Jaké jsou plány vývojářů s World of Tanks 1.0? Přinášíme seznam těch nejpodstatnějších změn

    76

    Nedávno měli vývojáři World of Tanks veřejnou konferenci s diskuzí o plánech 1.0 a budoucnosti hry. Zde jsou nejnovější informace:

    Preferenční MM

    • Preferenční MM se bude i nadále postupně vyřazovat, dokonce i u vozidel, které ho již mají. První plánované vozidlo bude KV-5. Povaha těchto změn ještě není vyřešena. I když bude pravděpodobně existovat možnost kompenzace goldy nebo vyvážení tanku.
    • Z tohoto důvodu jsou tyto plány k dispozici pouze pro prémiové tanky na tieru 8. S nižšími (a méně nákladnými) tiery se pravděpodobně bude dít něco jiného.

    Posádka a její změny

    • Vývojáři pracují na novém systému perků a skillů. Jedním z nich může být nová verze Sixth Sense, který funguje automaticky pro každého velitele.
    • Plánují se i změny na úpravu kasáren a nevyexpené posádky.
    • WG taky pracuje na systému přehazování posádky z tanku na tank.
    • Většina těchto změn vznikla ze skutečností, že současný systém dovedností posádky je poměrně monotónní a vybírá se jen několik základních dovedností stále dokola.
    • Testování těchto změn by mělo začít spíš dříve, než později.

    Změny 1.0

    • Nové verze osobních misí přijdou v říjnu tohoto roku.
    • Existují diskuze o možnosti nákupu tanků za dluhopisy (plánuje se také zavést více zboží za dluhopisy, protože současný výběr je značně omezen).
    • Nejsou zde zatím plány na úpravu zkušeností, a jejich systému.
    • S aktualizací WoT 1.0 bude možnost nákupu spotřebního materiálu a prémiové munice za goldy odstraněna a také budou upraveny ceny prémiové munice. Dalších pár změn se vyzkouší na Sandboxu, některé úpravy ekonomiky v boji s munici nebo dokonce testování úplně nových systémů střeliva. (prosím jen ne AW, komplikovaný systém by odehnal hráče, v jednoduchosti je WoT síla)
    • 1.0 také otestuje, jestli se neodstraní team damage, artilerie nevyjímaje.
    • Existují plány na rozšířený systému stížností a další možnosti komunikace se spojenci. Návrat obecného chatu po těchto změnách byl testován.

    Opqpx9P

    Náhodné bity

    • Super Conqueror byl zařazen do seznamu pro bližší sledování.
    • Žádné změny plánovány pro úpravy Type 5.
    • Po příchodu 1.0 se WG zaměří na problémy s menšími mapami a bude se je snažit opravit, nebo rozšířit..
    • Neplánuje se oslabení T67.
    • WG vypustí informace o ST-I a IS-4 v příštích 6 měsících.
    • WG plánuje náhradu pro WarGaming League. Novinky týkající se těchto změn by se měly objevit na konci léta.
    • Pokud problémy s mapou Erlenburg nepůjde odstranit, stane se s ním to stejné jako se Stalingradem.
    • Dům v capu na mapě Redshire bude odstraněn.
    • WG nevěří, že v současné době existují nějaké závažné problémy s dělostřelectvem, ale pozorně toto téma sledují.
    • M44 je známý problém na tieru 6.
    • V současné době neexistují žádné další plány na změny MM, protože nová pravidla a omezení MM mají větší důsledky pro hru jako celek, takže je třeba, a každou změnu je potřeba pečlivě zvážit.
    • Možnosti režimu PvE jsou zkoumány. Zvláštní režimy, které jste dříve viděli, se v květnu začnou vracet, včetně fotbalu.
    • Server který obsahuje in-game replaye je zkoumán, nyní by jste tento model měli vidět na WoT konzolích.
    • Historické bitvy by se mohly vrátit jen v PvE režimu.
    • Střední tank T-22 je uzavřené téma a již se k němu nebudeme vracet.
    • RNG +/- 25% se nezmění, dokonce ani změny penetrace jako v Blitz.
    • Loot boxy budou používány jako speciální odměny v eventech.
    • Konec roku představí věrnostní program pro dlouholeté hráče.
    • Neplánují se změny ekonomiky pro desátý tier.
    • Existují plány na vytvoření bootů ve hře, které by mohly přesně napodobit hráče s 48% WinRate pro účely testování.
    • Výměna tanků na desátém tieru se uklidní, jelikož vývojáři pracují na italských tancích.

    Customizace tanků

    • Ta byla rozdělena do tří fází, fáze 1 již byla představena. Fáze 2 bude obsahovat více možností pro přizpůsobení 2D a fáze 3 bude obsahovat přizpůsobitelné 3D prvky.

    15080204277_1d1032a1e7_b

    Jaké jsou plány vývojářů s World of Tanks 1.0? Přinášíme seznam těch nejpodstatnějších změn
    Ohodnoťte tento článek!
    4.43 (88.7%) 46 hlas/ů

    76 KOMENTÁŘŮ

    1. Tank s obmedzenym MM su pre nich problem, ale veselo ich predavaju. WG logic alebo ked ruka nevie co robi noha. Takze kup si KV-5 za prachy v najblizsej akcii “googbye KV-5, never in shop again”, dame ti za nu coskoro goldy, ale zrusime moznost nakupu cohokolvek okrem dalsieho tanku, takze WG wins…

      • redaktor síce pužil ctrl+c a ctrl+p ale nepoužil všetko ohľadne prerábky tankov s obmedzeným MM…KV5 bude prvá a po nej IS6…potom ostatné…inak sa hovorilo o troch alternatývach…
        1. refundácia tanku za goldy v PLNEJ výške hodnoty vozidla ( kto tank v akcii vymenil za iný má smolu )
        2. výmena toho pôvodného tanku za prerobenú verziu čo nebude mať pref. MM ( ja osobne by som privítal topový kanón z IS3 na IS6 )
        3. ponecháš si pôvodné vozidlo ale preferenčný MM sa zruší..takže len pre zberateľov

        • Ja som kupil matildu,su a fcm50 iba pretoze maju obmedzeny MM ako normalne by som ich nikdy nekupil. Ja chcem peniaze naspat goldy a ani druhy tank nepotrebujem mam ich dost. Nechapem ako mozu stale predavat is6 a pri tom pisat ze ho zmenia ved to je ciste oklamanie zakaznika.

          • Ale taky zase někdo píše, aniž by o tom něco věděl. Žádné vozidlo sis nikdy nekoupil, pouze jsi zaplatil za jeho pronájem a užívání ve hře, přesněji zaplatil jsi za výhody, které poskytuje – příjem kreditů, expů… Nic, víc, nic míň – všev iz. EULA, stejné je to u všech online titulů. Takže žádné zboží nemáš, nemohou ti tedy vrátit ani peníze. A s těmi tanky je to tady zase trochu popletené. WG pouze řeklo, že se řeší jak to nejlépe udělat, takže zvítězí moudrá varianta a to, buď si tank ponecháš po jeho úpravě, nebo jej vrátíš a dostaneš kompenzaci v goldech. Moudré, jasné a rozumné řešení. A pro ty, co se ohánějí tzv. preferenčním MM, snad jen tolik. V současné době je preferenční MM úplně mimo, stejně jako tanky co z něj dříve těžily. Zpět se to nikdy nevrátí, takže je rozumné tento tankům odejmout a tyto “bufnout”, aby zase mohly jezdit a byly konkurence schopné. Taková IS-6 bez preferovaného MM, zato s topovým dělem z IS-3 by byla hratelná.

            • OK suhlasim s tebou. Ale ked ta uvedie wg do omylu s tym ze tie tanky maju premiovy MM ako halvnu vyhodu a potom ten MM zrusi tak zjavne oklamalo svojich zakaznikov. Este teraz mam pred ocami ako som kupoval su76i alebo co to bolo a v popise malo ze nikdy nestretnem nic vyssie ako tier 6.

            • No vetsina tanku ma to MM prave proto, aby byla trochu pouzitelna…Kdyby zlepsili Type 59 , tak si ho necham i bez preferencniho MM. Jinak to moc fungovat nemuze.

          • je nepochopitelne ze sa IS-6 vobec predava bez ohladu na to ze ho maju v plane menit alebo zrusit…a este divnejsie je ked ho v dnesnej dobe niekto aj kupi a obmedzeny MM to nezachrani…

    2. “WG nevěří, že v současné době existují nějaké závažné problémy s dělostřelectvem, ale pozorně toto téma sledují.”

      haha tak tam asi strielajú do žil čisté piko alebo čo, im fakt už asi uj….va na tie uderené hlavy!!!!!!!!!!!!!!! nehrať túto tragickú hru!!!!!!

          • chceš jinej? jak byl vydán v původní podobě, tak s nim majitelé v prvních bitvách měli 10 tisíc nadingáno, nastříleno a naspotováno

            • V principu je ale spatne ze kdyby si ho tolik hracu rigovanim neporidilo tak by ho pravdepodobne nechali v tom ultra OP stavu do dnes.

    3. Jak se značnou montovat do munice tak si myslim ze je hotovo….a ty omezence, by mohli dat nahrady mno, za super plečku patriota a tak si myslim…ale goldy….uvidíme

    4. Jestli opravdu zavedou nemožnost střílet do spojenců, bude ze hry totální arkáda pro cca šestileté děti. Snad takovou blbost nezavedou.

      • Já jsem pro. Tato hra je arkáda! A naopak budu rád když do mě 6ti leté děti přestanou střílet z vlastních řad z banálních důvodů.
        -Nebo starý nerváci co nechápou online hry jako takové.

        • Takže až tě začne nějaký trotl vytlačovat do rány nepříteli, nebudeš mít možnost ani ty, ani spojenci nějak vysvětlit. A na reporty snad dnes už nikdo nevěří.

    5. ono by teoreticky šlo spojit obě věci dohromady – za střelbu do spojenců reálně neubírat poškozenému dmg a zároveň tu střelbu monitorovat a banovat podle nějakého klíče.. myslím, že by to mohlo fungovat:)!? ale ono stejně se nic nevyřeší.. ty co chtějí ostatním schválně škodit.. tak můžou vytlačovat a podobně a s tím těžko někdo něco udělá..:/

      • monitorovat ? A kdo by to podle tebe měl monitorovat ? Support ti nedá nic jiného než ctrl+v ze svého definovaného seznamu, je otázkou jestli tam vůbec ještě dělají lidi, od práce automatizovaného systému to nelze rozeznat a reportovací systém je tam jen tak aby sis kliknul. Nikde se nic nepočítá, nikdo to nekontroluje i kdyby hráč dostal ten stejný report do 29 hráčů ve hře 100x po sobě, tak se nic nestane, protože je to jen script ve hře, který se nikde jinde neeviduje a nikdo to neřeší. Takže jako tvůj nápad je zcela mimo a jestli sis myslel, že reportovací systém ve hře má jiný smysl, než upustit páru pro poškozeného tak jsi hodně naivní, ten report ani neputuje z tvého počítače do internetu, je to offline funkce.

        • nn reportovací systém jsme nemyslel – ale funguje něco jako “zmodrání” hráčů (pokud jsi modrý a střeliš znovu do spojence dostaneš automaticky ban).. nevím jak přesně to funguje, ale napadlo mě, že by nebylo asi těžké vyvinout nějaký systém na tomto principu. – byl to jen takový aktuální nápad;).. co se report systému týká.. tak samozřejmě souhlasím, že je uplně k ničemu o tom žádná;)

      • Zajímavé řešení by bylo, aby se potencionálně udělená damage do spojenecké vozidla ihned po výstřelu odečetla z HP toho kdo na něj vystřelil. A bylo by po team kilech. 🙂

        • .. i to mě napadlo.. určitě by to mělo něco do sebe:) jako je to arkáda, takže by určitě nebyl problém vymyslet nějaké takové řešení:)

        • Pokud vím něco takového je ve World of Warships – pokud způsobíš v bitvě dmg spojencům, budeš po určitý čas růžovej a jakýkoliv další dmg spojecům odečítá tvoje HP. 🙂

        • Také řešení. Ale já bych to viděl tak, že dotyčný zaplatí plnou cenu oprav, automaticky se bude předpokládat že poškozený musel použít velkou opravářskou sadu a velkou lékárničku a pokud ho dotyčný zapálí, samozřejmě zaplatí i velký hasičák. Jinými slovy by jedna rána do spojence přišla na cca 50k a více kreditů. To by si asi většina trotlů rozmyslela, na startu by pak vymizelo “sorry touchpad” a podobné případy.
          Nebo by mohli zavést funkci (tuším že na to existoval mód), kdy do spojence lze vystřelit pouze pokud současně podržíte nějakou klávesu. Pak by bylo naprosto jednoznačné že šlo o úmysl a po reportu dotyčného hráče by klidně mohl být ban třeba na týden.
          Jenže odstranit vytlačování a blokování nelze dělat automaticky. Na to by mělo WG mít minimálně jednoho pracovníka, který by prohlížel zaslané reporty a pokud by šlo opravdu o úmysl, dal by ban klidně na měsíc a na další měsíc by dotyčný získal nějakou pěknou (třeba tu růžovou) barvičku (aby věděl že je v podmínce) a při opakování by došlo ke smazání účtu.

          • … to by určitě taky mělo něco do sebe – myšleno opravdu tučná náhrada v kreditech.:) (pokud střelíš do někoho náhodně, což se prostě může stát.. tak hold kredity oželíš – stane se to jednou začas, ale pokud by si to dělal schválně s nějakou pravidelností, tak už by tě to zabolelo) pak je teda i docela rozdíl pokud střelí “hvězda” do lighta protože mu příjde, že mu málo spotuje.. nebo ti dá nějaké medko za 240. S tím zasíláním reportů už to asi moc reálné není – umíš si představit jaké množství reportů by bylo zasláno?.. určitě by nějaké takové řešení zmírnilo toxicitu ve hře, ale obávám se, že reálně se toho nedočkáme. Každopádně doufám, že se dočkáme nějakého řešení a nezůstane to v současném stavu.

            • To že střelíš nechtěně do spojence lze ošetřit tím, že pokud máš v zaměřovači tank nepřítele a spojenec tam vjede, zaplatíš mu jen skutečné náklady na opravu a případně použitý spotřební doplněk. Reportů by bylo mnoho, ale kdyby skutečně mazali účty, poměrně rychle by se to rozkřiklo a těchto případů by hodně ubylo. Nevím jak ostatní, ale já už jsem nejednou zažil trotly co schválně blokují tanky, strkají do artyn aby nemohly mířit, strkají jim hlaveň před dělo, vytlačují spojence z krytu do rány nepříteli a podobně. Tito bezmozci kazí hru celému týmu a za to by měli být trestáni opravdu tvrdě.

            • ..jako já určitě souhlasím s tím, že by všechno to co si popsal mělo být trestáno opravdu tvrdě!! o tom žádná .. takových “šmejdů” je opravdu dost a dokáží tě u hry značně otrávit (jako by k tomu někdy nestačila hra samotná:-D;)
              S tím, že máš tank nepřítele v zaměřovači to má určitě taky něco do sebe 🙂 (akorát často míříš na tank v pohybu, takže předměřuješ a tank v zaměřovači vlastně nemáš atd… ale to už se v tom moc rýpu)
              Každopádně pokud by WG vyčlenilo tým, který by si na toto téma “sedl” promyslel všechny aspekty atd.. tak by musel najít systém, který by fungoval a tyhle nešvary ve hře značně eliminoval! Jinými slovy, pokud by byla opravdu vůle s tím něco udělat.. myslím, že by to takový problém nebyl:) Tak doufám, že ta vůle bude!:)

    6. Já bych třeba ve hře přivítal nějaký odpočinkový režim,jako byly tankové závody, tři proti třem.

    7. Jediny spravna cesta bude vymena preferencnich tanku za puvodni cenu v goldech. Cokoliv jine bude ze strany wg akorat ojeb a nasere vsechny majitele. Rad se tech tanku zbavim stejne uz nejsou zabavny, kdyz jsou ted ty nove op premiove tanky

      • v tom zase bude pro spoustu lidí problém, že si budou moct jako “náhradu” vybrat pouze tank za goldy a nikoli tanky, které jsou pouze v prémiovém obchodě a nikoli v technologickém stromě. Jedině to vyřešit nějakým “kupónem” v pořizovací hodnotě těch tanků…to by snad mohlo vyhovovat všem – tedy až na WG..:-D

        • Jedině v případě že dají do tech tree všechny prémiové tanky které tam běžně nejsou (klidně i Defendera). A najdou se i tací co mají všechny prémiové tanky, co s nimi?
          Mně by nevadilo, kdyby třeba zavedli možnost, že za mojí oblíbenou KV-5ku budu mít možnost si vybrat z tach tree KV-4, nebo IS-3, nebo IS-Mku a stal by se z ní regulérní prémiák. Mohlo by to samozřejmě stejně fungovat u všech národů 🙂

          • pravda.. u těch co mají všechny prémiové tanky už by to byl asi opravdu problém:)
            jinak možnost, kterou popisuješ by mi samozřejmě taky nevadila:-D ale to asi máme smůlu:/ já teda mám jen t34-3 a s tou jsem ve stávajícím stavu i s mm spokojen .. takže mě se to nějak extra netýká…ale obecně vyhlídka udělat z regulérního tanku prémiový je samozřejmě lákavá..:)

            • Já samozřejmě myslím pouze jako náhradu za omezence. Udělat z normálního tanku prémiový bych normálně nezaváděl. WG zase vydá nějaký OP stroj na VIII tieru, mraky lidí by z něj mělo prémiák a už by ho nemohli nerfnout. Ale teď, pokud se chtějí zbavit omezenců co už lidé mají bych to umožnil jakožto kompenzaci za “utrpěné příkoří”. 😛

            • 😀 jako rozumím tomu no… kdyby to tak bylo, tak bych snad ještě na rychlo nějakého nepoužitelného omezence pořídil..:-D

    8. dufam ze tym lopatom u WG konecne uz docvakne a mohli by ultra buffnut IS6, ten tank v podstate nema nic, delo nema pene ani na ap ani na golde, ma nulovu presnost, a domieruje 3 dni, pancier je totalne nulovy, a novy MM este totalne znicil ten tank kedze predtým si mal dost cast 6-7 tier, teraz mas bud same 8 alebo 8 a 9, a 7ky nemas skoro nikdy, co mas spravit stakym tankom ak stretnes taku E75 alebo defendera? proste nemas ziadnu sancu, ani goldy ti nepomozu kedze maju menej pene nez tanky rovnakého tieru, na zakladnej munici

      • Je fakt, že IS-6 na novej MM dojela celkem dost. Nicméně, pokud si díky pravidlu 3/5/7 jako top tier, tak je neskutečnej zabiják, se kterým odcinkáš i totální vraždy a vyděláš maniakální mary.

        Jestli ji bufnou, tak to může být zajímavej stroj, hlavně když ji zůstane vržedná doba nabíjení, tak umlátí krom střeďáků všechno.

    9. Tak moc rad bych vedel, co si ma clovek poridit kdyz dejme tomu za IS6 dostane 11800 goldu a muze si koupit jen to co je ve strome… Navic jak zname WG tak muze koupit jen VIII…

    10. no me zu WG nedonuti nic koupit … toliko k jejich vylepsovani …. hlavne me stve, ze hrat 8tier proti 10tkam je zabavne a nevybalancovane tanky jsou taky super … treba nove ruske TD

    11. Zdravim panove chtel jsem se zeptat nikde jsem se nedocetl jestli bude konecne nove wotko fungovat na ctyr jadru nebo zase na na jednom jadru.Mam sedm let stary procesor i7 950 a jeste jsem ve wotku ho nikdy aspon na 50% nevyuzil.Pokavad by hra mela slapat na ctyrjadru nebo sesti jadru udelam upgrade.dekuji za jakou koliv odpoved.

        • JEDNA Z ODPOVEDI JE : NE je to spise odhad 😀 – takze je to tak na pul nahovno jako vsecko od WG

      • S procesorom je to tak ze v prvom rade sa aj tak vyuziva grafika az potom CPU a teda kym grafika nie je dostatocne vykonna tak ani CPU nebude dostatocne vyuzite…co viem WoT uz vie vyuzit aj viac jadier nez jedno ale nie uplne komplexne…moze sa stat aj opak ze mas grafiku ovela vykonnejsiu nez procesor a vtedy sa moze stat ze procesor brzdi cely system ale to je menej casty jav…skus upresnit aku mas grafiku a mozno bude jasnejsie co je brzdou v tvojom pripade ak vobec nieco…inak je aj rozdiel ci mas 2G RAM a lebo 4GB RAM na grafike…najpraktickejsie si to testnut ako naznacil watts1 ale brat to s rezervou ako naznacil AMIGISTA 😉

        • Diky za odpoved test mi ikazal 10280b.na ultra.Mam grafiku Msi Gtx 960 4 Gb.Predstavoval bych upgrade
          Msi Z 370 Gaming plus
          Proceror intel Core I7-8700
          HyperX16gb ptam se jestli to neni zbytecny.

          • na WoTko Ti toto úplne postačí…ono Ultra na Wotku nie je to isté ako Ultra na Crysys 3 alebo Kingdom Come…predsa len Rusáci nehrajú ani na tom čo máš ty doma…

    12. např. moji 112 zvyšte průbojnost základní munice a klidně zrušte preferenční MM, jiný buff celkem nepotřebuje. “goldová” munice – zvýšení ceny a omezení počtu ks cca. na 10 – to mi přijde jako elegantní řešení. Omezit počet dělostřelectva max. na dvě.

    13. RNG +/- 25% se nezmění, dokonce ani změny penetrace jako v Blitz

      A uz ma nikto nepresvedci ze RNG je len cista nahoda. Uz je to po x ty raz rezolutne odmietaju akukolvek zmenu v RNG a to ze upresnili ze ani v penetracii aj ked v Blitzi k tomu pristupili je jasne ze maju co sa tyka RNG za usami.

      V současné době neexistují žádné další plány na změny MM, protože nová pravidla a omezení MM mají větší důsledky pro hru jako celek, takže je třeba, a každou změnu je potřeba pečlivě zvážit.

      Keby napisali ze najblizsi cas nebudu menit MM ale ze ani nemaju ziadne plany?! Ak to nie je chyba prekladu tak je to smutne. MM je lepsi nez byval ale su tak na pol ceste k niecomu uspokojivemu. Takze pane WG nepotesili ste mne a teda ani ja vas nepotesim. Ale nevadi viac mi zostane na pivo 🙂

    14. Autor článku asi trpí nedostatkom inteligencie ako väčšina hráčov WOT lebo systém munície v AW bolo to najlepšie a nie len stlačiť 2x 2 a ideš ho Rambo štýl ale trošku použiť aj mozog.

      • Ty si taky asi moc rozumu nepobral, když jsi tak ofenzivní na autora článku. Civilizovaný člověk by napsal ” Dovolím si s autorem nesouhlasit “

      • Jj v AW bylo vsechno nejlepsi a nikdo to nehraje. Jestli se bude WoT soustredit taky jen na grafiku a slabe hrace, skonci stejne.

      • no já doufám, že né!! ono zůstat jako poslední v bitvě s tím, že spoluhráči spamují tvou pozici pro nepřítele nebylo nic příjemného! + toxicita chatu byla šílená, mezi spoluhráči to často není o moc lepší, ale rozhodně bych obecný chat do hry zpět netahal – nevidím jedinou pozitivní věc, kterou by do hry přinesl! tebe něco napadá?:)

        • ..nadávať aj nepriateľovi priamo počas bitky do idiotov a skurv.synov , nič lepšie ma nenapadá… 😉

        • to watts1:
          Uznej sám, že když jsi dle svého mínění ten nejlepší hráč na světě, máš nainstalované XVM, nevšímáš si minimapy, necháš se rozstřílet přesilou zatímco fialový hráč moudře ustoupil, usoudíš samozřejmě že tvoje smrt je jen a jen jeho chyba, je přece príma mít možnost se mu pomstít tím, že nepříteli oznamuješ jeho polohu. To dá rozum že k tomu je zapotřebí mít obecný chat. 🙂

          • 😀 v tvém sarkastickém příspěvku pokračoval už mengelemata.. s jediným rozdílem, že to on to myslí opravdu vážně..:-D:-D

    ZANECHAT ODPOVĚĎ

    Přihlášení pomocí Wargaming.net ID