Supertest: Přesnější hodnoty penetrace

    35

    Pokud hrajete World of Tanks déle, jistě víte, že hodnota penetrace tak, jak je uváděna u tanků, není úplně přesná. Resp. je přesná pouze pokud střílíte na cíl, vzdálený přesně 100 metrů, pokud střílíte AP municí na cíl vzdálenější, přesně v souladu s logikou fyzikálních zákonů penetrace lineárně klesá. Naopak některé typy nábojů, jako jsou HE nebo HEAT, ve WoT vlivem letu penetraci neztrácejí. Jsou ovšem také náboje, které ji ztrácejí mnohem rychleji, než AP, jde zejména o APCR munici. Tento chaos, který nováček nemá absolutně šanci pobrat, se Wargaming rozhodl vyřešit šalamounsky.

    Do klienta totiž vložil přesné hodnoty penetrace pro každý jednotlivý typ munice a to na 100 metrů, 250 metrů a 500 metrů, na víc se střílí málokdy. Na prvním obrázku vidíte munici Panzer Granate 46, která na 100 metrů dosahuje maximální penetrace 468. Na 250 metrů už je to „jen“ 397 a na 500 metrů 280. Na druhém obrázku vidíte HEAT munici, u které nezávisí na rychlosti letu, protože průrazný paprsek tvoří až ve chvíli nárazu na pancíř. HEAT munice tak má konstantní penetraci po celou dobu letu.

    Sdílejte
    Předchozí článekWoTmaniaxxl: M4 Sherman – 3 vítězné znaky
    Další článek2. 5. 2016
    Excalibur.cz
    Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

    35 KOMENTÁŘŮ

    1. super info od WG konečně tím přesvědčím i lidi že toto existuje i ve hře…. máte tam chybičku místo na 500m penetrace 280 tam máte 100m 280penetrace 🙂

    2. která na 100 metrů dosahuje maximální penetrace 468. Na 250 metrů už je to „jen“ 397 a na 100 metrů 280
      nema tam byt nahodou 500 metru ?

    3. Takže, další krok jak naučit lidi střílet s goldama -_-. GW WG

        • Když mi vysvětlíš potom podstatu těžkých tanků tak není problém. Beztak jsou goldy jen kvuli srá.. fialovým kteří jinak v bitvách urobil nic.

          • Tak fialky by nastřílely píču . Tak teď jsi mě rozesmál . Nejsi ty bratr od Typhoona ? ;D

            • Nope. To má jenom Typhoon rozdvojenou osobnost… Bohužel jsou obě stejně uplakané.

      • Prave ze naopak. Goldy se vzdalenosti vetsinou penetraci ztraci mnohem rychleji. Jesus, vy jste ubracene lamy.

        • Nevím jak ty ale těch sceerech to tam není. Tak jako TDčka jsou tudíž k ničemu bez goldů.

          • To je tvoje věc, že neznáš základní věci, jako je rozdělení premiové munice. Nechápeš co je heat a co APCR a v čem se liší.

            • Nechápu, že s takovýma vůbec ztrácíš čas 🙂
              Malé děti když si něco umanou, tak di za tím stojí 😛

      • Nebreč, goldová munice, je dnes již standardní typ munice a kdo ji na většině strojů nevozí, je sám proti sobě. Hlavně, když jezdíš HT a je velká šance, že budeš top tier…Pak ti chybí pene na rozhodující situace a jediný na co se tyhle lidi zmůžou je nadávat a brečet v chatu. Chtěl bych tě vidět v E100 bez heatů. Jednak bys byl k ničemu a jednak bys prodělal ještě víc, než s heatama. A to není e100 jediná mašina, která se zlatem krmit prostě musí…

        • Aspon tu nelzi. Zatim jsem nenasel tank co by se nedal hrat bez goldu a to i v mm +-2, jen to nechce bejt linej a trochu tu hru znat. Ale chapu ze je snazsi naladovat golda a rvat to jinem tankum celne do veze. Nastesti bude balanc tak snad zase pujde normalne hrat pancerovany tanky.

      • Cry me a river, další (pod)průměrnej hráč, kterej ještě nepochopil, že být fialka není o goldspamu, ale o použití mozku a umění se orientovat v bitvě dle složení týmu a minimapy. Brekot 3, 2, 1, TEĎ.

    4. A uplakánkům se to opět nelíbí . Stejně to neovlivní počet vypálených goldů . Ten , kdo na ně nemá , je střílet nebude , ten kdo na ně má je střílí už teď. Za mě super pro nováčky , pro zkušené k ničemu (to je ale asi se vším) . Za mě palec hore.

    5. 168 – 280? Na JgPz. E 100? Tyvole, já nevěděl že se pene ztrácí tak setsakra rychle… To je průměr někde na 175…

    6. Řek bych to takhle, konečně někdo „TROLŮM“, přímo v garáži ukáže, že ne vždy je vhodné střílet tu nejdražší munici co mají k dispozici! Goldy neexistují! Takhle každý vidí, k čemu a kdy má právě tu onu munici použít, což je velmi dobrý počin. Za mě palec nahoru. Bohužel má to háček, dementi se na tyto věci stejně nepodívají a budou si svoji rajskou píseň, za pomoci nejdražší, „protože je přeci za všech okolností jasně nejlepší“, munice, na randomu zpívat i nadále. 🙂

    7. ****
      stejně je to k ničemu když muže RNG čarovat, pro příklad není promém vygenerovat pene na 100 metrů 281 a při střelbě na 500 metrů 280 mm penetraci, tak k čemu to tam píšete když je RNG neskutečných +-25%, takže je to 75% až 125% potenciální DMG což je rozptyl 50% (procentních) bodů
      ****

      • WoT je (byla by) hezká hra, nebýt právě těchto blbostí.
        Pokud je rng +25, -25 procent tak je všechno více méně rng.
        Navíc je to programově zneužíváno. Čili pro mě to nemá cenu hrát. Škoda, že jsem to neodhalil dřív.
        Principielně ani AW není good. Já jsem pro rng 0 procent.
        Howg.

    8. Jako hezký to je, proč ne. Nechápu ale proč dávají rozmezí rng +- 25. Stačilo by dát průměr na 100, 250 a 500 m, takto by to bylo přehlednější.

      Když už dávají tolik informací, určitě by se neztratili ty jejich odpory terénu a rozházení kruhu za pohybu. Tyhle parametry mají na hraní dost zásadní vliv.

    9. Mohli by přidat bonusy za odražené standadní náboje v kreditech, tolik, kolik ten náboj nepřítele stál a v goldech to stejné u goldové munice To by se vydělávalo na premiáky

      • Jasně a pak by taky každému mohli rozdat type 59 protože to bude jeden z tanků kterej za goldy nekoupíš, tak aby přece lidi nebrečeli….

    10. gold naboje schvaluju … jezdim to i full gold kdyz nemam topove delo treba …. ebo i amx 13 75 mam full gold ted …. vecne je v 9/10 tier, prebijet zasobnik se neda a tech 200 na goldu je akorat ….

      • Spis at daji normalizaci z nesmyslnych -5 na realnych +5 nauhlovanymu panciri to pomuze …. a podpori to nutnost skillu na obou stranach ….

    11. Plne souhlasim s nazorem ze gold ammo je kravina. Kdyz se zamyslite, od ceho potom clovek hraje s Type 5 Heavy, kdyz jak rekl Gottwy v jednom videu „s t-54 nabijete bonbonek a zandate mu kam chcete.“ Myslim ze goldy hru nesmyslne ulehcuji a z hlavni vyhody toho tanku se stava obrovska nevyhoda, protoze je neobratny a pomaly. Kdyby nebylo goldu musel by se kazdy poradne zamyslet kam strilet a kam se pohnout, abyste ho probili. Nechci tim rict aby je WG smazalo nebo tak, je pravda ze se zakladnim kdyz vas to hodi do bitvy kde jsou vsichni o 2 tiery vis nemate sanci ani seskrabat barvu.. Ale kdyz clovek logne s t8 do t10 bitvy a hned prvni co, tak dostane od t10 medka goldem, tak to docela „zamrzi“..

      • Ve hre vzdy budou dobre stroje a ty spatne, nehraj spatne a mas po problemu.

      • Tak to souhlasíš blbě. Prémiová munice být musí, Osma proti desítce musí mít šanci, jinak by musel být MM+-1. Jen by měla být výrazně dražší, aby hráč co jede „full gold“ prodělal za bitvu třeba 100k. Pak by pancíř měl smysl, hráči by se museli naučit mířit na weakspoty a měnit munici dle situace. „goldy“ by se pak stříleli jen v případě nouze.

        • bykop precti si to co jsem napsal, poradne. Nenapsal jsem aby je odstranili, jen ze je to kravina i kdyz jak jsem zminil jak ja, tak ty, nekdy jsou opravdu potreba. 🙂

    12. …tento chaos, který nováček nemá absolutně šanci pobrat…

      ne novacek, ale dement. ale tomu ani takto rozepsane penetrace nepomuze.

    Comments are closed.