Supertest: Circonův pohled na chystané premiáky

    32

    Prémiové tanky AMX M4 Mle. 49, KV-4 Kreslavsky a PzKpfw III Ausf. K, o kterých jsme tu už psali, se pomalu dostaly do testovací fáze. Jeden ze známých západoevropských hráčů Circon měl možnost si je vyzkoušet a pro ostatní k nim něco málo sepsal. Kdy tanky budou ke koupi se zatím neví, nicméně určitě je zajímavé si přečíst, co legenda Circonova formátu o těchto strojích soudí.

    AMX M4 Mle. 49
    – opravdu pomalý, jede tak 40
    – nemá tendenci kritického zásahu motoru
    – je to AMX 50 100 bez zásobníku s vysokou penetraci s AP municí a 300DMG
    – pancíř toho moc nevydrží, věž je vcelku OK

    KV-4 Kreslavsky
    – je rychlejší, než vypadá
    – pancíř je dobrý, něco jako T28 Prot. na tieru 7
    – přední plát je velmi dobrý, ale střela s penetrací 200+ vás prostřelí jak nůž máslem
    – je velmi vhodný na sidescreapování se 125 milimetrovým bočním pancířem, ale překvapivě jen na jednu stranu (viz. Circonův obrázek)
    – kanón má velmi dobrý úhel, ale bohužel jen na jednu stranu, jak vidíte

    PzKpfw III Ausf. K
    – PzIII s veží PzIV
    – hodně podobný německé T-25, s lepším kanónem, ale menší maximální rychlostí, životy a rychlostí otáčení

    32 KOMENTÁŘŮ

    1. Som sklamaný, myslel som si že AMX pancier vydržý viac.
      Ale zato KV-4 Kreslavsky bude monštrum na kempe!

      • Ten pancíř předku je fakt brutální ale je tam problém s tím že mu jde overmatchnout bok a proto se s ním nemůžete úhlovat. Ale jinak si myslíš že i IS-3 s ním bude mít velké problémy

    2. OMG ten obrázek z Windows Malování! V autobuse jsem se smál nahlas, děkuji pěkně teď jsem tu za blázna 🙂

    3. „pomalý, jezdí jen 40“

      Tyvole, a kolik chceš aby heavina jezdila? 😀 Jako je jasný že 50B a podobný jsou rychlejší, ale tak furt je to na těžáka dost rychlý…

      • ona maximálka taky moc neřekne, záleží, jak se mu na ni taky chce rozjet… některé tanky mají problém udělat max rychlost i na rovině na tvrdém terénu

    4. AMX M4 Mle. 49 a KV-4 Kreslavsky mužete mít v garáži 🙂 zadarmo sice s nima nejde jíd do bitvy ale pokud vás zajímají mužete se naně podívat pomocí jednoho modu…

    5. Jen otázka, nemá být místo KV-4 Kreslavsky napsáno KV-4 KTTS ?
      KV-4 Kreslavsky je přece HTčko pokud se nepletu tieru 8 a KV-4 KTTS je T8 TDčko

    6. ma to docela velkou kopuli na strese, bojim se, ze diky tomu to bude trochu horsi tank

      • S tou kopulí na střeše to nevidím až tak tragicky, spíš něco na způsob E75/VK4502B. Možná půjde snáze probít, ale jinak standartní weakspot aby nebyl moc silný v hulldownu.

        • No pokud to bude weakspot asi jako na klasické KV-4, tak to bude spíš sázka do lotetie, jak to trefíte.

    7. Jděte se raději učit pořádně psát,Vy polemici.To bude generace.

    8. Tak KV-4 je jen další špatný jjoke od WG … k čemu je mi pancíř na korbě a na věži, když ho stejně každý bude střílet do sekundární věže nahoře. Je to stejná KRAVINA jako u běžného KV-4 … jemu do sekundární věže střílí úplně KAŽDÝ. Můžete sidscrapovat jak sám Pánbůh, ale ten „hrb“ neschováte.

      • pochopte už konečně že věžička nahoře není weakspot… má stejný pancíř jako všude jinde, 180mm…

        • Pochopte už konečně, že mám s KV-4 najeto 160 bitev (+ nějaké výcvikovky) a že VÍM, kam lidi střílí KV-4, na vlastní kůži.

          • KV-4 sa jazdí jedine na sidescrap pri VYSOKEJ stene – aby sa veža mohla schovávať. Už som ju dlho nejazdil, ale pred 3/4 rokom sa za vhodných podmienok mohla postaviť akejkoľvek X-ke.

            • Což je tak 4-5 map a na každé 2-3 místa. Za „vhodných“ podmínek desítka nabije HEAT a prorve mu granát štítem děla. KV-4 jsem prodal před měsícem a pustil se do ST-I, tam je weakspot na věži daleko menší.

            • Vzdyt kv-4 ma papirovou vez…vedle dela projde vse okolo 200 pene…

            • Já tenhle problém řešil tím, že jsem věž natáčel asi 10-15 stupňů stranou, Nějaký efekt to mělo, občas jsem i něco odrazil … a jak známo, hráči desítek nemají rádi odrazy … to potom hned ládují goldy a probíjejí i nemožné úhly.

    Comments are closed.