WoT: Blitz definitivně dostává +/-1 MM

    45

    S aktualizací 2.9 dostane World of Tanks: Blitz definitivně něco velmi zajímavého, co jiné tituly společnosti Wargaming, vyjma v kómatu se potácejícího World of Warplanes, nezažily, tedy matchmaking +/-1. Ten zajišťuje, že se nesetkáváte s tanky až o dva tiery vyššími a nižšími, ale pouze o tier. Pokud tedy máte čtyřku, potkáváte trojky, čtyřky a pětky, nic jiného. Tento matchmaking byl doposud testován pouze v severní Americe, nicméně nyní přijde i na všechny ostatní servery. Podle oficiálního vyjádření si od něj ve Wargamingu slibují vylepšení balancu tanků, které vyčnívaly a vylepšení výkonů premiáků.

    Sdílejte
    Předchozí článekWar Thunder: Nové verze KV-2
    Další článekWoWs: 1. 5. 2016
    Excalibur.cz
    Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

    45 KOMENTÁŘŮ

    1. vylepšení výkonu premiaku jasně T34 a podobne budou strašně OP ale co takhle premiaky s omezenym MM ????

      • Zkus použít interpunkci. Pak ti možná někdo bude alespoň trochu rozumět.

            • Aha Ok takže ked som dement já tak potom aj ty kedže si mi rozumel 🙂

            • ty co stale neikomu pripominaju gramatiku by sa mali zamysliet skor nad sebou ci su na spravnej stranke alebo nech si idu ucit deticky…a Lukas pis radsej bez diakritiky vyhnes sa tak zbytocnym pripominkam od urcitych horlivcov 😀

            • 1. Bergham naser si.
              2. Erik165 nádherné jsi ho setrel.
              3. Problém budou met hráči s win10, tech je málo a jsou oddělení od zbytku peletonu. To bude cekacka jak hrom.

        • promiňte ale všechny komenty tady píšu rychle takže mám chyby a nikdo prozatím problém neměl 😉

          • Tak piš pomaleji a dej si záležet na češtině. To, že se ozve málokdo neznamená, že nevypadáš jako naprostý trouba a nevzdělanec.

            Chybu sem tam udělá každý, ale to kvantum chyb omlouvat tím, píšu rychle, proto chybuji, je přinejmenším trapné….

            • trouba je ten co si na zaklade nejakeho prispevku na fore utvara obraz o schopnostiach a charaktere cloveka ktoreho nikdy nevidel…nie pe kazdeho je v zivote najvyssia priporita sa spravne a bezchybne gramaticky vyjadrovat na nejakom foriku..

            • Přesně tak, tak si představ, že tenhle „trouba“ ti třeba jednou zachrání život, bude to stale „trouba“, nebo ti už dojde, že jsi byl povrchni?

    2. No, tak právě si WoT: Blitz definitivně získalo moji pozornost.
      Jdu zjistit, tak je nacpat na WIN7 (nebo upgradovat na WIN 10). 🙂

    3. to nesmí dát na běžné WoT k čemu pak budu mít T54 nebo Obj 140 ?

    4. Na tomhle neskutečně vydělají dobří hráči kteří budou moct ovlivnit skoro jakoukoliv hru

    5. Ježišmarja. Vždyť MM +-2 je jeden z problémů týhle hry!!!! Pětinu až čtvrtinu her je člověk úplně prd platnej jenom díky MM!!!!

      • To asi hrajeme inu hru. Ok, prijemne to nie je, ale jak si rad ked s 8T nastrielas 2k dmg v 10T bitke? A tie exp k tomu. Keby ma nechali hlasovat, som urcite za +-1, ale ani teraz to ziadna katastrofa nie je. Alebo? A predstav si naviac MM lightov a artyn, neviem ako by to pomenili ci komplet rebalancovali….

        • No jasně. Je to super vyhrát proti +2 a ještě bejt nej v týmu. Ale kolikrát se ti to povede? A nehrajou se jen 8 T. Zkus si zahrát 4,5,6T v +2. A různý tanky. Ne jen ruský medka. ….. Mám 35K bitev a tvrdim, že pro průměrnýho hráče je spousta bitev proti +2 o ničem.

          • Na druhou stranu právě díky MM+2 jsou i goldy….. bez nich urcite tanky nemají sebemenší šanci, viz IS vs tier 9 HT…

      • MM +-2 není problémem této hry. Problémem je vyvažování týmů a to jak na váze tierů tanků, jejich kategirií, ale hlavně ve složení týmů co se „umu“ (rozuměj WN) hráčů týče. Tenhle problé přetrvá, i když tuto váhu WG zavede, protože bude podle wg „personal rating“ a nikoliv podle wn, a rozdíl je mezi těmito hodnoceními opravdu propastný.
        PS: To by mě zajímalo co by jsi tedy říkal na doby, kdy byl +-3 🙂

        • Dotaz. Podle čeho skládají týmy? Protože hrát s tankem, kde mám víc jak 60 % winrate, je peklo. To jsou naprosto dementní hry. Ať podle průběhu bitvy nebo z toho, co všechno netrefí vyskilená podádka. Hb

          • Pokud s tankem máš winrate 60% tak s ním hraješ dobře. Současná MM je „kouzlo“ WG, které tanky skládá pouze podle jejich MM a pak, když se to podaří, „by se měl snažit tanky vyvážit“, aby na obou stranách bylo přibližně stejně od každého typu. Jak se to hře daří v současné době nevím, ale podle diskusí na fórech to asi nebude nic moc, protože ono to nebylo nikdy nic moc.

            • To co jsi napsal je pekna teorie, ale v praxi je to prave RNG co ma vliv i na MM. Kdyz jsem mel -RNG den a jednu prohru za druhou, zeptal jsem se teamu, jak jsou na tom. Team byl modro zeleny. Odpoved dnes sama prohra. Proti nam cerveno cerny team a odpoved dnes sama vyhra , jde to samo. Cerveno cerni nas roznesly na plne care, to bylo same pic do zeme,pic vedle,pic za 0 dmg. Je uplne fuk jak vyvazis team skillove, kdyz se RNG postara ze prohrahes. A to je nejvetsi problem wot, spatne naprogramovane RNG.

        • Skill MM. Neskutecna hloupost s prominutim. A to s tvymi nazory vetsinou souhlasim. Ale jak chces podle wn8 rozdelit tymy kdyz kazdy hrac umi tanky lepe a hure a navic na co ti je fialka v T34-85 kdyz proti nemu pojede fialka v amx cdc napr 😀 jinak +-1 hru zlepsi. Bude to hratelnejsi a bude se mene kempit. Ne jak ted, kdyz ti low tier heviny a medka stoji zalezli vzadu.

          • Skill MM by byla velmi dobrá věc, týmy by byly lépe vyvážené – na každé straně přibližně stejné množství hráčů podle jejich aktuálního ratingu, nikoliv podle nějakého win8 – to je totiž WG úplně někde u prdele. Což samozřejmě chápu, WG jej nevymyslel, tak proč by jej měl podporovat, že? To, že každý hráč jinak hraje s každým tankem je jasné, a právě toto je zohledněno v personal ratingu od WG(i když „nikdo“ kromě WG přesně neví jak se počítá), na rozdíl od win8 a jeho předchůdců. Proto je také mezi ním a win8 obrovský rozdíl. A když už jsme u toho, tak mi „něco“ říká, že se nového MM, který nebude nepodobný tomu co píši, v brzké době dočkáme. Jen mu WG nebude říkat SKILL MM, ale řekněme třeba „Personal MM, nebo MM 2.0“. Víc napsat nemohu 🙂

      • ja suhlasim tiez…na to ako su rozbalancovane tanky a co vsetko je schopny MM postavit bez ohladu na skill hracov by podlal mna bol MM+-1 najrychlejsia vec co by mu nejak pomohlo…samozrejme je to komplikovanejsie ale aby za 5 rokov boli schopni vymysliet ohladom MM len to co mame je fakt smustne a je uz len z urciteho druhu zufalsti by som MM+-1 prijal bez vahania a dalej nech si WG riesi a balancuje co chce…obcasny cool pocit ako som zahral dobre o 2 tiery (aj o tri pri LT) vyssiu bitku nie je dostatocna satisfakcia pre mna anie tie XP co za nu cas od casu dostanem…

      • Jestli nejses schopnej zahrat jenom proto ze si v bitve low tier tak za to nemuze MM ale tvoje neschopnost…

    6. pokud by tohle zavedli ve WOT, znamenako by to konec už tak hodně nahnuté hratelnosti tieru x.. nemyslim si, že zrovna tohle je něco, co pomůže hře.. jen další berlička pro slabé hráče

    7. U téhle hry se nedivím ničemu. Pořád se s tím jebou a stejně nejvíc záleží na rng. To ostatní je jenom omáčka kolem. Stačí četa fiaelek proti rajčatúm a je jedno co máte. Proto nechtějí rating nebo xvm ve hře, protože pak je jasný výsledek. Hb

      • Jenom by mě zajímalo, z čeho usuzuješ, že zde nejvíc záleží na RNG…

        • Pokavaď je ve hře +- 25% rozptyl hodnot střel a losování týmu, tak začátek bitvy není o ničem jiným než o náhodě. Ty nijak nemůžeš ovlivnit složení týmu. Pokavaď si dobrý, tak máš na noze balvan v podobě špatných hráčů a naopak, jako špatný hráč si pouze přítěž pro okolí. A ve finále se všichni sejdem na 50%. hb

        • Protože o něm ví víc než ty očividně. RNG může vše ve hře, nejen ti držet pene na low hodnotě, zvedat rozptyl střel, zařídit, že střela do tebe zabije komplet posádku a po uzdravení znovu a pro jistotu i zničit dělo a převodovku, ale dokáže i tydle RNG mínus hráče dát do jednoho teamu a proto ty brutální prohry, i když jsou v teamu super hráči proti rajcatum. Je prostě špatně naprogramovane.

    8. Dle mě je XVM blbost. Zažil jsem hry kdy četa od Kazny vystřílela teméř celej tým, ale i hry kdy dostali na prdel. Ani fialkám nevyjde každá hra tak jak chtějí. Mě více štve, že první otázka v chatu je – jaká je šance na výhru a pak jakoby půlka týmu to zabalila. Nevím co je potom větší zlo, MM nebo XVM.

      • to je jenom statistika. Podle mě s těmi daty co mají, musí být do předu jasný výsledek. Pozor, neříkám, že na 100 % vyhraje jeden nebo druhý, ale třeba s 90% jistotou, HB

    9. Hraji Blitz dost a MM je tam potreba z toho duvodu, že je problém rychle zaměřovat na velkou vzdálenost. Dotykem je to o dost težší než myší. A navíc Blitz má dost vychytávek než normální WoT. Už standartně ti ukazuje kde ti střela projde a kde ne barvou na tancích. Mají neustále nějaké akce na premium tanky, posledně byla na Mori něco ( premium 6tier tiger I) mě se tam hraje o dost lépe než normální WoT.

      • souhlasim blitz ma zlepsovaky protozese to hraje dotykem coz je tezsi o hodne me se to taky hraje lip protože 1. Nejsou arty 2.je to 7 na 7 takze dostáváš méně nasoleno 3. lze tam spoléhat na lidskou blbost coz ma většina hracu PS: hraju na ruskem serveru 🙂

    10. Mimochodem MM 2.0, jak píši výše, bude řešit, tedy měl by řešit, všechny problémy včetně artin. Hráči nenávidící artiny začněte pomalu brečet nad rozlitým mlékem a pomalu můžete začít vzpomínat na dobu, kdy vás sice jednou za čas artina vypla na ránu, nebo vás jen pohladila a pak jste měli cca 45 s klid, protože …. boom. Artináři těšte se, dostanete do rukou vylepšené artinky, které budou podstatně rychleji nabíjet (ano populární rakovina, alias francouzká „lefoška“ bude etalonem), budou mít přesnější dělíčka, sice vám za to seberou „brutální“ dmg, ale to co budete způsobovat hráčům bude ještě horší.Shrnu to asi takto: Artináři budou změnu milovat a ti ostatní ještě více nenávidět a proklínat. Čas pomalu tiká……

    11. Já bych dal MM +-4 ať jsou ty bitvy ještě kratší, ty 3 minuty jsou moc dlouhý :-DDD

      • tak ako to funguje ja by som tiery zrusil uplne a mozu si to kludne micxovat ako chcu a tajne dufat ze lusia im to budu zrat…nebyt toho ze clovek ma v hre nejaky dlhodoby progres co mu je luto len tak hodit za hlavu a ze niektori do toho zainvestovali aj nemale peniaze tak je dost mozne ze by ovela viac ludi bola uz u konkurencii bez ohladu na to aby som hodnotil ako na tom konkurencia je…ale biznis model funguje aj s tym MM aky je tak preco by ho mali menit 🙂

    Comments are closed.