Porovnání World of Tanks a War Thunder pro rok 2018

61

Milí fanoušci ocelových bestií, máme zde velice zajímavé video, kdy si můžete porovnat prostředí mezi největšími konkurenty v oboru, War Thunder a World of Tanks.

World_of_Tanks_Tanks_461708

Musím říci, že druhý jmenovaný se poslední aktualizaci posunul o obrovský krok dopředu. Pravdou je, že některé zlé jazyky tvrdí, že to byla první aktualizace od vydání hry. Ať už je to jak chce, je to obrovský krok vpřed. Zatímco doposud se vývoj posouval dva kroky vpřed, jeden vzad, případně tři kroky vpřed, čtyři vzad, teď to vypadá na pořádný posun. Přejeme příjemnou podívanou.

Porovnání World of Tanks a War Thunder pro rok 2018
Ohodnoťte tento článek!
4.33 (86.67%) 15 hlas/ů

61 KOMENTÁŘŮ

  1. Nechapu z ceho jste vsichni tak nadseny. Tak jako ze stary babky i kdyz si necha udelat silikony, facelift frndy a pouzije makeup, nebude znova dvacitka, tak ani nova grafika nema sanci vyrazne zmenit vsechny ty problemy, ktery ve hra dal zustavaji a ze jich je 🙂

      • zahraj si to a uvidis 🙂
        spotovaci system funguje hodne spatne, MM RNG arcky se tu resi porad dokola, nejvetsi problem je momentalne padani klientu pri vstupu do bitvy, vcera rekord 4 lidi z 15 afk v ofenz. atd …
        ktery je ten druhy jmenovany ? v nazvu clanku je prvni wot a pak v clanku je wot zase druhy, je to trochu matouci, nebo uplne matouci? urcite nas ceka jeste mnoho uprav,

        • Nechápu proč úprav, nejsem profesionální redaktor, ani to nemám jako hlavní zaměstnání, píšu to po práci, po nocích a tak dále. MM a RNG ?
          MM – Myslím, že se hodně zlepšil.
          RNG – To mi vadí jedině v eSportu, tam to problém být může, bez RNG by ale nebyly ty momenty, které tě zvedají ze židle.
          Hrát hru? – Tu samozřejmě hraji, mám na ni něco přes 30 000 bitev, nejsem fialka, to mi ani nevadí, nebudu si kvůli tomu resetovat účet.
          Spot systém – Po předělání do HD jsem zatím žádné problémy nenašel. zmizely i křoviny, které nefungovaly. (výměna textur).
          Padání klienta ? Zajímavé, mi ani jednou nespadl, a v bitvách jsem žádné AFK neměl. Ale vím, že ty problémy údajně jsou. WG na nich pracuje, myslím, že o tom psal kolega.

          • upravy sem myslel ve wotku – na publiku nikomu nic nepada, ale v klanovych – jak sem psal -coz je dost problem , jo ze zidle me zveda hlavne kdyz necham za bitvu 3x hracum podrolem kolem 5 hp a kazdeho kdo je na ranu dorazim az druhou nebo treti 😀 to jsou ty spravne zvedaky, Podle me ten – PORADNY POSUN – je spis naskoceni na posledni vagon vlaku ktery tak tri roky ujizdi do nenavratna 🙂 neni to v zadnem pripade nic prevratneho vuci jinym hram. je to tlak marektingu aby se konecne neco stalo a mohli rozjet dalsi kolo reklamy. na zmenu herni mechaniky reklamu neudelas, ale na pekne obrazky a super efekty ktere musis povypinat aby ti neprekazely ve hre udelas reklamu jedna dve 🙂

          • Amigista: RNG je prostě součástí hry a také mi +-25% příjde moc.. ale ke hře to už tak nějak patří. A když to teda bereš tak vážně – tak si stačí uvědomit, že máš určité garantované minimum udělené dmg – to co je udáváno ve hře je pouze průměrná hodnota – ale když budeš hledat tak najdeš i min. a max. roll a podle toho se můžeš řídit uplně spolehlivě.
            Problém se spot systémem – nechci na tebe útočit, ale z toho co píšeš usuzuju, že problém bude spíše v tom pochopit jak systém funguje než v nastavení celé hry (neříkám, že v tom nebude občas nějaká chyba, ale za X desítek tisíc her (od té doby co jsem podrobně pochopil jak spotting system funguje) jsem s tím vesměs neměl problém.
            MM 3-5-7 není ideální, ale určitě je lepší než byl předtím.
            Klanových aktivit se neúčastním, takže tam nemůžu posoudit, pokud to padání je opravdu tak časté… tak to je samozřejmě velká chyba WG a měli by ji co nejdříve fixnout – ale uvádět to jako “hlavní” problém hry? to snad né;)

          • watts: problem je ten ze vim jak spot system ma fungovat, ani sem na to nepotreboval desetitisice bitev, pred timto patchem sis najel do krovi a nasvitil couvl a strelil tedka sem najel do krovi postrilel koleme sem pulku tymu dostal Mko a sel do garaze, to mi teda moc ok neprijde. a vsimni si ze neplacu ze nekdo zastreil me ale prave naopak 😀 pro upresneni nebyl to zadny dvojity ker, ale jeden ker na planine a vedle stromek. abys ses nepoustel donejakych nesmyslnych rozboru, toto bylo nejmarkantnejsi ale vesmes to tak tedka funguje hlavne se stihacema a myslim si ze je to dost velka chyba, malo kdo si na to bude stezovat kdyz na to prijde a bude farmit 🙂 vytahl sem ze srandy stihace – 20bitev 80% vyher, pres 3k wn8, nebylo to o skillu jsem prumerny hrac.

          • RNG je největší zlo……je fakt frustrující když se ti 7 z 10 střel odrazí i když trefuješ weakspot a kolega proti tobě ani neví kam střílí a všechno mu projde.
            Spotovací sytém je opět špatně. Spotlé tanky se zobrazují s prodlevou cca 0,5 – 1 vteřina. když čekáš někde ve městě, tak se tank spotne až přejede ulici – a to je pozdě.

          • amigista: jako já neříkám, že to není možné – situace, kterou jsi ted popsal, ale předpokládám, že to bylo odehrané na “low tierech” a s nějakým TD, které má dobré camo – potom je to samozřejmě možné – ale vina není primárně na straně špatného spotovacího systému, ale na straně ostatních hráčů (protivníků), kteří měli špatné posádky, vybavení, atd… potom ti asi může camo u nějakého TD dovolit takhle zahrát.
            Myslím, že tady ale stojí za připomenutí, že camo se Tdčkům nerfovalo – už nevím kdy to bylo, ale už docela dlouhou dobu jim nezůstává (až na vyjímky) camo po výstřelu.
            Posledních několik tisíc her, jsem odehrál převážnou část s lehkými tanky a opravdu jsem nenarazil na problém se spotting systémem. Ano.. někdy jsem byl překvapen, že jsem se nezasvítil – ale když jsem si pak v garáži našel, co proti mě bylo za hráče, který mě podle mě měl jednoduše spotnout po výstřelu.. zjistil jsem většinou, že to byl 45% hráč a bylo mi vše jasné.
            Nemyslím to nijak ve zlém, jen cítím, že jsem s lighty za poslední cca rok a několik tisíc bitev nabral dost zkušeností ohledně spotting systému.. a prostě problémy jsem nezaznamenal.. tak je mi divný, že by to u tebe bylo jinak;)
            Jarnotrulli: RNG je tu od začátku a ke hře patří – bez něho by to asi byla nuda, ale uznávám, že 25%+- mi příjde taky moc. Btw: zajímalo by mě, jak můžeš vědět, že tvůj protivník střílí ani neví kam.. – jak to můžeš jako protihráč posoudit, kam on míří?? (ale ano díky RNG se i takové věci dějí.. ale dá se jejich dopad minimalizovat tím, že budeš hrát chytře….
            S tím, že se tank spotne s prodlevou – to je taky pravda, ale z technických důvodů tam podle mě nějaká prodleva být musí – už i to se myslím v minulosti zlepšovalo v některém z patchů a taky mi nepříjde, že by to bylo až tak dramatické, jak to popisuješ – ono jestli se ti tanky spotují až po té co projedou ulicí ( možná když projede t100lt plnou rychlostí malou uličku, tak je to samozřejmě možné) ale jinak asi bude spíš problém ve tvém internetovém připojení.. protože hraju tak 4*5x týdně nějakou tu hoďku a takovej problém nemám…

      • dohled odhalování tanku (tank de vidět i na 3000 metru WT to ma WOT ne) neviditelné tanky sekající hra problémy z grafikou atd atd a hlavně chlubí se že prej reálná hra v reálu když tě střelí do hlavy si tuhej to stejné když dostane tank do ammo nebo šrapnelama skosíš posádku je mrtvá a tank vyřazenej na 1ranu a ne jak ve wotku 300 hp ukrojeno ze života tanku
        (WOT se má ještě hodně učit od WT) ale dou dobrou cestou uvidíme dál jak to bude

        • Robin tak teraz si pekne mimo.
          WOT je arkada WT simulator.
          A prečo nam sem nevysipeš problemy WT ? Super toxic communita, najhoršia fyzika v hrach čo som kedy hral, a stym oneshotovanim to je tiež iplne nahovno, v jednoduchych bitkach sa len spavneš a neake TD ta z ich spavnu streli a si dead lebo zeleny križik mu ukaže presne kde som, v Real bitkach zas 40% su novy hrači a ty nevedia mierit bez zmieneneho križika , plus nevyvaženost tankov podla naroda (hlavne prve 3 urovne),
          A to že tam su rakety čo nikto nechce mať v tankovej hre z 2sv to už nikomu nevadi
          Sice to vyzera že zastavam WOT ale osobne si myslim že wot ma menej problemov
          A čo si tyka padania hry v tymovkach : ak maju shit pc tak sa nečuduj , nech odinštaluju mody , ja som mal nainštalovany deegies sight a každu bitku som musel dat reset hry pretože sa mi bugol obrazok z načitavacej obrazovky

          • HaHaHa vážím si tvého názoru ale zase kolik modu je ve wotku tak z toho je my zase špatně mě proto sem přestal hrát wot a hraju ve WT simulator battle ve wotku mas aimbot / boty / thundra / laser / barevné body tanku abi se i slepej trefil atd
            ano WT ma problémy ale neřeší to co provádí wargam (WT něaké narody přesílené resp rusko a německo jiné nahovno hlavně britská linie občas se stroje propadnou do grafiki a další věci ale gaijin se to snaží opravit ale wargam nato sere a radší přidavá dalsí a další aktualizace

    • divej je to jeho nazor, Bohu zel ho nezastava sam a aspon neni takovy vzorny student vlezdoprdelismu jako ty.

  2. Ano posunul se vpřed. Teď je tam, kde byl War Thunder před 3 lety. Ale zásadní rozdíl je v hratelnosti. Ve War Thunder něco jako RNG neexistuje. Tam to není o náhodě, ale o tom,kdo víc zná…..

    • WoT není simulátor, ale arkáda. A jestliže ti nevyhovuje hratelnost, hraj WT.
      Podle mě je WoT mnohem zábavnější než WT, proto hraji WoT a nehraji WT.
      Tuto volbu má každý, jen zkrátka někteří mají potřebu WoT za každou cenu hanit a vyzdvihovat WT, přestože jsou to koncepčně zcela odlišné hry a srovnávat je není smysluplné.
      Kdyby WoT byla tak špatná hra jak vyplývá z komentářů místních haterů, už by jí nikdo nehrál. A já jsem zatím na nedostatek hráčů a dlouhé čekání na bitvu nezaznamenal.
      Btw: Klient mi ještě nespadl, artyny za problém rozhodně nepovažuji (jen bych to omezil na max. jednu na bitvu, nebo dvě low tierové), spotovací systém funguje zatím zcela bezchybně. MM je výrazně lepší, ale omezit četnost 3-5-7 a preferovat 5-10 a jednotierové bitvy by hratelnosti pomohlo.
      A po změně enginu hry jsem zaznamenal jen dvě chyby. Občas není slyšet zvuk zásahu (když jste zasaženi) a podivně fungující oznámení zásahu (odrazu). Ale rozhodně to není nic co by nešlo v brzké době odstranit a kvůli čemu bych hru až do fixnutí nezapínal.
      Za mě rozhodně povedená změna enginu hry.

      • uplná pravda! Musím říct, že mě až překvapilo, že těch problémů není po vydání patche nějak moc, přeci jen WG to umí i hůř .. co si budem povídat:)
        Ty arty přesně jak píšeš, jedna na hru by byla ideální (myslím, jak pro ty co artu hrají, tak pro ostatní) – samozřejmě by tu někdo mohl oponovat, že by to znamenalo dlouhé čekání na bitvu, pro ty, kdo by chtěli artu hrát, ale…..
        Každopádně hlavně doufám, že se nedočkáme polovičatého řečení – max. 2 arty na hru – to by pak byli 2 arty v každé hře a bylo by to mnohem horší než nyní.
        A samozřejmě největší problém ve spojitosti s Arty je XWM……

        • XVM je problém obecně, ne jenom v souvislosti s artynami. Ale mě to tak moc netrápí, já jsem jen šedý průměr, na mě se nepřítel nezaměřuje. 😛

      • Nemáš pravdu předsedo…..když jsem s WoTkem před cca 3 roky začínal bylo přes den online cca 200-250 tisíc hráčů….teď je cca 50-70tisíc. ve War Thunder je to naopak – tenkrát bylo cca 20-40tisíc dnes je cca 100tisíc…
        Hry jsou koncepčně téměř totožné, akorát War Thunder má pevně danou fizyku, ve WoT je to RNG – generuje se všechno náhodně – a čím dál tím víc. Víc vystřelených nábojů, menší výdělek – větší zisk pro WG….

        • Tak neviem aku hru hrajes ale uz teraz je v hre wot cca 75tisic ludi a okolo 20:00 je cca 170tisic.

          • Beru jeden server, a okolo 20:00 je přes den? Mám asi jinak rozvrženej den…….

        • Meleš naprostý nesmysly. Hraji přes tři roky a víc jak 200K hráčů online bývá vždy jen přes vánoční svátky. Jinak za tu dobu, co hraji, se počty hráčů v různých denních dobách pohybují na cca stejné úrovni jako tehdy. Ve večerní špičce i 150K i víc…

        • Jinak nevím, kde bereš informace. Ze srandy jsem koukl do obou her, kolik je v momentální chvíli online hráčů (je 17:45). Ve WoT přes 100 tisíc lidí, ve WT necelých 64 tisíc lidí. Takže asi neumíš počítat nebo nevím, ale mně z toho jasně vychází, že ve WT je o celou třetinu méně hráčů než ve WoT. A teď si představ, že WT nejsou jen tanky, ale také letadla, a tudíž by tam teoreticky mělo být podstatně více hráčů – i těch, které tanky vůbec nezajímají. Jenže ralita je někde jinde. Tak nevím, kde se stala chyba…

          • Hrál jsi někdy War Thunder? Tam můžeš hrát jak s tanky tak s letadly zaráz…
            Navíc je ta hra někde úplně jinde….. když chceš srovnávat WoT a WT, je to jako člověče nezlob se a šachy……WT hraje míň lidí, protože je daleko težší než arkáda WoT, ale jsou tam daleko kvalitnější hráči…..

        • jarnotrulli ,tak ked pises cez den tak to som fakt nezazil aby bolo v hre WT 100 tisic.To kde beries tie informacie?Lebo kolko krat za den cakam na bitku aj 5min v WT a vo wotku sa mi to v zivote nestalo.Obe hry su dobre ale ked sa chces odreagovat a vypnut tak wotko je jasna volba.

      • Konečně nějaký rozumný komentář PS:mám taky rači world of tanks

  3. tak jeste jednou pro pomalejsi -》 wg zmenilo graficky engine hry, nemenilo nic na logice hry a RNG a MM, vyvazeni vozidel atd. Proste pouze evoluce, a prevleceni do libivejsi vzhledu. To je konstatovani faktu. Ty problemy co tu byly jsou tu dal a verim, ze brzo az opadne wau efekt z ,, nove,, grafiky se to bude zase resit a wg s tim bude muset neco udelat 🙂

    • MM se v nedávné době upravoval, ale pravdou je že to nebylo v aktualizaci 1.0

      • Jedna věc je mm strojů a jedna věc je mm hráčů, resp. jejich nepoměr v bitvě. Je zbytečný a kontraproduktivní to dělit nějak brutálně, ale tak 3-4 kategorie by to chtělo ( bot/průměr/skiller). No a RNG, to je na vyházení celého WG z okna 😀

        • RNG na poškození je v pořádku, zkrátka někdy “jako” trefíš v tanku něco důležitého, jindy střela “jako” jen proletí a moc škody nenadělá. To mi přijde celkem v pořádku. Ale 25% u penetrace? To je kravina nejvyššího kalibru. Osobně bych to viděl tak na 2-3%. Někdy je teplota a tlak vzduchu vyšší –> nižší penetrace. Samozřejmě u HEAT munice RNG 0%. Také jsem přesvědčen, že by se WG rozhodně lépe balancovaly tanky, kdyby odstranili ten neskutečný nesmysl s RNG na penetraci.

          • To na RNG u dmg by byla dobrá kdyby to nebylo jen “jako”, ale skutečně by záleželo kam tank trefis. Například do kopulky bys dal jen 50%dmg protože to není důležité, ale do motoru by to bylo 150%

          • požkození maj právě celkem dobře ve wt, moc jsem to nehrál, ale dodnes si pamatuju jak jsem na jednu ránu (mezi druhý a třetí kolo) odpálil t-34ku co na mě bafla, když jelo moje pz.38t úvozem. Ano, pamatoval jsem si, že tam je munice. Ve wot témeř nemyslitelné. Penetrace asi tak, já bych tipoval něco kolem 5%, naopak u heatu třeba i trošičku víc, kvalita náplně výmetné nálože a nálože ve střele = dvě věci co mohou být nepatrně odlišné.

          • bykop: ano RNG penetrace je HALUS a píč*** největší .. to upravit a nestěžuji si vůbec na nic .. max na to jaká jsem pí** 😀 k čemu je ve hře ammo s pene heat 420 když pak neprobuji type 5 heavy nebo batáka 😉

          • to radekoskar:
            Právě že HEAT munice má stálou penetraci. AP, APCR a HE ztrácí penetraci se vzdáleností (odpor vzduchu) a při vyšším tlaku vzduchu ještě více. U HEAT munice nezáleží na rychlosti dopadu střely. A co se týká množství výmetné náplně, byl by to právě problém AP, APCR a HE.
            btw: řešit množství prachu v nábojnici je nesmysl, to už by se mohlo řešit, jestli náhodou německá munice nebude plněná pískem díky sabotáži dělníků z okupovaných zemí.

      • Jo a jinak bych za optimum považoval kombinaci ovladatelnosti a garáže wot, zbytek bych vzal z wt .

        • jediné co bych vzal z WT je zvuk děl a motorů .. tím bych ale za každou cenu skončil 😀

  4. Je to smutne ze kolko vela hracov zo svojej nesikovnosti pri hrani WoT obvinuje WG.A pritom je to tak krasne graficky spravena hra a hratelnost urcuje iba ten co je za klavesnicu kedze sa hra len proti hracom.Najtazsi protivnik je casto hrac sam sebe.A ked to niekoho nebavy tak nechapem preco to stale hra a este chodi plakat na exalibur.

      • rozhodně není mimo:) – podmínky jsou nastavené pro všechny stejně – jde jen o každého jednotlivce, jak se jím přizpůsobí – o tom to celé je… přizpůsobit se tomu, jaké jsou nastavené podmínky. + je ve hře RNG aby snižovalo propast mezi nejlepšími a nejhoršími.

        • Hej presne tak,podmienky sú úplne rovnaké pre zacínajúceho hráča a pre teba hej hej.celé wot je dneska len o posádke o camo bonuse a dohľade o ničom inom,nech to dajú ako to má war Thunder každý vidí každého potom to bude fér

          • pořád nedokážeš pochopit rozdíl mezi “simulátorem” a “arkádou”
            Ano posádky ti udělají rozdíl – ale v dnešní době obnovitelných spotřebních doplňků jen minimální…
            A pokud někdo hraje tier X bez žárovky a bez 100% posádky.. tak je to jeho blbost..musí očekávat, že při postupu hrou se prostě budou zvedat nároky…
            Stejné podmínky ve smyslu toho, že každý může mít posádky jako já… – taky jsme je neměl hned a musel si je vyjezdit..ta hra je od samého prvopočátku postavena na tom, že něco grinduješ.. ať už tanky.. nebo posádky.. je to jeden ze základních pilířů úspěchu této hry..
            jednoduše řečeno? chceš mít nějakou výhodu ve hře?( co se posádky týče) tak si ji vyjezdi.. vyjezdit si dobrou posádku můžou všichni uplně stejně…
            To je furt dokola..vy by jste chtěli všechno jako za komunismu – vše stejné pro všechny.. ale udělat něco pro to.. abych získal výhodu případně se mi dařilo lépe.. to už né…
            Btw: dobré posádky se výrazně projeví maximálně u LT … u ostatních tříd tanků to zase tak výrazné není.. a pokud máš 2 skilly na posádce. .tak už jsi plně konkurenceschopný.. ten rozdíl mezi posádkou se dvěma skilly a s pěti se ve výkonu a dopadu na hru promítne opravdu jen minimálně…
            podle tvojí logiky by jsme mohli mít ve hře jen jeden tank..jednu zrdcadlovou mapu a jeden typ munice.. aby to bylo “fér”….
            ted je vše možnost volby .. ( dám příklad.. přítelkyně začala hrát..jen tak pro zábavu má asi 3k bitev.. hraje jen do tieru V a VI ..neposlala do té hry ani korunu.. a je plně konkurence schopná.. nemá problém držet winrate nad 50%)
            za všechno se v životě platí.. ať už penězi nebo časem.. tak proč by to tady nemělo být jinak??
            btw: myslíš, že já nemusím grindovat posádky od začátku.. když si chci vyjezdit a nechat v garáži nové tanky?? jak myslíš, že to dělám?? a napsat, že wot je dnes jen o posádkách je fakt totální nesmysl.. (jediné kde se to blíží k pravdě jsou LT, ale i ty se dají v klidu hrát na nízkých a středních tierech s jedním/dvěma perky)

          • U WT že každý vidí každého ? Prosím matroš co máš. To si chci také dát.

          • S Wattsem plně souhlasím. také si cvičím posádky na nízkých tierech nebo je tu ještě jedna možnost. Kupovat premiové tanky, které vlastní posádky již s první perkem “BIA” já to takhle udělal u Tigera 131 .. ten tank jsem pak prodal .. šrot ale posádka se hodí .. a pokud pak má člověk hodně freeček tak lze si pomáhat docvičením .. to dřív nebylo a člověk si musel posádku pouze vyjezdit 🙂

          • sigmar111 Spíše mi řekni co ty bereš.. Opravdu ve WT každý vidí každého. Neberu to když je někdo schovaneju za šutr nebo tak.Beru Realistické bitvy tak tam svím způsobem vidíš každého.. Jede po louce 2 kilometry od tebe tank tak ho vidíš né jako ve wot na 500m … A ikdyž jsem v křoví tak tě někdo může vidět protože ti přes křoví kouká kanón… Takže Djdjxc měl pravdu.. Tanky jsou předem odhalené stačí jenom čumět a uvidíš je.

    • Typicky priklad WT selfplayera
      Jebna sa do tanku s dobrym delom jebne sa do kríku a striela po celej mape.
      Toze vidis vsetky tank je tiez o jednotlivcoch 50% wt hračov sa kuka len predseba a nevie že možu použivat binokulare a stejne vidiš len tank a nadnim označenie jeho triedy (ked ho dlhšie sleduješ) a maš tam aj nahradu za artynu ktoru ma skoro každy hrač (kdo si vyexpil) tj. Palebna podpora ktoru marknes na mapu a tam striela

  5. Wotko, je teď parádní. Je tu krásně vidět, jaký pokrok udělali a že se tu už dá po grafické stránce srovnat s konkurencí.

    • Graficky porovnať z konkurenciou?ty si čo fetoval?hentak vyzeral war Thunder 3 roky dozadu,a tie chyby u wot sú furt dookola omielaný a neriešený spotting čo je úplná kravina keď si dneska vezme nejaká fialka alebo modrý alebo to je jedno jaký hráč naskillený tank z dohľadom cez 500 z camom cez 30 a ide hrať proti priemerným hráčom je to úplný nezmysel,nech sa zruší camo a nech ostane len dohľad “najtahší protivník je hráč sám proti sebe” hej to určite teba by bavilo aby ťa zabíjali neviditeľné tanky len preto že nemáš nahranú/zaplatenú posádku?

      • Pláčeš na špatném hrobě. 1- Mluvil jsem pouze o grafické stránce a ne o hratelnosti. 2- Psát stížnosti musíš vývojářům, nebo někomu kompetentnímu v této otázce, já ti nepomohu.

      • Posádku si ale nezaplatíš .. to by mě zajímalo jaký matroš tě dovádí k takovým myšlenkám .. 🙂 To je čistě tvůj problém, že tvé posádky jsou horší “tím neubírají soupořuv koeficient pro lepší šanci tě naspotit” A pokud se rožneš a nic nevidíš .. tak ale vidíš křovíčka a můžeš zkusit pár ran na slepo. Podívej se někdy na CW lepších klanů. Dělají nástřely celého týmu na právě taková místa.

        A co se grafiky týče za mě palec na horu ale myslel jsem, že z lepší grafiku čistě samotnou a ne že přidají tuny křoví, stromů, nesmyslné OP pozice viz Ruinberg pozice dělaná pro obj 907 nebo 430U. Step a buše pro TD .. že strvčka 😀 Vím o dalších ale nepamatuji si ted názvy map.

        Ale grafika je moc pěkná. Ještě nemám novou sestavu, takže vše na max a HD klient si dovolit nemůžu ale i se středním nastavením dávám palec nahoru.

      • Djdxc
        Warthunder pred tromi rokmi no tak da posonul tym ze maju hladsie hrani no wau
        Cez 500 spot ti da max par X lightov a medok (ak hovorim zle tak sry)
        Mysliš že ked v RB vo WarThunder je nemecke tdcko v krovi tak nikdy nezistiš že tam je pretože proste nevidiš ani keby si v tom kriku ty 😀 (prehnane) ale zabije ta skor ako tam stym spomalenym otačanim veže domieriš
        Nahrana/zaplatena posadka …
        Vieš už si mohol mat niekolko premiovych tankov bez toho aby si dal neaky peniaz do wotka (viz maratony, vianoce) kde maš expenie posadky len o 50% rychlejšie a to že ty si udržuješ CR pod 100k takže si nemožeš dovolit kupid ani 75% posadku už je tvoj problem

      • Nechci ti brát iluze, ale grafika WT je tak nějak vyblitá a mně osobně se třeba nelíbí – vůbec nevypadá přirozeně. Ve WoT se mi to teď líbí podstatně víc, je mnohem detailnější a uvěřitelnější. A to to nehodnotím jen z pozice hráče – herní grafikou se živím už přes deset let…

        Spotting je základ téhle hry, nemůžeš ho jen tak dát pryč. Každá hra má svá pravidla a ve WoT je jedno z nich právě spotting. Je to arkáda, nemá to být simulátor. To máš jako v šachách – kůň taky nemůže táhnout rovně, ale jen do L, i když to nedává smysl. Tak přestaň brečet nad hloupostmi a buď se hře a jejím principům začni víc věnovat, nebo jestli je to na tebe moc složité, tak si najdi jinou hru.

        Camo zrušit taky nelze – jak chceš pak balancovat lehké tanky vs. těžké tanky? Zkus se nejpreve zamyslet nad tím, co píšeš, než začneš vymýšlet takovéhle hlouposti. Problémy WoT jsou úplně někde jinde…

  6. Nechápu ty věčný hádky jestli WOT nebo WT, nenapadlo vás uz někoho, ze proste kazdyho bavi neco jinýho? Tak si hrajte tu ktera je vam milejší a nevotravujte tady nesmyslným dohadovanim, diky

    • 🙂 bohužel, tady vládnou ti, které WoT nebaví a WT je lepší.. proto mají potřebu chodit na stránky WoT a všem to sdělovat….proč tomu tak je… to je mi záhadou (viditelně wot asi tak špatné nebude, když jim stojí za to sem chodit).. ale to už je taková lidská klasika moderní doby.. anonymně si zanadávat …

      • Ti hejteri jsou vlastne chudaci – cas na hrani proplytvaji nadavim na forech 🙂 A ja si nejradsi dam po praci par bitev proti AI v AW. Ano, je to tupost, ale sakra, je to muj cas a je na me, jak si ho zabiju, ne? 🙂

    • Přesně. Mě baví kupř Warhammer II v současné době. A komunita WT je opravdu žalostná. Stačí sledovat streamy Tartarus cast:D když mají kuráž prubnout WT tolik týmových dmg nepadá na WoTku když hraje zrzek

  7. SKRÁCENĚ CO PÍŠE WARGAMING
    Do jaké míry je hra WoT realistická?
    Ve hře jsme se snažili udržit rozumnou hranici mezi realitou a hrou. World of Tanks není hardocore simulátor na ovládání tanku, hráči nemusí strávit spoustu času nad tím, aby si osvojili ovládání hry. Náročnost hry závisí na tom, jak dobré jsou vaše taktické dovednosti a jak dobře se dokážete zkoordinovat s vašimi spoluhráči.

    Odpovídají vlastnosti a chování tanků ve hře tankům v reálném životě?
    Modely tanků ve hře jsou po všech stránkách téměř totožné s jejich opravdovými prototypy. Rychlost palby tanků ve hře je ve většině případů stejná jako rychlost palby tanku na cvičišti. Při střelbě v pohybu se objeví rozptyl, čím rychleji se tank pohybuje, tím větší rozptyl bude. Počet střel a umístění modulů je téměř vždy stejné jako u opravdových vozidel. Pokud tomu tak není, bylo to změněno tak, aby to bylo optimalizované na hru. Totéž platí i pro všechny specifikace, dynamiku a rychlost otáčení věže. Vše také závisí na zvoleném modelu.

    • Vážně chceš po arkádové hře reálnou hru ? 🙂 Takový požitek nenabízí ani WT. A s taktikou máš větší šanci právě u WoTka než u WT. HP systém na který WT komunita nadává právě nahrává taktice = nepovede se = neznamená to hned konec hry pro hráče. Když sleduji WT a tanky zlikvidované na jednu ránu .. ještě k tomu ránu, která projde místem, kde tank má největší pancíř 😉 kde je realita potom 🙂

      K WT se nemůžu vyjadřovat .. nehrál jsem ho už .. mno roky ale u WoTka platí, že na publicu hraji sám proti 29 hráčům. 15 od soupeře a mých 14 spoluhráčů mi z 80% nikdy nepomůže a jsou hráči co klidně vytlačí před dělo soupeře nebo ještě lepší co mě začnou střílet ale tohle samé platí u WT.

      Když ale hraji četu s lidmi, se kterými se můžu domlouvat na taktice .. rázem nehraji proti 29 ale jen proti 27 🙂

      Stížnosti na WG, padá hra, vysoký ping .. s tím WG nikdy nic neudělá … max kdyby zavedlo EU3 nic méně, na vině ve většině případů je slabé internetové připojení hráče a je fuk co ho přípojka stojí .. má smůlu na lokaci a brečí neoprávněně na WG.

      Problémy, které by WG ale řešit mohlo jsou mizející rány. Bugy křoví / jedno má 30%kamo jedno 0% … bugy překážek, které tank zastaví z plné rychlosti na 0 nebo ještě líp shodí pás a nebo líp tank převrátí na bok .. v lepším na střechu. Na mapě Paříži jsem najel s typem 4 heavy na malý hrbol .. a už mi běžel odpočet 30 vteřin .. nikdo nepomohl a devítka s full HP v pi** dík špatné textuře …

      Také se ale přikláním k příliš velkému RNG. Nechci ted narážet na munice ale někdy je fakt HALUS, když patřičná penetrace je k ničemu. Dále forma RNG / tank probiju každou ale poslední rána co má tank vyřadit z boje najednou neprojde .. ani ta další .. tank co je na ránu si může odjet a dělat problémy jinde … a viníkem jsem já

      Otázka artylerie, jak to někdo nahoře nakousl jako věčný problém. Problém nebylo, že tato technika dokázala masakrovat tanky. Imho v realu salvy artylerie škody nenapáchaly ? Ale vraťme se k WoTku. Problém byl v počtu … mít hru se 7 děly, které navádí střeli pomocí satelitu a dávají průměrně za 700/1200 to pro vlastníky pomalých tanků bylo frustrací. A zejména pro fialky co brečeli na XVM “snad tu zkratku píšu dobře” že je lidé farmí pro barvičky “k tomu bych se tady ale nevyjadřoval neboť i fialky rády hrály artynky .. že kupř Peacmaker” Nerfnutí arylerie a zavedení stanu + omezení artylerie na 3 kusy mělo být dle WG řešením nebo prvním krokem. LEŽ byl to krok číslo 2. Prvně asi tak před 3 roky se jim zhoršila přesnost a větší rozptyl se nastavil. Omezení počtu byla jediná rozumná věc .. tím ostatním dostala artylerie buff a ne nerfnutí. Artylerie střílí rychlí rychleji, kromě 10tek kde to jinak nejde je lepší osadit stokové dělo, které umožní ještě rychlejší palbu páč o dmg už dnes artyny nejsou .. jsou o stanu a níčení modulů po posádky. To ale bylo i dřív. Takže v čem je rozdíl ? Nedostanu jednou za 800 ale za to více krát za mín. A byd se lékárnička a opravy obnovují po 90 vteřinách .. k čemu, když za tu dobu si mě artynář udrží na stanu než mě soupeř zníčí …dřív jsem dostal tu pecku a pokud jsem přežil mohl jsem odjet. To však neplatilo, když těch housek bylo více.

      Tedy než stanování, sahání na munici, dmg … stačilo housky omeziti razantně na 1 pro tým pro public. Jedna houska nepokryje celou mapu a záleží na skillu artynáře jestli bude lovit pomalé tanky “značka více dmg pro něj” a nebo tanky popř hráče soupeře u kterých tuší, že jejich odstraněním může pomoci týmu daleko líp, než farmením T95.

      Omlouvám se možné hrubky .. čeština mi na škole nikdy moc nešla .. a skillově hráč také nejsem žádné eso .. nějakých 50.3% a kolem 1300wn Toto jsou mé názory Sigmar111(HALUS)

Comments are closed.