410 m dohled, takže předělají dohledy.

        Dále artyny přijdou o 200 mm+ roury, budou mít menší ráže, přidají možnost střílet světlice, dýmovnice. Dostanou více hp, přijdou o autoaim a po výstřelu bodou svítit. Budou přesnější a rychleji doměřovat.

        Předělají goldovou munici, př. T-54 bude mít pene 275, medka a heavy na 10kách budou mít pene 300-310 mm.

        Aby mohli nerfnout standart pene medkům, tak musejí předělat mapy, k tomu je tak nedojde.

        Můj zdroj je super tajný, který vám nikdy neřeknu. Anebo jo, vymyslel jsem to na záchodě.

        • Koukám, žes trošku poskládal informace tady z portálu a slepil si je lepidlem dohromady. Docela se ti to povedlo a v globálu řečeno, není to zas tak daleko od toho co bude 🙂

          • Jo a ne. Takto bych si to osobně představoval a přijde mi to logický. Rád hraji scauty, baví mě provovokovat, ale v 10kách to zábavný moc neni.

            T-54 na goldu je fakt moc. Ty japonský krabice, Mause a e-100 na tohle fakt trpí. E-100 má op goldy taky.

            10koví tdčka jsou k ničemu, tým který má více tdček oproti normálním tankům většinou prohraje. Není kde kempit anebo když medka narazí na e3ku tak se jede jinudy, protože můžou.

            Artyny jsou nehratelný přesto kazí hru.

            Problém jsou mapy, některý jsou pouze pro medka nebo heavy. Chtělo by to udělat ideálně tak, aby šlo na každý mapě zahrát se vším. Ale to asi těžko.

            • jééé, někdo tady i myslí. Jen 300 pene na heavy ? Tím by jsi nijak nezvedl efektivitu pancíře. Osobně si myslím že heavy t.10 by měli mýt kolem 250 mm pene aby mohli probíjet weakspoty ale přesto museli mířit.

              Medka podobně, max 250 mm pene a HEATy max 300 pene.

              Mapy ? půlku jich vyhodit, já se spokojím s 20ti mapama na kterých zahraju s LT, med, TD a HT, artyny jsou zlo a ať se pod nimi generuje voda !

            • Zajímalo by mě, co všichni proti artynám pořád máte. Jasně, uznávám, že nikoho nepotěší, když vás trefí a zničí moduly, ale jsou to to relativně potřebný stroje, protože když spojenec natrefí na někoho, kdo se krčí za kamenem a dojde k patové situaci, není nic jednoduššího, než požádat o pomoc arty, které ho jednoduše zpoza té skály donutí vyhnat nebo ho oslabí, aby si na něm ten spojenec mohl smlsnout

            • Co asi proti tomu muzou lidi mit? Asi to, ze kazdej kdo ma mody se po prvnim spotu zameri na lepsi hrace a sere je do konce bitvy. Za aktivni hru se pak plati, protoze extremne podprumerny trdlo s 30k bitev a prumernou DMG na tier 10 tankach 1200 ti s artynou flakne za 3/4 HP a mas po hre. Jeste nejlip, kdyz jsou takovy retardi v cete a daj si soustrel a maj z toho Vanoce, ze dokazali udelat nejaky poskozeni.

            • LucarioNN: je rozdil někoho postupně vyhnat z poza skála ničit mu moduly a nebo když dáš někumu na ránu 1800 Hp dolů nebo rovnou mu dát IK

            • Hollywood: v tom případě je problém v hráčích, kteří si potřebujou dokázat, že mají i na esa v bitvách a nedokáží si udělat vlastní úsudek v bitvě, takže mají program, který je vede za ručičku. Ja osobně hraju artyny a nepoužívám mody (pro větší požitek z bitvy a pro trénink mého mozku) a můj bitevní styl je podpořit tam, kde to vypadá nejhůř (poslední dobou to ale nemá smysl, protože se množí trend, že všichni se nahrnou na jednu stranu a tu druhou nechávají odkrytou). Jinak pro pol pota: To je mechanika hry, a jakmile přijde ten globální rebalanc, počítám, že arty uberou stěží ani ne půlk dmg a spíš budou support class. Inu co, stejně mě zahřeje pocit, že pomohu týmu když už ne pro kill, tak pro oslabení

            • Rajcatko_1: chlape, ako sa chces triafat WEAKSPOTY, ked plne zmiereny netrafis niekedy ani tank, hmmm? Potom, co dodrbali presnost, sa po 1.WEAKSPOTY triafaju obtiazne a po 2. nie je na to vobec cas, pretoze dlzka bitky prudko klesla a po 2-3 minutach je po bitke…

            • Délka bitvy klesla právě proto, že pancíř nehraje žádnou roli. Každý naláduje „goldy“ a tank „s pancířem“ je v háji, protože nemá ani pohyblivost, ani DPM. Kdyby alespoň měli těžké tanky výrazně více hp než medka, hned by se hrálo jinak.

            • Ano. 4 minuty a bitva končí, proč ? protože jeden tým přejede ten druhý bez zaváhání. Proč ? protože jeden tým má pomalé, nepřesné a ne přispúsobivé heavyny, kdežto druhý má tým složený z medek které skoro nepotřebují nabíjet goldy aby rozmrdali heavyny, které by jinak měli možnost nepřátele zadržet.

              Jistě někdy má výhodu tým heavyn, ale málo kdy.

              Já jsem tuhle hru hrál když prum. bitva měla 6-7 minut a heavyny něco vydrželi ( ano mluvím o čase kdy „goldy“ byli jen za goldy) a určitě nebyla chyba je dát za kredity, ale „goldy“ se stali až moc OP, stačí se podívat na boce co jezdí T55A full gold a totálně negujou všechen pancíř.

              A weakspoty ? jsou dostatečně velké a pokud se dobrej hráč s IS4 dobře úhlí dokáže ocinkat nesmysly ( vím, mám ji a je to strašná prdel 😀 ) ovšem jakmile někdo nabije HEATy tak pancíř je k ničemu.

              Dobře na tom je IS7, ten tank mi sice vubec nesedí ale má APCR s 303mm pene což je akorát aby neprobíjel všechno. Možná bych to snížil na takovejch 185-195 mm. Ale to už je celkem fuk.

        • týjo, koukám že fakt nejsem jediný komu přijde čas s*aní nejproduktivnější ve dne… 😀

    1. Psali alespoň už někde na fórku, kolik jim to s jejich rychlostí bude trvat let?

      P.S.: Kdyby to měli do roka, tak by mě mile překvapily, ale můj odhad je tak za 3 roky (a jestli vůbec)…

    2. Nechápu proč furt rajčata volaj po zvýšení role pancíře. Dokud prostě nedokážeš projet přes pole na malinovce aniž by tě někdo penetroval, tak jim to bude stejně málo. Jezdím převážně medka, ale když vezmu hevinu, tak si říkám jak je snadný s tím hrát, ikdyž je to nuda jezdit pomalu. Stačilo by mi, kdyby vyřešili nějak artiny. Nechci jinou hru.

      • Já si myslím že němčourský HT si to posílení pancíře zasloužej 😀

      • zajímavé já si tak z HT zrovna nepřipadám. Momentálně expim KV-4 a můžu ti říct že pokud nemám proti sobě 7ky tak do předu absolutně nemůžu protože mně každá p..a penetruje goldama. Takže mám tank co jezdí cca 30km q dělo co dává za 300. Potkávám 10ky které ani ten gold nepotřebuji a já se musím hodně snažit abych je prostřelil. A pancíř od 8ky víc už není absolutně spolehlivý. Takže ano HT potřebují rebalance!!!

      • Jo aha takže ti přijde normálni že S E100 tě s goldem penetruje kde kdo aníž by u toho přemýšlel protože mu stačí dvakrát zmačknout dvojku a konec starostí a pak už je více měne jak se uhluješ protože s 340 pene na heatu to prostě do věže projde ….

        • ono to delo zase neni nejpresnejsi a nenabiji nejrychleji + je to plecka 🙂 hrat ho je pro me ocistec 🙂 zlaty jeagrtiger

    3. neviem ci tieto zmeny uz nebudu pre mna prineskore, lebo som zacal mat taku averziu na wotko ze po par bitkach som tak nervozny z miznucich tankov, tankov ktore po mne strielaju par desiatok metrov a nespotnem ich. Dokonca arty vystreli kusok odomna a nenaspotujem ju a hlavne ma ubija ten MM a su dni ked ma 25-30% winrate a dni kedy 60-70% a nevravim o tych muzstva. Z toho dovodu som zacal hrat war thunder, aj ked wotko bude vzdy ako prva laska 🙂

    4. Trocha si nasral do huby : Vybereme len tých najlepších a najaktívnejších – zúčastnit sa može každý 😀

      • Moc si do huby nenasral…._.))) Doufám že to bude postavený tak, že se zúčastní Ti co hrají často a patří mezi nejlepší (dobré hráče).._.)) Když si to vezmeš tak to může být každý.

        Technicky vzato stejně plačky, jež pořád plačou, plakat budou dále, a ty které by zázrakem budou umlčeny (což dle mého názoru bude malá část) nahradí jiné plačky….:-)))

    5. Tak to se pletete ty testy zmen budou pro vsechny kteri budou mit zajem se aktivne podilet name vsech zmenach co si pro hrace pripravili sam sem zvedav co nas ve wotku ceka

    6. Čekal jsem teda něco víc, než jen oficiální vodeo v angličtině. Chtělo by to i informace od insiderů…
      Ty na tomto webu evidentně chybí.

      • – o nerfech penetrací se tady psalo
        – o změně mechaniky artyn se tady psalo
        – o posílení role pancíře se tady psalo
        – o předělávkách map se tady taky psalo

        Jediná věc, která se ještě neví je, jak bude vypadat přepracovaný spotting, jinak ostatní se buďto ví, nebo na tom Wargaming ještě nezačal pracovat.

        • Ty čtyři body jsou sice pravdivé, ale na to, jaké byly anotace na tyto nové informace, jsem čekal jen něco víc. Čekal jsem konkrétnější informace. Oceňuju velmi vaši práci, je to jediný web kam chodím i několikrát denně, aby mi skutečně nic neuklo, je mi jasné že tyto inside informace není lehké získat, ale myslel jsem, že nějaké máte v záloze, o kterých se tu ještě nepsalo.

          • Bohužel, sušili jsme jenom info o WoT2, to jsem opravdu věděl už půl roku, od jednoho člověka z komunity, co má styky přímo v Minsku a nechávali jsme si to na spuštění WoT.cz 2.0. Bohužel se to Rita rozhodla vydat a my jsme teď za debily, že jsme to akorát opsali.

            Škoda, těšil jsem se, že s tím přijdeme jako první. Měl jsem to vydat hned…

    7. Pobavilo, tak Good luck, kluci usaty!
      Ale vážně – WOT je zastaralej a nefunkční koncept a moderní, hratelnou hru z toho udělat ani nemůžou. Leda vyvinout novou vedle z nuly, ale na to nejsou ani zdroje, ani v Rusku mašiny hracu.
      Uvidíme, co udělají s WOT2 – pokud dostatečně vykradou nápady z AW a spol., mohlo by to znamenat zastavení odlivu hráčů. Uvidime.
      Destr

      • To Destr:
        A WT a AW ti prijde jako lepsi? Technologicky urcite ano, ale zabavnosti jsou oba daleko vzadu.

        • marně ti Tomego dumám, co je tak zábavného na WOT
          – to že pancíř nemá smysl?
          – to že je to zacheatovaná hra?
          – to , že taktika už nemá smysl? Všude koridory, aby se rajčata náhodou nestratily?
          – to, že WG po 5 letech zjistilo, že hráči když kritizovali nesmyslnou alfu a penetraci měli pravdu?

          WOT drží nad vodou jen klanové aktivity, je otázkou jak dlouho. Zajímavé je, že nejzábavnější bylo WOT před Hardwipe , i když to byla zabugovaná hra.

    8. Je krasne sledovat, jak stale rikate ze wot ukradlo napady AW. Kdyby AW bylo prvni hrou na trhu, resilo by stejne veci jako wot, jenze AW melo moznost se poucit od konkurence, v tom co se lidem nelibi, takze je logicky lepsi. Ted nekteri reknou ze AW ma lepsi grafiku, ale taky pozadavky ze? Wot ma uz nekolik let stejne HW pozadavky.

        • Ja bych rekl ze se to neda srovnavat, ale kdyz to vezmu podle sebe tak je lepsi Wot.

        • Nevím co je na tom za vtip. Pro mě, třeba AW lepší je. Každý to tak mít nemusí, ale to, že tebe to nebaví, neznamená, že je wotko lepší.

      • Dobře řečeno, nevím jak by tanky měli vypadat a fungovat jinak, aby “ nevykrádali“ jak se tu hojně píše. Vždy bude podobnost s hraním koncepčně podobných her. Trochu se lidi zamyslete.

        • vzdy je co pridat ubrat robit inak,
          Wot by mohol hru posunut dalej kilometre pred konkurenciu.
          napriklad:

          historicke bitvy: max realizmus,
          hrali by sa len pond-utorok
          – ziadne hp,
          – moznost 3-4 ludia ovladat jeden tank – podmienka pouzivat TS3,
          vodic len riadi tank a vidi len to co vidi vodič
          velitel vidi tank ako doteraz, ale iba rozdava rozkazi
          strelec vidi celu hru len v snajpermode a striela na to co mu oznaci velitel
          – hralo by sa prevazne proti botom
          – historicke mapy
          – kampan postupu od berlina po moskvu a spat

          random by ostal ako je;)

          Nadvlada/besnenie: čistá arkáda
          – hrala by sa len v sobotu a nedelu
          – 0% RNG
          – najmodernejšie stroje
          – respawny
          – ammospawny
          – stroje buducnosti

          zabavne mody: kazdu druhu stredu
          futbal – 3-5 hracov, rozne ihriska svetoveho kalibru
          hokej -ako futbal
          relly – ako bolo len strielanie do botov a prekazok – strelnica v pohybe
          pariz-dakar – nova mapa dlha 10-20 km, siroka 100m, pust baziny prepasti atd – kto najde naidealnejsiu stopu vyhrava – bez strelby.

          • To neklapne…smysl WG není tvoje spokojenost s hraním,účel je ti vyrabovat peněženku))….jinak si osobně myslím,že „milovníci“ medek a pod by se daleko víc „vyřádili“ v AW…
            WoT do hry nasázel stroje,co do období 2.sv nepatří…jestli bude WOT 2,tak snad to bude bez nějaké spojitosti se stávajícím Wotkem…ale snad to zas nepomrví nesmysly typu rng,goldy a pod…

          • Docela zajimave napady a nektere ctu prvne, ale myslim ze jsou moc slozite a ani me srdcare WOT by nenadchly.

          • Můžu potvrdit, že když víc lidí ovládá jeden tank, tak je to famózní zábava. Zažil jsem to v online bitvách v Operaci Flashpoint kdysi a byla to o sto levelů lepší zábava než cokoli, co jsem zažil ve World of Tanks.

          • vem si, že budeš se dalšíma 3 hráčema v „tanku“ a ty budeš velitel a najednou se tank zastaví na otevřelé ploše, protože řidiči to padlo či má ping 999.

          • Viac hráčov v jednom tanku by bolo super. Potom by si musel len zohnať 3-4 hráčov s rozumom 😀 .

      • Každá hra má svoje + nebo -. Hry hraju obě dvě. Přiznám se, že AW poslední dobou hraju víc. Na AW je třeba super, že není potřeba prémium účet (třeba když hrajete vyšší tier). Kdo z vás ve WoTku hraje tier 9 a 10 bez prémium účtu?

        • To máme stejně))…a má to tak být…chcu si zahrát,vyberu si dle nálady a je to)).

          • Mám dojem, že z války Wot versus AW těžíme (budeme těžit) všichni hráči.

            • Seš jeden z mála,který to konečně chápe jak by měl…vyber si…ber nebo nech ležet…

            • Vo WoT som už nejaké tri roky, do AW som sa pridal hneď od začiatku, aj som ich hneď podporil a to najme z dôvodu možnej konkurencie pre WoT. Ale teraz ma WoTko už tak s-rie, že AW začínam viac hrávať kvôli samotnej hrateľnosti.

        • co se strojů týče tak mám nějakých 3 X, 1 IX a 3 VIII – není to moc – ale já nemám problém s kreditama a to PÚ nemám. Mám jen Chi-Nu kai a Dickera Maxa (Kaie za goldy ze soutěže a Maxe za misi)

          • Ale musíš jezdit nižší tier, aby ti vydělal na na tier 9 a 10. V AW jsem nezažil prodělečnou bitvu.

            • Nemusím jezdit na výdělky protože s VIII a i IX nemám problém vydělat 10 k kreditů či být max 7k v mínusu. S X je to horší, ale ty jsou pro zábavu

    9. já slyšel od kolegy že WG kupuje AW, tak nevím zda je to pravda, ale jen to slyšet nic neznamená, že AW nemá takovou techniku ani zaměstnance pro vývoj této hry a nabídlo spolupráci s WG
      tak jsem zjedav

    10. První co by měli asi udělat je to, že dát všechny tanky do HD, pak budou míchat jablka s hruškami a budou rebalancovat něco, co se díky HD modelům každý patch změní.

    11. Máte prosím někdo informace jak to bude s novými individuálními misemi?

      Děkuji

    12. Až začnou práce na uzavření a to jednou provždy a natrvalo „WOT a celého WARGAMINGU“ – tak to bude SUPER zpráva a bude 101% důvod k oslavám a to po celý dlouhý rok 🙂 !!!

    Comments are closed.