Úpravy matchmakingu

5

Wargaming chce upravit matchmaking. O tom jistě víte. Na matchmaking si stěžují všichni, hlavně na vyvážení týmů. I když změny přijdou, stále si někdo bude stěžovat. Dle mého názoru se ale vše od posledních změn zlepšilo. Tak jako tak to stále nevyhovuje představám vývojářů.

Pro dosažení lepšího matchmakingu chtějí vývojáři zavést dynamické šablony pro dvouúrovňové i tříúrovňové bitvy. Ve hře jsou následující varianty:

  • 7-8, 6-9, 5-10 a 4-11 pro dvouúrovňové bitvy
  • 4-5-6, 4-4-7 a dokonce 5-5-5 pro tříúrovňové bitvy
  • možné jsou i jiné šablony

Bitva ve formátu 5-5-5 nemusí být optimální pro ty, kteří se ocitnou ve spodní části matchmakingu. Nicméně by se měla snížit pravděpodobnost, že se ve spodní části seznamu ocitnete. Také to sníží počet bitev, v nichž narazíte na tanky o dva tiery vyšší.

Jestli to pomůže se uvidí. Plány na vylepšení jsou nicméně opravdu zajímavé nemyslíte?

Úpravy matchmakingu
Ohodnoťte tento článek!
4.72 (94.44%) 18 hlas/ů

5 KOMENTÁŘŮ

  1. Pokud nezavedou nějaké pravidlo, že hráč, který je např. 2x na konci potravního řetězce, bude třetí hru zaručeně výš, tak nebude stejně dál mnoho lidí spokojeno. Za mě přináší frustraci defakto neustálá poslední pozice v matchmakeru. IMHO jsem si myslel, že ta hra něco takového už má v sobě..

  2. Oni pořád řeší MM +-2, stačilo by +-1, max jedna artyna, byli bychom spokojeni a hra by se stala, podle mě, zábavnější.

    • To by ale museli kompletně překopat vlastnosti skoro všech tanků a co omezenci? MM+2 je IMHO OK (zažil jsem i MM+5), ale není OK rozložení, že 75-80% bitev jsou nižší tiery jen low, pak cca 10-15% je na svém tieru a 5% bitev je top. Expit v takovém MM nějakou osmičku od stocku je pak na zbláznění.

  3. je to nesmysl, pokud chtějí pomoct mm, tak by měli dát preferenčně pro desítky a osmyčky 15/15 a teprve posléze dávat 5/10 a 3/5/7 a problémy zmizí, protože troble jsou hlavně 8 a 6 tier zbytek je relativně v pohodě a takhle rozeserou všechno…

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Přihlášení pomocí Wargaming.net ID