Záznam hry z ďalekej histórie WoT

18

Na Sandboxe sa testujú nové HD mapy, ktoré prenesú ďalšiu časť grafiky World of Tanks na novú úroveň. Grafika hry by sa teda mala stať ešte reálnejšou. Pozrime sa ale opačným smerom, do histórie, presnejšie do roku 2012.

Používateľ DezGamez zverejnil na svojom kanále retro video, ktoré je staré viac ako 5 rokov. Na prvý pohľad sa občas zdá, že grafika WoT je stále rovnaká ako na začiatku. Vo videu si ale môžete pozrieť, akou zmenou v skutočnosti hra za ten čas prešla. Hlavnú úlohu v bitke má nemecké delostrelectvo tieru VIII: G.W. Type E (dnes je na tiere X pod označením G.W. E 100). Pri bližšom pohľade si určite všimnete aj ďalšie vozidlá, ktoré sú dnes už prepracované (napríklad IS-4 ešte na tiere IX). Všetky sú navyše ešte v starom SD rozlíšení. Samozrejme, v tomto čase bola aj herná fyzika ešte v plienkach. Počas pozerania si zároveň môžete vychutnať staré zvuky streľby, poškodenia a hlasov posádky.

WittmanSVK: Naozaj podarená ukážka histórie World of Tanks. Je vidieť, že delostrelectvo prinášalo hráčom radosť už aj v roku 2012. Pre niekoho bude video možno návratom do minulosti a pre novších hráčov pripomienkou toho, ako hra vyzerala a hrala sa kedysi. K tejto téme som písal aj článok, kde si môžete prečítať aj ďalšie informácie o WoT pred piatimi rokmi. Musím uznať, že sa toho zmenilo naozaj, naozaj veľa… 🙂

Záznam hry z ďalekej histórie WoT
Ohodnoťte tento článek!
5 (100%) 6 hlas/ů

18 KOMENTÁŘŮ

  1. Jj, to byly časy bez fyziky a bez možnosti se zabít. Si pamatuji jaké bylo moje překvapení, když přišel nový patch a já na začátku bitvy s rozjezdem na skály v očekávání automatického zastavení jsem sletěl pohlavě dolů. Tehdy jsem ještě na fórum nechodil a vše se učil systémem pokus omyl. 🙂

    • Ano, změna fyziky přinesla do hry mnohdy nechtěné sebevraždy a bohužel i možnost dobrovolného opuštění bitvy. Měl by za to být mnohem větší postih, problém je jak odlišit pouze neschopného hráče (patřím mezi ně) od sebevraha. Už mnohokrát jsem se lehkým tankem (i jinými typy) nedobrovolně přetočil na střechu na malinkém oblázku, případně najetím na nezničitelnou dřevěnou či jinou zeď. Samozřejmě spojenci jedoucí kolem mě téměř vždy ignorují. 🙁

  2. Ten ztopořený kulomet na IS7, hnusné ikony, ještě “hnusnější” modely tanků a LT úrovně 5 proti X – O jak je to dávno – opravdu se chcete vracet zpět?

    • Na druhou stranu tier 5 light mezi desítkama alespoň dělal svou práci,tedy spotoval, neboť dnes přinejmensím půlka lightů kempí kdesi za TDčkama a úlohu průzkumu dělají nevhodné stroje. Light by sice měl mít proti hevině šanci, ale ne tohle 🙂 Jinak co se grafiky týče, mě odkojil první flashpoint, já su nenáročnej 😀

      • Problém je, že na tier V se člověk dostane po cca 30ti až 50ti bitvách a to ještě ví prd jak se spotuje.

        Já si pamatuju jak jsem začal a první jsem jel (samozřejmě) na linku s ČS. LT (resp. Pz. 35/38(t) ), pz. IV a Tigerama – a na 38n.a. jsem málem vykvet – tier IV, tedy cca 15 bitev za sebou a najednou z vesela potkávám haldy OP-1S, IS a T29 a přitom neprobiju ani Matildu – a s posádkou 75-90% bez skillů jsem fakt neměl šanci cokoliv spotnout dřív než to spotne mě 😀

        A to bylo už v době, kdy byl MM jen dnešních +2 a u LT +3…

        • Jasny 🙂 Pak už ovšem zase vyvstává otázka rozdělení vozidel a také větší snahy přimět hráče plnit úlohu svého stroje. Ale to se samozřejmě potom větví dál a jde ve výsledku stejně o hru jako celek 🙂

          • Ono jde taky o to, že už cca 3 roky WG slibuje rework skillů posádky s implementací žárovky do standardu. Což je podle mě klíčová věc – bez ostatních skillů se dá hrát v pohodě, ale naexpit žárovku, to je porod…
            A je to porod celkem bolestivej co trvá pěkných pár (desítek) bitev podle toho jak moc člověk lamí při expení…

          • Ono když už tak by to mělo být jako ve wows. Tady pokud vím tak je nějaká podmínka prvního nasvícení konkrétním protivníkem, v lodích to svítí pokaždé a trvale ( a snad i hned ).
            Osobně se mi skill žárovka moc nezamlouvá, ale beru to 🙂

  3. artyny stejně otravné (nevím jestli nebylo lepší to koupit a jít do garáže, než stávající kryplení….). Tehdy se hry hrály opravdu dlouho a někdy dokonce (neuvěřitelně) až skoro do konce časomíry v pár zbylých tancích.. rozhodně nepamatuju, že by v té době končily po pár minutách fiaskem 15:0-3. Tím nechci popírat, že by se hra neposunovala kupředu, je fajn mít fyziku a super grafiku, ale co se týče zábavnosti, balancu a hratelnosti nejsem si jistý, jestli se WoT vlastně spíš nezhoršuje..

    • s tou artynou suhlasim type 4 heavy je nehratelny kvoli tomu nestaci ze kazdy spravy press 2 a rozgoldia ta ale 3 artyni a focus dostanes len ty…. fakt super tazke tanky nemozes hrat..

      • Ano, určitě bylo mnohem lepší dostat hit za 1800 a mít rozmrdaný všechno, co se dalo, než teď to schytávat po stovce a mít na 10s omráčení …

      • Dej si tam protistřepinovou vložku a stun je téměř neznatelný. Za mě je to teď mnohem hratelnější, když bývalo 5 artyn co mě mohly vypínat na ránu, nedalo se dělat nic jiného než kempit. Teď se i s těžkým tankem dá hrát aktivně. Větší problém je prémiová munice, ale na druhou stranu když WG dělá tanky bez weakspotů, nelze se divit že každý nabíjí skill. Ale i když jsem Type 4 hrál v době když měl weakspoty, stejně téměř každý nabíjel skill, takže vlastně žádná změna.

  4. +1 za staré video a teda spomienky…hrá po grafickej stránke mierne strácala ale hratreľnosťou videla viacej zaujať…delestrelectvo bolo veľkým problemom….staré označovanie base sa mi viacej páčilo a takžiež počet ťažkých tankov z čoho pramenilo nepriamo aj dlhšia hracia doba bitky.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Přihlášení pomocí Wargaming.net ID