Novinky ze supertestu: HP Boost pro tier I-VI

1

Wargaming odstartoval testování kde byly zvýšeny HP všech vozidel na I – VI. tieru. Tyto změny by měly prodloužit bitvy na nižších tierech a taky zvýšit životaschopnost těchto tanků.

Pravdou je, že například na prvních tierech ve chvíli, kdy jste trochu pomalejší a nezareagujete na nepřítele včas, tak vaše bitva trvá asi 15 vteřin. Jednoduše každá chyba je náležitě potrestána. Proto se i někteří hráči vracejí na tyto low-tier bitvy, aby se pobavili a potrápili nepřátele.

Hlavním faktorem na těchto úrovních, který ovlivňuje životaschopnost vozidla je jeho množství HP. V současné době je křivka růstu HP strmá pro vozidla úrovní I – VI. Můžete se podívat na graf, jak se množství HP momentálně pohybují.

post-501153788-0-93874300-1558444885

 

Toto vše znamená, že hraní tanků na nízkých tierech není jednoduché a pro některé hráče ani zábavné. Když se dostanete do bitvy s vozidly vyšší úrovně, můžete si všimnout velkého rozdílu mezi kvalitou těchto vozidel. I proto bývají bitvy na nízkých tierech krátké a pro spoust hráčů nezábavné.

Co je vlastně v plánu?

Wargaming chce nyní vyrovnat růst HP tím, že zvýší hodnotu HP všech vozidel od úrovně I po VI tier. Hodnota HP se bube během testování lišit pro každou úroveň. Koeficient bude změněn pro všechny vozidla na dané úrovni stejně, bez rozdílu třídy nebo národa. Tabulka hodnot nárůstu HP je níže, hodnota 1 znamená aktuální hodnotu HP.

Tier I II III IV V VI VII VIII IX X
Kvocient nastavení HP poolu 2.14 1.99 1.78 1.53 1.31 1.12 1 1 1 1

 

Jak je vidět v tabulce, vozidla nejnižších tierů dostanou nejvíce HP. Momentálně jsou rozdíly v množství HP o to větší, čím nižší úroveň tank má. Proto, aby se zvedla životaschopnost tanku, je potřeba přidat určitý podíl HP aby to mělo nějaký efekt.

Například: MS-1 je na prvním tieru a bude mít nyní 215 HP namísto aktuálních 100 HP. T-45, tank na druhém tieru, bude mít nyní 280 HP namísto současných 140 HP.

Změny ve fondu HP umožní:

  • Usnadnit přechod na vyšší úroveň
  • Prodloužení průměrné doby přežití vozidla v bitvách na těchto úrovních
  • To je zároveň učiní zábavnější pro nové i staré hráče

Nezapomínejte, že se stále jedná o testování, takže hodnoty se mohou změnit a taky se tato změna nemusí vůbec dostat do hry. Nicméně krok to je zajímavý. Rozhodně jsem zvědav, co to udělá s bitvami na pátém a šestém tieru.

Novinky ze supertestu: HP Boost pro tier I-VI
Ohodnoťte tento článek!
5 (100%) 8 hlas/ů

1 KOMENTÁŘ

Comments are closed.