Wargaming pouští kolová vozidla na supertest

7

S vydáním nových “Deníků vývojářů”, přichází kolové francouzské vozy na testovací server. Doposud byly testovány jen v uzavřeném prostředí. Nyní budou ale vypuštěny na supertest a vývojáři budou shromažďovat důležitá data pro další fáze testování a ladění.

Kolová vozidla přinesou do hry novou mechaniku, budou mít dva režimy jízdy, jeden standardní, druhý rychlý, pracovní názvy jsou “Výchozí” a “Jízda”. V jednom bude stroj pomalý a obratnější, ve druhém bude rychlejší ale nebude tak dobře ovladatelný.

Pokud by vás tedy zajímalo, jak se nové stroje chovají ve hře, vzhůru na supertest.

Wargaming pouští kolová vozidla na supertest
Ohodnoťte tento článek!
3.17 (63.33%) 6 hlas/ů

7 KOMENTÁŘŮ

  1. To je divný ty dva režimy, no jsem na to zvědavej.

    Nejvíc mě štve, že mi zakázali plugin, kterým jsem s tankem zamknul cíl i při kliknutí blízko něj (místo přesně na něj) a teď to chcou umožnit kolovým vozům … chtěl bych to i u normálního tanku, když letím 70km/h, tak prostě těžko klikám přesně na cíl.

    Chtěl bych být supertester a zkusit si to.

    • Jaký plugin? Snad jsi chtěl říci, že ti zakázali používat aimbot, nebo jen vylepšený autoaim, ne? Obě věci jsou zakázané. Navíc kvalitní autoaim máš ve hře víme? A být supertestrem? Najdi si to hlavní stránce, případně na podporu. Jen bych doporučil být ze začátku opatrný s mody 🙂 🙂 🙂

      • No ja si hlavne myslim ze tym chcel napisat presne to co napisal a nie aimbota ktoreho tam podsuvas. Ja som vzdy hral vanilu okrem cca pol roka ked som ma xvm ale taku ficuru by som rad videl implementovanu v hre. Lighty a autoloadery su obecne tazke na hranie a treba sledovat vzdy x detailov aby z toho bola dobra hra. Samozrejme u heavy by som nic nemenil tank, ktory ide pomaly ma armor, vzdy ide do koridoru nepotrebuje sledovat minimapu a hra ho vacsina komunity nepotrebuje dalsie vylepsenia.

  2. Osobně bych autoaim zrušil, kombinace zásobník + autoaim + 70km/h je strašná zbraň

Comments are closed.