Tajná místa v 9.17.1, která můžou výrazně ovlivnit hru

    20

    YouTube kanál World of LoL, který se primárně věnuje vychytávkám ve hře World of Tanks, minulý týden vydal video, v němž poukazuje na určitá speciální místa na mapách.

    Vesměs jde o „fleky“, odkud jde protivníka překvapit nebo vcelku nerušeně ostřelovat. Tento kanál také mimo jiné nabízí WoT tutoriály, zajímavosti o tancích a různé zábavné záznamy z her.

    V daném videu ukazuje tajná místa na různých mapách. Třeba na Ruinbergu ukazuje zdánlivě neprůjezdnou ulici, kudy se dá vcelku excelentně někomu padnout do zad, a to samé se může stát i vám. Dále ukazuje, jak vyjet na místa, která by v reálu tank asi neprojel, a jak se přes tyto místa dostat do pozic pro dobré ostřelování protivníků. Párkrát je na videu vidět, jak moc někteří protivníci nechápou, jak se tam ten člověk vůbec dostal.

    RedButcher: Takovéto video je názornou ukázkou toho, jak některé mapy jsou bohaté a pokud člověk nejde vysloveně „sborem za tím prvním volem“, může se dostat i na pěkná místa a mít z toho užitek.

    20 KOMENTÁŘŮ

    1. Hráče, kteří tohle využívaj považuju za glitchery. Rozhodně to nejsou místa na mapách určený k běžnýmu hraní a využívání těhle chyb na mpaách mi nepřijde ok, když se do něj nedostanou všechny tanky v bitvě stejně…

      • ty by si nepoužil ak by si mal vyhodu oproti superovi ? , nieje to cheat ani nič podobne , proste použil hlavu

      • Tak zakážeme mapy a bude se jezdit po stole.To je brekotu,vadí goldy,místa na mapě mody a co příště ????

      • …je to diskutabilne ale nic s tym asi neurobis…pozri si zaznamy z WGL a zistiz za tieto miesta sa normalne az nezdravo niekdey pouzivaju v sutaznom zapoleni na najvyssej urovni…druha strana mince je ze dostat sa na tieto miesta je niekde ale aj dost umenie..nieco ide lahsie inde musis byt zongler na klavesnici a ist pomaly na milimetre presne v spravneom smere…skus si to

    2. Pokuď tyto místa někdo objeví a využije tak s tím nemám rozhodně žádný problém. Prostě to zkusil a našel si ať už jakýmkoliv způsobem dobrý místečko. Rozhodně nic proti ničemu, nejedná se o výhody vytvořené třetí stranou. Tak že proč ne.

    3. V jiných hrách se to trestá. Je to zneužívání chyb za účelem získání výhody. Jde o to jestli to bylo zamyšleno jako že se tam hrát smí a nebo že vývojáři udělaly fakt chybu.

      • Vzhledem k tomu, že právě na tyhle místa se dostanou většinou právě jenom lehký tanky s rychlostí 60+ km/h, tak bych řekl, že to rozhodně není myšlený pro běžný použití. Jako třeba aby se zakempilo malý neviditelný T67 na okraji mapy Sacred Valley a totálně znemožnilo týmu capnout nebo rushnout bázi mi přijde dost obcházení hry. Je to prostě glitch, když s tam nedostanou všechny tanky. Totéž někteří tvrdí o zakázanejch modifikacích. Dává to výhodu jenom někomu. Takže by to mělo mít stejnej postih.

        • A to chceš aby všechny tanky měli i stejne pancire, stejný pene a dmg/minutu apod.
          Prostě jsou mista kam se dostane jen určité vozidlo a jiná vozidla mají zas jiné výhody.
          Navíc wg nemá problém udělat místa na mapě na které nejedeš i když to fyzika dovoluje, udělají tam neviditelnou zeď. Je to např. Na těch skalách u jižní základny na sacred valley.

        • Problém je, že se tam dostanou i TDčka – E25, Skorpion G, Grille 15, UDES, STRV 103, … V Sacred Valley jsem na kopci nad severní bází viděl vyjetého i M4 Revalorisé, toho tam ale vytlačil spoluhráč z čety…

      • Pokud by to WG nějak více vadilo, tak už by to odstranili. Očividně jim to nevadí, jelikož se to ve velké míře používá v oficiálních turnajích pořádaných WG a žádné postihy za to nejsou. Alespoň to trochu mění stereotyp hraní a ten, co zvládne, v některých případech ne úplně jednoduchý výstup, má zaslouženou výhodu, která je dostupná pro všechny. Logicky se tam s těžkým tankem nedostanete – váš problém, že nehrajete lehké, když chcete šplhat. 😀 Je to oficiální možnost dostupná pro všechny. Mně osobně se ty neviditelné zdi nelíbí, přijde mi to jako hrozně amatérské řešení. Ale určitě je to pro ně jednodušší, než upravit terén tak, aby se tam nedalo vyjet.

    4. Nebude trvat dlouho a tyhle glitche budou odstraněné stejně jako ty přechozí, v nějakém dalším patchi prostě do cesty přimalují balvan. Mapa Mountain Pass bývala těmito cestičkami proslulá, dnes tam zbyly jen cca 2 místa, kdy se dá vyšplhat na kopec a trvá to několik minut, takže šplhoun celou tu dobu oslabuje vlastní tým.

      • Glock17: suhlas…v klane mame hraca, ktory sa tymto zaobera, je fakt dobry horolezec, ale v klanovke alebo SH mu to proste nedovolim, nie je na to cas a ako si spomenul, oslabuje tim…

    5. Nejsou to žádná tajná místa. Jsou to chyby v designu map, které se vyrojily vlivem novější fyziky pohybu tanků. Spoustu toho už vyřadili/opravili, spoustu toho ještě zůstalo. Nezlobte se na mě, ale zakempenej light nebo TD na kterýho nikdo nemůže, to je tak trochu svinstvo a ne skill. (Nic proti LT, dva dny už lítám s RU).

    6. Väčšina climbov je nahratých na test serveri a pre tých čo nevedia tak na test serveri sú nižšie odpory terénu. To je preto aby sa Vám zdal tank, ktorý si chcete vyexpiť svižnejší a tak 🙂

      • Nejvíc mě fascinujou jedinci, co se půl bitvy někam škrábou a když tam dolezou, tak mají sice plný HP, ale jejich tým mezitím zdechl. Strašně užitečný.
        Jinak jak tady někdo napsal, kdyby WG chtělo tak ty místa dávno odstraní. Nechávají je podle mě spíš kvůli WGL, kde jejich využití má svůj smysl.
        Na randomu tyhle lidi většinou spíš oslabují tým a pokouší se o to nejvíc nějaký rajčata, co si hrajou na skillery.

    ZANECHAT ODPOVĚĎ

    Přihlášení pomocí Wargaming.net ID