Sledujte nabušený trailer na World of Tanks 1.0

4

Ano, vypadá to podobně jako u World of Warplanes 2.0, vývojáři překračují metu a vydávají novou hru. Aspoň to tak na venek působí. Mně osobně se celý humbuk kolem HD map líbí, jediné, v co doufám, že bude opraven spoting systém.

Nemyslím tím, že by nefungoval, jak má, to on asi funguje, ale spíše některé objekty ve hře, jako například křoví nebo zdi se netváří, jak by se tvářit měly. Vím, že některá místa na mapách, kde jsou křoví, jako místa za křovím prostě nepůsobí. Správně by vše mělo fungovat tak, že pokud přes křoví nevidíme, neměl by se po výstřelu ani před ním tank spotnout. Samozřejmě je nějaká minimální vzdálenost, aby to fungovalo, nicméně v některých křovích neodhalíte tank dokud do něj nenarazíte, jiné vás nezakryjí vůbec. Takže jak to bude ve verzi 1.0? Jsou křoví úplně nová, nebo jen přepracovaná?

Sledujte nabušený trailer na World of Tanks 1.0
Ohodnoťte tento článek!
5 (100%) 5 hlas/ů

4 KOMENTÁŘŮ

  1. Křoví sice vypadají stejně, ale co vím, tak mají různý stupeň krytí.
    A ve verzi 1.0 mi podle testů připadá, že by to mělo být i poznat podle hustoty.
    Uvidíme 🙂

  2. Aj tak si myslim ze grafika v roku 2018 by mala byt o dost lepsia/realistickejsia. Takto sa dostali tak do roku 2013. GTA/FarCry z toho roku vyzeraju podstatne lepsie. Moj nazor

    • Bohužel grafika na zábavnost a hratelnost vliv nemá (což WG trochu uniká). Souhlasím i s tím, že pro WoT je to asi mílový krok, ale v dnešní době to není grafika, která by mě posadila na zadek. Já to bohužel na cestách s noťasem ani neocením, naopak u online PvP jsem zvyklý detaily a efekty co rozptylují povypínat. I ty vločky a omytí tanku obávám se nebudu toliko řešit jako nasr..ní se ze stávajícího MM.

  3. velmi se mi libi ze kdyz se se zasnezenym tankem vjede do vody tk snih roztaje a kdyz vyjedu s mokrym tankem z vody do snehu tk se znovu zasnezi 😀

Comments are closed.