Supertest – Změny mapy Overlord

    18

    Vývojáři na WG Festu naznačili, že rok 2017 bude plný práce na mapách (nejen co se týče jejich předělání do HD, ale též jejich vybalancování). Tentokrát se do Supertestu dostala nová verze mapy Overlord – tedy ta, která byla vytvořena podle vylodění v Normandii.

    dq7sfefq2kg

    Seznam změn
    1. Výškový rozdíl mezi pláží a zbytkem mapy byl snížen, aby se zlepšila hratelnost v této části. Takto bude trvat méně času dostat se z pláže zase nahoru do vnitrozemí.

    2. Kopec uprostřed mapy bude odstraněn, jelikož byl příliš vysoký ve srovnání se zbytkem mapy.

    3. Přepracování vesničky a okolních budov – účelem je tuto část mapy udělat pohodlnější a méně složitou pro hráče středních a lehkých tanků.

    4. Všechny tyto části budou mít stejnou elevaci, tzn. nerovnosti terénu v těchto místech budou odstraněny.

    5. Budou přidána “kempící” místa, hlavně pro TD, aby mohla lépe kontrolovat a bránit pravou část mapy.

    Beroun – Pláž v Overlordu je část, která je nejčastějším cílem vtipů jakožto zbytečná část mapy a to dokonce i víc než bažinné údolí v Lakevillu nebo střed Malinovky. Doufejme, že touto změnou nabude tato část mapy aspoň trochu důležitosti a nebude to jistá smrt pro každého, kdo se pokusí z té strany zaútočit. Zároveň souhlasím s tím, že lehké tanky to mají na této mapě těžké, hlavně ty beze sklonu děla. Také TD, která se pokouší bránit pravou stranu, většinou neuspějí. Naproti tomu přidání rovných cest (bod 4) umožní lehčí hraní tankům, které nemají depresi. Tak jako tak, jsem zvědavý, jestli tyto změny projdou a pokud ano, co to udělá s hratelností na této mapě. Co si myslíte vy? Byla tato mapa jasným kandidátem na předělání nebo se vám zdá, že jiné mapy to potřebují víc?

    18 KOMENTÁŘŮ

    1. ta mapa je hlavne udelana naprosto opacne podle meho nazoru. pokud chce wg alespon trochu reality tk by tuto mapu mel optimalizovat pro hrani: utok z more (plaze) a nasledny postup dal do vnitrozemi. takto zleva do prava je to vzhledem k vyznamu teto mapy ke skutecnosti uplne mimo

      • Dokážeš si představit že v režimu 15 na 15 by se vůbec dalo dostat z pláže ? Útopie, být útočícím hráčem tak rovnou na začátku zařadím zpátečku do vody.

      • Ja to skor myslene podla mna ze wg vychadzalo uz z tzv cistiacej casti bojov. Kde boli uz urobene prierazne body do vnutrozemia.

      • No, v případě že tu pláž vybalancují aby nebyla tak „smrtelná“ (myšleno že kdokoliv tam je, zemře), mohl by z toho být zajímavý mód Útok. Ale bohužel WG už docela dlouho přidává mapy jen pro Standartní módy…

    2. Podle mě je ta mapa celkem v pohodě. Pláž je opravdu momentálně úplně mimo, když ji změní může to být mnohem zajímavější. TDčka tam nyní mají také málo pozic a mohli by jich mít po tom přepracování více.

    3. Si myslím,že by tu mapu měli přesunout blíž do vnitrozemí a něco přidat tam a pláž nechat spíš jako kulisu nebo jen opravdu malou část.

    4. nevím, půlka mapy – pláž byla blbě od začátku.. jenže přestože se to vědělo našlo se vždy dostatek jantarů co se tam jeli zabít a bylo jim to úplně šumák. Přestože se snížil výškový rozdíl a jsou tam „dva šutry“ tak mě to nedonutí tam jet něco vymýšlet. Zploštění mapy s argumentem většího prostoru pro lighty a medka mi připadá spíš dost kontraproduktivní, teď tam budu dělat co? Cíl pro ty zakempený TD asi 🙂 Nevím, WG vydá mapu a pak ji xy-krát předělává. Byl bych raději, kdyby vydávalo WG mapy častěji (nebo vrátilo některé staré). Někdy mi připadá, že hraju jen čtyři mapy.

      • asi tak nejak…nech si aj plaz ostane plazou zmensit ten vyskovy rozdiel a snad zmensit aj samotnu plaz a inak ta mapa urcite nebola z tych ktore si akutne pytaju nejake upravy…korekcia tych vyskovych rozdielov je fajn ale o zbytku si nie som celkom isty ci to mapu vylepsi…az na tu divnu plaz to nebola az taka katastrofalna mapa…ak to zmenia tak to proste budeme hrat a uvidime…

    5. Pláž je vždycky jasná smrt pro tanky, nebo jejich vyřazení z boje na 3/4 bitvy. Přes tohle všechno tam jezdí hromada idiotů pořád každou bitvu. Na pláž stačí z jedný i z druhý strany namířit z okraje mapy dobře maskovaný TD a to může střílet na slepý tanky v polovině pláže jako nic. Totéž platí o levý bázi (směr pohledu z pláže). Stačí, aby pomohl někdo na ten kopeček na okraji TDčku a to krásně kreje postup středem mapy proti těžkejm tankům. A horní část mapy kde jsou medka a lighti, tak ta je díky špatnejm depresím tanků mizerná sama o sobě. Jeden kopeček za druhým a hromady hráčů na malým prostoru. Často se přestřelky přes kopečky změněj v rush na středu na to pole a tam je to prostě jenom čistě o třeba 8-10 tanků…. utopie. Mapa je špatně od začátku, ale pláž je mor největší

      • Přitom by stačilo na takový mapě úplně překopat respawny. Medka vrazit dolu na pláž s lighty a TD a HT nahoru…. a nazdar.

        • A dopadlo by to tak, že rozumní hráči by se hned na začátku museli vyškrábat nahoru do kopce a kečupáci by hned drandili dolů na pláž. Měli by pláž zúžit a nejlépe zaminovat náhodně generovanými minami které by tank odpásovaly a sebraly mu třeba 1/10 hp. Min by bylo řekněme náhodně mezi 40-60 ks. Jistě, nepoučitelní kečupáci by tam jezdili i nadále, ale byla by sranda se na ne shora dívat jak zmatně koukají kdo je trefil a proč přišli o hpéčka. 🙂

    6. k čemu další kempici mista pro td? To tam zas najedou 3 E-25 v četě a nic s tim nikdo neudělá budeme kempit na bazich proti sobě jak idioti protože v poslední době 80% hráčů kempí ať už mají lahkej, medko, hevy nebo TD

    7. Tak já vám nevím hoši, mně teď ta mapa připadá nerealistická…Jo, možná to bude z hlediska hratelnosti lepší – to nepopírám, ale teď jde vidět, že se s mapou manipulovalo.

    8. nebude ani náhodou hrateľná… light naspotuje všetko on začiatku mapy a artyny si budú páliť kam chcú lebo zobrali väčšinu kopcom kde sa dalo ukryť, HT sa nebudú prestrelovať lebo nebude kde sidescrapovať… a rýchle tanky pokiaľ spravia rush, čo podľa mňa je stavané iba pre ne sa ako jediné prebijú na druhú stranu a najviac zaujímavé to bude pre zašité TDčka…na tej mape sa dalo predtým taktizovať a aj premiestniť podľa potreby a podporiť ostatných ale po úprave si každý rozmyslí či casrtčí čumák na otvorené priestranstvo…za mňa je to fail zo strany WG

    ZANECHAT ODPOVĚĎ

    Přihlášení pomocí Wargaming.net ID