Sandbox – Pozměněné dělostřelectvo v akci!

    19

    Už uběhlo několik dní od otevření druhé iterace Sandboxu, tentokrát soustředěné na změny artilerií a jejich celkové přepracování. Dnes se podíváme na dvě videa známých osobností v komunitě World of Tanks, ve kterých uvidíte, jaké to je hrát artilerie po jejich změnách a jak se změní hratelnost u ostatních typů tanků. Videa jsou bohužel v angličtině, ale důležité je to co se odehrává na bojišti, na to není potřeba komentář.

    Výše máte video youtubera DezGamez, který nám ukáže 3 minuty jedné bitvy s T92, zatímco mluví o všech změnách co se udály. Zbývající čas zaplní ukázkou s tankem 113, který znázorňuje jaké to je hrát s tankem, když proti vám stojí dělostřelectvo. V čase 9:55 začíná bitva s francouzským zásobníkovým Bat. Chat. 155 58, poslední bitva je znovu s T92.

    Níže máte stream Harkonnena, který spravuje známý blog ohledně naší oblíbené hry, The Daily Bounce. Jelikož je víc jak hodinu dlouhý, nebudu vám tu psát souhrn, ale přidal jsem ho tu pro případ, že by někdo chtěl delší a podrobnější ukázku, jak to přesně je s dělostřelectvem v Sandboxu.

    Zdroje: https://ritastatusreport.live/2017/02/08/artillery-rework/
    https://thedailybounce.net/2017/02/09/sandbox-2-0-artillery-balance-changes-are-spg-overpowered/

    Beroun – Co si o tom myslíte? Myslím si, že pokud se doladí věci ohledně kreditů a zkušeností, aby i samohybná děla byla férově odměněna za jejich bitevní výkon, není možné tvrdit že by to nebyl lepší zážitek pro artynáře. Třeba cena oprav je nesmyslně vysoká, vzhledem k nízkému počtů životů SPG. Na druhou stranu, konečně bude možné pravidelně trefovat nepřátelé nebo alespoň udělit jim nějaký malý splash. Bude to však lepší pro tanky hrajícím na nepřátelském týmu? Připomínám, že to je prvotní verze změn samohybných děl, všechny změny se mohou vícekrát přepracovat, nebo dokonce to může zůstat tak, jak to je nyní.

    19 KOMENTÁŘŮ

    1. Proc sakra buff na aim a reload? To jako nestaci to omraceni? A i tech 20sek je broken. Max bych dal 15s pri primem zasahu a jinak 10s.

      • nevím, vem to tak že když se ti lekárnička zrenovuje každých 90 sekund, musela by tě trefovat artyna stále aby to vůbec mělo na tebe efekt. Nenapadá mě kdo by nechal svojí posádku omráčenou. A DMG je skoro nulový… Za to reload není až o tolik lepší.
        Opravářská posádka, protistřepinová vložka atd., to vše pomáhá proti omráčení, těžké tanky nezůstanou omráčení dýl jak 13s při přímém zásahu a 8s při spleši…

    2. Taky jsem si říkal, že nějak málo vydělávají, je to takové na půl cesty teprve… Dle mého to housky staví do celkem useless pozice třeba na městských mapách, více než kdy před tím.
      Dle mého by se měla doladit rychlost střelby (zvýšení kadence) a také rychlost, protože teď není problém na ně najet a přemisťování bude α a ω celého hraní.
      Ale osobně se mi takováto změna nelíbí, hraní s dělostřelectvem bude o ničem, stačí to, jak je to teď (zábava je hrát dělostřelce V – VII)…

    3. P… ti tam musí mít hodně dobrý matroš že tu hru pořád dojebávají za chvilku to bude jak ty tanky z tech 8bitovek. Jen tak dál voli a za chvilku jste bez hráčů. V kažké aktualizaci něco dojebou ta hra jde čím dál víc do sraček!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    4. Proč to komplikujou? Ať nechají arty jak jsou, akorát jedna na bitvu, a hotovo, nemusí se srát ze sandboxeem, jednoduchý řešení…..

    5. Jako je pravda, že když zustane artyna sama na konci hry, tak to má určitě prohraný, ted má alespoň šanci že dokáže něco vypnout…

      • to je pravda, teď už sami od sebe nebudou moci nic udělat… maximálně když zbude nějaký lehký tank nebo grille nebo něco takového, s míň jak 1000 HP… ale i tak bude těžké netrefit dělo nebo pásy a dát mu za full 😀 za předpokladu že se vůbec trefíš. Každopádně i tak to bude snad větší zábava, jak pro artynáře, tak pro řidiče tanků které dostaly ránu od dělostřelectva

    6. Alespoň mě teď ti sr***y nebudou dávat na ránu. Já se pohybuju na 5-7 tieru a kdykoliv mě trefí jsem smazanej. Ale stejně, 20 sec. omráčení? rly? Teď mě udrží s-51 na pásu (přehnaně řečeno.) Alespoň s nima něco dělají jak jsou teď to je hrůza. Alfa jako meteorit atd. Ať je prostě smažou a udělaj to jako ve war thunder, zě si označím místo a tam s rozptilem s-51 za pohybu dopadne salva či ať je smažou úplně, nebo ať je nechaj tak jak jsou a já se na tu hru vykašlu. Stejně jsem do ní nic neutratil.

      • nějvětší změna kterou lidi neberou v úvahu je fakt že lekárničku bude možné požít každých 90 vteřin… a to úplně vymaže omráčení.

    7. Tak s tím omráčením budou muset trochu pracovat, teď mi ten čas přijde trochu moc přehnaný (koneckonců nejsem žádnej artynář a tak se na to dívám spíše z pozice toho na koho arty střílí i když přiznávám, že dvě desítkové arty v garáži mám). Ale jinak se mi to líbí…
      No uvidíme co z toho nakonec zůstane a potom můžeme hodnotit…

    8. vymyslet takovejhle bulšit si fakt zaslouží metál.. místo vynaloženýho času za takovouhle kokotinu mohli řešit podstatný věci.. world of zkurwing

    9. Blby je, ze ty nase komentare nikdo z tech lidi, co muzou neco zmenit, necte. Jinak jsem za 1 artynu max a nemusi utracet penize za zbytecnost jako je sandbox. Vsichni vime jak houskari umi podelat kazdymu hru.

    ZANECHAT ODPOVĚĎ

    Přihlášení pomocí Wargaming.net ID