Sandbox: Statistiky 9 tierů

    86

    Přidávání změn na Sandbox server probíhá v plném proudu. Máme tu nové statistiky všech tanků 9 tieru. Za nedlouho zveřejníme i připravované změny pro tanky 8 tieru. Tak co, líbí se vám to? Jste pro tyto změny, nebo byste to radši nechali tak, jak to je nyní? Pište do komentářů 🙂

    Sdílejte
    Předchozí článekSandbox: T57 HT, FV215b(183), 113 HD
    Další článek12. 6. 2016
    Šéfredaktor bývalého webu WoT.cz a nyní magazínu Excalibur.cz. Jsem dlouholetý hráč World of Tanks, beta tester World of Warships, beta tester War Thunder: Ground Forces a alpha tester hry Armored Warfare.

    86 KOMENTÁŘŮ

    1. Nechcete to zpracovávat zase v bodech ? Tohle je strašně nepřehledný 🙁

      • Tak to je velký NERF pre tier 9 heavyny – u všetkých rýchlost otačania znižena na 24 !!! – u WZ 111 1-4, u E-75, u M103 aj u T-10.
        Zase naopak velký buff pre E-50 tam je otačanie zvýšené z 32 na 45 !!!!
        T55A sa nerf vobec nedotkol, mám pocit že štatistiky ma presne take isté ako momentálne v hre.

            • tak za prve všichni co měli tu čest hrát oba tanky tak ví že 55a je lepší a za druhé to ti tak někdo uvěří že tank který je těžký získat a podruhé ho získat už nejde si prodal, pohádky z lesů a kapradí si povídej někde jinde 🙂

            • Vôbec ste s tým hrali? Keď hovoríte, že je dobrá, tak povedzte jednu výhodu oproti T-54. Poviem vám pár nevýhod: je pomalšia, má slabší spodok(170+ pene vás tam prebije bez menších problémov oproti t-54 ktorá dingá okolo 200 pene), to delo netriafa snapshoty ako T-54 ani zďaleka. To je k tým nevýhodam. Možno delo je celkovo lepšie, ale mne to prišlo rovnaké, ba až horšie.
              Ako som napísal, bol to šrot pre mňa. Ak sa s tým hralo niekomu dobre, tak to beriem a to, že som to predal je mi úplne jedno, vôbec mi ten tank nechýba a ani mi chýbať nebude…presne ako som predal stuga IV a T28 HTC. Jediný tank za individuálne misie som si nechal obj.260, na ktorom som dal aj tretí znak.

            • T55 je slušný tank, mal som možnosť s ním hrať… ale EASTON má pravdu, T54 je jednoducho lepšia…

            • T-54 je lepšia to je pravda, ale T55A je stale vysoko kvalitný tank + je sexy.

    2. Ty změny tá hra zoufale potřebuje. Jen se bojím jestli bude WG mít dostatečně velké koule a opravdu to spustí protože vlna hejtu bude neskutečná hlavně ze strany méně zkušených hráčů.

      • Spíš bych čekal vlnu hejtu od fialek, protože ti obvykle hrajou op medka který přijdou k úhoně. Vydělaj tanky na armor. Jinak souhlas, wotko potřebuje rebalanc jako sůl. Podle mě problém č1. – goldy, č2. op medka, č3. artyny. č4. lighty k ničemu. Zatím to vypadá že se v rámci rebalancu vyřeší min. 1,2 a 4 takže u mě dobrý.

            • Nezda sa mi že by bola hra koridorová… navyše, mapa ako prochorovka je nanič, lebo sa neda utočiť, všetci len čakajú a kempia… stačí nerfnúť OP tanky a hlavne artyni…

        • Já bych gold vyřešil raz dva prostě na Goldu bych dal jen třetinovou damage aby ti pomohl prorazit a třeba jen dorazit tank s jistotou ale ne se stejným poškozením takže by nikdo jen tak goldem neplýtval . Artynam bych dal jen spotovaci nebo krycí granáty takže by to byla jen podpora a hrál by to jen člověk co chce pomoci v týmu a spise jen pro zábavu . Jinak změny vypadají zatím dobře armor bude mít nějakou váhu .

          • Jo a proc myslis ze wg ty goldy zvyhodnuji? Bez premka na ne tezko vydelavas, takze se sypou kamo….

          • Ono artynu to v nějaký míře chce, aby to nebyl úplný campfest, Myslím že by stačila jedna na team a je i bez nerfu po problému. Významé snížení dmg goldů je určitě adekvátní řešení

            • Goldy jsou problém z jiného pohledu. WG nechce zrušit pravidlo, že jeden druh munice je extrémě drahý. Je to způsob, jak z lidí tahat kredity, nutit je kupovat si premiové účty, nebo tanky.

              Hratelnosti by pomohlo, kdyby cena za náboje byla stejné u jednoho tanku. Na výběr by bylo z x druhů munice. Podle toho, co skutečně operačně používal. A ta by se lišila jen svou charekteristikou. AP menší průbojnost a rychlost než APCR ale větší dmg + normalizace. APCR vysoká rychlost + průbojnost ale poloviční nebo dokonce třetinová dmg. HEAT vysoká průbojnost, ale zastaví se o první představný alobal, poškození -50% oproti AP. HESH menší průbojnost než AP ale větší dmg + efekt jako HE při neprobití + více poškozuje moduly. a nakonec klasika HE.

              Kdyby k tomu rozlišovali udělenou dmg podle místa zásahu, například poklop velitele automaticky – 50% dmg nebo naopak zásah modulu jako nádrž nebo motor bonus k dmg. Tak by bylo vše krásné. Ale jim jde o ekonomický výsledek, což jim nelze vytknout a asi to těžko zavedou. Mohli by si pomoci tím, že když někomu bouchne munice, tak zaplatí celé znovudoplnění zásobníku. To by jim zase kredity nahnalo. Jenže známe WG. To by pak v každé bitvě takto vyletělo hned několik tanků. Ještě si vzpomínám, když zavedli ten efekt utrhnuté věže. Něco přenastavili a v každé bitvě to bouchlo minimálně 4x. Bylo to až do očí bijící. Po nějaké době se to vrátilo do normálu.

            • Artyna aj keby bola 1 na bitku, stále je to problém… lebo furt bude mieriť na najlepsieho hráča….. buď úplne odstrániť, alebo riadne nerfnut….

              PS: campfest? Campí sa preto lebo artyni existuju… vsetci sa boja ist dopredu aby od nej nedostali… takze tak

        • Bohužel už nenapíšeš, že ty podle tebe OP medka jsou OP jen když v nich sedí dobrý hráč, ostatně jako každý tank. Proto ty hraješ jen panceřovaný tanky, se kterýma i noob občas zahraje když ho soupeř nemůže prostřelit. Úplně tě vidím jak stojíš ve svá hevině uprostřed pole a kroutíš dělíčkem. Sedni do OP medka a ukaž nám jak jsou OP. 🙂

          • Bohužel, díky zlaté munici prostřelí armorované 10ky i naprostý noob. Zahrát fakt dobře jde s kv1, protože na lowtearech se goldí o dos tmíň. OP stroj dělají vlastnosti, nikoliv hráč. Když má tank brutální dpm, penetraci, dohled a manévrovatelnost, těžko to dožene pancíř, který díky goldům navíc není. Mě op stroje nebavěj, až to rebalancnou, rád budu 140ku jezdit. PS. Jsem moc rád, že ta falický avatar nevyšel na mě 😀

            • dobře tak mi řekni pz4 na tieru 5 je OP? když jsem se díval tak to patří mezi nejhorší tanky na tieru 5 podle statů, jak stím lidi hrají heavy 5 řtě má skoro na 2 rany, plus je pomalé, ale já ho hraju mám na něm 3 pruhy na děle a i 7 někdy nadavají když je rozsekám, fakt jde o hráče teda ve většině případů když někomu sedne tank tak sním dobře hraje i třeba s obj140 jsou schopni zdechnout v prních minutách hry. Samozřejmě ano hra potřebuje rebalanc ale toto co oni dělají není rebalacn proč nevyřeší jen goldovou munici, trochu si pohrát s dohledem medkám lehce snížit a LT zvíšit, a hlavně mapy, mapy, mapy blbě udělané když z pár map máš jen třeba 60% na využití a to jsou zrovna jen 4 uličky takže nic nenaděláš. Ale i tak i kdyby udělali mapy jen čistou rovinu tak si lidi najdou místo kde prostě jezdí LT a MT a pak stranu kterou jezdí jen heavy to už je o liděch. Např. hra LOL kde zničeho nic prostě bylo pravidlo že na tuto stranu jde tank na tuto range atd.

            • Pardón zapoměl jsem dodat nový MM na kterém prej ale dělají ale jestli dopadle jak zatím tohle co ukazují tak….

    3. Obj 430 ma zaklad pene 219 a s bonbonkem 330 ? Wut ten stihac nad nim má mìň… nevim jestli je můj údiv na mìstě kdyžtak mě opravte.

        • asi jsme se nepochopili napsal jsem to nesrozumitelne ? selsky rozum mt větší pene než stíhač (gold) je to normální ? čekám smysluplné objasnění mé nevědomosti. bez canceru pokud možno.

        • asi napsal spatne penetraci 😀 – teda ja nwm ale kdyz bych hodil bonbon (treba i „oslintany“ ) tak neprojde ani kartonem 😀 – natoz pancirem 😀

        • Bonbonek používá jeden ze streamerů jako označení pro goldy, konkrétně Gottwy. Autor příspěvku si zřejmě neuvědomil, že ne každý na něj kouká a bude tomu rozumět. 😀

    4. ten dohled artyn se mi líbí – jestli na V tieru to bude 70m a II budou mít si jen 50m (takže až proxy) a to je dobře

        • Co trepes ty kar, aky buff gc..zo 117/2200 isiel na 24/1200 !!! Tomu vravim buff ako vysity.

          • Ok, to som si nevsimol… ja som si podrobne precital len prvy sandbox zoznam kde bolo písané znizenie dohladu a zlepsenie aimu o 3 sekundy… takze prepac ak mi nieco uslo

            • Mozes byt tym padom spokojny..one shot uz nebude hrozit. Mozno len vynimocne.

            • Adrike ty to flákaš, treba ísť viac do hĺbky, a keď budeš raz veľký aj ženy to ocenia ,-)

      • Myslím si že při takové úrovni nerfu by bylo lepší artyny rovnou odstranit protože mít v týmu trolla kterej kliká ale už tím dosáhne přibližně stejnou dmg jako 6 ka je zbytečný. To si člověk rovnou může vzít do 9 kové čety kv2 a pomůže mu víc.

      • Tiež som si to všimol 😀 . Som zvedavý aký to bude dávať DMG.

    5. Problémom bol MM, opakujúce sa mapy a mapy vo všeobecnosti + nespokojnosť niektorých hráčov s delostrelecvtom. WG preto ide zhoršiť mobilitu tankov, zmenšiť hp a presnosť, čo sú skutočné problémy tejto hry 😀 Veľmi dúfam, že WoT bude mať aj po rebalance tú zábavnosť a že to nebude pomalé ako WT pretože WoT je arkádová hra nie simulátor. Hádam vo WG vedia, čo robia a čo týmto sledujú pretože na základe týchto zmien sa dá sťažka odhadnúť, akým smerom chcú, aby sa hra uberala. V každom prípade budeme musieť počkať, čo z toho vznikne. Držím im palce pretože tanky mám ako hru stále rád 🙂

    6. Môj názor: WoTko by sa malo zaoberať hlavne tým, ako tímy rozdelí. Ako je možné že niekedy máte šancu na výhru 25%? Ja viem že sú to len čísla ale keď som si to dlhšie všímal tak to bola väčšinou pravda. Neviem ako vy ale mne sa moc nepáči rebalanc tých vozidiel hlavne: medka majú malý dpm čo je pre mňa škoda 🙁 ale časom si človek zvykne. Uvidíme…

      • Wargaming totiz nedelí hráčov podla skillu…. preto je väčsina hier 15-5 alebo 5-15… což je samozrejme problém, problém je aj to, že niekedy má 1. tým 5 X tankov, a 2. tým 8X tankov…

        • Suhlas… ja mam inak este inu konspiracnu teoriu, WG proste ma MM podla skillu a vedome tento system vyuziva prave kvoli rychlym bitkam a tym padom rychlejsim zarobkom 🙂

    7. RIP WOT …. na WOT jsem kvuli soucasne hratelnosti a zabavnosti …. rebalanc vsechno poradne rozjebe a budou za nim desitky buffu a nerfu aby se to po letech zase dostalo do nejake rozumne hratelnosti (par testeru co to hrajou na sandboxu neni relalnej test) … ja s WOT urcite zkoncim pokud bude rebalanc nebudu expit nove tanky (protoze se budou lip hrat HT napr.) a prodavat soucasne (protoze z medek budou sracky). Navic budu do WG hodne kopat aby mi vratili penize za zmenene zakoupene tanky (a to rozhodne ne jen prez support ale ofiko jako EU spotrebitel se svymi pravy). Mozna z toho nic nebude ale ikdyz po letech neco z toho dostanu zptaky za me OK.

      • a jestli rebalanc tak MM, mapy, odstraneni modu, a az potom nejake parametry tanku … je videt ze delaji blbosti, ktere nestoji relany vyvoj a investice

      • Co tě baví ? Že každá bitva vypadá stejně ? Že nemá smysl hrát nic jinýho než artyny a troll tanky ? Že ať se snažíš jak chceš tak v 99% ti to je k ničemu protože tě potopí vlastní tým nebo na tebe naYOLOuje rudej autoloader ? Nebo ať děláš co chceš tak tě vždycky zrektí houska protože prostě může ? Já tu hru hraju 4 roky a posun v ní nějakej je, ale hratelnost se za ty 4 roky sice změnila ale k horšímu. Dřív ty bitvy trvali průměrně 7 minut, dnes ? Za 2 minuty je rozhodnuto a za 4 je dohráno. Tenhle stereotyp mě prostě nebaví a čas na změnu JE.

        • dík za vysvětlení a co by jste doporučil? zadání: principiálně nesnáším kopie a mám rád tanky z období SWW.

        • tak pravdu mas, ale v necem nesouhlasim. troll tanky dobra, ale artyny? ty jsou dobre maximalne tak k frustraci nebo pro mise. 1 za 10 bitev udelas velky DMG, ale 50% z nich skoncis s 2 trefama. a budme uprimni, ty trefy samozrejme nejsou IK, budto splash nebo nepenetrae

          • No tak to asi tazko berounku… ty trefy IK jsou, a dost casto pokial strielaju do mna… najlepsi su tí klikači čo majú pod 500 WN8 a majú RNG jak hovado

            • Chyba není na vysílači ale na příjímači … když se nepoučíš z vlastních chyb tak se nic nezmění vole 😉

        • Prej nemá smysl hrát nic krom artyn a troll tanků … haha smích vole … artyny jsou nejvíc v prdeli kvůli těm dementním týmům …

      • Jak můžeš vědět že rebalance všechno rozjebe? Máš oproti nám jiné informace jak to bude vypadat ?

      • Hele, prachy do toho vrazet te nikdo nenutil. Kdyz vypnou servery, tak budes mit taky smulu. Navic tezko budes vymahat neco s cim predem souhlasis.
        A stejne tak jsou zbytecny tyhle hystericky litanie. Skoncis? Tak skoncis… Koho to tu realne muze zajimat?
        Pockej si, az se Sandbox vubec rozjede…

    8. hmm tak E50 má dohled 390m a E50M 350m hmm je vidět že přesně ví co dělaj DDD.

    9. ja jsem se rozhodl, ze prozatim uz do hry nebudu investovat (tento rok jsem ve hre za cca 10), sandbox neni samozrejme nic oficialniho, ale dle me prozatim nesmysly, faktem je, ze ve hrach je moc lt a mt, resil bych to spis zmenou mm a vyrovnanosti tymu, nemyslim si, ze zmeny tanku jsou spravna cesta, obzvlast, kdyz neco chcete, proto to expite a oni to zmeni, neni to jen hra o tom a tom tanku, ale take o taktice a technickych znalostech hry…
      za me tedy konec financni podpory do oficialni podoby vyvoje, pote se rozhodnu, jestli radeji nebudu delat neco jineho…

    10. se současnou podobou WOT jsem spokojený a myslím si, že celé tohle je jedna velká blbost jediné co na té hře bylo špatně byly arty a neustále se opakující mapy tohle je krávovina až to vyjde tak už WOT nikdy nezapnu

    11. Pekne !!!!! Držím palce nech to prejde !!!!!!!
      Konečne ta hra naberie rozmanitosť !!!!

    12. Začínám si myslet že tenhle celej Sandbox je udělanej jen proto aby sme si uvědomili jak moc nám současnej stav vyhovuje a jak by to mohlo bejt mnohem horší – vnímám to jako vyhrožování že pokud nepřestaneme mít blbý kecy a neustále do hry rejpat tak to opravdu udělají a pak teprve bude důvod k breku.

      • No vlastně nám současnej stav ukazuje jak je to hrozný a jak to na sandboxu bude super 😀

    13. Zatím v SndBoxu kumulace blbosti s ještě větší blbostí, ne že by Wot nepotřeboval trochu změnit, ale zatím nikde nebyl nápad že zvyšujícím se tierem snižovat rng z těch 25 na třeba 15% do 6 nechat 25 potom až do 8 dát 20 a zbytku těch 15% ale WG vzdělávací politika to neopustí protože tohle zavání skill MM a na vyšší tiery by se platící rajčata hůře dostávala

      • Ono by ani tak nevadila hodnota 25%, daleko horší je skutečnost, že RNG zcela úmyslně funguje tak, aby se ti buď dařilo nebo nedařilo. O tom svědčí dlouhé série vyhraných/prohraných bitev nebo haluz střely a penetrace. A s tím souvisí i MM. Je známý fakt, že po přihlášení do hry jsi nalosovaný do určité skupiny hráčů a s tou po určitou dobu hraješ. Skill MM, tak podle mě, dávno funguje – jen skrytě! Pokud jde o vyrovnanější MM, tak by bohatě stačilo, kdyby součet osobního hodnocení hráčů z obou týmu, byl co nejvíce vyrovnaný, cca +/- 1000 bodů. Kdo má jaké WN8 a WR, by nehrálo roli. I nadále by se potkávali všechny výkonnostní skupiny hráčů, jen by například četu o třech fialkách na jedné straně vyvažovalo pět modrých na té druhé. Každopádně, kvůli vysokému RNG se bude velice špatně balancovat a možná je to i nemožné…

    14. Si myslim ze 9 tier je naprosto v pohode,resit by se meli akorat ruske stredni tanky na 9 tieru.Nic vic!

      • TIer IX ruské medka jsou v pohodě. Jediné, co není v pohodě je 330 pene HEAT:

    15. Můžete mi poradit, jak se mám v tomto vyznat, když si nepamatuji charakteristiky všech tanků ve hře?

    16. At nechaji tier 9 napokoj. Stavajici stav je hratelny. A at se ani neopovazuji dotknout se moji T-10.

    Comments are closed.