Supertest: Úpravy Panhard EBR 105 a Panhard EBR 90

2

Jedním z problémů hry je to, že kolová vozidla jsou schopna přežít příliš dlouho během aktivního spotování i přes těžkou nepřátelskou palbu. Je to dáno jejich velikostí, mobilitou a dynamikou.

Dalším problémem je to, že kolová vozidla je téměř nemožné zastavit, protože se nezastaví, i když je jejich zavěšení poškozeno. Místo toho jen vozidlo trochu zpomalí. Dopad poškozených kol na dynamiku vozidla je momentálně nízký.

Aby vyvážili kolová vozidla a zkrátili jejich životnost, chce Wargaming provést následující změny:

  • Zvyšte účinek poškození podvozku a změňte chování vozidla a zpomalte jej
  • Mírně snižte vlastnosti spojené s palebnou silou a mobilitou

Panhard EBR 105:

  • Disperze během pohybu: 0,06 -> 0,08
  • Disperze během rotace korby: 0,06 -> 0,08
  • Disperze během rotace věže: 0,03 -> 0,04
  • Zaměření: 1,2 -> 1,4
  • Maximální dohled: 350 -> 340
  • Výkon motoru: 750 -> 720
  • Maximální rychlost v rychlém režimu: 95 -> 91
  • Rychlost vzad v rychlém režimu: 70 -> 65
  • Pravděpodobnost zapálení motoru: 0,1 -> 0,15

Panhard EBR 90:

  • Rychlost vpřed v rychlém režimu: 85 -> 83
  • Rychlost vzad v rychlém režimu: 85 -> 83
  • Výkon motoru (maximální): 580 -> 560

Video

Chceme přistupovat k výše popsaným problémům ze dvou stran. Nejprve představíme změny v mechanice poškození kol. Dříve poškozené kolo ovlivňovalo pouze dynamiku, nikoli aktuální rychlost vozidla. Pokud jste se neustále pohybovali bez ztráty rychlosti, poškozená kola významně neovlivnily chování vozidla. Pokud však zpomalíte (např. Při rychlém zatáčení), poškozená kola by způsobila snížení dynamiky, což ztěžuje další zvyšování rychlosti.

Chceme vyzkoušet přizpůsobení této mechaniky. Nyní, pokud jsou kola poškozena, dynamika i rychlost vozidla znatelně poklesnou. Poškození hnacího kola sníží celkovou sílu vozidla a poškození zatíženého kola ovlivní rychlost. Vzhledem k tomu, že téměř všechna kolová vozidla ve hře mají pohon všech kol, poškození jakéhokoli z nich ovlivní dynamiku. Rychlost vozidla se však snižuje pouze tehdy, když se poškozená kola dotknou země.

A co víc, poškození prvního kola bude mít největší dopad na rychlost a dynamiku vozidla. S každým následným poškozeným kolem se celkový efekt zvýší, ale méně dramaticky.

Jednoduchý příklad: Panhard EBR 105 jede rychlostí 95 km / h. Po poškození prvního kola rychle ztratí rychlost na 68 km / h. Pokud je jiné kolo poškozeno, rychlost klesne na 52 km / h. Vozidlo tak bude zranitelnější, což sníží jeho šance na přežití pod těžkou nepřátelskou palbou.

Vyladění technických charakteristik
Druhým aspektem změn zavedených u kolových vozidel bude opětovné vyvážení jejich technických vlastností. Chtějí mírně snížit provozní parametry děla, stejně jako zrychlení a maximální rychlost některých vozidel.

Cílem je zachovat odlišný styl kolových vozidel, aniž by se změnila na stejnou větev jako ta, která patří do lehkých tanků na pásech. Očekáváme, že mírné snížení technických charakteristik v kombinaci se změnou mechaniky kol bude mít dostatečný účinek na snížení bojového výkonu těchto vozidel.

Níže naleznete seznam změn. Upozorňujeme, že uvedené změny nejsou konečné.

Supertest: Úpravy Panhard EBR 105 a Panhard EBR 90
Ohodnoťte tento článek!
3.75 (75%) 20 hlas/ů

2 KOMENTÁŘŮ

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Přihlášení pomocí Wargaming.net ID