Wargaming na svém eventu v Moskvě představil plány na kompletně novou podobu hry a Excalibur přináší exkluzivní informace! WoT už má na krku hezkých pár křížků, ale u označení aktuální verze pořád vídáme na začátku číslici 0. To se však poměrně brzy změní. Na březen 2018 je totiž v plánu dosud největší update v dějinách hry, kterým se konečně vývoj přehoupne do fáze 1.0.

Pojďme se společně podívat, co si pro nás vývojáři do éry World of Tanks 1.0 přichystali a na jaké velké změny se můžeme již zanedlouho těšit:

CORE Engine

Ano, samotné jádro WoT bude od března zbrusu nové. CORE je engine vytvořený přímo v dílnách Wargamingu a přinese kompletně přepracovaný a moderní kabátek pro naši (a snad i vaši) oblíbenou hru. Díky němu se dočkáme nového systému osvětlení (odrazy světla od různých povrchů a jeho šíření skrz vodu a dým), vylepšeného terénu (realistické textury, deformace terénu, simulace promáčené půdy a mnoho dalších prvků), lepší zpracování vody, uvěřitelnější vegetaci, která bude adekvátně reagovat na přejetí a “střety” s vozidly, dynamických stínů, nasvětlení bojiště v závislosti na počasí a mnoha dalších vylepšení. Přislíbeno bylo i zničitelné prostředí, o které by se měla postarat technologie Havok Destruction.

Podívejte se na galerii obrázků, které zachycují stav před a po vydání verze 1.0.

Mapy

Ve verzi 1.0 se nám představí více než 25 map v nové HD grafice. Každý prvek na stávajících bojištích se dočká patřičných úprav, aby odpovídal nejaktuálnějším grafickým standardům. Mapy budou, podle slov vývojářů, lépe nasvětlené a budou působit živějším a uvěřitelnějším dojmem.

Hudba

Velkou novinkou bude i zcela nový soundtrack. Od verze 1.0 bude adaptivní, bude se automaticky přizpůsobovat aktuální situaci na bojišti. Každá z map bude mít svůj vlastní hudební motiv, který se pak dále mění podle toho, jak se vám a vašemu týmu bude aktuálně v bitvě dařit. Na soundtracku spolupracovalo mnoho hudebníků z celého světa. Každý z nich dostal za úkol složit několik krátkých motivů, které by svojí náladou a vyzněním měly reprezentovat tradice a hodnoty zemí, ze kterých pochází.

Stabilnější FPS

Nový engine dovoluje, kromě grafických vylepšení, zásadně zapracovat i na efektivnějším využití dostupného výkonu. Majitelé starších PC se nemusí bát, celá hra poběží lépe i na slabších konfiguracích a to i díky částečnému využití streamovacích technologií. Určité výpočetní operace totiž budou prováděny externě, což méně výkonným strojům zásadně ulehčí práci. Časté propady FPS by tak snad už měly být minulostí.

Že jste zvědaví, jak to vše nakonec bude vypadat a znít? Tak to vás určitě potěší, že si vše můžete na vlastní kůži vyzkoušet pomocí demo programu World of Tanks enCore 2018, který vám dovolí zhlédnout záznam bitvy v novém enginu a zároveň otestuje, zda je váš počítač na tuto záplavu novinek řádně připraven.

 

World of Tanks se konečně dočká verze 1.0, vyjde v březnu
Ohodnoťte tento článek!
4.72 (94.38%) 32 hlas/ů

49 KOMENTÁŘŮ

  1. No jen aby to nebyl ten největší fail ze všech co WG vyplodil. U stávající hry se jim už namnožilo tolik chyb, že je lepší to celé odepsat, snad to bude od března fungovat trochu lépe než doteď

  2. “krátkých motivů, které by svojí náladou a vyzněním měly reprezentovat tradice a hodnoty zemí, ze kterých pochází.” – Bude tam bozsky Kája? xD

  3. Popísané to je super znie to parádne len som zvedavý aká bude realita.Vzdy narozpravaju toho až až dopredu a potom každý prúser ospravedlnia 1 dňom prémiového uctu.A dúfam že do vtedy spracujú aj úpravu MM a skladbu teamov lebo potom budú ľudia hrat parádnu HD grafiku ale len 3 minúty a bude naďalej po bitke.

    • Bud rad. Aspon si sem-tam zahras s premiovym uctom. A neviem ako Ty, ale ja si trojminutovu bitku uz dlho nepamatam.

      • Tak hráš inú hru potom.85% hier končí do 3-5 minút.Ja mám prémiový účet stále

        • Pokud tě pošlou do garáže tak ano hra pro tebe skončí 3-5 min. Jinak vyloženě problém ve vybalancování nevidím, spíš jde o to že jakmile je hra 5:0 tak to hráči prohrávajícího teamu prostě prodají a pak to skončí 15:2 to je pravda.

          • Svata pravda. A teraz zazivam, ze ked je to MM 3-5-7 a stratime hned 4-roch zo spodu, tak sa nic nedeje, stale sa to da vyhrat.

          • Možné je aj to ale často je problém už kam sa tanky vy éru a tak ďalej.Ja problém v skladbe teamu vidím a ďalší problém je ako je nastavené odmeňovanie napríklad ten čo nastriela veľký Damage 4500 a dá 1 kill dostane 60 000 a ďalší čo dá 3 killi a dmaage 800 tak ma 50 000 a ďalší neurobí nič ale vybral tak ma 40 000 a ten najlepší má zradlo a v konečnom sčítaní má ten najslabší viac zarobené.Trebalo by celý MM a všetko s tým spojené prerobiť.

        • Tak 3 alebo 5 minut je trochu rozdiel nie? A vela zalezi na tiere, ktory preferujes…ked hrajes nejake splasene vysavace na tiery 2 tak to sa necudujem, ze sa vyrafete za 3 minuty.

          • Nemusíme sa doťahovať na slovicku asi nie? Ok tak 4 minúty a 36 sekúnd.Skratka ak máš pomaly tank TD kým prídeš na pozíciu máš polovicu teamu fuč.Zazil som aj hru ktorá trvala 2 minúty vybrali sme 15:0 a stihol som s TD raz vystreliť.

      • máš pravdu, tříminutovou možná ne, ale čtyřminutových je tam stále ještě hodně. Nemá smysl se hádat o tom, jestli jsou to minuty tři nebo pět.. nebo jestli výsledek je 15:1 nebo 15:3 .. pointa je někde jinde a nový grafický engine tomu prostě nepomůže 🙁

        • Veru nie absolútne nie prvý týždeň to ľudia budú zvedavý a to je celé.A rátam že WoT umiera ďalej aj s novou grafikou.

          • Nemohl jsem zanechat reakce na tvoje ” stížnosti ” ohledně odměňování tak píšu sem, nemáš pravdu, protože na počtu zničených tanků nezáleží , ale DMG je to co ti dělá největší výdělek a vždy to tak bylo (samozřejmě že i na asistenci a spotu ) nevím proč si své domněnky nejdřív neprověříš a místo toho hned nadáváš a pláčeš.

          • Šak a to ako pointa je kde? samozrejme že Damage ale najlepšie je dať tank na pás a aj tak keď neprebijes a prebojuje iný zsrabas čo si padol z čerešne či ako?

  4. HD grafika je super, ale vykreslování vzdálených objektů je tragédie. I na ultra detaily (na sandboxu a pochybuju, že se to od té doby změní) textury dál něž 200m vypadaly hůř než textury na současné minimální detaily -__-

  5. Držím palce ať 1.0 dopadne dobře … nedávno jsem si pořídil pracovní 1060, takže by to mělo klapnout. Jinak před nějakou dobou jsem byl jeden z mála těch, kteří se na původním wotcz nenechali otrávit tehdejší C66 a SS AW masáží. Vytrvale jsem psal, že AW je nehezká kopie, která stáhne maximálně zamidrákované a kolenovrtní hráče a že wot to ustojí. Kritika ÁVÉ byla odměňována bany po kterých jsem si říkával “Lomikare, Lomikare .. do roka a do dne” … a já myslím, že je jasné, kdo měl v tehdejším sporu pravdu … pokud WG dá 1.0 posune se pořádně kupředu a odhaduji, že všechny ty rozpracované nové maps začne postupně rollovat, takže postupně utlumí další slabinu. Myslím si, že do hry se investuje a zároveň sype jako prase, takže by to mělo stále dál fungovat 🙂

  6. Havok… To zas ty bitvy budou vypadat… Tlupa děcek bude lítat po mapě a zkoušet co se dá všechno zničit 😀

  7. Takže demo skóre 36.048 bodů, nevím co to číslo určuje…nastavení ultra, luxusně to vypadá.
    Opravdu pokoukání…

    • World of Tanks enCore je demo aplikace a ne benchmark, a proto se používají body. Adekvátním způsobem odrážejí výkon vašeho PC a umožňují vám jeho porovnání se skóre ostatních. 10 000+ bodů je výborné skóre a znamená to, že World of Tanks s Core poběží na vašem PC extrémně plynule, bez jakýchkoliv poklesů FPS. Skóre 8 001+ („zlaté“) je také výtečné. Cokoliv mezi 3 001 a 8 000 („stříbrné“) je dobré a skóre nižší než 3 000 („bronzové“) je přijatelné

      • jojo to jsem četl…
        ale nějak mi to nepřijde nějak moc vypovídající….asi to je jedno, jede to jak z praku…

  8. Intel i7-6700HQ – 2,6Gh, NVidia GForce 970M 6Giga, Ram 16G, W10 …9962 na Ultra…26067 na strednom pri vypnutom tssaahq…15082 pri zapnutom tssaahq….skrátka ja mám priemerný notebook na dnešnú dobu a bude sa dať hrať aj pri max. nastaveniach, možno oželiem nejaké detaily a bude to ok… hratelné to bude aj pri strednom čo zodpovedá dnešnému SD klientovi takže WG neurobil nič drastického na zmene grafiky, len vylepšil HD klienta

  9. Mno, ten jejich novej hyper engine stale podporuje Visty a dokonce XP SP3 – snad to nebude ustupek kvality za cenu zpristupneni chudejm RU hracum…

  10. No na mojej starej šunke mi vyšlo na minimálnom nastavení len 5646…..:-( asi budem musieť napísať Ježiškovi o nový PC

  11. V rozlišení UHD a nastavení ultra 8300b. Grafika “úžasná!” (voda, tetelení horkého vzduchu) ale nejsou vidět fps a to vykreslování vzdálenější vegetace hrozné. Možná, že ve hře, kdy koukáš hlavně před sebe to tak vadit nebude. A možná na FullHD rozlišení to bude taky dobré… Psali někde, že to máš mít nastavené na 10k+ bodů?

  12. Všetci si dobre pamätáme keď vyšla či mala vyjsť verzia 10.0 ?!?!?!.Taktiež bola ospevovaná ako največšia a prelomová v histórií WOT.A ako to nakoniec dopadlo ?!?!?!.

  13. Ja som za prepravovanie hry na iny engine rad. Iba sa velmi cudujem preco a ako to chalani urobili,lebo ze si super dobrr pamatam ako sebr alebo volaky iny vysoky organ wg v odpovedach hracom povedal- wot prerobit na iny engine? Ste drbnuty, bola by to robota na neskutocne dlhu dobu a mozno to nieje ani mozne a bolo by to extrem drahe- a teraz jeb a novy engine.
    No slubujem si krajsiu grafiku a lepsiu optimalizaciu a tym odpadnu tie mikropagy a take ty somariny 🙂

  14. No to určitě, na 4 roky starém notebooku za 18K jsem při minimu dostal 12K

  15. Vyzera to super, ale ten skill mm ktory chyba hre je citelny teraz a asi bude aj po tom. Ano hry trvaju 3 min, ano ked je to 5:0 tak sa s tym vela krat uz neda nic robit a ohladne toho skillu v hre, je velka pravdepodobnost ze dobry hrac s vysokym skillom (wn8) v hre proste dobre zahra a zase je velka pravdepodobnost ze hrac so zlym skillom (wn8) dobre nezahra. Stale sa mi nepaci, ze v hre aj ked postavia podobne timy tak proste nemate 50% sancu na vyhru, lebo prvy tim ma 3/4 hracov cercenych okolo 400-800 wn8 a to aj na top tieroch a druhy tim je na tom lepsie, a toto casto zazivam, proste vam hra neda ani 50% sancu na vyhru presne kvoli nizkej urovni hracov vo vasom time… Este na tomto vyvazeni by mohlo WG popracovat aby hry boli vyrovnanejsie nie len tierovo ale aj skillovo…

    • Máš absolútnu pravdu plne s tým súhlasím.Ale mohol si si všimnúť že Skill MM už WG do hru zaviedlo v 9.18 pomaly ho mikroaktualizaciami do hry zaviedli a tým najhorším spôsobom.Ked budeš chcieť napíšem ti ako to zhruba funguje.

  16. tak na minimu jsem se dostal na notebooku na 26k a na střední jen na 5k, takže si novou grafiku neužiju( na minimum je to dost škaredý), ale když si trochu pohraju s nastavením, tak snad to bude hratelný 🙂

    • Už pred časom som písal že WoT sa pre hráčov zo slabším PC alebo notebookom star nehratelne pokiaľ to ešte WG neupravi.Odbornici a chorý ľudia ako Watts1 Grulda má urazali.Vidis sám že grafika bude rapídne horšia a ľudí to prestane bavit.

  17. tak na encore byla microaktualizace a tak jsem to zkusil zase a dalo mi to lepší výsledky než posledně, takže asi na té optimalizaci stále makají a vypadá to, že jim to i jde 🙂

Comments are closed.