Sandbox: Radikální změny začínají

    290

    No a je to tady, přátelé. Dost bylo čekání, „Sandbox“ (v překladu „pískoviště“), jak Wargaming nazval testovací server globálního rebalancu, vydává svoje první tajemství. Od dnešního dne se na našem webu budete setkávat s leaky z připravovaného globálního rebalancu. První změny (povětšinou nerfy) se týkají nejpopulárnějších tanků a jak to vypadá, World of Tanks se rozhodlo jít cestou War Thunder, tedy cestou větší realističnosti. Tanky budou pomalejší, méně obratné a budou více odpovídat svému základnímu poslání. A pozor, ty nerfy jsou opravdu brutální!

    Pozn. carramba66: Pro přehlednost upozorňuji, že slovem „Sandbox“ budeme ode dneška označovat všechny změny, které se týkají Globálního rebalancu. I když to není přesný výraz, protože Sandbox je jen název testovacího serveru, bude to přehlednější, než všude psát „Globální rebalanc“.

    Seznam změn, které jsou v první iteraci Sandboxu:
    – jde o topové konfigurace se 100% posádkou a základním integrovaným vybavením (proto jsou ty původní hodnoty o něco vyšší, než nominálníú
    – zároveň připomínáme, že Sandbox se zatím týká jen tierů 8-10

    IS-6
    – dohled původně 357.5, nově 367.7
    – rychlost otáčení věže původně 25.6, nově 12.8
    – rychlost otáčení podvozku původně 26, nově 24

    IS-3
    – dohled původně 357.5, nově 367.7
    – rychlost otáčení věže původně 27.7, nově 12.8
    – rychlost otáčení podvozku původně 30, nově 24

    Tiger II
    – DMG původně 320, nově 290
    – DPM původně 2187.5, nově 1982.5
    – dohled původně 398.4, nově 367.7
    – rychlost otáčení věže původně 28.8, nově 12.8
    – rychlost otáčení podvozku původně 28, nově 24

    T-34-3
    – rychlost otáčení věže původně 49.1, nově 26.7
    – rychlost otáčení podvozku původně 28, nově 24

    Ru 251
    – DMG původně 240, nově 220
    – DPM původně 2752.1, nově 2522.7
    – dohled 408.6, nově 439.2
    – rychlost otáčení věže původně 46.9, nově 37.3
    – rychlost otáčení podvozku původně 44, nově 65

    Leopard 1
    – penetrace původně 268, nově 330
    – DMG původně 390, nově 350
    – DPM původně 2804.9, nově 2433.3
    – čas přebití původně 8.342, nově 6.952
    – přesnost původně 0.288, nově 0.144
    – čas zaměření původně 1.82, nově 1.44
    – rychlost otáčení věže původně 37.5, nově 27.1
    – rychlost otáčení podvozku původně 54, nově 40
    – HP původně 1950, nově 1600

    Centurion Action X
    – penetrace původně 268, nově 255
    – DMG původně 390, nově 400
    – DPM původně 3224.1, nově 3159.8
    – čas přebití původně 7.258, nově 7.595
    – dohled 418.8, nově 388.1
    – přesnost původně 0.3, nově 0.328
    – čas zaměření původně 1.97, nově 1.78
    – rychlost otáčení podvozku původně 50, nově 30

    T30
    – DMG původně 750, nově 700
    – DPM původně 2539.1, nově 2369.8
    – dohled původně 388.1, nově 347.3
    – rychlost otáčení věže původně 19.2, nově 8.5
    – rychlost otáčení podvozku původně 22, nově 12
    – HP původně 1950, nově 1900

    Grille 15
    – penetrace původně 279, nově 275
    – DMG původně 750, nově 700
    – DPM původně 3160.2, nově 3041.7
    – dohled původně 390, nově 360
    – přesnost původně 0.259, nově 0.173
    – rychlost otáčení věže původně 20.9, nově 10.4
    – rychlost otáčení podvozku původně 24, nově 20

    Jagdpanzer E-100
    – penetrace původně 299, nově 300
    – DMG původně 1050, nově 950
    – DPM původně 2904.7, nově 2628
    – dohled původně 398.4, nově 357.5
    – přesnost původně 0.328, nově 0.234
    – čas zaměření původně 2.53, nově 2.34
    – rychlost otáčení podvozku původně 20, nově 16
    – HP původně 2200, nově 2000

    AMX 13 90
    – DMG původně 240, nově 220
    – DPM původně 1603.9, nově 1470.2
    – dohled původně 449.4, nově 483.1
    – rychlost otáčení věže původně 49.1, nově 37.3
    – rychlost otáčení podvozku původně 40, nově 65

    Conqueror Gun Carriage
    – dohled původně 357.5, nově 296.2
    – čas zaměření původně 7.51, nově 5.55
    rychlost otáčení podvozku změněna, zatím bez upřesnění

    Object 430
    – penetrace původně 264, nově 255
    – DMG původně 320, nově 300
    – DPM původně 3554.8, nově 4265.7
    – čas přebití původně 5.401, nově 4.22
    – dohled původně 408.6, nově 306.4
    – přesnost původně 0.356, nově 0.347
    – čas zaměření původně 2.16, nově 1.41
    rychlost otáčení podvozku a věže změněny, zatím bez upřesnění

    T110E5
    – penetrace původně 258, nově 260
    – dohled původně 408.6, nově 337.1
    – přesnost původně0.328, nově 0.375
    – čas zaměření původně 1.88, nově 2.16
    – rychlost otáčení věže původně 34.1, nově 14.9
    – rychlost otáčení podvozku původně 30, nově 24
    – HP původně 2200, nově 2400

    M48A1 Patton
    – penetrace původně 268, nově 255
    – DMG původně 390, nově 400
    – DPM původně 3320.6, nově 3159.8
    – čas přebití původně 7.047, nově 7.595
    – dohled původně 429, nově 408.6
    – přesnost původně 0.338, nově 0.328
    – rychlost otáčení věže původně 42.7, nově 32
    – rychlost otáčení podvozku původně 50, nově 30

    E-100
    – penetrace původně 235, nově 250
    – DMG původně 750, nově 700
    – DPM původně 2666.1, nově 2764.8
    – čas přebití původně 16.879, nově 15.191
    – dohled původně 408.6, nově 367.7
    – přesnost původně 0.375, nově 0.328
    – rychlost otáčení věže původně 21.3, nově 14.9
    – HP původně 2700, nově 2500

    T-62A
    – penetrace 264, nově 255
    – DMG původně 320, nově 300
    – DPM původně 3447, nově 4265.7
    – čas přebití původně 5.57, nově 4.22
    – dohled původně 408.6, nově 306.4
    – přesnost původně 0.319, nově 0.347
    – čas zaměření původně 1.88, nově 1.41
    – rychlost otáčení věže původně 51.2, nově 32
    – rychlost otáčení podvozku původně 56, nově 40
    – HP původně 1950, nově 2000

    Sdílejte
    Předchozí článekakcido: Recenze VK 45.03
    Další článekUI prvky fotbalového módu
    Excalibur.cz
    Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

    290 KOMENTÁŘŮ

    1. Hlavně ten LEO1 přesnost.To mužeš střílet i se zavřenýma očima 🙂 lol

      • Přesně, dočetl jsem až k 0,144 a začal se smát. Jen nechápu, že Centovi AX nechali DPM přes 3K… L7A1 (Leo PTA) , L7A2 (Cent AX) , L7A3 (Leo 1)… fakt mezi nimi je takový rozdíl v DMG?

        • ne není v podstatě jsou to ty samá děla ale potřebují to „rebalancnout“

          • Na rebalanc mají hafo jiných parametrů = soft staty chování děla, parametry věže atp.

            • Absolutně nechápu proč nerfli tu alfu s DPM u toho leoparda… vždyť ten tank potřebuje to DPM v kombinaci s přesností aby to vyvážilo ten no-armor…

            • tak tak ze je to iste delo neznamena ze bude mat tie iste vlastnosti ale zase by nemali byt az moc odlisne…vzhladom na to ze tak radiklane Leovi zvysili penetraciu tak to mierne znizenie DPM je mozno aj adekvatna kompenzacia…ale sak to su prve nastrely boh vie ako to dopadne…inak v zaujimave citanie zatial kde nieco vie potesit a ine vyzera dost frustrujuco az sa clovek zamysla ci pokracovat v expeni urcitych vetiev…uvidime

      • A co ta penetrace to se někdo úplně posral ne? Od teď budou všichni kempyt a zbytek jezdit v leopardu.

      • LUDIA ved to je len sk*rvený sandbox!!!, oni skušaju rozne kombinacie – extremy, toto vobec nemusi byt v konečnem dosledku finalna podoba, nepos*rte sa z toho.

        • A co bude s CW rewardama ? Jestli je nebudou nerfovat tak to budou brutální OPéčka

      • K vyvážení toho Leoparda I, pokud se někdo nepřepsal (a doufám, že jo) a měl by penetraci na Základu (APCR) 330, k tomu dělo, co trefí asi i motýla na 3 Km a i super čas doměření, tak se mi ten nerf DPM zdá možná i málo… Ten tank dá podle toho reload timu 3100/min jako nic… A to že mu vzali HP bych taky bral.. Pořád bude dost OP proti ostatním (ale bude se muset hrát víc s rozumem… aby toho člověk využil, a ne, že najede dopředu a diví se, že ho každý prostřelí),

    2. Některé hodnoty mi připadají krapet přehnané, no jsem zvědavej co z toho celkově vznikne …

    3. No to jsou dementní změny ! T62A a T110E5 budou mít menší dohled než IS-3 a IS-6?

    4. Chápu je to první nástřel, ale i tak dost zvláštní….jsem zvědavý jak to bude fungovat….

    5. Když to tak vidím tak už tu máme první test „lehkého tanku“ na 10 úrovni v podání leonarda 1.

    6. Takze HT budou jeste vice bezbranejsi vuci utoceni a z KT udelaji total plecku? Vzdyt uz ted je to podprumerny tank…..

    7. Lol T62A bude brutální stroj s dobrou posádkou a vybavením
      nebude mít konkurenci 🙂

    8. To je snad vtip? Nebo může mi někdo vysvětlit pojem „vyvážení?“ Leopard 1 má mít o 1800 nižší DPM, o 400 nižší HP a pancíř totálně k hov*u oproti ruskejm OP sviním a má to vyrovnat papírová penetrace a přesnost? Chce se mi zvracet…

      • No však to…. Ja som v pici s toho… Rebalanc artyn… No do pici, už ho vidím jedna artyna, jeb buffnu ju a lightka okrem dohľadu nerfy viem že je to len začiatok ale už teraz sa mi to nepáči…

        • Tak zmenší mu aimtime, ale dmg půjde dolů o polovinu, o to se nemusíš bát 🙂 Každopádně stejně si myslím že artyny budou v důsledku silnější. Ale artyplačky si to vyžádaly.

          • Já se dožadoval pouze jejich smazání nebo omezení 1 na bitvu !

            • Heh…nekempi a nebudú ťa otravovať.
              V prvej línii sa ľahko vyhýba trom, štyrom alebo piatim artynám, tak načo ich obmedzenie…

            • Jasné že sa im lahko vyhýba, aspon tak to tvrdia tie nooobky čo s nimi hrajú…. ale zatiaľ sa mi v tom vyhýbaní moc nedarí… to bude asi tým že nejsom BOT

    9. Lidi, nezapominejte ze jeden ze zameru je udelat kazdy narod necim ojedinely. Nemci presnost, to uz musi byt kazdemu jasne. Britove, ze by dpm? Nebo jenom dobra deprese dela… Uvidime.

      Kazdopadne zajimave snizit VSEM otaceni veze.

      • Ak by to bolo tak Nemec by mal mať super , presnosť, dohľad, penetráciu, dobrý reload time, priemernú manévrovateľnosť a horší pancier na boku a dobrý predok (hoci napr tanky, ktorým čelil King Tiger nemali šancu ho frontálne prebiť) Rus by mal mať horšiu presnosť, hroší dohľad, horší reload, ale vysoký alfa damage, pancier a skvelú manévrovateľnosť na nespevnenom povrchu. Briti by mohli mať rýchlosť, dobrú penetráciu, dpm niekde medzi, manévrovateľnosť, pancier horší ako Rus ale nie príliš lepší ako Nemec, dobré kamo a excelentné sklopenie dela a schopnosť strieľať za jazdy presne. Potom by mohli ešte pridať pre každý národ špecifický skill keby chceli robiť národy unikátnymi, mohli by tiež pridať pre tanky rôzne typy munície nemusí byť všade ap, apcr alebo heat. Takto mám z toho zmiešané pocity a bojím sa, že ťažké tanky budú nehrateľné.

    10. Vypada to na uninstall, jestlize budou v realu podobny zmeny 😀 😀

    11. Chápu to jako nějaký návrh, který se jistě ještě změní, ale směru změn rozumím tak, že se posiluje úloha scoutů, kteří dnes ztrácejí na významu. Otázka je, zda v novém podání nebudou zase naopak HT příliš slabý. No, uvidíme.

    12. to si robia srandu s tou DPM u T62A. Za 35s rozseka E100 (2500HP). Ešte že to je iba test 🙂

      • Ak máš skúseného hráča v E100, tak sa to stane len veľmi ťažko…

        • skuseny hrac s E100 s tym nic neurobi … T62A ani nemusi nabit vitaminy, lebo s tou upravou otacania na E100 si bude jazdit okolo nej a palit kam chce …

        • Nikdy. U toho leoša radšej keby nechali Alfu a len znížili DPM papierový tank a nízka alfa nejde dokopy proste s ním nemôžeš nabehnúť na nepriatel a spolihať sa na to že niečo dingneš

    13. Myslím že globální rebalanc ukončí mé hraní tanků. :/

    14. Na pískovišti si můžou plácat bábovky jak chtějí, zajímá mě až co projde do „ostrého“ provozu.

    15. E100 s přesností 0.32 , si delaj prdel, jako sniper heavy?

    16. No zdá se to jen mě nebo těmi nerfy se snaží prodloužit herní dobu? Dneska je mnohdy do 3 minut rozhodnuto ale tohle bude spíš takové umělé protahování, protože rajčata nezdechnou tak tychle.
      No pár těch tanků to skutečně potřebovalo, jen co je pravda. Co je skutečně + je to otáčení věží, některé tanky byly skutečně přestřelené,někdy lepší jak moderní tanky.
      Jinak u toho CGC není náhodou informace o tom jak mu nerfnou poškození? Jako kdyby to nechali jak to je, tak s tím zaměřením to bude pěkně OP.

      • otacanie veze na IS-6 bude 12,8? leopard pene 330? objekt 430 s presnostou 1,41 a DPM 4265? hmmmm, rezancovaaa…..

    17. Object 430 s dohledem menším jak TD ? Co berou ? A hlavně ať se to nedostane mezi lidi.

    18. Lol všiml se někdo u ruských medek té šílené DPM přes 4k, to si snad dělají prdel z Leoše udělají 9tku a z T62, 430 udělají 11tku. Docela prdel. 😀

      • Všimni si tie nervy dohľadov u rusákoch..DPM je pekná vec ale treba ti aj iné vlastnosti…

    19. To vypadá jako kdyby se v těch statistikách pěkně vyřadil bůh RNG. Vypadá to všelijak, ale třeba ví co delaj 😀

    20. Jako dohled u T-62A z 408metru na 306metru – to se asi posrali.
      Grille 15 dohled 360metru – ten tank je na nekterejch mapach uz tak tragedie.ted bude uplne k nicemu

    21. Já si nemůžu pomoct, ale mě se to líbí, jestli půjdou tímhle směrem, tak budu spokojenej…

        • Tak rozdíl to bude určitě. Hrát bude nezvyk. Na druhou stranu ti zkušení si rychle zvyknou a budou moct farmit rajčata.

          Je to drasticky ale myslím že to bude v pohodě.

          A jak se tu psalo, podle těch čísel si myslím že pohyblivosti strojů to bude jak ve warthunderu

      • No nevim, HT jsou timto odsouzeni k zahube. Ted uz je utoci uz uplne kazdy rajce. Hlavne se ze svezi hry stane uloudany WT, kde se behem boje muzes vklidu jit vychcat a cestou se stavit v lednici pro parek. Ale co, me je to jedno, hrat to budu stejne a akorat budu jezdit s jinyma tankama nez mam ted v oblibe.

      • Jj taky,myslim že je to asi správná cesta,lidi v komentech si asi neuvědomují že ten rebalanc se bude týkat vsech tanků a né jen jejich oblíbence Budeme si holt muset zvyknout hrát s těma tankama jinak – já to beru a zkusím a uvidím,někomu to nebude pochuti a tak prostě zkonćí.Navíc v tom že každý národ a tak trochu i tank bude vyžadovat specifický styl vidím šanci najít si ten svůj supertank.

      • Rozhodně, něco takového té hře stopro pomůže. I já už tu hru hraju celkem málo a když už ji zapnu tak hraju jen troll tanky nebo artyny protože snažit se o něco v té bitvě je momentálně k ničemu.

      • Říkám si to samý. Tohle není o buffech nebo nerfech, tohle je prostě komplet předělání hry. Za mě plus. Může to oživit všechny klanový mody a hry, trochu změnit taktiky na mapách… doufám, že se na píseček dostanu 🙂

    22. Eeh… takže zatímco IS-3 dostane buff na dohled, tak Tiger II (kterej je míň mobilní, má horší camo, vyšší profil a papírovější věž) dostane nerf na stejnou hodnotu dohledu a k tomu nerf na alfu bez náhrady v reloadu?

      A Cent AX s Pattonem dostanou 13mm nerf penetrace a 10bodový buff alfy, zatímco Leoš s tím samým dělem dostane 62mm buff pene a 40bodový nerf alfy protože… důvody?

      A všechno teď bude otáčet věží jak s 50% posádkou a po zásahu do turret ringu?

      Jako, já jsem pro zásadní rebalanc pene, alfy, camo faktoru a dohledu, ale… tohle nedává smysl ani po velkým kýblu vodky…

      • Myslím, že by měli začít rabalanc od Artyn, pak lighti a pak medka a TD. Hevyny jsou podle mě nejvíc balancovaná třída (až na výjimky typu IS-3).

      • Myslim, ze pokud bude uděláno něco s goldy tak pak má buff dpm na MR SSSR kvuli tomu, že zepředu neprostřeli ani jednoho dobrého hráče s 10 HT… Krom FVB do vany…

      • No mně jako slabšímu hráčovi to taky připadá na ještě větší rozevření nůžek mezi HT a MT))….tohle jsou tak zásadní změny,že to je tak na resety)).

    23. urcite vedia co robia. odohnat vsetkych hracov aby mali pokoj a mohli si uzivat darovane peniazky.

    24. Carrambo super článek, ale jak toho bude přibývat ztratíme se v tom. Teď to nemyslím nikterak špatně, pouze mám návrh – nebylo by lepší udělat tabulky dle národností se všemi tanky, vypsat do nich staty na live serverech a pod ně vždy hodnoty aktuálně na SandBoxu? Nejsem znalec, pravděpodobně by to bylo velmi pracné, ale vzhledem k dlouhodobému rebalancování by to mohlo nést ovoce 🙂 Předem děkuji za odpověď 🙂

      • Jo, to je dobrej nápad, uvidíme, jak ty leaky budou pokračovat dál, třeba pokračovat vůbec nebudou 🙂 Když jo a budou pravidelnější, tak tabulku uděláme, souhlas.

    25. Zaujímavé ako tu vrieskate nad prvou várkou infromácii ako keby to malo už zajtra ísť na ostrý server. Je to len prvý nástrel hodnôt a bude sa to ešte meniť až do oficiálneho potvrdenia a vydania. Ach tie dnešné deti.

      • v podstate ani nie je treba tieto informacie uverejnovat, kym nebudu uvedene do hry, nie?

        • Ide len o prvotnú informáciu akým smerom pôjdu. Zmenila sa charakteristika časti tankov a iné sa budú upravovať tiež. Ak všetko bude vyladené a každý národ bude mať svoju charakteristickú črtu tak to pôjde von. Nemusia tu nariekať, že ak to vyjde takto tak s hrou končia. Nikto na to nie je zvedavý. Keď nechce tak nech to nehrá a je po probléme.

          • No nevim, já tam směr nevidim… Nerf otáčení věže možná ukazuje nějakej směr, jakože HT a věžové TD budou zranitelnější při útoku ze strany protože prostě neotočí věž (což je OK, ale chtělo by to doplnit o obecný nerf stabilizace děla za jízdy, jinak budou lighty nerušeně kličkovat mezi stádem HT co se ani nedostanou k tomu aby opětovali palbu), ale ten zbytek je absolutní chaos bez logiky… T62A bude slepej kulomet, Leoš 1 bude standartní municí penetrovat skoro cokoliv a kamkoliv a Cent s Pattonem s naprosto tim samým dělem jako Leoš napak budou v podstatě tam co jsou teď (plus chlup alfy mínus chlup pene). Přijde mi to tak trošku jakože na každým stroji testujou jinej nápad a zkoušej co se chytí…

            • Jenže LEO má o 400Hp míň Omg… Čti to pořádně a Nebreč tady nad 2 informacemi… To je na pěstí… Navíc LEO bude mít ner taky… Takže jako Nebreč! Myslim hlavně že to prostě bude LT. A ne MT

            • GhostInTheFog_CZ :

              1) nebrečim
              2) na pěstí seš tu leda tak ty s timhle jednáním
              3) bez ohledu na HP, 330 pene na MT (víc než TD na tier 10) po těch létech keců že chtěj „vrátit roli pancíře“ nedává absolutně žádnej smysl, zejména když na ostatních tancích to samé dělo dává vyšší alfu s menší pene – co způsobuje že L7 na Centu a L7 na Leo mají tak diametrálně odlišné statistiky – německá magie? Pokud vím, tak při balancování tanků ve WoT vždy platilo, že na historické hodnoty pancíře a hard staty děla (pokud už se někde jinde ve hře vyskytuje – a verze tohohle děla se vyskytují na Cent 7, Cent AX, M48, M60 a Charioteeru) se nesahá – tak proč najednou takhle brutálně zamíchat staty u jednoho stroje s tímhle dělem a u ostatních ne?
              4) nebrečim (napsals to 2x, tak ti 2x odpovídam)
              5) ty zas pořádně čti co píšu já, já netvrdim že Leoš bude OP, jen, že penetruje co si zamane a skoro kamkoliv – navíc s přesností a aimtime v absolutně ufo hodnotách – to prostě postrádá jakýkoliv smysl a koncept, ať už si myslíš že to je buff nebo nerf.
              A popravdě to není ani jedno, spíš to vypadá jakoby se na WG server se statistikama dostal virus a prohnal databázi generátorem náhodných čísel.

            • Tobi, však to je jeden ze záměrů toho rebalancu, každý národ má mít svoje specifikum. Němci mají být přesní, možná se jim buffne penetrace, jak to tak vypadá, ale budou mít nízkou DPM. prostě němci jsou němci a američani budou američani. Proto ty rozdíly. Já jsem pro.

            • beroun:
              No, možné to je, ale nějak nevidim, že by se tam rýsoval nějaký společný vzor… nerf otáčení věže a korby OK, to je jasné, nerf alfy u velkorážových děl taky dává smysl, ale místo „národních specializací“ bych osobně mnohem radši viděl specializace podle třídy, resp. role na bojišti (průzkumník, sniper, přepaďák, obrněnec…) nebo rebalanc munice (např. abych třeba do té 105mm měl k dispozici jak AP munici s vysokou pene a malou alfou, tak i druhou AP munici s vyšší alfou za cenu penetrace – řekněme že by tam byla jedna s 280 pene/350 alfa a druhá s 240 pene/400 alfa – obě jako neprémiová AP se stejnou cenou a každý by si vybral podle svého stylu hraní .- na snipení jasně vyšší pene, na flankování a peekaboo radši vyšší alfu. Ale aby jedno britské dělo se chovalo uplně jinak než všechna ostatní stejná britská děla jen proto že je v německém tanku… to už rovnou můžou do WoT přidat národy „elfové“ s magií na uzdravování spojenců a „orkové“ se zubatým ostřím na předním nárazníku co při ramování přesekává tanky vejpůl a bude to dávat tak stejný smysl 😀

            • Tvoja posledna veta je myslim si uplne vystizna. Mne to pride ako pokus o vytvorenie prveho z „x“ extremnejsich charakteristik na zbieranie dat. Myslim si ze im o nic konkretne momentalne nejde…

    26. Ja jsem nadmíru spokojený jako lightař a artynář. V lightu mě už heavyny nemají sanci spotnout a já je budu neustále svítit a s artynou mě taky neroznou 😀 t e mné časy na wot začínají 😀

      • Pokud to tak ale bude, tak hevyny nebude nikdo hrát a ty nebudeš mít kho střílet 😉

    27. Beru to jako prvni nastrel tak uvidime, skoda toho Centaka AX, dle meho jedno z nej medek i kdyz mi prijde ze celkem prehlizene.

      Ale co me celkem prekvapilo, ze se bude podstatne menit hodnoty premium tanku. Neni to poruseni obchodni smlouvy? Ja jsem si koupil tank za realny penize a dostal jsem ho v nejake podobe a ted mi ho ponerfujou, takze poskodi moji investici…..

      • Myslím, že když si přečteš obchodní podmínky, je to tam ošetřeno stylem, že se vzdáváš pravá na vrácení peněz v případě změny parametru zboží. Určitě tam něco takového bude. Po každém updatu by se totiž mohli těšit na stovky/tisíce žalob a požadovaní návratu peněz.

        • Jj myslel jsem si ze tam neco takoveho asi bude 🙂 Stejne to nikdo necte pri nakupu, co si budem povidat 🙂

          • Je tam jen toto:

            Tímto souhlasím s okamžitým doručením zakoupené objednávky. Jakmile začne proces doručení, ztratím právo na odstoupení od objednávky a jedinou výjimku tvoří objednávka na nákup prémiového účtu.

            Także žádná změna by nastat neměla. A když tedy, tak ne taková brutální.

            • Precitaj si este raz druhu vetu. Po procese dorucovania stracas pravo a vsetko. Cize aj edstupenie od zmluvy kvoli nerfom. To vsak neznamena ze sa nezdvihne velka vlna nevole platiacich hracov a to robi zlu reklamu.

      • „Čas od času bude nutné provést opravy a aktualizace, přidat dodatečný obsah nebo provést jiné úpravy Hry (např. zlepšit online průběh Hry, přidat nové funkce či je upravit nebo vyřešit chyby v softwaru). Tímto potvrzujete a vyjadřujete Vaše srozumění a souhlas s tím, že soustavně pracujeme na rozvoji Hry a Služeb, zlepšujeme a updatujeme grafiku, charakter, průběh Hry a další obsah Hry tak, aby pro Vás hraní bylo zábavné.“

        Např. citace z licenční smlouvy koncového uživatele.

    28. Klid pánové jak jsem tady už zaznamenal je to pískoviště to za prvé a za druhé nelze hodnotit jednotlivé, i když vypadají velmi překvapivě, nikdo z vás ty změny nezažil v reálné bitvě takže nechme to tak – změny budou pro každého – pak se uvidí. Klíd. 🙂

    29. Budou vracet goldy za premiaky? Kdyz teoreticky zmeni tank X ze se mu uplne zmeni herni taktika a vlastnosti a tak Y taktez. A po upravach bych si koupil tank Y a ne X … bude se to kompenzovat?

      • Ne nebude. Na začátku si potvrdil licenční podmínky a mají to v nich propašované, že ti mohou z tvého tanku udělat nehratelnou babovku na pískoviště 🙂

      • Ne, proč? Při nákupu jsi snad odsouhlasil jejich podmínky, tak nemáš nárok…

    30. Tohle je na vymazani statu a zacit nanovo… clovek 2 roky jezdi urcite vetve/narody a najednou je vsechno jinak a jinak by se rozhodl jed podle tohodle…

    31. Tak hlavně, dokud se nebude reálně testovat, nemá smysl tady brečet. Zatím se mi líbí, jak upravili lighty. Konečně jasná převaha v dohledu..

    32. Lidi, to chce klid. Podle mě jsou ty změny schválně přestřelený a v určitých ohledech nelogický, aby WG otestovalo, jak na to budou hráči reagovat a zda je či není tato varianta změn správný směr. Tohle se bude ještě stokrát měnit. Ostatně je to sandbox a sami tvůrci jasně řekli, že tam budou testovat všechno možné, i úplné kraviny.

    33. Brecim smichy….. ale ono to prejde, bojim se, ze s dalsimi iteracemi vlastnosti tanku na sandboxu budu uz jen brecet……

    34. Tak toto bude nárez……………KONEČNE WG !!!!!!!!!!!!!! Takto sa mi to páči vyzerá to tak že každý národ bude v niečom specifický
      A to otáčanie veže je fakt super 🙂 IS-6 12 😀 War Thunder
      Si predstavte že vás niekto flankne 😀 Koneeeeeeec ani neotočíte vežu ale konečne tie tanku budú tanky kto kedy videl aby sa veža otáčal tak rýchlo 12 je určite viac Historicé číslo 😀 NICE !!!!!!!! dúfam že ma príjmu na Sandbox

      • tak nech dajú aj dmg podla kalibru na IS6 a na 2 rany odpáliš Bulldoga a to mu prvou ranou zdecimuješ celú posádku a moduly …..keď reálnosť tak reálnosť…..ku príkladu

    35. Oni sa snáď úplne zbláznili? Z King Tigra chcú urobiť totálnu krasňu pričom by ten tank potreboval buff ako soľ ak má byť konkurencie schopný v bitkách na vlastnom tiery nie to ešte s vyššími… Pokiaľ mu nedajú pancier nechápem ten nerf. Nemá pancier a po novom ani dohľad a to aké také dpm hlavne, že T62 bude mať reload 4,22 to bude bez skillu a vybavenia tak ďakujem pekne. Nechce od nich nikto nič viac len urobiť tanky konkurencie schopné. Páči sa mi, že niečo robia, ale aby to nedopadlo ako s tým ich zámerom ohľadom delostrelectva a nedoplatili na to teraz ťažké tanky.

      • Neni tam náhodou se 100% posádkou a vybavením?
        Takže to uz bude nabízet rychleji jen o jídlo a bia

        • Máš pravdu prečítal som si to ešte raz, jedná sa o hodnoty so 100% posádkou a vhodným vybavením. Aj tak BiA a jedlo a T62A bude prebíjať nie 4,22 ale ešte o niečo menej. Vďaka za upozornenie.

    36. Já se jim jen divím, že se do nějakýho rebalancu vůbec pouští. Ta hra je venku už pět let a některé tanky se balancují dodnes. A teď chtějí těch pět let vývoje jen tak hodit za hlavu a začít úplně od znova? Pokud by ty změny měly být takto drastické, jen to většinu současných lidí ze hry vyžene a nové hráče ta hra už zase nemá čím nalákat, takže by to spíše urychlilo její konec. To už by vážne bylo lepší, aby se rovnou pustili do nové hry, než to celé zase rozvrtat 😀 No jsem zvědav, jak tohle nakonec dopadne… 🙂

      • Neboj sa majú kopec poradcov ohladom marketingu hromadu analitikov
        A určite to majú premyslené

    37. Ty změny jsou extrémní, ale někde se začít musí. Osobně budu rád za celkové zpomalení hry, delší a pohodovější bitky. V dnešní době si u hry ani moc neodpočinu jako spíš naseru a to je špatně, to už nemá cenu hrát.

      Jsem určitě pro změny a přeju jim ať se jim to povede, aby měli kluci na nová trička:)

      • jestli chceš pomalou hru zajdi si na WT, WoTko bylo vždycky o té svižnosti ! to je na tom to hlavní ! má to spád, takhle to skončí blbě :/ uplně jsem nepochopil co jim zase hráblo, protože kdo vymyslel tohle byl upplný vůl, já nevím co furt každému vadí, mě hra přijde naprosto vpořádku tak jak je. Nic bych neměnil 🙂

      • Bohužel dneska není největší soupeř protihráč ale hra samotná a spoluhráči.

    38. Vidim to tak, ze rozjizdim rusky medka. Nic jineho by se totiz asi nehralo 🙂 heavy dostanou defacto nerf pancire, kdyz pene nechavaji… TD budou na nic. Nemaji dpm, s tou pene je rozstrili kazdy medko a nemaji ani dohled… A lighty nikdo nespotne diky jejich dohledu tak nekde zakempeny vsechny rozstrili. Super. Musim hrat do rebalancu kdy se to stane nehratelne.

      • S takovou ten sandbox ani nebudu instalovat Jdu dnes rozjet rusky medka 🙂 kaslu na nemeckou presnost. Dpm rozhoduje, zvlast kdyz HT ani neotoci vez 😀

      • Děláš chybu už jen v tom že rozděluješ tanky na „medka, heaviny, lajty, TD…“

        Každý národ bude v něčem specifický, měj to prosím na paměti 🙂 Jinak by neměla T-62A 2x takovou DPM jako Leopard, a jinak by Leopard nebyl 2x přesnější než T-62A 😉

        • DPM bez BiA a jedla 4265.7 je s kombináciou pohyblivosti T62A a panciera v poriadku? Skôr by som povedal, že to urobí ťažké tanky nehrateľnými. E 100 bude rozsekaný za ani nie pol minútu.

    39. Něco se mi zdá, že bylo ušito hodně horkou jehlou a s vypnutým mozkem. Jinak kam zmizela ta snaha o znovuzavedení důležitosti pancíře? Vždyť ty těžké tanky dostali jen brutální nerfy. Scouti mají šílené buffy a z těžkých tanků udělaly bezzbranné hromady šrotu. To aby těžáky teď jen kempili a zapomněli na svou pravou úlohu v přední linii. už vidím, jak si takové RU251 vyjede face to face na libovolný těžký tank, ustřílí ho a neztratí ani HP, jelikož ta heavyna udělá během celé bitvy sotva půlotáčku věže. V reálu by se lehký tank nesnažil přiblížit k těžkému ani náhodou. Takže jaká větší realističnost?

      • Nechci aby se těžáky pohybovaly a otáčely moc přeboostovaně, ale ať proboha nedělají z lehkých tanků nereálné komiksové superhrdiny.

    40. Hmmm IS-3 vs Tiger II tomu říkám balanc teda. Dál to ani nemusím číst 😀

      • To jsem taky nepochopil. Možná že ten rebalanc bude té realidtičnosti odpovídat víc ze zpětného pohledu výsledku války 😀

    41. Myslím, że tohle jim neprojde. To je moc brutální změna…
      Navíc toto bude fungovat tak na prochorovce a malinovce, ne na nynějších koridorových mapách.

    42. Cekam naivne na dalsi info o masivnim boostu panciru heavy tanku… Snad se objevi. Jinak to budou jeste vetsi chudaci jak ted. A IS-6 si bude vyndavat T110E5 aniz by ji E5 spotl

    43. Pri všetkej úcte, nie je tu niekto prehnane vzťahovačný? Čo na to MAFRA ako údajný majiteľ portálu 😀

    44. Pozor na to, čo tu píšete. Jedna vec je upravenie parametrov tankov, druha vec je upraveny MM (teda proti akym tankom dany tank bude jazdit). Nevieme ešte totiž ako MM upravia.

    45. Achjo. Chudák carramba tu něco napíše, ani to není z jeho hlavy, ale překlad něčího (WG) návrhu, a vy už tu zase jen brečíte, že to hrát nebudete. A pořád to hrajete, honíte si trička nad wn8, a jen se snažíte pomluvit práci lidí, kteří vás, některé už i na roky, dokázali pořádně zabavit u PC. Uvědomte si, že bez takových „kravin“ (jak to tu nazýváte), by ta hra už dávno nebyla a vy byste (chudáčci) museli jít třeba ven do přírody nebo do kina nebo do divadla. Prostě byste museli řešit i něco jinýho, než že váš miláček dostane buff nebo nerf.
      Je mi z vás (většiny tady) zle. A to si říkáte „Hráči“! A kdo má menší staty než vy, nebo nedej bože hraje s arty (taky je nemusím, ale respektuji, protože jsou součástí hry), ten je totální lama a ničemu nerozumí.
      Přeju si, aby ten Sandbox dopadl tak, jak to teď navrhli a vy abyste konečně splnili to, co celou dobu slibujete. Totiž to, že to přestanete hrát a začne se tu vyjadřovat normální skupina lidí.
      A teď jako obvykle, do mě! Rozcupujte mě na kusy děcka 🙂

      • Súhlasím s tebou ešte je to lne prvé info čo sa vynieslo a už sú problémy
        Ako WG avizovalo bude sa TESTOVAŤ a TESTOVAŤ do bezvedomia
        Checeli ste rebalanc????. WG vás poslúchlo takže čo rebalanc zrazu nie ??? Najpv chcete jedno WG to spraví a ked zistíte že to nebudete vedieť hrať pretože Leopard má pene 330 a AX 255.No proste sa všetci budeme musieť naučiť WeaKspoty na spamäť.Ako to bolo v beta teste a po nom každý vedel kde má tak weakspot teraz to nevie nikto.V hre bolo 200 tankov a každý vedel kde má tak weakspot teraz je v hre 400 tankov a je mi u prdele kde má tank weakspot pretože penetrujem kde chcem.Takže čo plačete vy ste to chceli ak by ste neplakali tak WG by dalej tažilo Eurá.

      • A nad cim jinym si mame honit, kdyz uz ne nad wn8??? Proc tu hazes vsechny komentujici do jednoho pytle? Vetsina komentu je tu pozitivnich,,,

        • Myslel jsem to v globálu u všech článků. Dost to tu čtu a z 99% veškeré diskuze sklouznou jenom k řešení artyn ve hře. Schválně si to pročti. A většina hráčů s vyšším wn8 jen brečí a brečí. „Většina“ není „jeden pytel“, ale víc než polovina a je to anonymní skupina právě proto, aby se to nedotklo těch, kteří do ní nepatří.
          A wn8 není základní součástí hry. Nikde na WG stránkách se s tím v žebříčcích nepočítá. Je to jen chabý algoritmus, který třeba nepočítá se spotováním, takže je velmi nevěrohodný, protože nehodnotí všechny stejně.
          Vem si, kolik hráčů s vyšším wn8 hraje zezadu a čeká až mu to někdo spotne. A ten spoter nic a on? Hurá s wn8 hore. Stačí se jen zamyslet.
          🙂

      • Nevsimnul jsem si ze by tu nekdo brecel. Ctu tu reakce na smer kterym se to muze vydat.. Nevsimnul jsem si ze by tu nekdo nadaval na arty…
        Opravdu nevim jaky mas WN8 nebo WN7 … a je mi to jedno… neresim to …

        Myslim ze jsi si spletl clanek pod kterej si to chtel napsat …

        Jo mimochodem muzu bejt klidne ve veku tveho otce, tak si ty decka odpust … 🙂

        Jindy bych s tymto nazorem soihlasil, ale dnes ne.

    46. pri tej 13 90 aspon by mohli dat 180+ pene 170 ako tier VII scouti

      • lajty budou mít obecně menší penetraci… takže čekej spíše nerf

        • co chces na pene LTcok este nerfovat? Stale im mozu este odmontovat kanon aby len spotili a strielat sa ani nepokusali :)…ak nerf tak jedine premiovej municie pre nich…

    47. ať to bude jak bude, někdo bude naštvanej, někdo bude rád, stejně si za pár bitev zvyknem, stejně jako to bylo se zvukama.

      • chceš snad porovnávat zvuky s rebalancem ? 😀 prosímtě nebuď směšný 🙂 , tady jde o to že se dost rapidně mění charakteristiky tanků, co se dostane na live test ještě nevíme ale pokud tenhle shit -_- tak sbohem některé tanky, HT uplně v pasti všechny do jedné !

    48. WG evidentne zobral vazne to nove rozdelenie uloh pre jednotlive triedy tankov, pisalo sa tu niekde o tom. Problem ale vidim v tom, ze hraci si nikdy nenechaju nalinkovat, ako maju hrat. WG sa vyjadrilo, ze budu bonusy za adekvatne vyuzivanie jednotlivych tried tankov podla ich urcenia. Ale DPM rules – u medium tankov, ktore budu mat ulohu byt cisto brawlery, bude WG drsne znizovat dohlad, a brutalne zvysovat DPM, tu vidim zarodok buducich problemov.

    49. Já v tom ten smysl vidím 🙂 WoTko, kde každý národ měl svou specifičnost jsem si nezahrál, takže se těším. Co se týče HT, určitě jim zvednou úlohu pancíře 🙂

    50. Ja vidim velky problem v mapách a nie v tankoch. Na čo by sme potrebovali scoutov, keď vieme celý večer hrať len koridorové mapy. Včera som hral celý večer scoutov, hral som skoro 3 hodiny a z toho som mal asi 3x otvorenú mapu, ináč len koridorové. Pokiaľ neurobia poriadne mapy, budú nám rôzne druhy tankov a teda aj rôzne štýly hrania nanič.

      • Zaujímavé ja som pred včerom hral výlučne HT a za dve hodiny hrania som mal 1x Himmelsdorf, slovom jeden. Za to Prochorovka, Malinovka a Púštna rieka to istia a v každej hre zo 2-3 artyny a myslím, že tam bola zo dva razy Arktída nepomohlo ani vypnutie a zapnutie hry. Zo zvedavosti som si povedal, že si dám pár hier s LT prvá mapa Ensk, druhá Himmelsdorf a do tretice Stalingrad naozaj ako naschvál.

        • Tak tak, tiež mám z toho taký pocit, hlavne keď robím misiu nasvieť 6 tankov s tým aby im dal tím aj damage, v koridore nesplniteľné a to sa nám v čate točili 3 max štyri mapy.

      • To mas stejne jedno, jakou mapu dostanes. Jedine, na cem zalezi, je tym. Vcera jsem mel prochorovku z lepsi strany v LT, ale nikdo nejel za me, ani ma stred. Jen kemp a kopec atd atd atd. Prochorovka znovu, ale v HT a bez artyn. No zas nikdo nejel kopec, vsichni 1 lajnu… co chci rict, je fakt, ze ke kvalitnimu hernimu zazitku potrebijes hodne faktoru, ktere ani wg neovlivni (neznalost hracu, atd). Muzes zahrat lt i na himmlu jako pan.

    51. Haha, uz do vacsich sraciek wargaming ani nemohol spadnut a teraz sa snazi z nich vyhrabat takymto tahom, ale asi si neuvedomuje, ze do mich pada este viac

    52. No každopádně si myslím že se bude muset hrát trošku jako tým. A ty hevyny trošku hlídat s těma medkama. Jinak už se na to těším.

    53. Dufam ze Lowaka nerfovat nebudu ten je s tym otacanim uz aj tak pomali. btw ak Lowaka nechaju a Tigra 2 hentak ponerfuju tak bude Lowak jasne lepsim tankom 😛

      • To neviem kam by mohli nerfovat pohyblivost Loweho, ved to si utocia aj japonské heavy mam ten tank moc rad ale na mnohých mapach je pri dnesnej rychlosti bitiek v akcii pozdě. Nevystrelis si bud preto, ze enemaci posli, alebo posli spoluhraci a to pak moc nemáš sancu…

    54. zatial to vyzerá tak že bez team spolupráce sa nič nebude dať robiť

    55. Tak konečně mám důvod to odinstalovat a vysrat se na tuto hru WG to je banda amatérů tady se to prokazuje. Konečně budu mít klid jen mě nikdo nevrátí ten čas a peníze, to je jediné co mě štve.

      • Nechápu, jak někdo může trávit tolik času, utrácet tolik peněz a ničit si nervy u hry kterou tolik nenávidí…

      • Tak to nevím jaké medka myslíš? Myslíš MT které jsou na tier 10 ale neznamená to medium tank ale main battle tank coz byl nástupce heavyn s lepšími děli ve všech vlastnostech jen s horším pancířem a lepší pohyblivostí? super že HT z 2. světové budou lepší jako MT z války z Koreje a Vietnamu boží zlaté AW a WT.

        • Takže chceš povedať, že ľudia čo hrajú ťažké tanky budú len feedovať medká? Tak to ďakujem pekne. Balanc, to je synonymum ku slovu rovnovaha podľa mňa.
          Jediné riešenie by bolo, že by sa takéto stroje z rôzneho obdobia v hre nestretávali.

        • main battle tank – MBT,ale to je jedno tohle je wotko ktere si jede svoji cestou znaceni a podle wg kazda trida ma svuj ucel,tezke tanky treba armor ktery je ti k prdu kdyz te ze predu hloda medko,ktere navic ani nevidis

          • Tak hold chyba WG že si neuměli vymyslet tanky aby jezdili podle stejného období, těžké že Němci mají na topu Mause z 2. světové max mají Leoparda 1 co už je poválečné a třeba takoví briti nebo amíci mají tanky skoro jen poválečné patton ten byl dlouho ve výzbroji briti mají ve výbavě děla podobným co měl M1A1 chieftain měl přímo stejný co plánujou přidat tak jak může soupeřit tank z 2. světové a tank s dělem co mají moderní tanky pak se ale nesmí divit že to lidi nasere když Cen.AX podle toho bude sračka nevidím třeba důvod proč leoparda boostli takto dělem a centuriona naopak zhoršili? Měli zůstat tak jak byli předtím medium byli 9 tuším (nevím to teď jistě moc si to nepamatuji jestli 8 nebo 9) artyny 8 a LT taky byli myslím do 6 to byla doba kdy ty tanky baví ale dnes vše je na 10 dokonce furt zvěsti i o 10 LT. Dřív to byla zábavná hra. Teď už se ztoho stává hra pro děti bez smyslu. I dnešní stav WOT je k ničemu MT moc op ARTY vypínají na ranu a heavy jsou zbytečné protže pancíř nefuguje tak jak by měl.

    56. Ze vseho udelame srot a T62A a Obj 430 udelame OP … tak tohle wotko zabije. A ten kdo zde napise neco o dohledu at si uvedomi, ze to ve meste zfarmi jakoukoliv hevinku…takze dohled nepotrebujete

      • Promiň dohled neřešíš? tak jo kolik je čistě městských map? a když chytneš před sebou mause který to umí tak i se střeďákem si neuprdneš. Na mapách murovanka, malinovka prochorovka podobné kde je dost otevřeného a přijede ti 8 HT která má větší dohled jak 10 medko takže tě 8 rozstřílí ani nebudeš vědět z kama tak to by mě nasralo asi nejvíc. Neříkám že medka nejsou OP jsou ale toto co dělají není řešení, to je jen důvod se jim vysmát protože duševně zdraví jedinec nevymyslí tohle když to už jede několik roků, ldi jsou na to zvyklí a oni přijdou stímto a celá hra se bude hrát uplně jinak.

        • aha takže 4200 dpm, když ji všem stíhačkám dávaj dolů je vlastně ok? Jinak už vidim jak 8 HT na 400 metrů rozpáře t62A…buď netrefí nebo dingne, takže myslím, že to co si napsal je bezmyšlenkovité. A ano dobrý Maus medko dá o tom žádná, ale častěji Ti medko dá Mause a teď s 4200 dpm to bude doslova mordor. Proč takové DPM nedali Leopardovi, 50M, Centurionovi – ty tanky by byly OP? Ale kdyby nerfli rusáky s těma jejich 100mm flusačkama tak se všichni xvm hunters zblázní 😀

          • ano máš pravdu v mnoha věcech jen každý vidí 4200dpm ale myslím si že diky nižší penetraci a dalším docela masivním zhoršení plus ještě nevíme co udělají s goldama tak si myslím že těch 4200 DPM nepujde využím, jsou to jen čísla praxe je praxe sám mám třeba obj.140 ani vyniká tím že má pevnou věž vykouknut střelím onoto projde, přesné že se ani mířit nemusí a penetrace totéž, ale toto jsou totálně neúměrné rebalance, přesně jak si říkal co patton, co AX docela třeba pro mě lákavější tanky než ty ruské stejné tvary.

    57. Všichni řeší penetrace DPM apod. Mě spíš zaráží ten brutal nerf kolem otáčení věží a podvozků. Jestli totiž to chápu správně, tak otočení věže o 360° i s pomocí podvozku bude trvat u většiny HT 10+ sekund. Na druhou stranu to nahrává koridorovejm mapám, který nenávidim a ketrejch je mrak. Každopádně je brzo na závery a hejty.

    58. Takoveho place. Proc asi udelali test server? Urcite neudelaji nic, co by hru znicilo. Chce to cas a hodiny testovani. Navic neznate komlexni zamer a porad je to jen a jen test. Chce to mit koule na poradny zmeny coz snad wg bude mit. Osobne bych zacal MM, artyny, nefunkcnost pancire.

    59. Nemyslím si že tento brutální nerf co se týká pohyblivosti je krok správným směrem hra se stane nudnou pomalou a čím dál více kempící ach jo čekal jsem něco úplně jiného 🙁 tínto se jen pomůže artynám

    60. Tak akorat bufli tu nejhorsi a nebrutalnejsi artynu..je tak dal,,,at maji kluci proc brecet..to tu bude plače.

    61. žeby to znamenalo, prodej acc? 😀 a nebo blbej apríl… globální rebalanc koukám směřuje zejména k většímu využívání goldů obzvláš mě pobavili dohledy ruských medek

    62. a to nmluvím o tom že kdo říkal že prase a hvězda budou jediný tanky s dmg alfou přes litr 😀 aha už je to jinak

    63. Kto si spomenie na test (ci to bol iba navrh?, neviem), ked zobrali desiatkovym medkam penetraciu, asi pred rokom ci kedy. A ako to skoncilo? Teraz to vidim na rovnaky scenar…

    64. Osobne bych ocenil, ze vsech tech snah o rebalanc, alespon opravit MM. Neni mozne, aby himml byly papiraky vs e kila apod. 10 td u nas 1 td u nepritele. O x vic tanku top tieru, nez druha strana a tak bych mohl pokracovat. Alespon toto, prosim.

    65. Jestli chtějí do hry vrátit pancíř , aspon takhle mi to přišlo , když se podívám na ty nerfy pene , tak u leoprda si nepomohli…

    66. Jedna vec je penetrácia základnou muníciou a druhá vec je penetrácia prémiovou muníciou. A tu som zvedavý ako to spravia, lebo ak by prémiovú muníciu nezmenili tak by sa hra zmenila na pure gold to win…

      • pokud ta pene u leoparda není překlep, tak by měl leo stejnou penetraci na APCR i na HEATu

    67. Dá se říci, že býti aktivní hráčem znamená být prvním cílem pro arty. Škoda, snad se chytnou za hlavu a zjistí, že to takhle fungovat nebude.

    68. IS 3 hold bude kroutit víc prdelkou než laufem 😀 a proč realističnost? je to arkádovka na blbnutí a to stačilo 😀

    69. jestli tohle vyjde tak končim s wot (aškoli to s tou E100 neni zas tak blbý)

    70. Jen se bojím dopadu na hratelnost. WG má před sebou těžký úkol a tyhle změny se 99% rajčatům nebudou líbit a budou strašně moc brečet, já si myslím že se vydali správným směrem a WoT dostane uplně nový rozměr. Samozřejmě tohle info beru s velkou rezervou protože se nic z toho nikdy nemusí dostat ven ale je vidět že se snad vzpamatovali a radikálně zakročili. ( Je mi celkem fuk jestli to dělaj aby hru zachránili nebo vydělali nebo natáhli zpět hráče, pokud to bude vypadat nějak takhle tak WoT možná zažije svůj druhý vrchol )

      • Nebudeme brečet))…většina z nás to zapne a kdykoliv vypne….brečí čísilkáři))….a teď to ti „vyvolení“ majstři doserou tuplem))….
        Zásadní chyba od WG byla ta,že pár strojů „vyneslo do nebes“…čísilkáři z nich dotvořili WNmašiny a ta samá skupina lidí tu hru zpětně dosere))
        Myslím si,že kdyby vydali hru nanovo,tak to možná nadělá míň bordela,než co bude následovat)).
        Ale o svou pozici se WG bát nemusí,období 2.světové u téhle hry přikovalo navěky spoustu hráčů))…
        Budu furt mlet svůj názor,největší bordel je kvůli čísel))…od toho se odvíjejí leda problémy)).

        • dobrá čísla znamenají dobrý gameplay (většinou). Jinak taky bych tu hru vydal na novo a obětoval dalších pár tisíc za další 4-5 let zábavy 😀 Ono tohle testování nebude na měsíce, může trvat roky. Ovšem já si rád počkám na kvalitní hru a tohle je perfektní začátek. Akorát se bojím o svou E25 Kappa. milášek 😀

    71. OK chápu že je to jen nástřel, ale nemůžou říct A a nenaznačit B. Jako zmenšili rychlost zaměřování housce, jak z toho mám pochopit koncept?

    72. Sandbox je podle zprav test server kde se bude hlasovat o zmenach. Tudiz sami hraci by si meli odhlasovat co chteji (v rozumne mire). To jak wg dodrzi co slibilo je vec druha. Pokud se z hry stane druhy WT, ktery me opravdu nebere, tak papa WOT. Uvidime jak vsechno dopadne. Takze testujte a posilejte zpetnou vazbu 😉

      • ale pochop ze na sandbox pujdou peclive hrat nadsenci wotka …. me tam palit cas naprosto nezajima ….. hru tak odladi hrstka priznivcu a nemyslim si ze realne platicich zakazniku.(koho by bavilo hrat wot, k tomu palit cas na testu, na desitkah pokusu omylu a ladeni po nekolik mesicu proste jen blazen do wotka) za me tyhle zmeny vedou na pomalou nudnou hru a rozhodne s wot okamzite zkoncim …. je mi jedno co hraju a za co platim chci jen zabavu a adreagovani a bud to hra ma nebo ne …. wot docela ted jde az na arty co te smahnou … no tak vezmu tank a jedu dal …. vim ale ze me bavi hrat s 430 napr ten tank je uzasnej a oni mu chteji dat dohlet 300m? proste s tim koncim to uz zabava nebude …. byl jsem hodne platici hrac … prave uz oznamenim zmen me primelo neplatit za hru dal nic a pokud to i udelaji tak z wot i odejdu .

        • Toho bych se az tak nebal. Kdo dneska jezdi supertest? Kdejakej jouda. Tady to bude mnohem rozmanitejsi, protoze se muze prihlasit kazdy.

    73. Tiger II, kterému to zachraňuje už jen pancíř nic nezachrání a oni ho dodělají ještě více… Tiger II
      – DMG původně 320, nově 290
      – DPM původně 2187.5, nově 1982.5
      – dohled původně 398.4, nově 367.7
      – rychlost otáčení věže původně 28.8, nově 12.8
      – rychlost otáčení podvozku původně 28, nově 24

    74. hale neblaznete a nepanikarte, zanechte emocionalnich reakci.. toto jsou informace o tom co chystaji na testovaci prostredi, navic informace neuplne (I tak za ne diky). A tady delate zavery jak to bude vypadat v zivem provozu do ktereho je sakramentsky daleko.
      Jen at to otestuji, treba je to cesta, treba ne a zkusi neco jineho…
      Navic sandbox jim dava mosnt testovat opravdu extremni zmeny, a tim „zkalibrovat“ parametry a postupne to doladovat…
      A nakonec at s tim delaji co chteji.. par korun sem do hry dal, ale pokud mne nebude bavit tak s ni prestanu. Treba jim to ale nalaka jine hrace. Je to jejich volba zmenit product a moje zda ho budu dal uzivat ci nikoliv.
      -vojtarasp-

    75. Teším sa RED sea prestane hrať a MM sa zlepší nice WG 2 muchy jednou ranou

    76. Diky WG! Konečně mam pádný důvod přestat nadobro hrát tuhle hru…….

    77. Ako može E-100 mať rýchlejšie otačanie veže ako T-30 ??
      To je uplná blbosť ved vež E-100 ( V realyty Mausa ) važi okolo 70 ton + 5 ton delo a T-30 určite nemá vež ktorá váži 70 ton ale iba 40 ton + 5 ton delo tak nejako my to potom nevychádza

    78. No čekal jsem to velký, ale tohle to je síla i pro toho kdo už pochopil co někteří čtenáři wot.cz dokáží. Např 12:35 Thraze: „Ani nevies ako ma naplna, to ze wargaming je v srackach a topi sa v nich…“ … připadá vám to normální?, mě teda ne ani to není vtipné, je to prostě totálně nenávistné blábolení někoho komu z toho asi hráblo. A takových by se našlo vícero. Ač mne nastávající rebalanc netěší a nikdy netěšil (osobně tvrdím, že by stačilo max jedna arty a trochu více se přiblížit +- 1 MM) problém vnímám spíše na straně map, tak mi vyvozování soudů z několika nesourodých dat připadá více než hloupé a třeba i účelové. No uvidíme, přesto dvě základní manažerská pravidla říkají. Změna musí být a nikdo není nenahraditelný. Předpokládám, že to WG dobře ví a pokusí se to postavit, tak aby hra obstála i dále a pokud to někdo odinstaluje, tak samozřejmě může …. On to zas někdo další nainstaluje.

    79. Podle mě je úplně zbytečné ten rebalanc tolik hrotit… Stačilo by jen globálně všem tankům nerfnout dohled tak o 20-25% lightům buffnout tak o 10% to zpomalení otáčení věží je docela dobrý krok. Pak trochu buffnout DPM papíráků jako je leopard linie, zrovna u leoparda bych jí hodil tak na 3100 a trochu nerfnout DPM ruských desítek tak na 2900 dmg +- ideálně a tak o 5% snížit pohyblivost. Artynám ponerfovat dohled tak na 300m a globálně ponerfovat DMG na ránu na všech tierech tak o 25-30%. Dál bych nic neměnil …

    80. Do jednoho jsme si vybreceli rebalanc a tady ho máme. Nevím proč brecite zase… nikdo z vás s žádným z tech tanků ani nevyjel a už všichni víte že to bude na hovno. Místo aby jste byly rádi že WG se vzpamatovalo a snaží se něco dělat tak opět jen urazite.. WG má určitě více scénářů jak rebalanc udelat a toto je jeden z nich. Počkejte si na pískoviště zahrajte, odreportujte co se vám nelíbí a jede se dál. Je tu 200 komentářů a 90% evidentně už sandbox hrálo a zjistilo že to je na p… Bože lidí zapněte trochu mozek a zmáčkněte slzu…

    81. Chapu ze to je jen test a ze o tom budou hlasovat ale uz neverim ze vsechni napriklad zkusili hrat jh.e100 a vědí jake je to peklo a taky neverim ze tam 80% vubec někdy hráli za tezaky nebo TDcka podle me to bude dost zaujatý ono docela nastve u jg.e100 ktera se uz tak plazy a střílí více cca 22 s a pak to bud sezerou pasy nebo to postřelí :/ to jsem zvědaví co udělají hvězdě smrti nebo FV4005 z dělem 🙂

    82. Nevím, jestli se mi to zdá jen mně, ale polovina těch DPM nesouhlasí s realitou (pokud to někdo psal výš, omlouvám se, ale číst se mi to nechtělo…) Ale Cent. AX tam má „stále“ přes 3k a pod tím někdo píše, že Leopard už nemá. No, s tím RoF, co tam je a s jeho 350/ránu má pořád přes 3000 i leopard… Stačí umět počítat…

    83. chudák tiger II jestli mu tohle provedou,zajímavý že se nerfuje jen to co neni ruský,tahle nenávist všeho neruskýho už neni normální 🙁

    84. A to jako kterýho čůráka zase napadlo, zkrohnout L7 o dalších 11 mm, už takhle je na hovno s pen. a teď tohle !

    85. tak s timhle at jdou nekam, polovinu tanku co hraju udelaj srot? to at jdou do prdele

    86. Výborně, už se těším až mi soudruzi z Běloruska budou vracet goldy za dojebanou IS-6 🙂

      • tak doufám že mi vrátí peníze za všechno co jsem do toho dal za ty skoro 4 roky 😀 🙂

      • Súhlasil si ??? Súuhlasil nič nedostaneš najprv si prečítaj podmienky LOL 😀 naivka

    87. za me ta hra potrebuje rebalanc tak artyn, nic vic jako….tohle mi prijde prehnane

    88. Prosím vás nedělejte ukvapené názory je to jenom pár tierů na ukázku takže musíte počítat s tím že budou všechny tanky takto a hlavně se to dost možná zase změní hlavně pro mě to je velké plus pro WG. takže prosím se proberte a přemýšlejte logicky děkuji .)

    89. cose tyce muse tak teda nevim jak to snim bude – to snad bude mit 5 rychlost otaceni ne ? 😀

    90. katastrofa ! vsetky moje desiatky budu totalne nehratelne…. co to ma byt ? tie rychlosti otacania veze ?

    91. F*K no to je ale kopa nerfov 🙁 to už sa nebude dať hrať, radšej zahrám Blitz!!!!!

    92. Lidi kupujte prémiáky a my je brutálně ponerfujem.. TAK TO ASI NE….. S parametrama jaké jsou tu IS-6 a T-34-3 prezentovány…bych si je nikdy nekoupil.. týká se to i ostatních prémiáků……

    93. Idioti tuna hore si neuvedomujú že všetky tanky v hre dostanú takéti úpravy.Dementné deti len budú revať moje desiatky budu šroty.
      Je to Globálne to znamená že všetky tanky budú iné to znamené že vás OP object 140 bude možno stále veľmi dobrý stroj.
      Problémje v tom že checete zmenu príjde zmena ale nie radšej podme naspäť medkári budú OP heavy si môžu nasrať TD campiť a atry strielať
      Čo ste si navarili to si aj zjecte ako sa hovorí.

    94. Jednému len nechápem, prečo tú hru v kuse ku*via, hrá ma byť hra a na War Thunder nech sa vyse*ú, lebo v konečnom dôsledku im všetci zbehne tam a budú mať War Thunder blbí WG, chvalabohu nedal som do tej hry ani 1€ a už vôbec ani neplánujem, skôr mi je ľúto tých čo do toho vrazili balík peňazí a blbečkovia z WG si z tých ľudí robia dobrý deň, zo zábavnej hry urobia tragédiu, ktorá bude viac na nervy ako o zábave, no čo už. Zbehneme ku konkurencií prinajhoršom.

      • No a ešte ako bonus po tej „geniálnej“ poslednej aktualizácií mi FPS padli z 55 – 60 na 35 – 45 a to je ešte nič oproti ping-u ktorý pekne drzí na 40 – 45, pokieľ sa nedetekujú nepriatelia, alebo pokiaľ sa nepotrebujem začať oháňať s TD-čkom z blízka proti nepriateľom, začne to skákať na 100, 200, 300 a laguje to ako jeblé a to mal údajne patch a nový DX zvýšiť FPS a pri tom sa to akurát tak po 4 rokoch hrania začalo kurviť, pri tom keď si zmerám rýchlosť internetu tak ping mám 35, tak neviem čo s tým magori z WG zase porobili, či ma to začalo prihlasovať na server do Bangladešú, tak kvôli tomu skáče práve vo WoT ten ping, ale už mám nervy v p *či z toho, že to už 3 dni radšej ani nezapínam.

        • ohledne pady ve hre tak ted je to katastrofa pri vetsim množstvi boju v okoli boje s tanky se to seka a pada pýipojeni predtim to nebylo až po teto ktualisaci

        • ohledne pady ve hre tak ted je to katastrofa pri vetsim množstvi boju v okoli boje s tanky se to seka a pada pýipojeni predtim to nebylo až po teto ktualisaci

    95. Strašne sa teším dúfam že tanky budú tanky nie CS1.6 alebo CS:GO
      To si chodte hrať niekam inam

    96. S leopardovym pene 330 tu rolu panciera asi nedosiahnu :))) ,ale asi malo byt 230

    97. Nejvíc mě dostává, že osmičkový heavyny budou mít lepší dohled jak t10 medka (IS-6 367 vs. T-62A 306).

      • Prečo si nezaložíš nejaký blog ??? Vidno že máš prehlad a máš zdroj 🙂

        • Přesně jak říká kolega SNG. Máš-li dobrý zdroj, založ si stránky, nebo, jak už jsme tu psali několikrát, kontaktuj nás a spolupracuj s námi. Každopádně leaky mimo okruh informací, zveřejněných zde, si nepřejeme, to už jsme tu také psali mnohokrát. Důvod to má jednoduchý, všichni (všichni!), kdo tady v diskuzích zveřejňovali „zaručeně pravé informace přímo od zdroje“ se ukázali býti hlupáky, kteří akorát blbnou hlavu diskutujícím a dělají bordel v diskuzích.
          S leaky z World of Tanks mám letité zkušenosti. Vím, jak funguje supertest, znám řadu zahraničních supertesterů, znám i řadu lidí v Paříži, kontakty mám i v Minsku. Jak známo, opravdu velké věci se ke mě většinou dostanou dřív, než k českému komunitnímu týmu. A po všech těch letech zkušeností jsem si dal na popud kolegů z redakce, co na tebe upozornili tu práci a prošel si tvoje příspěvky za poslední měsíc, abychom ti náhodou nekřivdili. A co vidím? Spoustu obecných frází, se kterými se nemůžeš splést a informací, které jsou rozšířené a známé. Asi jako při hádání z ruky. „Někdy budete nemocný, ale někdy taky ne, čeká vás tragédie, ale možná také pracovní postup.“ U tebe je to to samé, nepíšeš nic konkrétního.
          Z toho, co jsem tady od tebe četl a po všech výše zmíněných zkušenostech můžu s 99% jistotou prohlásit, že zdroj nemáš a akorát si tady děláš z lidí prdel.
          Jestli se pletu, můžeš si založit stránky, nebo někoho z nás kontaktoval, jak bylo psáno výše. Ale protože vím, jak to s leaky chodí, tak je mi jasné, že se nepletu a ty proto dostáváš na nějaký čas ban, aby tě to donutilo se zamyslet nad tím, jak se tady poslední dobou chováš.

    98. nevim jestli sem blbej já, kalkulačka nebo jen chyba v článku, ale jak počítám, tak mi furt vychází DPM 3020,717 a ne 2433.3

    99. Alespoň jedna věc se WG povedla, opravdu mi timhle usnadňují přechod na AW nebo Crossout.

    100. Dalej plačte detičky 😀 😀 Bude pokoj menej červenej viac zeleno modrej
      Konečne to nebude CS1.6 a kludne si hrajte AW alebo CrossOut nikoho to netrápi.Neviem sa dočkať

      • To máš pravdu, s odchodem dnešních zelených a modrých máš konečně šanci, že laťka klesne opravdu tak nízko aby na ní dosáhl každý.

      • Až na to že ak odídu červení ako píšeš, tak takí ako ty už v živote nebudú zelení a už vôbec nie modrí, lebo budeš dostavať cez pysk stále a tvoje skóre bude tak max. 3:7 v tvoj neprospech. 😀 😀 😀

    101. Jen nepochopim že v testu bylo WG s grilla úplně spokojený a teď nerf

      • Si hlúpy je to global rebalance už to pochop všetku bude menené !!!!!!!!!!!!! ni len tanky čo si si hore akurát prečítal.
        Ježiš sa nečudujem koľko tupcov existuje na Wot ved tu vás vidno

        • Hlavně si stačí projet zahraniční blogy a dozvíš se, že
          A) tyhle hodnoty nebyla aktuální už v momentě kdy leaknuly a
          B) ani tak nejsou moc přesné (nejsou všechny tanky ze seznamu s vybavením atd., Leoš a T30 jsou jen se 100% posádkou a AMX 13 90 jen s ventilačkou a optikou)

    102. Ještě ani nezaschla barva na čerstvě natřeným pískovišti a tady už první děti brečej nad rozkopanejma bábovičkama Tyhle hodnoty se budou měnit ještě stokrát, takže klídek. Mě osobně zaujalo teda brutálně u IS6 a IS3 ta rotace věže… Takovej Maus bude těžce muset dostat nerfy, aby to v týhle iretaci sedělo k ostatním Ale zatim je to na první pohled jenom „zajímavý“

    103. Som veľmi zvedavý koľko i zmien sa dostane priamo do hry, koľko sa toho povedalo a koľko sa ani zďaleka nespravilo. A prémiové vozidla, načo akože platím tie tanky keď sa i tak rozhodnú ich zmeniť. Tá hrá ide celá pomaly ale isto do ****. Hlavná vec že stále nová aktualizácia ale koľko neopravili. Mám pocit že nepremýšľajú, hlavná vec ako hovoria o tom ako počúvajú prosby hráčov…

    104. Přijde vám normalní že tiger2 bude na stejný úrovni jako středáci?
      WOT směřuje pomalu ale jistě do sraček:

    105. ako toho tigra II ked mu davata dole alfa dmg tak mu dajte dole aj dobu nabijania

    Comments are closed.