Hodnocené bitvy a plány vývojářů

7

Zajímá vás, jak vidí hodnocené bitvy vývojáři? Jaké jsou výsledky dvou beta sezón hodnocených bitev? Co bylo dobře a co bylo špatně? Jaké jsou plány vývojářů pro tento herní režim? Podívejte se na video a najdete odpovědi na tyto otázky.

U mne počáteční nadšení z nápadu opadlo po první sezóně. Nápad byl super, provedení už ne tak dobré.

Hodnocené bitvy a plány vývojářů
Ohodnoťte tento článek!
4.38 (87.5%) 8 hlas/ů

7 KOMENTÁŘŮ

  1. “Nápad byl super, provedení už ne tak dobré”

    Tím se WG potýká poslední 3 roky bohužel, ani před tím to nebyla sláva. Když už vymyslí něco co by mohlo být fakt zábavné, tak to bohužel vždy zabijou ekonomickou politikou. Je vidět že je na tvůrce extrémní tlak po udržení/zvýšení výdělku ze hry a tak všechno co vypustí nového do hry, není hratelné bez premiových věcí ideálně s premiovým účtem, je to tak silný efekt že to přebije vše ostatní. Nedokážu si představit, že někdo koho random přestává bavit protože dlouho hraje, ale není v žádném klanu a nepoužívá premium účet, tak že by měl vůbec možnost hrát hodnocení bitvy, hrát T10 only je už samo o sobě ekonomicky hodně náročné, obvzlášt v hodnocených bitvách kde hrajete obvykle v pozdější fázi proti dobrým hráčům a v 9z10 bitev jste v mínusu, navíc kdo chce na vyšší příčky musí chtě nechtě používat zlatý vitamín (na streamu snad není streamer co by nejel gold only). Prostě to že WG vydalo mod jen proto aby hráče donutilo platit je cítit ze všech stran. Chápu že unicum nažraný z CWček a outpostu zásobama a vším možným s tím nemají problém, ale to je 1% hráčů na serverů, takže tím WG chce říct že nové mody dělá pro 1% hráčů, nebo chce donutit zbylých 99 % aby začala cvakat ?

    S takovým přístupem prostě nic nového co WG do hry přidá nemůže a nebude úspěšné, nechápu že tu samou chybu dělají furt dokola znova a znova, proto se za poslední dlouhou dobu nic nového ve hře neudrželo.

  2. Osobně mě hodně mrzí že zrušili mody nadvláda a pod. Ale lidi je přestali hrát ne proto že byly nudné, ale proto že byly ekonomicky extrémně nevýhodné, hráli jste 30 minut bitvu a na konci když jste prohráli tak zbyly jen oči pro pláč a i když jste vyhráli tak to nebyl žádný finanční zázrak, naprosto krásná ukázka jak WG celý mod zabilo svojí chamtivostí, nejhorší je že to dost hráčů tvrdilo, že to nehrají kvůli ekonomické náročnosti, wg ten mod umrtvilo protože o něj nebyl zájem a nezajímalo ho proč, nebo spíš nechtěli si to přizna, ale hodnocené bitvy dopadnou tím to tempem a směrem naprosto stejně. První kolo bety po prvním týdnu hrálo 10 % hráčů co první týden, do druhého kola už v prvním týdnu byla polovina hráčů toho co prvního nemluvě o pokračování, jak jim asi půjde 3 kolo ? je dost možné že se 3 už nedočkáme. Opět zabito ekonomikou. WG si prostě nechce připustit že ty děti jim ty desítkové bitvy nezaplatí.

    • Přesně tak, jenže další co nadvládu neboli rigging mód zabilo bylo to jak je WG neschopné uhlídat hráče co si nastřelovali mise. Zkrátka to ta ekonomika úplně mimo a nikoho to nakonec nebaví když hraje 3 hodiny a je na tom hůř jak předtím.

  3. “současný systém hodnocení nám neumožnil rozdělit hráče podle jejich dovedností” .. já od toho právě čekal, že budu jezdit s lidmi +/- stejného skillu a bude to aspoň trochu zábava. Skrze veškeré marketingové kecy o individualitě a výkonu hráče se to zvrhlo na klasickou WG RNG náhodu = jestli ti padne použitelný tým nebo ne. Když ne, tak se postav na hlavu, udělej výsledek sebelepší, ale na postup máš smůlu. Tenhle systém umožňoval i blbému botovi s trochou štěstí se doplazit na trojku. 🙁 Druhá sezóna totální opruz, ač se člověk snažil sebevíc a někam se dostal, tak díky MM zase rychle spadnul. Nebavilo mě to, takže jsem se dohrabal na rank a přestal ten mód hrát. Další sezóna mě ani neláká.

    • No a nedostalo se ti snad přesně toho, cos čekal? Jezdil s lidma podobného skillu na ranku I-II (možná ses dostal výš, nechci ti křivdit) a dostal ses tam, kam skillem patříš. Blbý bot se na trojku možná doplazil, ale musel do toho investovat asi veškerý možný čas, co na to měl, a potřeboval vrtkavé štěstí.

      A na vyšších rancích šlo už po pár minutách hry s vysokou pravděpodobností poznat, jestli bude výhra nebo prohra, stačilo se pak podle toho zařídit (přepnout na vysoce agresivní nebo defenzivní styl hry) a tím prýmek získat nebo ho hlavně neztratit.

      Výmluvy na MM mi přijdou úsměvné… jádro neúspěchu bude jinde.

  4. Hodnotené bitky je dobrý nápad ale veľmi zle zrealizovaný. Stačilo by prepracovať hodnotenie výkonu v tej hry.Kde by sa hodnotilo viac ako len Damage napríklad aj najazdené vzdialenosť počet výstrelov úspešnosť streľby odhalenie nepriateľa a kopu iných veci aby inak bolo hodnotený LT inak MT a Inak TD a HT.Vsetko sa dá upraviť len musí WG mať záujem.Tak isto aj MM by sa dal upraviť len by muselo WG chcieť.

  5. Proste ak najlepsi napad na svete realizuju hlupaci nemoze to dopadnut dobre. wg vsetko tlaci len na svoj prospech a kreativita alebu chut nieco urobit pre komunitu ide stranov. Na vsetko sa pozeraju len cez cisla tie nikdy nepovedia pricinu ale ukazu len vysledok. ludia co maju v rukach osud hry su len ekonomovia a na vsetko sa pozeraju kolko to hodi a najlepsie okamzite. Im je nestaci stabylna spokojna zakladna co plati oni chcu len viac a viac a tak kvalita ide na ukor kvantity. V poslednom case ide skyl nabok a zacina vladnut penazenka

Comments are closed.