Sandbox: Zmeny efektu omráčenia

    56

    Po týždni testovania úprav delostrelectva na Sandbox serveri prišiel WG s prvými zmenami. Tie sa majú týkať efektu omráčenia (stun), ktorý bude mať najmä na silno opancierované vozidlá silnejší vplyv.

    Zaručený čas omráčenia bol zvýšený z 30% na 45% z maximálneho času omráčenia pre danú strelu.

    Tieto zmeny majú zabezpečiť, aby aj ťažko opancierované vozidlá zostali omráčené na dlhšiu dobu. V predchádzajúcej iterácií boli tieto vozidlá vďaka ich výbornej ochrane postihnuté omráčením len na krátku dobu. Dĺžka omráčenia sa však nezvýšila vo všeobecnosti, zvýšenie nastalo len u minimálneho času omráčenia vozidla. Toto by malo ovplyvniť najmä veľmi dobre pancierované vozidlá, zatiaľ čo ľahké a stredné tanky by zmenu prakticky nemali pocítiť.

    Zhoršenie presnosti pri omráčení sa zvýšilo o 50 %, z 1.25 na 1.75.

    Hlavnou úlohou tejto zmeny je znížiť bojovú efektívnosť omráčeného vozidla. Doteraz sa omráčenie týkalo najmä zhoršenia pohyblivosti, pre zasiahnuté vozidlo je teda náročnejšie vyhnúť sa nepriateľskej paľbe. Po tejto zmene predstavuje omráčené vozidlo menšie nebezpečenstvo.

    V praxi sú delostrelectvom častejšie poškodené vozidlá, ktoré nie sú priamo v dosahu spojencov. Omráčené vozidlá boli stále schopné efektívne bojovať, bez zmeny poškodenia či penetrácie. To znamená, že útok na takéto vozidlo bol takmer rovnako riskantný.

    Od teraz už omráčené vozidlo nebude schopné strieľať s tak veľkou presnosťou a bude preto jednoduchšie na neho zaútočiť.

    WittmanSVK – Toto sa mi nepozdáva. Myslím, že efekt omráčenia bude teraz až príliš silný najmä pre pomalé a dobre opancierované vozidlá. Bude pre ne ešte ťažšie ubrániť sa útočiacim nepriateľom. Uvidíme, ako sa tieto zmeny na Sandboxe prejavia 🙂

    56 KOMENTÁŘŮ

      • omráčení si myslím že je o dost lepší než vypnout Mause na 1 ránu 😉 a podle toho co píšeš tak asi jsi na sandboxe nikdy nebyl 😉

        • Lukáši, když tu děláš chytrého tak ani T92, jakožto tank s největším rollem nedá mause na ránu, hah, kdyby WG nebylo tak hloupé 1 arty na tým, je mnohem rozumější, než zkurvené omráčení, nedává to smysl, toto je snad ještě větší sračka!

          • Ahojte. Artyny mi vyrazne neprekazaju, ale som rad, ked je hra bez nich. A teraz konkretne. Napadlo ti, ze keby dali jednu artu na hru, tak im ich vela zostane na cakacke na serveri, kym sa dostanu do hry? To nie je dobry biznis pristup 🙂

      • Jsem rad, ze jako jeden z kretenu si muzu precist konstruktivni kritiku, diky 🙂

        Kdyby se prihodil duvod, proc jsme kreteni, mozna by nam to pomohlo trochu vic 😉

        • Tak to dopada, kdyz muzou do neceho kecat hraci…osobne si myslim, ze nejvic rvou ti, co wotko nemaji jako hru,ale smysl zivota.Cisilkari a pod.Vetsine by to bylo fuk, hrali by to tak, jak je hra udelana. Tak se do toho bude stourat a stourat.A nikdy uz to nebude prijatelne pro vsechny, uz se bude remcat furt.WG ma dost informaci o vsem natolik, aby nemuselo resit takove veci s hraci.Kdo kdy s hrou zacinal, sel do toho s tim, ze chce tu hru hrat.Tak jak je, ne ze bude mit tendenci ji menit, tohle je vysledek, vecna nespokojenost)).

            • To jako vážně ty jsi Miloš Jeřábek osobně? Pokud ano, pak tu máš zpětnou vazbu. Já už wotko nějaký čas nehraji, pouze pokud je spuštěn test server a také jsem na Sandboxu. Mám odehráno od plenek WoT něco kolem 40k bitev (není to tento účet, původního jsem se výhodně „zbavil“, Type-59 je stále v kurzu). A teď k dělostřelectvu, osobně si myslím, že do hry patří tak jak je teď, jen by stačilo jeho omezení na 1 artinu v bitvě a problém by se vyřešil. Vím, čekací doba pro artináře, ale alespoň by to pak hráli jen ti co jsou opravdu zatvrzelí. Další problém celé hry a artin je XVM, ano tohle je zabiják hry a chyba je ne vaší straně, že tato data jsou volně dostupná. Artina možná potřebuje změnit gameplay, ale tudy cesta nepovede, ikdyž to omráčení by se ve hře mohlo nechat, ale osobně bych pro ně zavedl speciální granáty, třeba místo rušených AP a HEATů, aby k tomu nedocházelo s každým výstřelem. Artinář by si musel rozmyslet co nabije, rozhodně by to stálo za zkoušku. 🙂 A hlavně ber na vědomí, že brečí zejména ti lepší hráči, co chodí na fóra, případně si hlídají staty. Ta masová většina co to hraje o tomhle problému neví a neřeší to! A cesta zrychlením střelby, zpřesněním artin tou správnou není. Budou mít (pokud by se do hry sandbox dostal) omračovací schopnost, rychleji nabíjet a ještě k tomu přesnější? Ne, to není to po čem hráči volají a vám se to vrátí. Lépe by bylo je opravdu omezit na 1-2 na bitvu (nejlépe 1), sebrat jim AP, HEATy, ale místo toho jim zvýšit třeba splash a upravit DMG (sníži o cca 30% a o stejné procento navýšit splash) a dovybavit je těmi omračujícími granáty. A co třeba artinám dát ještě další granát – osvětlující – kdyby jej artinář vystřelil na kempící místo, nasvítil by vše co tu stojí do okruhu třeba o průměru 50 m. Tímto granátem bych vybavil artiny až od vyšších tierů, třeba od tierů 7, možná lépe až 8.
              Podstata je ta, že hráči nechtějí přesnější, rychlejší, menší DMG dávající, ani omračující artiny. Oni se jich chtějí zbavit, což ale nejde, proto je podle mého názoru nejlepší a nejúčinější cesta jejich omezení na nejlépe 1 na hru a ZAKÁZAT XVM – ne jen, ho zařadit mezi out mody, ale neposkytovat tato data mimo WoT. Vyřešilo by to spousty problémů hry, protože hráči by si přes staty nemohli porovnávat své falusy. 🙂 Ostatně nemožnost uzamčení si těchto dat hráčem považuji za velký problém WG do budoucna. Natož i konkurence se tomuto brání a asi vědí proč.
              Jinak jsem rád, že někdo jako ty, si našel cestu i na tato „mimoportálová“ fóra. Přeji hodně úspěchů a hlavně, prosím pomoz wotko dostat z tohoto bahna.

            • Přesně tak, takové to balancování….A jeeee někdo je nespokojen, změna to napraví….. a jeje teď jsou nespokojeni tihle tak zkusíme….. a jé už to nikdo nehraje. Chápu že když budou lidi nespokojeni tak budou odcházet a to firma přeci nechce, z mého pohledu na věc jak to vnímám já.
              Konečně jsem si vyexpil tank super……..aktualizace ……. aktualizace…… ten tank už mě nevyhovuje – přeci jen jsem ho expil pro to jak byl navržen – né pro to že by ho MOHLI někdy v budoucnu změnit ať už k dobrýmu nebo ….. no nic pojedu si jinou větev…. atd. Prostě po vydání už bych zásadní změny nedělal, přeci jen nemusí být aktualizace cca po 4 měsících a v dalším napravovat co se neosvědčilo. Prostě když tu hru někdo začal hrát, tím i přijal klady i zápory a podle toho hrál a dokázal se přizpůsobit a nijak víc to neřešil. Kde to všechno začalo ????? Začalo to změnami tanků , aby je procentuálně hrálo stejné množství lidí ( podle mě při zamyšlení omyl ) – já si nerozjel německou větev že by byla lepší jak jiná ( to jsou rusáci) , ale jednoduše mě bavilo mít německé tanky které znám. Teď si všechny tanky začínají být vice méně stejném, dříve krásné rozdělení ( rusáci – silné famozní dělo se špatným zaměřením a loading, němci – přesná děla, dobrý pancíř – důvod proč expit legendu Tigra – dneska už ho nejedu ani z nostalgie je to bláto , díky všem upravám pene u ostatních. Amici – super deprese a pohyblivost ) – rozdílů bylo jistěže více, ale takové to rozdělení fungovalo a podle toho se jelo.
              Dnes početná komunita začne nadávat ( ví že to funguje ) a WG mění ale už nevidí že se nemůže zavděčit všem , proto po změně začnou nadávat jiní a zase se mění atd atd atd. ) Už jsem to psal – Ale něco na tom je – Kdo to začal hrát tak jak to bylo tak ho to bavilo a ani by ho nenapadlo že když to nezmění tak skončí – dnes už si nejsem jist – tanky které mě hodně bavili už jen stojí v garáži a jedu jiné s nadějí že mě budou bavit – alespoň do doby kdy je zase změní a jednoho dne už to nezapnu, protože už tam nebudou pravidla, kterým jsem se přizpůsoboval a začal to podle nich hrát.
              Aktualizace pro změnu grafiky a všeobecnému zlepšování samozřejmě fandím.

            • Miloši, jen se chci zeptat.
              Pokud projde jakákoliv úprava artyn na public, budete přepracovávat osobní mise a nebo je rovnou zrušíte?
              Musím přiznat, že mě ty artyny na sandoxu nebaví, protože pokud projede light až k základně, nemám šanci se ubránit s tím, že mu dám za pár stovek a on mě šlehne, ani nemrknu. Nebrečím, mě artyny moc nebaví ani na publicu 🙂

            • Pamatuju si jak jsem začínal. A to byly bitvy. Pamatuju na MM když ještě Fungoval. Nějaký pětky. Hodně šestek na vrchu jen pár sedmiček. A že jsem měl s VK36.01(H) Respekt z T29. To jsem potkat nechtěl. Dnes ta hra probíhá nějak divně. Nestandartně. Už to nění zábava. Spíš utrpení. Teď tě prostě vypnou artyny. Dřive tě spíš klovaly. Měli zkrátka support úlohu. A nemyslím, že by fungovaly vyloženě špatně. Měli přesnější děla a rychleji nabíjeli. Ovšem měli menší damage. Většinou dali jen malý poškození a ničili moduly (pásy). Pak přišli další národy. Původní Tanky zastaraly a dnes jsou z nich jen šroty. Viz. Tiger II. IS-3 Která byla OP. Předělaly do HD. Pak jí znovu předělaly aby byla ješte víc OP. Protože Rusáci (Bělorusové). Pak Buffly VK 45.02(B) Teď ho zase nerfnou. Zatímco co Rusáci dostávají další Vylepšení. Další a další tanky dostávají přesnější děla. Vývojáři by si měli uvědomit, že dávají do hry těžce opanceřované stroje které jsou pomalé = Farma pro Arty. Teď bafnou Rychlost zase Americkým TD. Takže budou rychlejší než Maus nebo Black Prince. Tak dejte do prdele do hry minimální rychlost pro všechny tanky stejnou. Všem línejm plečkám dejte alepsoň 30 Km/h. Dnes ta hra probíha dynamičtěji (Rychleji) než dřív. Po dlouhé době jsem vytáhl Tigra I. Že si udělám 3 marku na zbrani. Měl jsem 89% teď mám asi 85% nebo 86%. Proč? Protože ty hry probíhají tak rychle, že než někam dojedu. Je konec bitvy. A k ničemu se nedostanu. X krát netrefím nebo neprobiju protože Fun MM Pro Tier 9 x 7. A změna Normalizace střel X updatů zpátky. Pak přišla Čína. A top Tierům se dala 2,5 stupně deprese. Protože to je prdel. A další a další přešlapy ze strany WG. Jo a Buffnout E-100 Pene na nějakejch 246 nebo kolik? Pffff. To ten tank nezachraní. Velký Weakspoty. Tank jak kráva. Blbej Gun Handling a prasácky nepřesný dělo. To je vážení E-100. A ládovat do toho tanku goldy se mi fakt nechce. Ale co se rozčilovat. Teď se ještě změní distribuce střel která se měnila už X krát. Nemluvě o RNG 25%. Na jedu s Centurionem 7/1 na T110E5 ze zadu v domění a propočtu, že má 320 HP a že ho zákonitě musím vypnout. Na jedu na něj ze zadu. Mlasknu ho za 310 on se na mě se svejma 10 HPčkama otočí a pošle mě do garáže. Pak se zjistilo, že MAUS má na jedný straně tanku slabší pancíř. A že když ho trefíš na pás zepředu střela projde do tanku. atd. atd. Dříve se hrálo takticky. Dnes je hra hrozně chaotická. Nemluvě o koridorovosti map. Kde jsou některé tanky nepoužitelné. Jo a na závěr co se týče VK45.02(B). Ten tank není vůbec OP. Dělo žádnej zázrak. Vež se dá taky prostřelovat. A neobratná. Dá se utočit i s rychlejší Heavynou. A díky Koridorům kde není šance si držet odstup od nepřítele. Po případě ho pře manévrovat nebo flanknout i tanky s lepším pancířem trpí. A scouti? K čemu scout když TDčka kempí v zadu nebo v rohu mapy a díky sníženemu dohledu který přišel nepřítele stejně nevidí. Nebo ho spozoruje až když je pozdě. A nebo je to prostě koridor. Neustále změny a rebalancování tuhle hru domr***i. Tanky nemají být OP viz. T110E5. Ta se na některých pozicích může stát tankem který rozhodne bitvu protože v určité pozici je ten tank prostě neprustřelný. Tanky mají být vyvážené. Mají mít svůj osobitý styl hraní. A jsou tady tanky který excelují v něčem. Pak sou tu tanky které excelují ve všem. A pak tanky které excelují v ničem. Některé tanky jsou tu dobré tak akorát na to aby ucpali ulici. Nebo aby si Arty nafarmily DMG. Sorry. za tu slohovku. Ale jsem prostě frustrován změnami které přišli a přijdou. Viz. Omračování tanků. To je ta největší blbost co jsem kdy slyšel a viděl. A nebo rebalanc poškození dle ráže Děla. Jakože všechny dělá nad 120mm budou dávát stejný damage a zprůměruje se jim doba nabíjení aby se zachovalo DPM. Pffffff. Dejte mi pokoj. Rebalanc TD atd. atd. atd. Už mě ty rebalanci unavujou. Kdo si to mě všechno pamatovat. A dejte do HD konečně taky Čínskou lajnu. Na kterou házíte bobana.

            • Si ale srandista pre wg je feedback sproste slovo. Ak by take daco bolo to hra by bola uplne inde. Jedine co wg donutilo nieco robit bol masivny odliv hracov cize aj menej penazi to je jedine na co wg reaguje.

        • Zruste rozhrani pro XVM a nebo treba uplne res_mods a videli by jste jak se vam hra vrati do normalu, kdyz chces tu zpetnou vazbu.

    1. Maus na ránu to asi fakt ne. K tomu omráčení, v CW to může fungovat , ale v publiku to bude nuda. Proč dělat podporu pro někoho kdo to ani neocení. Asi chtějí artynáře natolik znechutit, aby to sami přestali hrát. Škoda arty byl dobrý prvek ve hře , ať si říká kdo chce co chce.

        • Přesně tak, takové to balancování….A jeeee někdo je nespokojen, změna to napraví….. a jeje teď jsou nespokojeni tihle tak zkusíme….. a jé už to nikdo nehraje. Chápu že když budou lidi nespokojeni tak budou odcházet a to firma přeci nechce, z mého pohledu na věc jak to vnímám já.
          Konečně jsem si vyexpil tank super……..aktualizace ……. aktualizace…… ten tank už mě nevyhovuje – přeci jen jsem ho expil pro to jak byl navržen – né pro to že by ho MOHLI někdy v budoucnu změnit ať už k dobrýmu nebo ….. no nic pojedu si jinou větev…. atd. Prostě po vydání už bych zásadní změny nedělal, přeci jen nemusí být aktualizace cca po 4 měsících a v dalším napravovat co se neosvědčilo. Prostě když tu hru někdo začal hrát, tím i přijal klady i zápory a podle toho hrál a dokázal se přizpůsobit a nijak víc to neřešil. Kde to všechno začalo ????? Začalo to změnami tanků , aby je procentuálně hrálo stejné množství lidí ( podle mě při zamyšlení omyl ) – já si nerozjel německou větev že by byla lepší jak jiná ( to jsou rusáci) , ale jednoduše mě bavilo mít německé tanky které znám. Teď si všechny tanky začínají být vice méně stejném, dříve krásné rozdělení ( rusáci – silné famozní dělo se špatným zaměřením a loading, němci – přesná děla, dobrý pancíř – důvod proč expit legendu Tigra – dneska už ho nejedu ani z nostalgie je to bláto , díky všem upravám pene u ostatních. Amici – super deprese a pohyblivost ) – rozdílů bylo jistěže více, ale takové to rozdělení fungovalo a podle toho se jelo.
          Dnes početná komunita začne nadávat ( ví že to funguje ) a WG mění ale už nevidí že se nemůže zavděčit všem , proto po změně začnou nadávat jiní a zase se mění atd atd atd. ) Už jsem to psal – Ale něco na tom je – Kdo to začal hrát tak jak to bylo tak ho to bavilo a ani by ho nenapadlo že když to nezmění tak skončí – dnes už si nejsem jist – tanky které mě hodně bavili už jen stojí v garáži a jedu jiné s nadějí že mě budou bavit – alespoň do doby kdy je zase změní a jednoho dne už to nezapnu, protože už tam nebudou pravidla, kterým jsem se přizpůsoboval a začal to podle nich hrát.
          Aktualizace pro změnu grafiky a všeobecnému zlepšování samozřejmě fandím.

    2. Z mojho pohladu by stacilo obmedzit arty na max. 2 kusy na tym a max. jednu na catu. Tak ako to je s lietadlovkami v lodiach. neviem si predstavit spotnutu omracenu korytnacku, t95, mausa ci daktory s japonskych samohybnych panelakov, ktory sa ledva suchcu aj bez omracenia. To si myslim je ten instant milosrdnejsi.

    3. Tak nevím co je horší .. jestli skončit na ránu nebo skončit pár vteřin po ráně.ve WT to mají s artynama pořešeno 100x lepe a stezuje si tam maximalne clovek postihnuty nejakou mentalni chorobou.

    4. Vo wargamingu im uz musi nacisto drbat na tie hlavy ..

      Niekedy ta artyna trafila kazdou 2-3 ranou za 700-800.. teraz jej dobufovali presnost a zamierenie a este aj splash a nabijanie, takze ta trafi sice len za 450, ale uplne kazdou jednou ranou a este ta aj omraci?

      a este ked ponechaju 5 klikacov v hre, tak to uz bude aka parada, ked na teba rana z artyny prilety kazdych 20 sekund??

      Banda debilov, jedine co treba urobit, je obmedzit pocet artyn v hre na 1 na kazdej strane a vsetci by boli absolutne spokojni.

      • Keby zacali radsej hlupaci riesit MM a skill MM..

        To je pre nich uplne v poriadku ze, jeden tym dostane do hry 7 X -tier hevyn a druhy tim 2 – VIII tierove a zvysok Tdciek…

        Nikoho nezaujima, ze jeden tim ma o 6000 hpciek viac ako druhy, alebo ze jeden ma 4 artyny a druhy 3… lebo 9 tier artyna = 2x 8 tier…

        Tiez ich nezaujima, ze ked mas tim plny botov, tak je po hre za 2 a pol minuty..

        Aky je problem prisposobit WOT MM podla WOWS MM? tam mas vzdy rovnaky pocet BS a este aj na rovnakom tiere a rovnaky pocet lietadloviek a ako to paradne funguje??

        Kto by nadaval, ze na hru pockas o 20 sekund dlhsie , ale vies ze timi budu vyrovnane?? No nikto, kazdy by bol spokojny.

        Teraz ked ta pripoji do hry tak v 75% hrach uz vies predom, ci vyhras alebo nie..

          • Mně přijde, že brečí hlavně fialky – mají pocit, že jim rajčata kazí jejich skvělé výkony. Moc si neuvědomují, že bez rajčat by nebyli fialový a hlavně hru moc to řeší. Většina rajčat tohle neřeší a jde se odreagovat na pár bitev denně – viz já. Děti šli spát a žena má v televizi nějakej seriál – super, mám 20 minut…..a podle nálady si vezmu tank. Na delší seanci (max 2 hodiny) se najde čas tak max 1 týdně. Většina rajčat ani neví, že jsou rajčata a ani to neřeší. Kdysi jsem byl na hraně mezi rajčatem a citronem, ale momentálně, nevím, kam jsem zklouzl, asi zase mezi rajčata. Nechce se mně prolézat net a dohledávat stránky, který to člověku ukáži a raději si místo toho zapnu WOT, když mám pár minut pro sebe.

            • Souhlas, navíc frustrace lepších hráčů pramení ještě z toho, že do hry nasypali nemalé peníze. Mají zřejmě pocit, že jim WG něco dluží, stejně jako jim my „rajčata“ dlužíme lepší herní zážitek. Osobně jsem nedal to hraní WoT nikdy ani korunu. Netvrdím, že je to špatná hra, ale není tak dobrá, aby mě přesvědčila k podpoře vývojářů.

              Pokud by hráči, kteří pravidelně hru dotují nemalými částkami, zvolili opačný postup a nedali do hry po určité období (1 rok?) ani korunu, změny k lepšímu by přišly jistě mnohem dřív.

            • staci pouzivat mozek (pokud nejaky mas), pak by se na vypatlance v tymech nebrecelo.

    5. Proč se vymýšlí a zkouší takovéhle blbosti furt dokola. Je jasné že to nikam nevede, vždy budete nespokojeni vy že Vás trollí artyna nebo artyna a nemůžete se proti ní bránit.
      Řešení může být naprosto jednoduché:
      1. Speciální siegemod pro artynu tak aby se nemohla bránit face to face jako teď proti scoutum.
      2. MM +3 jako scouti
      3. Tier max 8

      A všichni by byli spokojeni

      • souhlas … prekopavaji celou hru … pritom existuji reseni … ty ale vyzaduji mabagerdkou odvahu to rozseknout a … to je presne to wg nedava … nez aby omezili pocet artyn, modifikovali jin mm, omezili tier ci upravili nejake unikatni vlastnosti (td mod), jinak receno misto toho, aby ferove a jasne rekli, ze artyny mometalne kazi celou hru a vyresili to, tak zkoumaji, testuji, lidi jsou nervozni a nakonec … skutek utek …

      • Proč? Protože stále ještě teče do WG dost peněz na to, aby si přečetli své vlastní oficiální fórum a inspirovali se nápady. Tento tvůj se tam opakuje téměř každý den v mnoha vláknech.

    6. proboha ať se tohle nikdy nedostane na live server tohle je odporný je to ještě horší rakovina než teď

    7. Zhoršenie presnosti pri omráčení sa zvýšilo o 50 %, z 1.25 na 1.75.

      Ach ta matika. 1,25*1,5 je 1,875. Pokud se zkoršení přesnosti změnilo takto, tak je to nárust jen o 40%.

    8. Na AW foru jsem četl něco o celkovém rebalancu a u artyn řešili buď je zrušit nebo je předělat. Takže je předělali a to tak, že mají horší přesnost a budou dávat větší dmg. WG nyní zkouší pravý opak + omračování. Je vtipný sledovat jak se v tom všichni plácaj.

      Prostě si s artynama nasrali do bot a výsledkem je frustrace hráčů na obou stranách. Bohužel na jediný možný řešení je už pozdě.

    9. No zmeny zajimavy ale tohle melo byt tak pred 2 rokama. Uplne by stacilo omezit artyny na 1 ve hre a byl by klid. Hlavne ze to musite nekolik let analyzovat.

      Podle mne se to cely ubira spatnym smerem, misto zajimavych napadu a treba misi sere WG dalsi a dalsi zbytecny premiaky.

      Hold vrchol uz je za nami, tak jeste vytriskat z toho co jde. Generace lidi co zacinala s betou uz odrostla a ta hra uz neni co byvala.

    10. Ako vzdy namiesto toho aby to urobili poriadne a normalne zase to len do.. Uplne by stacilo 2 arty na hru a normalizovat RNG. Ak toto pustia do hry a ostane debilny mm bravo. Arty omraci hevynu ja mam na nu zautocit ale MM im nalosoval 5x TD a oni len budu cakat aby ma roztrielaly. Takze arty uz nebude dovot ani hrat. Najvetsi problem je RNG dnes ja IS6 pochorovka 3 sedmickove arty scouti ma spotly 3 zasahy a po minute som v garazi samozrejme nie som idiot a snazil som sa hybat ale RNG im kazdu ranu darovalo. Pozeral som po bytke a vsetko to boly rajciny co vedia o mechanike hovno ale ak by im RNG nepomahalo arty by ani nehraly.

    11. Omráčení je skvělé mě se líbí víc než 1střela = 1kill a ještě bi mohli vrátit gold ammo za gold měnu a už nekurvit hru která byla nejlepší před 3mi roky

    12. Když to nezmění – bude brečet jedna polovina hráčů.
      Když to změní – bude brečet ta druhá polovina.
      Jak to tu již někdo (a několikrát) napsal –
      – omezit artyny na max. 2 v týmu
      – snížit alfu
      JEDNODUCHÉ a STAČILO BY TO !!

    13. Toto nie je dobré riešenie ak toto prejde tak by som asi zvazoval predaj artyn. Lepšie bude obmedziť DMG a počet artyn alebo ich môžu rovno odstrániť aspon by sa lepšie hralo z heavynami.

    ZANECHAT ODPOVĚĎ

    Přihlášení pomocí Wargaming.net ID