Začíná vývoj založený na názoru hráčů
i Zdroj: WoT.cz
Článek Začíná vývoj založený na názoru hráčů

Začíná vývoj založený na názoru hráčů

Excalibur.cz

Excalibur.cz

27. 5. 2016 17:00
Reklama

Na oficiálním blogu společnosti Wargaming se objevil zajímavý post, ve kterém vývojáři vysvětlují důvody, pro které se udály změny, které nám naservírovali v aktualizaci 9.15. Celým příspěvkem se jako červenou nití táhne informace o tom, že Wargaming se, více než dříve, rozhodl hlídat a analyzovat názory samotných hráčů.

Příspěvek na WG blogu:
Aktualizace 9.14 přinesla několik velkých změn, zejména v oblasti pohybové fyziky a zvuků. Po několika měsících, poté, co jsme diskutovali s fanoušky na sociálních sítích, fórech a přímo mluvili s opinion leadery v komunitě, jsme tu zpět s aktualizací 9.15. Díky těmto všem jsme se zaměřili na to, co hráče nejvíce trápí. Co se tedy změnilo? Zvuky a fyzika, uživatelské rozhraní a oficiální módy.

Fyzika
Poté, co komunita pozitivně zareagovala na změny fyziky v poslední aktualizaci, jsme pokračovali v práci a dále ji rozvíjeli. Dodali jste nám kritické připomínky a my jsme ji mnoho vzali na vědomí a implementovali je.

Začíná vývoj založený na názoru hráčů
i Zdroj: WoT.cz

Nově nebude tak jednoduché překotit tanky na střechu. Nebude to tak, že váš tank bude jako přibitý jako k podlaze, stále bude možné se převrátit jako želvička, už to ale nebude tak samozřejmé. DAlší věcí je to, že se už nebudete tak často zasekávat na malých přírodních překážkách, dříve jste na nich často uvízli, což nebylo příjemné. Další věcí, která se změnila, je DMG z pádů. POkud si rozhodnete zkrátit cestu nějakou cestičkou z kopce, už byste jí neměli dostat tolik nicméně pády budou bolet i nadále.

Začíná vývoj založený na názoru hráčů
i Zdroj: WoT.cz

Zvuky
Grafika byla zlepšována postupně, ale zvuky zůstávaly stále stejné, nezměnily se prakticky od roku 2010. Jedním z důvodů byl starý zvukový engine, díky čemuž bylo imple,entování nových zvuků a hudby složité a časově náročné. V 9.14 jsme proto spustili nový engine, Audiokinetic Wwise, kterým se všechno mění. Například zvuky motorů nepřátel teď slyšíte mnohem dynamičtěji. V 9.15 se tyto změny ještě prohlubují, můžete si nyní vybírat nastavení zvuků, jejich kompletní profily, jako “Akustika 2.0” nebo “Sluchátka”. Kvalita zvuků je tak nyní závislá zejména na kvalitě vaší zvukové karty a výběru zvukového výstupu.

Modifikace
Modifikace jsou sice populární, ale vývoj je často nebral na zřetel. To se nyní mění a populární módy se tak stávají pomalu přímo součístí hry.

Začíná vývoj založený na názoru hráčů
i Zdroj: WoT.cz

Toto souvisí s dalšími změnami UI. První velkou z nich byly dynamické charakteristiky. Díky tomu se hra stane zejména pro začátečníky přehlednější. Zároveň si můžete tanky prohlédnout předtím, než je koupíte a také projít jejich charakteristiky.

Začíná vývoj založený na názoru hráčů
i Zdroj: WoT.cz

Také jste jistě zjistili, že jsou nové filtry v garáži a v charakteristikách některé dříve neviditelná čísla, která se mění s tím, jaké máte na tanku moduly.

Rebalancy tanků
Největší výzvou, která před námi stojí, je globální rebalanc. Začali jsme s ním na premiácích, v 9.15 jich bylo upraveno hned deset. V tomto rozhodnutí hrála velkou roli komunita. Zároveň byl odstraněn legendární Waffenträger E-100 a nahrazen Grille 15, se kterým bude možné užít si spoustu zábavy, jak vývoj věří. WT E-100 byl trochu moc OP, pokud jde o srovnání s podobnými stroji, což zapříčinilo v bitvách spoustu nepříjemností

Pod povrchem
Jednou z největších změny v 9.15 bylo převedení na nový herní engine. Hra se tak mohla posunout z DirectX 9 na DirectX 11, což dává možnost dalších velkých změn v budoucnu. Bude se měnit voda, rostrliny, nebe, povrch a řada dalších věcí. Přesun na DIrectX 11 byl důležitý z technického hlediska a to zejména kvůli grafice. A my doufáme, že tyhle pozitivní změny si užijete spolu s námi.

Začíná vývoj založený na názoru hráčů
i Zdroj: WoT.cz
 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama