Ruinberg v HD rozlišení pro World of Tanks

22

Určitě si pamatujete nedávné oznámení přepracování Plzně do HD. Nyní se objevilo nové video, které nám odhaluje přepracování další mapy. Tentokrát se jedná o úpravu mapy Ruinberg. Ukázka, která je z pre-alpha záběrů, nás provede jednotlivými úseky mapy, ve kterých si můžete všimnout úprav. Jako příklad můžeme uvést více zničených budov nebo více kráterů.

Dle mého názoru mapa vypadá velice dobře. Hodně se mi líbí jižní část mapy, zejména díky vylepšenému krytí. Že se jedná o alpha verzi můžeme vidět hlavně z donačítání textur, zejména stromů. Navíc musíme dodat, že ukázka běží na střední grafické detaily, což není úplně to nejlepší a osobně se divím, proč se zrovna k takovému kroku autoři odhodlali. Přeci jen ukázka by měla hráče uchvátit a proto si myslím, že by měla vypadat co nejlépe.

Jedna z oblíbených map se tak již dočkala změny a další nás v brzké době čekají. Pro připomenutí se jedná o mapu Rybářský přístav a Stepy.

Co si o změnách myslíte? Podělte se o svůj názor v komentářích.

Ruinberg v HD rozlišení pro World of Tanks
Ohodnoťte tento článek!
5 (100%) 9 hlas/ů

22 KOMENTÁŘŮ

  1. No nemůžu si pomoct, ale ty mapy jsou hrozně rovný. A to jsem byl i na testu a opravdu deprese nebude hrát už moc úlohu

    • Presne tak, vsetky HD mapy extrémne vyhladili, takze spodne platy pojde schovat horsie. Povedal by som, ze to prisposobuju +- 5% depresie. Coz ok, ale stieraju tym další rozdiel medzi tankami.

      • Kvůli všudypřítomnému hulldownu a neprůstřelným věžím u sovětů + posíleným věžím třeba Francouzů a Američanů ztrácí např. papírové TD nebo tanky se slabou věží smysl a hrát to zdálky (taky třeba kvůli koridorům, nejen kopečkům) se mnohdy nedá. Takže si myslím, že je to krok správným směrem a pro hulldownové tanky teď bude obtížnější o trochu více hledat vhodnou pozici.

  2. 1:10 – pro dolní základnu přidali další campící okýnka… to zase bude těžší na odcampení…

  3. Tu mapu totálně podělali pozicí na D6 E6. Severní tým bude nonstop v křížové palbě z které se nebude mít žádnou šanci dostat. Hned na začátku bitvy tam vletí dvě medka nebo lighti a nikdo je odtud nedostane. Pokud by tam někdo chtěl najet ze severní strany a chtěl je odtud dostat nemá šanci protože chcípne dřív než tam vjede stačí aby mu zatarasili cestu a zbytek ho rozstřílí. Tu pozici tam mohl dát jen totální idiot

    • severní tým to tam má o dost blíž, prostě je tam nepustí, dá se čekat hned v začátku velkej střet rychlejch tanků na tý křižovatce E6, pokud to bude chtít jižní tým obsadit…

  4. ty nova kempici mista jsou teda fakt dobrej napad … hratelnost ty mapy se dost zmeni … a vubec si nemyslim, ze je ta mapa z obou zakladen stejne vyvazena … v CV dostanete stranu a tedy vyhrajete nebo prohrajete … no nevim.

    v posledni dobe se mi zda vzhledem k bitvam typu 4:15, 5:15, 3:15 ze si WG s hrou uz dela co chce … a ted krome RNG, ktere podle me dava celemu teamu na jedne strane bud horsi nebo lepsi ted ma k dispozici i lepsi/horsi stranu mapy k manipulaci se hrou … 🙁 … ja hraju porad stejne, ale krivka win rate teda lita brutalne nahoru dolu ….

    navic zadna objektivni statistika, ze vsichni hraci jsou ve stredni hodnote poskozeni/zvyhodneny RNG/stranou mapy stejne neexistuje … coz v nahodnem rozdelovani musi statisticky s vyssim poctem bitev byt …

    • +1
      Mam odlozeny screen z jedneho podobneho dna. WN 3200, winrate 1/7 co je tusim 16%
      Nasledovsl ragequit a zas mam hoidne dlhu pauzu od tankov.
      Skoda, byvala to dobra hra. Kedysi.

  5. Naozaj pekná mapa ale toto je na konci problémov hry.Su tu iné problémi ktoré hru pochovávajú stale hlbšie a hlbšie do zabudnutia.A potom napíšu ale skvele čísla majú ako funguje MM a podobne.A teraz dorazia rozdávaním nejakých tankov.Ako už som to videl na začiatku hry vidím ja zo VI tierom na tope tri Lorraine hovorím si fajn bude výhra viete ako to dopadlo??? Čata troch top zásobníkov proti VI a VII bola za 90 sekúnd hry v garáži prehrali sme a na konci či mali spolu tri top tanky Damage 987 opakujem tri zásobníky s pene 232 tuším proti VI ako Hellcata a podobne.Toto je to čo chce WG a nie dobrú hru.Nevie. či ste si všimli že už je v hre MM niečo ako skill kde to funguje tak že jeden deň ťa dáva top tier fajn hry dobre WN a Winrate a už na ďalší deň si obklopený červenými hráčmi a už ide prehra za prehrou.Ja to vidím že posledný polrok to tak je.Cela hra ide do prdele.Niekedy trvalá hra 10 alebo 12 minút a dnes???Kym prídeš s Heavy tankom na pozíciu prehravas 1:5 a je pomaly po hre trikrát vystrelis a je 3:10 a vymaľované.Toto má niekoho baviť? Aj keby som mal 100%vyhier by ma to nebavilo.Chcem si zahrať tanky a nie hru za 2 minúty koniec.A stihnúť trikrát vystreliť.

    • že jsou splašený hry na nízkých tierech, to jsem si celkem zvyknul. ALe ono to je už i na těch vyšších. Nějak se to WG vymyká z rukou, HB

      • Nebo je to záměr. Odradit ty přemýšlivé a přitáhnout více těch hloupých. Přeci jen hloupými se manipuluje lépe a hlavně je jednodušší je přesvědčit ke koupi. Podobně jako je senilní důchodce snadné zlákat na světově výhodné slevy a k návštěvě prodejních akcí s hrnci 😀

    • MM 3-5-7 není nelepší – uznávám. Primární nastavení formátu 10-5, 15(stejný tier), 3-5-7 (v tomto pořadí) by bylo mnohem lepší. (zmiňoval se o tom circonfelxes a dává ve svých streamech/videích a dává mi to smysl)
      Ale konspirační teorie o tom, že WG řídí něčí winrate je blbost – vše je random jednou vyhráváš, jednou prohráváš můžeš ovlivnit cca 15%her buď do + nebo do – …vše záleží na tvém skillu. Takže to je jen hledání výmluv pro Vaši špatnou hru. To, že jsou hry rychlejší je pravda – protože je ve hře mnohem víc rychlých tanků bez pancíře a lidi s nimi prostě neumění hrát – takže problém na straně hráčů a jejich úrovně. Pokud chcete hrát dlouhé hry – hrajete “simulátor WT” nebo nějaký ten realistický mód co tam je. Tohle je arkáda a pokud vás to nebaví, tak není důvod ji nadále hrát.
      HD mapy sice nejsou primárním problémem WG, ale je třeba si uvědomit, že na nich pracují uplně jiní lidé než na balancu tanků nebo oprav stále nefunkčního chatu. Takže proč né? Je to logický vývoj hry. Psát, že by se WG mělo vykašlat na HD mapy a řešit problémy hry je blbost, když se dá dělat obojí současně. (navíc těch problémů je celá řada a těžké se někdy všechny vyřeší ke spokojenosti všech – osobně je nepovažuji za nijak fatální (beru, že problém s chatem pro spoustu lidí je hodně nepříjemný a uznávám, že tohle se vážně nepovedlo).
      Takže závěrem už asi po sté – Ferdo.. tak to prostě nehraj, když tě to nebaví!!!! Nikdo tě přece nenutí.. nebo jo? Když je to tak špatná hra – tak určitě můžeš hrát něco lepšího co tě bude bavit:)

      • Samozrejme že WG ti riadi aj Winrate pretože stačí že ťa dosadzuje do teamu ktorý prehra a ym pádom nemáš šancu nejako zvyšovať Winrate áno čo skôr začali hrať áno majú kladný Winrate ale teraz ak niekto začne hrať tak sa nad 50% nedostane
        pretože ak ťa dá primárne na prehru tak prehráš aj keď sa postavia na hlavu.Mozbo jedna taká hra zo 100 sa dá zmeniť na výhru ale to musia zahrať aj tak od ktorých sa to nečaká.Ale ty si debil a nikdy to nepochopíš ako momentálne funguje WG a skladba MM.

  6. Mám takový pocit, že HD Ruinberg jsem viděl už před pár týdny.

      • Tak pocit to opravdu není, zrovna jsem to video našel… 😛
        Takže tu máte opět velmi aktuální informaci, jako vždy. 😉

    • před pár týdny to bylo v ostatních stránkách, třeba TAP nebo TDB 😉

      jinak, pro autora, mapy jsou ve střední grafice aby se pozorovatel víc díval na změny v hratelnosti, než na vzhled.

  7. HD mapy jsou useless… at prvni vyresi problem s chatem a friendlistem, ktery sem tam blbne..

  8. myslím že jižní báze je na tom zase o něco lépe .. ta pozice na D6 je pro sovětské tanky jako dělaná

Comments are closed.