Vývojářské deníky o “Friendly Fire”

15

S aktualizací 1.6 budou ve všech typech náhodných bitvách vypnuty poškozování spojenců. Tato změna ukázala dobré výsledky v hodnocených bitvách a nyní přichází i do náhodných bitev. Další informace o změnách systému spojeného poškození naleznete v tomto novém videu.

Osobně vidím tuto změnu dost rozporuplně, nevidím jaký je poměr střel do spojenců a střel do nepřátel, nicméně si nemyslím, že by toto byl problém, kterému by se Wargaming musel věnovat. Je samozřejmě rozdíl, jestli někdo vystřelí do spojence úmyslně, nebo jestli jej zasáhne nedopatřením. Stále by zde ale měla být možnost neúmyslného zásahu spojeneckých vozidel. Přece jen, i když je tato hra dost arkádová, trocha reality by zde neuškodila.

 

Vývojářské deníky o “Friendly Fire”
Ohodnoťte tento článek!
4.2 (84%) 5 hlas/ů

15 KOMENTÁŘŮ

  1. Obecně to zní dobře a dává to smysl, jasně že jsou určité ale, nicméně v celkovém měřítku je to pro hru přínosem.

    Btw pobavila mě věta o tom jak dělostřelectvo bude přemýšlet xD
    To asi ne, dělostřelectvo je hrané z větší části jen mrdkami a boty(viz 1500 WN8 a níže) kteří opravdu nepřemýšlí…. Jen náhodně jezdí a trolli…

    • Samozřejmě, má to svá pro a proti, a vždy se najdou lidé kteří budou stát na opačné straně barikády, co je ale pro hru lepší ?

      • Radši si nechám 1-2x střelit, než aby zamnou jezdil nějakej bezcennec bez mozku a blokoval mě dokud neumřu. Navíc stačilo by, kdyby WG nebralo v potaz to kolikrát do tebe vystřelí, ale to kolik ti dá DMG … Jenže to by pro kluky ve WG bylo moc složité a museli by možná dokonce i přemýšlet.

    • Btw, také mě pobavila věta o tom, cituji: “… jak je dělostřelectvo hrané z větší části jen mrdkami a boty(viz 1500 WN8 a níže), kteří opravdu nepřemýšlí…. Jen náhodně jezdí a trolli…”. Proč tedy schováváš svůj herní nick? Asi proto, že tvé WN8 je v pásmu černé, v lepším případě červené. Nemám a nikdy jsem neměl rád dělostřelce, ale pobavil mě výrok, že hráče s WN8 1500, považuje nějaké rajče, které se raději schová za neexistující nick, za “mrdky a boty”. Ty musíš mít ale těžký, a neúspěšný osobní život, že si potřebuješ léčit mindrák. Tak pozor, ať ti nepraskne žilka borče. 🙂

        • Zkus něco nového, tuhle pohádku jsi tu už nejednou někomu psal. Proto si tě pamatuji, a ani jsem tě podle nicku nelustroval. Tak něco na oplátku, můj herní nick na RU serveru je zase tento: p65жб9ю1ён16к Zkus trochu přemýšlet, třeba ti to dojde. Spíš asi ne co….

          • Jsi jen trapka, už na odpad jako ty nebudu reagovat, škoda že tu není ignore tlačítko

          • Hlavně ať ti nepraskne žilka. Zajímavé, tak jednoduché ten nick rozluštit a ty to nezvládneš?

          • Jenže já se účtem neoháněl. Na to je tu někdo jiný. A že již několik let nehraji na EU, jsem tu psal několikrát. Tohle je můj poslední eu účet, který mně zůstal.

  2. Nevidím jediný důvod to zapínat. Když lidi budou hrát jako paka, tak team stejně prohraje. To pak dál, aby byli spojenci průhlední dalo se skrz ně střílet a nedalo se do nich narážet?

    • JJ. To by byla krása 🙂 (Ironie). Ale stačilo by kdyby se do nich nedalo narážet a vystrkovat je. Prostě by jsi přes ně projel jako vodou, třeba i s tím efektem, že tank v pohybu by nemohl střílet. A blokovači by měli po hvízdání. Btw. myslím že se kategorie blokovačů a strkačů náramně poměje, než to zase vypnou. Teď můžu alespoň takovému kašpárkovi ustřelit pásy, nebo ho případně i vipnout když je fakt moc drzý. Teď už budou naprosto nepostižitelní. Přeji příjemné herní zážitky.

      • Dík, že to někdo chápe.
        Jo byli jsme 2 VS 1 (devítková hra, soupeř ve Full HP s heavy. Už nevzpomenu co tank).
        Já v ISU-152. Bohužel blbá konstalace. Trefil jsem kopuli/střechu soupeře a odrazem jsem si sejmul jediného přeživšího spojence z teamu, který mu jel do zad……
        Já na to koukal jak puk, spojenec asi taky…
        Prohráli jsme… 🙁
        Ale, tak to je… 🙂
        To už rovnou můžeme hrát s kachničkama… 😀

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Přihlášení pomocí Wargaming.net ID