Deníky vývojářů přinášeji informace o Frontové linii

15

Frontová linie je v plném proudu a my zde máme další video od vývojářů, tentokrát se jedná právě o tento nový upravený režim. Musím říci, že Frontová linie je opravdu zábavná, a dají se v ní vydělat i nějaké ty kredity. Taky díky složení týmů jde vidět, že tento režim baví i lepší hráče.

Občas je zajímavé sledovat, jaké tanky používají nejlepší hráči z dané bitvy a kolik tanků během této bitvy vystřídají.

Frontová linie bude končit začátkem června, takže pokud jste si ještě nevyjeli nějaké pěkné odměny nebo kredity, máte na to již pouze dva týdny. Věřím, že se tento režim ale vrátí.

 

Deníky vývojářů přinášeji informace o Frontové linii
Ohodnoťte tento článek!
4.33 (86.67%) 6 hlas/ů

15 KOMENTÁŘŮ

  1. Musim uznat, ze WG se tento rezim paradne povedl. A doufam, ze se bude pravidelne opakovat.

    • Až na to že tenhle režim nevymyslelo WG ale nějaká externí společnost 😀 😀

        • Skoda je to, ze mojmu notebooku sa to nelubi a taka to len na 8 FPS… Hold 9x9km mapa a vela tankov robi svoje…

        • Právě že nefungue……
          Nejde mířit na horizontu……
          Nejsou slyšet zásahy…..
          Dramatický propady FPS…….
          RNG je asi tak +/- 150%

          • Tak krome tech zasahu mi to slape krasne a stabilne pri 60 fps na max. Detaily. A zasahy nejsou slyset ani na randomu, ale to neni tak hrozne.

  2. Nejhorší na tom je stejně ten pokles FPS
    klasicky mám 60-90 a v tomhle režimu tak kolem 15-30…nechápu

      • 😀 Zkusil jsem to taky. FPS cca 60 a stabilně, ale přišlo mi, že všichni hrají od základní čáry nebo na hranici spotu. Je jedno jestli brání, nebo útočí. Asi jsou zvyklí z Randomu, tam už se hraje jen takhle. Kdo je dřív spotnutý je větší idiot. A tahle věc se přenesla i do FL. Nepřináší to ale skoro nic nového. Snad jediné co mě bavilo, že je velká mapa, takže se dají dělat obchvaty a přepady. Hráči se mohou více “nadechnout” a využít více prostoru. Za to má FL malé plus. A asi bych bral, kdyby to bylo jako trvalý mod ve hře, jen by to mohlo být klidně pro 6. – 10. tier, nejen pro 8. Ale lepší než drátem do oka. Za poslední roky je to to lepší co WG spustil.

  3. Jako o tom poklesu FPS psali a má to svoji logiku. Ta mapa je velká a tím pádem naročnějši na “železo”. Já jsem na svém PC snížil o něco nastavení grafiky, kvalitu vody, stínů a pod (ne ale o moc) a šlape to luxusně. Co mě ale štve a to je i na randomu, že pořád ještě neopravili zvuky zásahů. Nejednou jsem byl v zápalu boje “poslán” do garáže aniž bych zaznamenal úbytek HP.
    Jinak za mě mod FL je super. Zábava, stříbrňáky, zkušenosti posádky…lítá to tam za jednu bitvu v hodnotách, na jaké na randomu potřebuješ i 10 bitev. Hodila by se ještě jedna mapa.

    • Také ty bitvy trvají déle už z konceptu věci. Takže je logické, že EXP i CR je více.

  4. odkedy to začalo tak hrám iba Ofenzívu, ani 5x cez víkend na publiku ma nezaujímal…ako píše JoAn je to ryža na kredity a posádku a ak zapneš zálohy tak za generála máš 400+ k netto…ja hrám iba poväčšinou prémiové tanky a skutočne ma teraz WoTko baví… a keď vidím že protivník má v hre viac tých ich zapožičaných T44 a T32 tak má aj viac rajčat a tam sa dá nastrieľať pekne od začiatku,lebo idioti jazdia yolo cez openfield…za mňa konečne + pre nejaký mód u WoTka

  5. Nevyzera to zle ale bohuzial narocnost je pre moju zostavu privelka a v minimalnych detailoch to hrat nemienim zatial. Chapem ze viac hracov a hlavne znacne vacsia mapa su narocnejsie na vykon ale ten rozdiel v FPS oproti klasickej bitke alebo aj velkej X bitke je privelky. Nemam ziadne herne delo ale nejedna sa ani o nejaku kancelarsku zostavu a aj ked ma svoje roky, na zostave s 1050kou by sa to v SD klientovi len na Velkych detailoch malo hybat slusnejsie. Snad to este poriadne zoptimalizuju lebo inak to vela ludi nebude hrat a nie koli tomu zeby nechceli. Chapem ze herny nadsenci ktory nebanuju investovat do hernych zostav to asi moc neriesia ale tuto hru hra prave vela relaxacnych hracov na povedzme relaxacnych zostavach 🙂

Comments are closed.