Wargaming: Počet hráčů v číslech

    77

    Máme tu pro zajímavost malou statistiku, kde můžeme vidět jak jsou na tom všechny servery WG a jak si vedou jednotlivé hry na všech regionech. Momentální průměrný počet hráčů, kteří jsou online ve hrách WoT, WoWP a WoWS (pouze na PC), podle stats.wotapi.ru.

     

    Průměrný počet online hráčů WOT v regionech:

    RU: 323 000
    EU 68 500
    ASIA: 9 900
    NA 16 900
    KR: 1 600

     

    Průměrný počet online hráčů WoWP v regionech:

    RU: 1 700
    EU: 660
    ASIA: žádná data
    NA 380
    KR: žádná data

     

    Průměrný počet online hráčů WoWS v regionech:

    RU: 15 600
    EU 11 700
    ASIA: 6 200
    NA: 6 300
    KR: 0

     

    Murazor: „Malý počet on-line hráčů na západních trzích, je dán tím, že tamější hráči potřebují jednodušší hry, a tak není divu, že naše společnost (Rusové) dosáhla absolutní nadvlády nad evropskými a americkými hráči.

    Zdroj: http://rykoszet.info/2016/08/02/produkcje-wargaming-w-liczbach/

    Sdílejte
    Předchozí článekKomiks: Sny
    Další článekNová klanová kampaň
    Excalibur.cz
    Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

    77 KOMENTÁŘŮ

    1. Ty čísla u WOWP …..Ať tu hru zruší …:D to nemá už budoucnost.

      • no, furt je to víc než AW. Já nevim kdy jsem naposledy viděl 660 online na AW EU serveru – na večer tam bejvá tak 400 online, z toho možná 100 v lobby

        • Ono AW ještě nezdechlo? Po tom failu s těmi balíčky jim stejně nic jiného nepřeju.
          A poletuchy? Tam si za to, že je ta hra mrtvá může samo. Hráči si stěžovali že je to sice dobrá hra ale jednotvárná a padly tam i dobré nápady na její oživení. Ze strany WG naprostá ignorace, obviňování hráčů že je chyba u nich. Hra zabugovaná jako prase, WG nic neřešilo a dál na hráče dlabalo. I když jste jim dokázali že je chyba u nich tak vám stejně zatvrzele tvrdili že ne a hru máte vyzkoušet na jiném internetovém připojení. Vrchol byl, když při live streamu vývojáři obvinili samotné hráče že můžou za to, že díky nim je hra v kopru. Takže sbohem letadýlka, vypnout a server poskytnout WOT.
          Jinak neklesá jim nějak počet hráčů u WOT? Pamatuji si jak kdysi byl průměr hráčů lehce přes 100 000.
          Jinak lodě jdou taky pomalu do háje, hodně lidí kolem mě se na ně těšilo a teď už si na ně ani nevzpomenou.

          • Pravda kdysi v pátek 200k lidí a servery nestíhaly dneska už je to odvar

          • nepletes nahodou paty pres devaty ? mluvis o AW a pletes do toho WG

            • Tady se prázdně hejtuje úplně všude a pak se pod tím objeví takoví trollové aby vyvolali hejt. No škoda, ani ten trolling není co býval. Místo přiblblých keců bych si to na vašem místě ještě párkrát a pomalu přečetl.

        • kecy v kleci 🙂 , AW má podle mého odhadu cca 10 000 hráčů na EU servru

      • lolíkhamík, možno ty nemáš budúcnosť,

        WOWP je dobrá hra a bavíme sa,
        vypnúť nemá zmysel, lebo defakto je to teraz
        návrat do betaverzie, kde sa hra doladuje,
        aby mohla neskôr opať zaažiariť!!!

        a to ani nespomeniem, že sa tam dá polahky vylietať každý mesiac mesačné prémko!!!

        • Ahoj souhlas wowp je dobrá hra akorát dost náročná (pro mne i jiné) na orientaci. není se kde krýt takže každá chyba se holt platí dost brutálně. Na rozdíl od wot kde se je kde schovat a když má člověk HT tak má nadějí že mu stroj něco „odpustí“.
          Zkrátka když jsem unavený z wot-ka tak si dávám wowp a musím říct že je to dobrá alternativa – příjde mi lepší než wows.

          • Presne tak Wowp je to z tých troch WG hier najnáročnejšia na hranie proste musíš sledovať nie len doľava – doprava ale ešte aj hore – dole A kto sa nevie orientovať V 3D priestore prestane ho baviť hneď na začiatku
            Motivácia hrať Wowp je pre mňa aj to že momentálny stav vyváženia jednotlivých lietadiel na konkrétnom tiere je podľa mňa najideálnejši stav, neexistuje super Top A naopak najslabšie lietadlo proste S každým vie zahrať super hru len musíš vedieť každého konkrétneho lietadla silné stránky A to mnoho hráčov nezvláda

    2. „Malý počet on-line hráčů na západních trzích, je dán tím, že tamější hráči potřebují jednodušší hry…“

      Jinými slovy „To, že mimo Rusko nemáme až takový úspěch si dokážeme vysvětlit jenom tím, že na západě jsou omezenci co horko těžko pochopili tetris?“

      • Bohužel má pravdu. COD a jeho prodeje v USA jsou jasnej příklad třeba. Tam i sebehorší díl láme rekordy rok co rok

        • cod si v amerike spravilo take meno ze keby vidali holu pust kde strielas do tercov aj tak by predali miliony vytlackov

        • ??? prosím?? Asiati všeobecně jsou velmi inteligentní. A narozdíl od rusů mají většinou východní kultury taky charakter. Nějak tomu argumentu Murazora nerozumím.

      • Murazor si potřeboval duševně zaonanovat. Asi ho zrovna trápil nějaký mindráček.

        Já bych se jeho slovy vůbec netrápil a už vůbec bych na to téma nezaváděl diskusi. Jen ztráta času.

        • Ááááááno, sarkasmus ruského čelověka, typ č. 1 – „všechno cizí je méněcenné, tudíž se je možné tomu smát anebo použít jako sarkasmus“.

          Sarkasmus na ruské hráče si nedovolí, protože by na něj udělali stejný hon jako na SerBa.

    3. No tak neruste mi Wowp ja to hrajem včera večer na EU bolo 1200 online ja vie je to žalostne malo
      Základný problém je ten že najprv mal lietadla WT A až potom WG A hneď na začiatku urobili chybu že išli zmykat hráčov na full to sa proste nerobí nevedeli nalakat hráčov od WT
      Prešla doba A veľa sa zmenilo napr. Je tam skoro všetko zadarmo za nazbierané žetóny V hre máš hangár zadarmo aj PU si vieš zadarmo nazbierať
      No problém je že nerobia žiadnu reklamu na oživenie
      A prečo som ja Wowp???? Lebo tam nie sú zatiaľ žiadne nepovolene cheaty…. To ma z tankov doslova vypudilo
      Každý nech si hraje čo ho baví

      • Proč by někdo dělal cheaty na prakticky mrtvou hru? To je celé, kdyby to bylo populární trochu víc tak zapláčeš taky.

        • no mrtvá hra to není ani náhodou: mám v garáži letadla tier 3-6 a nečekal jsem na spoluhráče tzn. na začátek načítání bitvy déle než 1:25 a to je spíše vyjímka, asi bych to tak odhadoval na cca 35-40 s v průměru. Je pravda že když není dostatek lidí tak prostě lítáš bivty s nižžším počtem hráčů, ale to neva. Když už náhodou potřebuješ tréning tak dáš bitvu s boty.
          Navíc se mi líbí systém „aktuálních misí“ a možnost sbírat žetony za jejich plnění a také za dosažení úspěchá (top gun atp.) a jak už tady mnozí psali vyměnu za hangár, nebo PÚ nebo za spotřebáky, které Ti navyšují zisk z bitvy XP nebo měnu.
          Perky na posádku ten systém se mi taky líbí.

          Zkrátka myslím si, že wowp se dost změnilo k lepšímu když to srovnám se stavem při betě a po ostrém vypuštění a taky bych řek, že některé maličkosti by nebylo špatné zakomponovat do wot.

    4. Tanky táhnou. Překvapující jsou ta čísla hráčů hrajících letadla a lodě, ten rozdíl oproti tankům. Na lodě jsem se těšil a bylo to jen takové chvilkové opojení, časem nuda.

      • Mě třeba lodě lákaj, ale jak je zvykem, tak se sere na Mac uživatele, takže není možnost lodě na applu hrát. Sice na portálu je už wrapper, ale ten nefunguje a aktualizovanej není. Už 3 dny hledám na forech nějakej fix, ale není nic. Jinak bych už je hrál taky. Hold pravěk ve WG. Dřív ta hra půjde ke dnu

          • S timhle argumentem můžeš jít do politiky. Zapadneš

          • Tak Apple se stolními počítači možná už není tak úplně „léta napřed“ jako býval ještě v devadesátkách, ale pořád ještě patří ke špičce.

            Bohužel ale není a nikdy nebyl známý jako dvakrát vhodná herní platforma, protože se prostě málokomu vyplatí vyvíjet SW kompatibilitu a udržovat podporu pro tak malý trh (on podíl Applu mezi stolními počítači není až tak zanedbatelný, hlavně v US, ale 99% jsou to pracovní stanice, málokdo má jabko doma na hraní her a když už tak to jsou spíš casual hráči, ne „střílečkáři“)…

            • Tak to ale není samozřejmě důvod proč jednu z největších platforem zabíjet. Porty her jsou nejmíň náročná činnost

    5. Murazor: „Malý počet on-line hráčů na západních trzích, je dán tím, že tamější hráči potřebují jednodušší hry, a tak není divu, že naše společnost (Rusové) dosáhla absolutní nadvlády nad evropskými a americkými hráči.“
      ——————————————————————————————–
      A wotko má být ta složitější ano ? Dovolte abych se zasmál ….

      • V porovnání s fps hrama, nebo mmo určitě. Spotting, úhlování, penetrace, role tanků… jako celek je to relativně náročný ne že ne. Proamerický děcka je prostě cs jednodušší a přijatelnější. Mainstreamový tituly jsou víc easy než wot.

          • právě, wotko jako hra vypadá jednoduše – o tom žádná. Ala když jdeš do hloubky, tak zjistíš, že je pěkně složitá hra na správné uchopení. pro srandu pár příkladů:
            – kvalita posádky – k tomu dopčítáváš skilly, perky, prémiové jídlo
            – dohled x kamufláž – k tomu dopočítáváš camobonus a dohled nepřítele, celý se ti to změní při výstřelu. Tady zase vše záleží na ráži, zda jsi za křovím atd..
            – role pancíře x druhy nábojů – HEAT, HE, AP, APCR, HESH.

            a k tomu RNG 25%. Ta hra není tak jednoduchá, jak se zdá, HB

            • No ale říct, že je jednoduší jak kdejaké mmo je pěkný blábol. Podívej se co za hry hrají Korejci. Ti musí za minutu poklikat takové množství kláves a znát tolik spellů a předvídat útoky, že jim musí wotko připadat jako hra pro batolata.

            • A to kdybys znal ty „jednoduché“ taktiky na bosse ve vanilla WoW…

            • Glock17

              tak Vanilla WoW, tam byla metagame 101% úspěchu 😀

              bossové na které byla potřeba absolutně přesná sestava party s absolutně přesně sestavenými talenty a milisekundově přesnou rotací spellů, to byl masakr 😀

              Bohužel dneska po redukci talentových stromů a zrušení 90% sekundárních skillů se dá endgame content WoW projít s PuG, v nejhorším se jednou, dvakrát wipne a pak se štěstí unaví a posadí se i na vola 😀 Ale zase si to teď zahrajou i batolata a důchodci a cutscény vypadaj krásně 😀 😀 😀

              WoT tohle snad ale nehrozí, minimálně po stránce probíjení/využívání pancíře tu metagame vyžadující trochu přemýšlení vždycky bude, ať už se zbytkem hratelnosti napáchají (skoro) cokoliv 😀

            • Proto jsem WoW přestal hrát… Jediná situace, kteá by mne přinutila uvažovat o návratu, by bylo zprovoznění oficiálního vanilového serveru. Kde jsou ty časy čtyřhodinového čtyřicítkového raidu do Molten Core?

              Metagame WoTka se vanille WoW na DrakThulu ani neblíží. Ani PvP – Alterac Valley nebo Arathi Basin.

              WoTko nemá PvE mod a to je jedna z věcí, na které dojede. Umře na jednotvárnost.

            • Glock17:

              Tak já neřikam že WoT má metagame na úrovni 1.x.x WoW, ale že naštěstí díky roli pancíře není šance že by u něj metagame až tolik zdegradovala. Snad leda kdyby absolutně brutálně plošně zvedli penetraci, ale o tom pochybuju 🙂

            • Tobi_1989: Myslím, že si nerozumíme. Já i vanillu WoW považuji za lehkou hru. Co potom s WoTkem, kde často nejde o skill, ale jen o rychlejší prsty a připojení. Metagame WoT nemá moc kam klesnout, ona to není intelektuálně náročná hra, ale docela tupá arkáda (skvělá na odfrknutí po stresu z práce). Brutálně zvednutá pene ve WoT dávno je = prémiové střelivo dostupné za stříbrné. Sandbox je jen snaha zvýšit dobu přežití tanků v bitvě a přitom zachovat WG příjmy.

            • plne suhlasim COD battlefield su tak jednoduche hry o tom ziadne ides strielas lamu to byvi super grafika nieco zastreli vo wot to tak nie je pride netusi co je artileria td light zabije ho artina vypne hru, takze logicky pride na FPS hru a tam nieco zahra a ten murazov nazor je opravneny ked si vezmes ze 10% americanov veri ze zem je plocha 😀

            • Glock17:

              Tak za lehkou hru bych Vanillu WoW já třeba nepovažoval – na pochopení základů hry a ovládání rozhodně, ale metagame byla (i přes lehčí zprůhlednění statistik) ještě někdy do 2.4.3 celkem propracovaná a vyžadovala hlubší pochopení. Až WotLK zahájil sestup do casual pekel ve snaze zjednodušit metagame pro nehráče. Metagame vyžadující hlubší pochopení je taky forma obtížnosti.

              Stejně tak někdo může považovat za náročné klasické FPS kvůli důležitosti rychlých reakcí – já osobně si myslím, že věci jako Unreal Tournament a CoD může hrát i cvičená opice (pokud má dostatečně krátké nervové spojení mezi okem a rukou aby dokázala klikat na spoušť první 😀 ), ale pro někoho to může být náročnější překážka než nutnost taktického myšlení. V tomhle je WoT rozhodně díky roli pancíře náročnější než arkádové FPS – v CS např. když má protivník helmu, tak stačí headshoty dva místo jednoho a je vymalováno – ve WoT můžu dělem s 200 penetrace solit Veku B zepředu jak umanutej a stejně mu neuberu ani kdybych se pos… 😀 Premiová munice sice leckdy pomůže tam kde taktické myšlení nemůže, ale taky ne každá, vždy a všude.

              Pokud by se za opravdu obtížnou hru považovala jen ta, která nutí hráče zároveň rychle reagovat, takticky přemýšlet a ovládat metagame, tak v tom případě myslím, že jsem od doby Operace Flashpoint (sérii ArmA jsem zatím nehrál, ale plánuju si ji pořídit až bude čas a chuť) žádnou obtížnou hru nepotkal 🙂

            • To je práveže ta jednoduchosť, W,S,A,D + občasný klik myšou na zvýraznený ciel, žiadne hladanie súpera. Uhlovanie je sice fajn, ale keď prestrelí všetko na každú vzdialenosť, tak to nieje o taktike. A to úžasné RNG, 75% hry za teba rozhoduje rozhoduje RNG, 25% rozhodne či trafím na 50m OI z boku, 25% rozhodne či prerazím papier a 25% rozhodne či dám 240DMG, alebo iba 239 DMG a nechá súperovi jeden HP, aby ma následnou strelou zničil, lebo jeho RNG si povedalo, že mu k DMG pridá 40 bodov a strela, ktorú som mal prežiť ma zniči. WoT je arkáda, nieje na tom nič zložitého. A to že má zbytočne zložité a niekym nepochopitelné mechaniky neznamená, že je to zložitá hra. Čo je potom napríklad Star Citizen? Super zložitý simulátor, ktorý zvládnu len elity a pár ľudí na svete? Si zober iné hry, sú oveľa zložitejšie na pochopenie, ovládanie, interakciu. Tu len jazdíš a klikneš na súpera, pokiaľ je toto pre niekoho zložité, tak musí byť veľmi jednoduchy 😀

              Moji synovia (6 a 9 rokov) WoT hrajú a majú kily, darí sa im, sú preto super inteligentný a megazručný? Nie, to ta hra je taká primitívna.
              Nevravím že je WoT zlá hra, je fajn, zábavná, ale určite nie zložitá 😀 😀

      • WoTko je jednoducha hra na ovladanie ale chapat a vediet aj prakticky aplikovat pravidla mechaniky je uz nieco ine. Takze tu plati ze to zahra aj decko len ide prave o to ze kto to ako zahra. V tomto smere to maju dobre lebo v zaklade to moze zahrat hocikto ako kvalitne uz je irelevantne z ich strany. Hlavne ze to ludia hraju a platia 🙂

    6. „Malý počet on-line hráčů na západních trzích, je dán tím, že tamější hráči potřebují jednodušší hry, a tak není divu, že naše společnost (Rusové) dosáhla absolutní nadvlády nad evropskými a americkými hráči.“

      Určite to bude tým veď načo si priznať chybu a skutočne začať pracovať na zlepšovaní hry. Tým je myslené aj niečo iné ako pridávanie ponúk na prémiové tanky každý týždeň. Nevyjadrovali sa nedávno, že WG je na vzostupe pričom hráčov je žiaľ menej a za minulý rok zaznamenali pokles zisku? Vždy som si myslel, že ekonomický vzostup vyzerá inak. Okrem toho tvrdenia, že na EU je málo hráčov pre to lebo EU trh požaduje menej náročné hry by som si dovolil tvrdiť, že väčšina hráčov na EU má HD klienta, hrá najnovšie hry a viac ako na ,,potrebu jednoduchších hier,, si priemerný hráč v EU potrpí na grafiku, dajme tomu aj na ten obsah a príjemnú hrateľnosť. WoT má takú mieru úspechu v Rusku možno aj preto, že majú staršie mašiny. Nepovedal to náhodou niektorí z vývojárov, že veľká hráčska základňa v Rusku – ich HW možnosti sú dôvodom prečo roky bežia alebo bežali na starom engine? Uznávam ale, že zhodiť vinu na hráčov a nepriznať si chybu je jednoduchšie. Nebude náhodou na menšom množstve hráčov náhodou podpísaný fakt, že WG má zle nastavenú obchodnú politiku, dlhodobo ignorovali hráčsku komunitu a v konečnom dôsledku, že trh v EU alebo US nie je odkázaný na WG a hráči v dôsledku lepších HW vybavenia môžu dovoliť hrať iné hry, kde hráč nie je len prostriedok na vytváranie zisku, ale firmy sa o svoje produkty snažia starať a rozvíjať a neignorujú komunitu hráčov. Je to len môj názor WoT hrám od marca a problémy ako neustále kolujúce mapy, otrasný MM – ako je možné, že keď expíte tank konštantne vás hádže k o +2 úrovne vyšším tankom a čo zahrám so stockovým strojom proti tier X tankom. Hra s takými základnými problémami neponúkne veľkú zábavbosť. Možno v klane, keď hráte proti tankom rovnakej úrovne je fajn, ale na randome sa nič iné ako tier 9 a 10 tanky hrať nedá. Hra s takým potenciálom a takto to dokafrať. Samozrejme za všetko môžu nevďační hráči. Ja nemám problém si hru kúpiť, keďže pracujem, ale do tankov nepôjde už ani euro ak to takto pôjde ďalej.

      • WoTko je top hra v tankoch.To len slabsi hraci stale placu na forach.A ta tvoje esej tiez asi na nieco poukazuje.Zaujimave ako vie krasne zahrat marty_vole alebo toncek3.

        • Hovorí ti niečo čítanie s porozumením? Skús si to prečítať ešte raz a pomaly. Každému je jasné, že WoT má v hrách o tankoch náskok, ale zrovna politika WG vo vedení firmy by nezískala cenu za rozvoj podnikateľských aktivít roka. Dosť dobrým príkladom na to môžu byť personálne zmeny vrámci firmy, jej snaha o konsolidáciu a udržanie si (skracujúceho sa) náskoku. Nemej dôležitým faktorom je pokles zisku za minulý rok. Čo je na tom plakanie alebo aj nejakú konštruktívnu kritiku považuješ za plakanie? Mňa tanky bavia, ale tá hra má problémy na ktoré komunita poukazuje nejakú dobu. Predpokladám, že to bol dôvod príchodu Sandboxu a vecí s tým spojených. Marty je super hráč, ale aj on na niektorom zo streamov povedal, že hrať tanky nižších úrovní na randome sa nevyplatí pretože najmä tanky úrovne X majú najlepší predpoklad, že dokážu zvrátiť bitku a on hráva väčšinou tier X občas IX. Veľa nezahráš ak so stockovým tier 8 HT chytíš Charkov alebo Himmel, kde si úplne na spodku a zvyšok sú všetko tier X HT. Aj také sa mi stalo a mne podobná situácia nepríde zábavná a nepomôže ani posádka s 5skilmi. Je rozdiel expiť a mať stokový tank, ktorý musí čeliť top tankom ako hrať s top tier desiatkou proti tier 8 tankom. Na mojom účte desiatku ešte nemám, ale hral som na kamošovom a bolo to niečo úplne iné. Ak sa hra má posunúť mali by sa vo WG pokúsiť vyriešiť problémy, ktoré hra má pretože tie problémy tam sú alebo nie? Mrzí ma, ak som naštrbil tvoju predstavu o tom, že WoT je úžasná hra, ktorá nemá chybu. Je to super hra, ale má nejaké muchy. Arogantnosť, ktorú istí predstavitelia WG predvádzajú vo vzťahu ku komunite to už je len čerešnička na torte.

          • No možno má nadskok s obsahom ale čo odladenost ??? Mam sice NB neni to niečo extra ale wot ide len 25-35fps čo dost malo ked to porovnanim s konkurenciou tak Wt viťazí tam mam 40-50fps…
            ďalšia vec je pokazde reklamy na vyhodne balicky co iba niekedy zbytočne otravuju…

          • lolinko viktorko, hrávam pravidelne 6 a 8 tier, a MM. to hádže rovnako, raz si hore raz dole, a keď si dole trebhrať úplne inak ako keď si dole.
            to je ten unicum skill zahrať s 8 proti 10.

            takže ešte raz a pomali si preďítaj, že problém nieje v tanku a MM,
            ale v tom že nerozumieš ešte mechanike hry nepoznáš tanky a mapy, a preto si v teame príťaž.

            • s Viktorem souhlasím. Ono to je „zahrát“ a zahrát. Rozhodně je rozdíl, když máš nějakou schopnou osmičku ve full s pětiskillovou posádkou a plným vybavením.. ano, my co hrajeme pravidelně je máme většinou se zlatým „M“ a pár znakama na hlavních. Ale pak jsou taky tanky ve stocku s posádkou, co jde pro druhý skill a nemá ani prachy na pořádný eqipment. Tam je trochu rozdíl a omlouvám se, ale házet to na skill hráče není až tak úplně férový a působí to stejně zcestně jako výrok Murazova.

            • Ty si mi ale vtipný človiečik našťastie niekto ako ty ma nemôže uraziť. Toľko moja reakcia na tvoj komentár. PS tá gramatika je hrozná a ak si také unikum ako tvoje vyjadrovacie schopnosti dovoľ mi pogratulovať ti 🙂 Mať 8čkový tank v tope a hrať proti 10 je niečo úplne iné ako mať 8 tank v základe. Včera ma s Tigrom 2 zo 17 bitiek v 14 z nich dalo na spodok tabuľky medzi tier 10 ako jediný tier 8 tank. Veru som príťaž, hoci v takej bitke urobím 3000+ dmg so stockovým delom a tanky ako e100, e75 alebo t110e5 majú na konci 0. Prajem ti pekný deň.

      • Je to jednoduchy, wot uz ma sve nej za sebou a nove tanky to nevyresi. Vlastni zkusenost – nejdriv jsem chtel prvni desitku, pak dalsi a dalsi a najednou uz to bylo porad stejny a nebavilo me to. Tak jsem zacal hrat Cwcka a zjistil ze staci par tanku a ostatni jsou k nicemu. Po case i to omrzi, sedet u toho kazdej vecer do pulnoci a dostat za to par goldu. Prisli cesi tak jsem jezdil chvilu s TVP 50/51, ale pak se zase vratil k T62 a Batchatovi 🙂 Celkove uz ta hra nema co nabidnout obcas z nostalgie si zahraju s lidma z klanu SH. Uz ani nemam premium ucet. PROSTE DOJEZD. Myslim, ze uz budou hraci jenom klesat.

    7. ten koment murazora mne opravdu pobavil 😀 za chvili budou mit prumer hracu jak EVE.

    8. „Malý počet on-line hráčů na západních trzích, je dán tím, že tamější hráči potřebují jednodušší hry…“
      Oni proste nevidia že západňáci nemajú radi totálne sranie na zákazníka, mlženie v infách ktoré nechcú aby zbytočne boli oficiálne dlhodobá neschopnosť riešenia artipliagy ……. U ruskej komunity je to v poho tam sú zvyklí

      • Jenze tak to neni. Na RU serveru jsou parad akce k ruznym vyrocim a maji super nabidky. Takze nemuze byt rec o tom, ze si rusky hraci zvykli, naopak maji servis jako zadni jini. Na hrace sere WG pobocka Pariz. :)Tak je ten problem, ale to vsichni vedi.

        • tam je hlavne patriotizmus u nás tiež mafia mala určite turbo rozdiel oproti ostatku ale stojím si aj za mojim prvým postreháčom

        • Jojo, ještě teď si vzpomínam, když se propadnul rubl z 30ti na 60 za dolar, tak na RU serveru zlevnili goldy o 50% coby „ekonomickou kompenzaci“, zatímco na EU se snad od začátku existence serveru za 1 dolar obsahu platí 1 euro 😀

    9. Prumer je nic nerikajici …to chce denni maximum a nebo prumer ve spicce. Je jasny, ze pres noc asi nikdo moc nehraje 😀

      • ten si muzes dohledat, prez google to mas za 10 vterin. Jelikoz sem nemuzu dat odkaz, tak se musis snazit taky sam.

      • Nevím kolik mají serveru ale našel jsem ,že bylo během 24 hod připojených přes 17k lidí.

    10. Za mě si přeju, aby AW i WAR THUNDER měli dost hráčů a dařilo se jim. Protže čím víc hraju WOT, tím víc zjišťuju, že mě ta hra sere. Od expení stockových tanků, po debily na publicu, rng, MM atd.. A nějaký sandbox tomu nepomůže. Takže WG může onanovat kolik má hráčů na serveru, ale ze mě prachy jen tak neuvidí. HB

    11. Děkuji lidem ze stats.wotapi.ru. Právě totiž zbořili jeden debilní mýtus WG … a to ten, že v Rusku je 10x víc hráčů než na EU clusteru. Reálně je to jen 5x (68 500 / 323 000).

      Když si vezmu kupní sílu lidí v Rusku a v EU (která je nejméně 2,5 násobná), tak nebudu daleko od pravdy v tom, že příjmy generované v EU nebudou řádově menší než příjmy z Ruska. Můj odhad je, že ty evropské příjmy budou někde kolem 50% těch ruských, možná více s ohledem na propad rublu a s tím spojené nižší ceny na ruských serverech. K tomu přihoďte zbytek clusterů a jsme někde na 50:50.

      TAK PROČ SE KURVA TA HRA DĚLÁ PODLE RUSKÝCH DĚTÍ? Pokles hráčů v Rusku je markantní (před 2 lety WG říkalo kolem milionu RU hráčů). tak ať se přestanou chovat jak Ivani!

    12. Jsem rád, že i z WG konečně potvrdili to, co bylo doteď nepsaným faktem. Mluvím o EU serverech, které mám jako jediné možnost sledovat už více než tři roky. V dobách mých začátků (2013) byly servery přetíženy celkem často. 150 000 online hráčů v průměru denně (ano i o prázdninách) bylo naprosto běžné. Dnes jsme někde na polovině – dle vyjádření WG. Každý ať si udělá obrázek o stavu hry sám. Stejně tak by si měl položit zásadní otázku, zda by WG neměl financovat dvojnásobně, když je teď hráčů polovina. Zamyslete se prosím všichni vy platící, abychom i my neplatící, měli za rok co hrát 😀 (to je jen narážka na to, co tu padlo už mnohokrát… parafrázuji: „Platící hráči umožňují hrát i tobě, ty neplatící nulo!“) 😀

      • WG se před 2 lety holedbalo 1,5 milionem ruských hráčů… dnes jich má 5x méně? To ten evropský cluster s polovičním poklesem nevypadá tak špatně.

        • To ne, v porovnání s RU asi ne, ale ten pokles bude asi setrvalý a dlouhodobý. Těžko říci, zda polovina hráčů zaplatí WG výplaty 😀 Možná ano, možná ne. Nikde totiž není statistika platící vs. neplatící. To, že hru hraje polovina hráčů nemusí znamenat, že poklesl o polovinu i příjem. Je totiž docela dobře možné, že odcházejí/přestávají platit právě ti dosud platící. Takže pokles o polovinu může také znamenat, že hru už hrají převážně neplatící, kterým je všechno putna a nic jim žíly nerve. Až je to přestane bavit i ty neplatící, kopnou milé WG do prdele a půjdou hrát jiné hry. Znatelný výpadek příjmů zřejmě není kachna s ohledem na ty cuky, co teď WG předvádí (SB, dušování se, jak na všem pracují a že to bude bomba,… samozřejmě v zájmu hráčů, jak jinak).

    13. Se nedivím, že spousta lidí odchazí. Právě jsem dohrál hru. Posledni patch přinesl řadu novinek, mimo jiné i to, že čas od času má lagy pouze jeden tým. Nemůžeš se hýbat, nemůžeš střílet, stěžuje si na to jen tvůj tým. A ty to prodřeš 0:15. Juhu, co víc si přát. Fak jůů wórgejming!

      • Jiná bitva, jiný osud. Ne vždy se všechno povede, ne vždy vyhraješ. Až příště budeš mít lagy, tak se seber a jdi si otevřít pivko. Pak se vrať, dej návrat do garáže, nedívej se na výsledek a pusť si novou bitvu. Netrap se něčím, co není ve Tvé moci.

        • Přesně tak, netrap se tím, co nemůžeš ovlivnit a rozhodně za takovou hru neplať! To je jediný způsob, jak to zlepšit. Ostatní jsou jen plky, které WG nezajímají. Až přestane platit dostatek hráčů, buď tu hru ukončí, nebo s ní začnou něco dělat.

          • Ad1. Replay neresim, prijde mi to jako zbytecnost. Spis hraju for fun a staty a tyhle veci me moc nezajimaji.
            Ad2. Opravdu s tim meli potize hraci jen v nasem tymu, to me prave nejvice vytocilo 😀 jasne lagy jsou a lagy budou, ale kdyz uz, tak at je maji vsichni :D. Modama to neni, jedu vanila. U predchozich patchu mi to jelo v poho. Asi spatna konstelace hvezd nebo jak psal ten Murazor nebo jak, hraci na zapade preferuji jednodussi hry. Treba domino, kde si tak mozna vypichnete oko nebo na tu cernou mrdku slapnete.

    14. WoT už sem nezapnul aspoň měsíc. Každá druhá střela letí někam do háje díky neustálým změnám v distribuci střel a to -25 +25 % rng už mě taky docela slušeně nakrklo.
      A co jsem zkoušel sandbox, kde je opět další prznění distribuce střel a téměř žádná změna SPG jsem usoudil, že nemá cenu si ničit nervy u této hry, kterou stále více a více upravují k obrazu platících rajčat. Za tohle si rusáci peníze nezaslouží, tak sem si koupil FPV RC model a ten mě zabaví víc než dost.

    Comments are closed.