Supertest: Nová mapa Zámek

    31

    Wargaming před několika dny Stormovými ústy vyhlásil, že některé mapy se budou předělávat a nějaké možná i přibydou (byť celkový počet zůstane stejný). Jako druhá z nových map, po připravované polské mapě Studyanki, se na supertestu objevil „Zámek“. Na první pohled vypadá jako kombinace Himmelsdorfu, Komarinu a Lakeville, každopádně bude velmi vhodná pro eSport, protože je téměř naprosto symetrická. Máme pro vás minimapu a video.

    Na videu se nelekejte nedodělaných textur a růžového hradu, nejdříve se, jako ve všech případech, řeší rozmístění prvků na mapě, až později dostane finální otexturování. Všimněte si zejména nájezdu do hradu, který zřejmě tvoří zborcený most.

    Minimapa nové mapy Zámek:

    Video z nové mapy:

    Sdílejte
    Předchozí článekViktor Kislyj dal další krátký rozhovor
    Další článekGottwy CZ: Replay IS-3
    Excalibur.cz
    Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

    31 KOMENTÁŘŮ

    1. Tywe na co je mi mapa na eSports nebo na lowtiery??? Obě skupiny hráčů jsou pro WG nepostradatelné jako zdroje příjmů??

      • Píšou, že na eSport bude dobrá. To snad obratem znamená, že pro low-tiery je špatná? Trochu rozumu prosím.

    2. Nechápu, proč na každou novou nebo nebo nově předělanou mapu musí nacpat hrad. Navíc takový, který vypadá na všech mapách stajně 😀

      • Vies co im dalo prace ho vymodelovat? Je jednoduchsie pouzit objekt ktory sa uz osvecil, ako stale vymyslat nove.

      • Protože třeba amíci zrovna moc hradů u nich nemají, tak jim chtějí udělat radost. 🙂

      • nevím jestli z vás někdo dělá v grafickém programu ale tá to hodně práce (času) a pokud jste si nevšimi tak hradby jsou v procesu modelování … a to že tam bude po x tý stejný hrat tak snad to hlavní a to hratelnost nemění

        • To je pěkná co jsi napsal… Wargaming není žádná chudá začínající společnost, 4 hrady by vymodelovst mohl

            • Proboha kdo mluví o gameplay? Jde o vizuální stránku hry… Byl taky radši kdyby každý hrad kostel a podobně vypadal aspoň trochu jinak. Že to dá spoustu práce? A co jako? WG má peněz dost a každý grafik dělá za peníze a ne za to že může 8 a více hodin sedět na židli.

            • Aha. Takže kdyby všechno kolem vypadalo jako ten zimní 8bitový möd s Karlem, myslíš, že by to někdo hrál? I kdyby ty kostky byly uspořádané tak jak domečky na normálních mapách…

            • Dajme tomu, že si sám uvedomíš čo si napísal. Raz… Lebo ja som sa len spýtal ako zmení gameplay, keď budeš mať rovnaký model hradu na viacerých mapách. Ak je niečo, čo by bolo nutné vylepšiť po vizuálnej stránke (opäť žiadna zmena gameplay), tak sú to napr. textúry (4K v dnešnej dobe štandart), možno krajšie efekty (nie prehnané – chcem to mať zapnuté, ale chcem aj niečo vidieť)

            • Pravděpodobně jsi nepochopil, že jsem napsal nadsázku. Nevadí. Píšeš, že by měli přidat 4K textury. Souhlas. Vylepšit to po vizuální stránce… A tím, že bude každý hrad vypadat jinak, se to nezlepší? Těmi tvými navrhovanými 4K texturami se gameplay taky nijak nezmění…

      • Vsadím se, že ten hrad je tam jen placeholder. Ve finále to bude vypadat úplně jinak.

    3. Celkem se mi líbí, nesnáším uzavřené (města, koridory) mapy, tahle vypadá vyváženě.

    4. Já budu rád za každou novou otevřenou mapu. Jen doufám, že si dají drobet práci a pohrajou si s architekturou objektů…hrad z Himmlu a profláknutý domky…to fakt už ne e…..

    5. mapa vypadá zajímavě pomerně otevřená ale jsou tam i krytá místa (hrad) kde nemůže artyna 🙂

        • přesně tak, když jsem viděl ten nájezd na hrad (ne ten přes most) tak jsem si řekl, že jsou to zrecyklovaný doly. Mimoto ta pozice v levém horním rohu vypadá hodně silně.

    6. Konečne… po dlhej dobe konečne otvorená mapa, aj keď je jasné, kde sa budú odohrávať hlavné HT boje…

    7. Spíš mi to připomíná doly tím nájezdem k „Himlzámku“ .. prvně bych tam nedával ten zbořenej most za zámkem … je takovej..nerealistickej 😀

    8. hehe, este nech upravia arty, aby som mohol kazdych 8 sekund vyradit par modulov a uz sa na tu mapu tesim 🙂

    9. ten prorok co tu minulý rok psal, že v budoucnu bude na kažné mapě hrad měl pravdu 😀

    10. A proč musí být počet map pořád stejný ? Pokud vím tak si hráči stěžují že pořád dostavají jedny a ty samé mapy. (není můj problém)

    11. Podla mna to bude koridorovka – trochu lepsi hrac pojde do lavej casti, odkial sa da v pohode ubranit vlasny cap.

    12. zlaty komarin, skryta vesnice a perlova reka, nic novyho z5 ty stare

    Comments are closed.