World of Tanks 2 nebude, pro Wargaming "nemá smysl"
i Zdroj: WoT.cz
Novinka World of Tanks 2 nebude, pro Wargaming "nemá smysl"

World of Tanks 2 nebude, pro Wargaming "nemá smysl"

ThelvynCZ

ThelvynCZ

2. 11. 2017 14:57
Reklama

World of Tanks je i nadále jednou z největších her na světě, pokud jde o množství hráčů. Podle nejnovějšího sčítání Wargamingu měla hra na PC něco kolem 130 milionů hráčů. Vzhledem k obrovskému úspěchu hry za posledních sedm let byste mohli očekávat, že bude Wargaming pokračovat a naváže novým dílem, který by oživil aktuální produkt. To se ale zřejmě nestane.

Když se o víkendu na PAX Aus na stánku GameSpotu diskutovalo s regionálním vydavatelem Wargamingu Alexem de Giorgio, byl přímo požádán o odpověď, jestli je v plánu World of Tanks 2. “World of Tanks 2? Ne…” řekl de Giorgio.

World of Tanks 2 nebude, pro Wargaming "nemá smysl"
i Zdroj: WoT.cz

Dodal, že Wargaming vidí World of Tanks jako hru/službu, kterou studio průběžně aktualizuje a rozšiřuje. V takovém případě nebude v blízké budoucnosti vytvářet nějaké pokračování, pokud k tomu vůbec někdy dojde.

World of Tanks jako služba

“Je to vývoj a to jak jde hra kupředu, to je charakteristický znak této hry, “vysvětlil de Giorgio a dodal, že pokračování World of Tanks “pro nás opravdu nemá smysl.”

Postoj Wargamingu se velmi blíží tomu, co říká Psyonix o Rocket League a o tom, co Brendan Greene řekl o své oblíbené hře PUBG. V obou případech vývojáři uvedli, že budou raději nadále aktualizovat a obohacovat své hry s pravidelným obsahem, místo aby vydali pokračování.

Model hry jako takřka nekonečné služby je přístup, který mnoho vývojářů používá s čím dál větší oblibou. Pokračující podpora titulu dává hráčům důvod zůstat ve hře a utrácet za ni peníze. Pro hru jako World of Tanks, která se dá hrát zdarma, jsou mikrotransakce hráčů rozhodující. Někteří vývojáři tvrdí, že “free to play” hra je vhodnou volbou pro tituly, které nutí vývojáře vytvářet přesvědčivý obsah. Pokud tomu tak není, lidé by mohli odcházet.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama