World of Tanks 2 nebude, pro Wargaming “nemá smysl”

53

World of Tanks je i nadále jednou z největších her na světě, pokud jde o množství hráčů. Podle nejnovějšího sčítání Wargamingu měla hra na PC něco kolem 130 milionů hráčů. Vzhledem k obrovskému úspěchu hry za posledních sedm let byste mohli očekávat, že bude Wargaming pokračovat a naváže novým dílem, který by oživil aktuální produkt. To se ale zřejmě nestane.

Když se o víkendu na PAX Aus na stánku GameSpotu diskutovalo s regionálním vydavatelem Wargamingu Alexem de Giorgio, byl přímo požádán o odpověď, jestli je v plánu World of Tanks 2. “World of Tanks 2? Ne…” řekl de Giorgio.

3308754-screen+shot+2017-10-28+at+7.01.56+pm

Dodal, že Wargaming vidí World of Tanks jako hru/službu, kterou studio průběžně aktualizuje a rozšiřuje. V takovém případě nebude v blízké budoucnosti vytvářet nějaké pokračování, pokud k tomu vůbec někdy dojde.

World of Tanks jako služba

“Je to vývoj a to jak jde hra kupředu, to je charakteristický znak této hry, “vysvětlil de Giorgio a dodal, že pokračování World of Tanks “pro nás opravdu nemá smysl.”

Postoj Wargamingu se velmi blíží tomu, co říká Psyonix o Rocket League a o tom, co Brendan Greene řekl o své oblíbené hře PUBG. V obou případech vývojáři uvedli, že budou raději nadále aktualizovat a obohacovat své hry s pravidelným obsahem, místo aby vydali pokračování.

Model hry jako takřka nekonečné služby je přístup, který mnoho vývojářů používá s čím dál větší oblibou. Pokračující podpora titulu dává hráčům důvod zůstat ve hře a utrácet za ni peníze. Pro hru jako World of Tanks, která se dá hrát zdarma, jsou mikrotransakce hráčů rozhodující. Někteří vývojáři tvrdí, že “free to play” hra je vhodnou volbou pro tituly, které nutí vývojáře vytvářet přesvědčivý obsah. Pokud tomu tak není, lidé by mohli odcházet.

World of Tanks 2 nebude, pro Wargaming “nemá smysl”
Ohodnoťte tento článek!
4.43 (88.7%) 46 hlas/ů

53 KOMENTÁŘŮ

      • To určitě ne, ale svým klientům poskytujeme především kvalitní služby, neboť se (například já se svou firmou) pohybuji v konkurenčním prostředí, kde kvantita není podstatná, důležitá je kvalita toho co nabízíme. To lze o WG říci stěží. WG těží pouze z nedostatku konkurence na trhu, rozhodně ne z kvality svého produktu. Ale aby si někdo nemyslel, že jim ty prachy nepřeju, naopak! Přeju jim je a upřímně mě udivuje, kde se stále berou noví a noví hráči, kteří nejen že jsou ochotni WoT zkusit, ale dokonce za něj i zaplatit. Myslím, že v marketingu WG pracují psychologičtí bozi. Ostatní oddělení WG stojí ale dost za hovno 🙂 Hlavně oddělení provozu, které je zodpovědné za vystavování patchů do produkce.

  1. Súhlas. Nemá zmysel vytvárať pokračovanie zakial je hra stále populárna. Vylepšovanie WoT stále prebieha a myslím že každý musí súhlasiť že hra sa od svojho počiatku poriadne zlepšila čo sa týka vizuálu, hratelnosti a balancu. Každopádne stále je čo dohánať…

  2. No či chceme či nie WoT sa stáva legendou…ikonou…takže v podstate nechať WoT čo najdlhšie je spravne…mnohé hry takto funguju roky a držia si ako tak komunitu a teda i zisky….a osobne si myslim, že vyvojari WG dosť nasluchajú komunite…isteže môžeme namietať že občas je finalne prevedenie zle ale snaha tam je…to že servery lagajú zavše je na inú debatu….

  3. Proč by dělali HD mapy, HD tanky, novej grafickej i herní engine a jeho úpravy, přidávali novej obsah atd, když by měli dělat nový “WoT 2”? Mě by zajímalo, kdo s timhle kdy vůbec přišel jako první a začal uvažovat jako autista. Ta hra může dalších 10 let fungovat i s minimem přidávání tanků. Můžou se klidně zastavit na 30 tancích ročně a pohoda. Ano, měli by zpomalit s premiákama, ale pořád tu je hromada jinejch věcí co můžou přidat. Mapy, havok, editaci tanků, nový mody, nový kampaně, nový mise, nový typy vozidel, zničitelnost prostředí a hlavně terénu atd atd…. Maličkostí, který za 6 let zpátky dostaly WoT tam kde je teď. A že se to řadě lidí nebude líbit? No, tak to bejvá u každý hry. Ale WoT nikdy nebylo v ziscích v lepší kondici, než v jaký je dneska. A to je fakt, kterej nikdo nezmění ani kdyby se měl podělat vzteky

    • o HD mapách si povieme keď budú zavedené do hry a budú fungovať.Videli sme poslednu aktualizáciu tak o HD mapy by som sa zatiaľ netešil nemyslím že tak rýchlo budú.

    • Spratek dam ti taku malu otazocku kolko myslis ze je nositelov nobeloviek medzi (rataju sa iba vedecke ceny, nie oč nenia pre buzikov a takych)normslnymi ludmi? 0, neveris vygugli si
      . Kolko autistov ma nobelovku? Enstein, john nash a daosich niekolko desiatek. Spratek ked chces dakohoburazat, nemozes to robit takto sak si sa odkopal, sprosty si ako batoh zihlavy :)))

      • Nic proti, ale tvrdit, že Albert Einstein byl autista je přinejmenším poněkud odvážné tvrzení. Ne vše co ti práskne strýček “Google” je pravda. Informace nelze vytrhávat z kontextu. Pravda je, že podle některých nových TEORIÍ (pohybujeme se v oblasti teoretické hypotézy, nikoliv závěru) mohl Einstein trpět tzv. Auspergerovým syndromem, který má docela blízko k tzv. autismu. Závěrem je nutno uvést, že se jedná pouze o několik málo, zejména novějších, teorií týkajících se výzkumu Einsteinova mentálního vývoje. Rozhodně toto tvé tvrzení nelze pokládat za definitivní a jediné možné.

        • Tys nepochopil ani nic. Einstajn bol autik, to ze dnesne kidovce maju autismus za nadavku nieje problem ludi s autizmom ale sprostych faganov co kukaju sproste strymery kde sa toto slovo zacalo sirot ako lavina a uziva sa ako nadavka.
          Preco nerosporujes nasha? genius a mal nielen ale aj schizofreniu.
          O hentom tie nove teorie netaraju nic? Ty si tito info nehladal na gugli? Prepac ale tie tve argumenty mi vela smyslu nehadzaju aj ked sa piciboha naozaj prudko snazim

          • Viděl bych to tak, že ty jsi nepochopil to, co jsem napsal. Můj příspěvek se týkal pouze tvého, přinejmenším hodně odvážného tvrzení týkající se osoby Einsteina. Nic víc, nic míň. Nechápu proč bych měl podle tebe rozporovat nasha, co máte mizi sebou je pouze vaše věc. Budeš se divit, ale odpověď jsem nehledal u strýčka “Googla”, mé “znalosti” pocházejí z tzv. “papírových” pramenů a celoživotního studia. Internet používám k těmto účelům pouze okrajově, neboť informace na něm zpravidla moc validní nejsou. A pokud se i přes “prudkou” snahu snažíš najít nějaký smysl v mé odpovědi, je mi tě opravdu upřímně líto. Auspergerův syndrom, ke kterému se nové teorie v případě Einsteina přiklánějí, sice blízko k autismu má, ale to je asi tak všechno. Je to stejné jako v případě hrušek a jablek – v obou případech jde o ovoce, jsou to malvice, nicméně každé vypadá a chutná jinak.

          • A pokud jsi tím nashem myslel matematika Johna Nashe, tak si zasloužil napsat jeho jméno velkými písmeny. V jeho případě šlo o schizofrenii, jež se u něj projevila v průběhu života a se kterou bojoval. Pokud chceš překročit stín strýčka “Google” doporučuji minimálně film Čistá duše.

  4. WoT 2 je samozřejmě blbost, ale rozšíření tierů až na např. tier 15 do moderní doby si umím lehce představit…

    • Na těch současných (neb HD) mapách? To si představit nedovedu. Třeba tier 15 na mapě Doly, to bude legrace. Dohled bude jaký? Přes celou mapu? Nebo omezený enginem na cca 500 m? To bude lahůdka. Moderní tank, slepý stejně jako tier 5 😀

      Také bych si přál moderní tanky na tieru 15, ale v současném technickém stavu hry je to dost nereálné. WoT je aktuálně odkázáno pouze na kosmetické úpravy grafiky, customizace tanků (možná) a ty HD mapy. A ano, přidávání nových strojů do stromu, nebo premiáky.

  5. po fatálním neúspěchu humorného truc produktu ÁVÉ se není čemu divit … svět se točí dál … základna hráčů se mění, odrůstá i dorůstá a hlavně puboši chtějí stále nové směry a každá generace je jiná … prostě potenciál tanků už neporoste …osobně si ale myslím, že vždy bude existovat hafo lidí, který si budou chtít hrát s tankama ze SWW a tak bych si myslel, že současné wotko ještě “dost” dlouho pojede … a asi to potvrzuje i WG … ano stále balancuje na hranici investice / kšeft a každou investovanou drobnost nejspíše zvažují ze všech směrů a já sám bych uvítal větší nadhled a ochotu udělat víc pro hráče, ale co … tak je to všude … a kdy říká, že ne … tak … vědomě krmí … nicméně HD maps, nové linie, věřme, že i nové mechaniky, časem mapy atd … prostě hra evidentně žije … a tam mi nerealizace WOT2 vůbec nevadí a ani se tomu nedivím 🙂

    • Tady se hodně pleteš…AW je daleko pestřejší hra…akorát nepřitáhla hráče z Wotka…zainvestovaný prachy, cas a pod…co s tím udělal My.com, je věc druhá…takhle jsou ve wotku namixovaný stroje, co tam mají hovno co dělat. Škoda, wot 2 od WG by bylo dobrý, prachy by jim stejně šly na jejich účty. My jsme leda hráči, tak nechápu to zatvrzelý obhajování jedné hry…samý bezvýznamný herní nuly, nám může být jedno, jestli je ta hra od toho vydavatele, nebo jinýho. Kdyby sis to někdy zahrál, mluvil (psal) bys jinak.

      • AW není pestřejší, ale tak je prizpusobena pranim hracu noobu, ze ztratila zabavnost. Proto to nikdo nehraje. Co se týče Wto 2, tak je to nesmysl, aby si sami sobě přetahování hráče. Ti, co nejvíc nainvestoval do WoT nebudou investovat do dvou se často stejných her a ti co neplatí vubecnejsou cílovou skupinou. Z marketingového hlediska je to absolutni nesmysl.

      • uf lumperion 🙂 … sám dobře víš, že se nepletu … ÁVÉ není pestřejší a není pravda že nepřitáhla hráče wotka … pravda je totiž, že v podstatě nepřitáhla žádné hráče … a důvodů je celá řada … a jeden z nich je i to, že lidi jako ty odradili, svojí humornou nafoukaností a okamžitým rozdělováním na herní nyly a herní nekonečna :):) řadu ostatních … a mimochodem já wotku hraji i protože se zajímám o historii WW a SWW ….. takže se měj a užívej herního nekonečna …. např v nekonečné frontě na hru :):)

        • a ještě lumperione dodávám, že pokud by jsi se okamžitě nepustil do zběsilé obhajoby ÁVÉ a trochu se zamyslel co jsem napsal … tak by ti došlo, že jsem napsal toto: Po fatálním komerčním propadáku ÁVÉ, si nemyslím, že je zde potenciál pro WOT2″ … věřím, že toto vysvětlení ti pomůže pochopit a možná,možná se shodneme, že i v tomto ohledu mám pravdu 🙂

        • Ale jo..to chapu tu historicnost, proto i ja hraju wotko…a chapes, mne nezajimaji jejich vydelky, ja se na to divam tak, ze mohla byt dalsi dobra hra, to je cely..tak jsem to myslel…a nuly jsme, z toho si nic nedelej…bezvyznamny zrnka)).

          • A AW neobhajuju..jak jsem psal..i kdyby to byla hra od WG, stojim si za tim))..treba ted s rukou v sadre mastim aspon artynky..ty nervy))…mapy,RNG…))..s lemplposadkama to je masochismus..a ty expy pri prohrach bez premka))…to je asi nahrada za pracovni stres, kteryho jsem ted usetren)).

    • AW ja ďaleko lepšia zabavnejsia hra aj s modernými tankami je lepšie vyvážená nedá sa strieľať do vlastných hráčov čo je ďaleko lepšie ako WoT v AW nie je koleso Damage kde ti WG určuje aký Damage udelis akurát má AW jednu nevýhodu a to hra proti botom čo síce je výhoda lepšie sa expi tank ale zase veľmi veľa hráčov hra proti botom a proti sebe je málo hracov.Inak AW ďaleko lepšia hra.

    • V com by boli moderne stroje ine? Podla mna maju čaro prave tie stare stroje z ww2.
      Tiger ,T34 a ostatne legendy.
      Hra s modernymi tankami tu uz je a nie je o moc horsia mozno je aj lepsia, ale to nikoho nebavi. A to je dolezite…..

  6. bože to jsou zase čísla.. prej 130M hráčů 🙂 OK z čísel US, RU a EU (která jsou daleko více při zemi) kolem 40-60 procent hráčů neodehrálo více než 500 bitev. A aktivních je z toho všude cirka 0,4 procenta. 🙂 Ano jsou zde sice nové registrace, kterými se WG moc rádo chlubí, ale nabízí se otázka, kolik z těch nových registrací odehraje právě více než těch 500bitev (tudíž u hry zůstanou (ať už z důvodu archaického engine nebo i třeba i v tomto případě z důvodu neideálního míchání nováčků s veterány) a kolik z nich je nebo vůbec bude ochotno pustit nějakou tu korunu/euro/dolar..). Naopak u pravidelných několikaletých hráčů je odliv a ochota ještě do hry přispívat viditelně upadající a čísla ukazují meziroční pokles aktivních hráčů. Myslím, že si WG spočítalo náklady na vývoj WOT2 se svými možnostmi (no.. spíš nemožnostmi) a vyšla jim investice do WOT2 jako krajně riziková. Rozhodně se jim více vyplatí udržovat WOT při životě… s čímž souhlasím, jen si myslím, že kdyby nebyli ve vedení WG takoví mezci mohla by hra být daleko lepší a zábavnější než je.

    • Presne tak ako hovoríš ale to by WG musela odstaviť hru na pár dní a komerčné prerobiť balans tankov skladbu MM na základe približne rovnakých hráčov ale aj výber tankov do teamov a tak ďalej.Komplet to prerobiť pretože sú v hre brutálne nezmysli.Staci jeden príklad ako sú tanky s obmedzeným MM ktoré ako IS6 112 majú pene 175 proti IX je smiešne.Tank na VIII tiere musí mať minimálne 220 pene a takýchto nezmyslov sú desiatky

  7. No neviem či hráči pri hre ostávajú myslím že veľa hráčov odchádza veď sa množia inzeráty kde s a predávajú účty ktoré hrali dobrý hráči.A mohlo by WG dať štatistiku za posledné dva roky počet zaregistrovaných nových hráčov a koľko z nich vyexpit nejaké X a koľko nových hráčov je aktívnych.Boli by ste prekvapený aký je to nízky počet hracov.A k tomu číslu 130 miliónov áno ale z toho je minimálne 70 miliónov neaktívnych hráčov ďalších pár miliónov sú len taký čo strieľajú do vlastných a majú účet ďalších pár miliónov sú hráči ktorý si vytvorili ďalší účet a vyexpit len objednávky 140 a tak ďalej.Wg môže mať tak možná 30 000 000 hráčov ktorý hru hrajú.To je môj názor.A ich štatistikam neverim ani slovo.

  8. kazdy ma iny pohlad a ine potreby…ty starsi su asi vernejsi WoT nez mladsi ale hraju to zase asi menej…mlady ako si pamatam na sebe alebo vidim na synovi proste nemaju problem alebo priam vyzaduju hrat cim viac hier a striedat to…ty starsi su mozno radi aj za to jedno WoT pripadne maju este jednu dve hry naviac alebo jednu hru vymenia z adruhu ale v dlhsich intervaloch…ti mladsi by urcite chceli aj wot3 a hraci co si v zivote uz co to preskakali si vystaci aj s WoT 1 bez ohladu na to aky dobry je AW ci WT a pevne dufame ze casom zmiznu aspon tie najvacsie neduhy a kde tu nejake obohatenie obsahu. Nepotrebujem WoT2 staci mi radikalne znizit RNG a trocha vyrovant skladbu teamov podla schopnosti.

    • Rng je prvok nahody a to je to co dava napatie tej hre a vdaka tomu vas to bavi. V aw rng nie je a je to nuda. A vyrovnane teamy su tiez hovadina. Aj noob musi mat sancu vyhrat inak by po 3 hre skoncil a musite si uvedomit ze noobovia tvoria 80-90% hracskej zakladne. Veterani tuto hru neuzivia. Na to doplatilo WOWP. Tam pocuvali veteranov a preto noobovia prestali hrat a na koniec prestanu vsetci.Ja som noob ….

      • Ale ne..neni to nuda..a nebyla by ani ve WoT..pene je, hodnoty pancire taky.myslel to tak, aby to nebylo v nesmyslnych rozptylech..nic by se nezmenilo, co se tyce napeti ze hry.jen by nebyla takova frustrace z nesmyslu, a o to u hry jde, ne?))..furt by nejaka flustacka musela penetrovat jen v urcitych mistech cile a tak…o napeti bys urcite neprisel)).

      • Práve ty Noobovia alebo začinajucu hráči prestanú hrať preto že hrajú stále prostí silnejším hráčom s lepšími posádkami viac skúsenosťami a tak ďalej.Preto prestávajú ľudia hrať pretože mne je jedno či vyhrám alebo prehrám ale chcem si zahrať hru ktorá bude prinášať trošku napätia a nie že kým prídeš s Heavy tankom na nejakú pozíciu po minúte dvoch prehravas 1:6 a je po hre.Toto ma nebaví aj ks vyhrám.A RNG má určité nebaví keď budeš na tank ktorý má zásobník ako AMX má 380 HP ty máš alfu 390 a jemu RNG nechá 10 HP a následne ťa zásobník pošle do garáže toto v hre namiesto byť keď je to.papierovy tank doňho skratka musíš dať plný alfa Damage.

      • urcite prvok nahody nejaky nechat treba ale vsetko by malo mat svoje hranice…ze ma alfa +-25% to este viem prekusnut ale fakt si myslis ze +-25% na penetracii je v poriadku a to aj vzhladom na to ze tu funguje kvantum dalsich faktorov ako vzdialenost, typ municie, kaliber, uhly panciera uhlovanie tanku predstavene panciere a nakoniec samotna nepresnost (co je tiez rng len tazko to percentualne vyjadrit). Aby bola pene v rozsahu 150 az 250 to uz len pri pohlade na tie cisla je do oci bijuci nezmysel a rozhodne nepridava zabavnost ale frustraciu. Pene by rng vobec mat nemusela a v hre by ostalo este kvantum rng faktoru. Minimalne pri pene nie viac ako +- 10% a hra bude ak nie zabavnejsia tak menej frustrujuca a navyse to zvyrazni ulohu panciera o co WG predsa ide.

    • Výnimočne sa dá s tebou súhlasiť skladba teamov sa musí upraviť na základe schopnosti a výsledkov hráčov trebárs na základe nejakého osobného hodnotenia aby hrali proti sebe rovnocennejsie teamy.A nech nikto nepíše že MM je balansovany keď hry končíme 3:15 za 4 minúty.

      • No, ale ty výhry prohry 3:15 za 4 min. stejně závisí od hráčů. Dokonce jsem viděl i bitvy, kdy relativně fialový tým dostal od žluťásku 15:0, protože neměli nikoho, kdo by si najel na spot a riskoval první zásah (extrémní případ).

        Jinak by mne zajímal tvůj nick ve hře. Hážeš tady rozumy, ale vypadáš na rudocha…

        • Rudoch neruduch..neni to jedno?..to je tak vyumelkovana vec, ze ve vetsine pripadu to nema zadny vyznam. Budes hrat s vhodnym strojem s nabusenou posadkou, druhej s nejakym nizkotierovym srotem s lemplposadkou..tak asi nehraje na barvicku, ci cislo. Takze to vase wn je tak dobry akorat na oblbnuti cloveka, a pokud mozno odcarovat zabrany v neochote platit nesmysly..

          • WN8 se dá ošidit jako číslo, ale statistiky obecně z dlouhodobého hlediska jasně ukáži kvality daného jedince. To jen rajčata vždy hledají zdůvodněn, že WN8 vlastně nefunguje. Potrefená husa se ozvala… 😀

          • Jmeno1..mas recht..vetsinou rajce neco ve hre dela…cisilkar se boji o svuj lak

          • Jmeno je kopa hráčov ktorý si naháňajú WN8 čo absolútne nie je problém stačí mesiac hrať T67,AMX 12t,Type 64 a máš za mesiac fialové WNko ale k tomu budeš mať Winrate 45% priemerný Damage 700 percento zásahov 50% WNko vôbec nevypoveda o kvalite hráčov.

        • Rudoch bol Indián tzv cervenokozec.To čo si napísal je hra jedna s milióna.A áno tie hry končia preto 3:15 lebo na jednej strane máš na tope hráčov síce rovnaký tank trebárs Škorpión G ale má odohratých 1000 hier a na druhej strane má hráč 35 000 hier a keď máš takto polovicu teamu tak je jasné ako hra končí.Ak budú na oboch stranách približne rovnaký hráči bude to vyrovnanejšie.A jasné ak má niekto iný názor ako ty tak je hneď slabší hráč.Zaujimavy postoj ale od teba by som nič iné nečakal s tvojim argumentom.

  9. tak ja to tvrdil od zacatku ze vydani dalsi verze je nesmysl. pokud chteji modernejsi tanky tk muzou jit vejs s tierama XI XII atd nebo oddelene bitvy ale v ramci jedne hry (WOT)

    • Lepšia by bola nová verzia komplet kde bude hra vyvážená MM tvorený na základe hodnotenie hráča aby boli hry zaujímavé kde nebude na VIII tankvs penetraciou 175 a podobne nezmysli neviditeľný UDES a STRV kde nebude arta nikdy top tier a tak ďalej.Mozu to spustí v rámci hry na EU server 3 a nech si ľudia výberu čo budú hrať

      • Bože zase jsem udělal tu chybu a přečetl všechny tvoje kometáře:-D …ty prostě chceš, aby ta hra absolutně nezvýhodňovala někoho, kdo něco umí, věnuje tomu čas a úsilí. V předchozích příspěvcích píšeš, že někdo kdo má 1000 bitev si koupí skorpion G. – tak to je potom jeho blbost.. když něco chceš, musíš pro to něco udělat.. a každá fialka, když začínala.. tak by při 1000k bitev se škorpionem dosahovala špatných výsledků. Já osobně jsem taky strávil několik tisíc bitev maximálně do tieru 6. Protože jakmile jsme vylezl výše.. tak mi to nešlo a tím pádem mě to nebavilo. Takže za to, že někdo leze na vysoké tiery aniž by hru uměl hrát prostě zaplatí – je to každého rozhodnutí. Hold už tady není komunismus – nedostaneš všechno zadarmo – lepší jsou lepší a horší jsou horší.. je na čase se s tím smířit:) To, že ty seš ten horší je jenom tvůj problém:) Řešení je jednoduché – jdi hrát AV když je to tak výborná hra a přestaň tu otravovat:)
        Ještě malá poznámka k wn8 – všichni víme, že to není směrodatný údaj, ale na druhou stranu. Když má někdo wn8300 – tak je to prostě noob – hře nerozumí a mechaniku hry nezná. A když má někdo wn8 2500..tak je prostě znatelně lepší hráč! Stejně tak funguje i vzah winratu k wn8.. – někdo kdo má wn8 300 nikdy nebude mít winrate 60% – v dlouhodobém horizontu – protože prostě není schopen kladně ovlivnit vývoj bitvy v 99,9% případů. Ano narážím přesně na tebe – kydáš hnůj kolem sebe, ale sám nic neumíš. Proto by si byl rád, aby se hra změnila a byla více přívětivá pro hráč, kteří se prostě odmítají snažit a učit. (podle mě je už ted Wot noob friendly hra)

  10. To, že ti příjde UDES jako OP tank .. je přesná ukázka toho.. jak hře nerozumíš.
    Za 1. nikdy si ten tank nehrál – všichni známe tvůj Nick ve hře, takže si to můžeme ověřit.
    Za 2. to, že nevíš, jak takový tank přehrát – využít jeho slabých stránek nesvědčí o tom, že ten tank je OP, ale že ty seš lempl;)
    Že mi někdy je nepříjemné, že ho nemůžu spotnout?? ano to je pravda – ale o tom ta hra je – jedu jinam, změním úhel, v dnešní době, kdy ti hra ukazuje odkud dostáváš zásahy není problém zkusit pár střel na slepo apod. Jenže to už by ses při hraní musel snažit a použít při tom hlavu – což je pro tebe prostě neakceptovatelné.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Přihlášení pomocí Wargaming.net ID