Sandbox – Tier X změny v HP a poškození

33

Sandbox startuje a my pro vás máme tento list s aktuálními dat z testovacího sandboxu, alfa poškození standardní munice a zdraví všech tanků vzrostlo, i když některé z tanků v live verzi hry nejsou zahrnuty do testování, zatímco všechny národy mají tanky úrovně 1, úrovně 2 a vyšší tiery jsou omezeny pouze na SSSR, britské, americké, francouzské a německé.

Poznámka: Prémiová (Speciální) a vysoce explozivní munice byla na testu ponechána beze změny.

Abychom to shrnuli, základní alfa poškození se zvýšilo zhruba o 30 – 40% u tieru X, zatímco základní životy se zvýšily pouze o 20-30%. Doba zničení plného nepřítele dost klesá.

Co si myslíte o těchto změnách? Myslíte si, že Wargaming postupuje správným směrem, nebo jsou tyto změny příliš razantní?

Sandbox – Tier X změny v HP a poškození
Ohodnoťte tento článek!
4.44 (88.89%) 27 hlas/ů

33 KOMENTÁŘŮ

  1. Tak tohle tu hru definitivně pohřbí. Už takhle jsou bitvy extrémně rychlé a tohle do toho…..
    Nechápu proč nesníží alfu o třetinu na prémiové munici, o třetinu její cenu a tankům co bez prémiové munice nejdou hrát nezlepší penetraci.

  2. V tomto případě uvítám zpět i WT auf E100 😀 se zásobníkem na 4 rány a alfa 1050 😀 Nic už tomu nechybí.

  3. Teraz dáva za 1000 tak hviezda a type pokiaľ prebije. Po tejto zmene bude dávať za 1000 každý druhý tank.

  4. S přidáváním nových tanku konečně bude zlepšení stávajících.Spis by ale měli ve WG zauvazovat a vyhodit kolové sracky, které nemají s tanky nic společného a dopravit obecně mechaniku hry.

          • Důvodu je spousta. najdi si na fórech.je tam toho mraky.spousta vláken založených. nebudu ti tu vypisovat esej. větší část herní komunity wotka by byla za odstranení.
            Ale z5 k příchozí aktualizaci.. jsem zvědav. ale nevypadá to dobře.

        • Trefovat to jde. neříkam že ne. a le skoro celý model tech vozidel je špatně. Od špatných hitboxu , DMG a poškození modulů, až po všecho + ten “Aimbot”. No Way! Fuck! koláky z kola ven

          • Docela by mne zajímalo, zde jste si zkusil s těma koloběžkama něco zahrát. Zastat s kolovým vozidlem práci lehkého tanku je docela těžké. Jediná vaše výhoda je rychlost.

            Momentálně největší průser hry je glodová munice. WG uvolnilo do prodeje příliš mnoho prémiových vozidel, která jsou přiliš silná. Například tier VIII protego radikálně změnilo hru na svém tieru. Pokud občas hrajete šarvátky, tam je to jasně vidět. Z 10 tanků na tým máte 6 proteg, která si navíc mohou dovolit používat jen gold munici a ani neprodělají. Pak tam máte sovětského defendera rovněž na gold munici… Jako bojový důstojník jsem vyrůstal na rotách (ještě jezdili KV1S a hellcati) a tvrdím, že kolový scout je mnohem menší zlo, než nové prémiové tanky a príliš levná godlová munice. O “vylepšených” mapách raději nemuvě……

      • Kolový sračky nečmají v té hře co dělat. Je to jebka, která nejde tracknout a vymiká se všem pravidlům. Na to jak je ta sračka broken si stěžuje plno lidí

  5. Blbost, některé tanky by se staly moc OP, třeba FOCH který má 6 granátů v zásobníku by dával za 3240 dmg na zásobník..
    ale na druhou stranu zvýšení HP není vůbec špatný nápad (prodloužila by se tím délka bitev které jsou už takhle většinou dost krátké)

  6. A prase bude dávat zakolik ta 1800-2000 ???? To by bal ještě větší sra**** než patch 9.18 OMG WG

  7. Pokud ponechají pene tankům jako např IS7, která dnes nic neprobije, je to špatně. Vše se odvýjí hlavně od té penetrace

    • Souhlas. taky bych byl radši za větší pene , než za dmg. uvidíme.. snad to poštelovali dobře

  8. Důvodu je spousta. najdi si na fórech.je tam toho mraky.spousta vláken založených. nebudu ti tu vypisovat esej. větší část herní komunity wotka by byla za odstranení.
    Ale z5 k příchozí aktualizaci.. jsem zvědav. ale nevypadá to dobře.

  9. to je zajimave ze podle vas kazdy novy navrh hru definitivne pohrbi a ve vysledku hra stale funguje… maji snizit o 40% dmg u goldu nebo u standardu 40% pridat. vzdyt je to jedno…

    • Ona právě příliš nefunguje, odliv hráčů je už na EU dost značný. Ale tak je to jejich boj, hráč si nakonec najde zábavu vždycky, WG není jediný, kdo vyvíjí hry.

  10. To jsou uplni **** !!! Kdyby prostě a jednoduše vzali a snížili DMG u goldu o 20-30% (podle typu tanku – light/medko/heavy/td) tak by bylo hotovo, každý by si rozmyslel jestli dá s E100 buď 750DMG normální municí a nebo 525DMG goldovou…bohatě by stačila tato “decentní uprava” a hra by byla stále v pohodě…

      • Za mě by bylo možná nejlepší zvýšit penetraci na základní munici a cca 20-30% a goldovou úplně odstranit, nechat jen základ.

  11. Já myslím že kolové tanky nejsou až taková hrůza, ale dokud budou mít ten aimbot tak jsou op za proti nim nemáš šanci

  12. Nebo by stačilo protáhnout na goldu čas nabíjení třeba o 50%…hodně bych uvažoval zda s E100 chci/můžu zrovna nabíjet 25s místo 16s

  13. Je to na nič nech sa neurazia .. zbytočnosť pekna sprostosť.. napr.: strv-103B zhasne v momente ako sa rozsvieti a som zvedavy na tie reload timi ….

  14. …k tomu všemu bych přidal omezené množství gold munice (dle typu a tieru tanku a počtu celkových nábojů)…a je po problému.

  15. Ty změny jsou od prvního pohledu prostě špatně. Navýšení HP je logickej krok. Prodlouží se bitva. Naopak zvýšit alfu je hloupost, protože tim se neguje jakýkoliv navyšování HP a technicky pak nemá moc smysl to dělat tim pádem se nevyřešilo nic. Jako jediný možný řešení je namíchat všechny zatim dostupný možnosti do jedný velký šmakulády. Nevim kde určitá minorita hráčů bere přesvědčení, že prostě goldy musej bejt nepostradatelnou součástí jejich hry. Znám hráče co zarytě goldy nestřílej a jsou schopný nastřílet 9k dmg v bitvě a nezapotěj se…. Navýšit HP, napružit cenu goldu do absurdna, aby i uni cum hráči měli prostě problémy, ponížit plošně penetrace na goldu o cca 3-5% dolu a natáhnout reload goldu o pár desetinek. Znechutit tohle “normální” nadužívání goldů a záměnu za standartní munici. Navíc postrádá smysl mít ve hře na jednom tanku 2 druhy HE munice, dvě AP munice atd.. Prostě na tank dát jeden druh a hotovo. Jako dvě HEčka jedno víc broken za víc kreditů než levnější a taky broken? To se nikdy nikdo nenaučí munici měnit, když stačí klávesa 2-2 a grindit premiák z maratonu do zblbnutí…

    Taky by tu byla možnost pro jednotlivý druhy munice udělat jednotný pravidla a zpřístupnit je všem vozidlům třeba od tieru 7 až po 10. Všechny tanky, všechny druhy munice – vyjma HESH, jednotný pravidla pro všechny vozidla a vyřešilo by to taky mnohé. Stejně největší gold spam jde HEATem a HEčkama. Hrát na nějakou historickou přesnost nemá moc v současnym wotku smysl. Může se hrát na opotřebování hlavně při goldech, ale to zase nemá efekt se spotřebákama na 90sec…. Takže to by ztrácelo asi smysl… Ono totiž dokud WG bude věcem řikat špatně – že hráči jsou ovce a že je potřeba je naučit měnit a využívat dostupný druhy munice, tak se nikam nepohnou. Je potřeba totiž přiznat si, že goldy se musej hráčům znechutit. Protože WG samo si tohle zavařilo, když hráče zpohodlnělo a uvolnilo goldy do stavu v jakym jsou už pár let.

  16. Podle mě goldová munice by poškozovala dělo. Každý by si rozmyslel zda použít zlatou u poškozenýho děla nebo normální u plně funkčního děla. Hb

    • Jenže tady je největší problém WG. Nemaj koule na to jít a udělat tlustou čarou výrazný změny. Prostě se budou 5 let plácatv patosu a ptát se kdejakýho mouly z “komunity”. Jenže čim víc lidí do toho kafrá, tak tim víc neplechy to dělá…

  17. Kuwa to abych si teď u každýho tanku na kterej najížďím přepočítával kolik může rollnout a jestly mě náhodou nesmahne na ránu. Tohle podle mě není domyšleno

  18. Za mě by bylo možná nejlepší zvýšit penetraci na základní munici a cca 20-30% a goldovou úplně odstranit, nechat jen základ.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Přihlášení pomocí Wargaming.net ID