Porovnání SD a HD map ve World of Tanks

11

Všichni jste nepochybně viděli některé HD mapy a záběry z nich, třeba i tady na Excaliburu. V tomto videu se ale můžete kouknout na některé oblasti přepracovaných map. Jedná se o opravdu skvělé srovnání verzí SD a HD na mapách, Himmelsdorf, Doly, Abby a Pouštní řeka.

Již teď je jisté, že jakmile HD mapy přijdou do hry, ta se určitě změní. Již dříve Wargaming oznámil, že nebude mapy přidávat postupně, ale vymění všechny najednou. Samozřejmě to je logické, nevypadalo by to dobře, kdyby polovina map byla HD a druhá polovina SD.

009_scr_himmel_small

Zatím není jisté, kdy budou mapy do hry implementovány. Určitě se ale máme na co těšit.

Porovnání SD a HD map ve World of Tanks
Ohodnoťte tento článek!
5 (100%) 10 hlas/ů

11 KOMENTÁŘŮ

  1. Podle toho divadla co WG vytváří, by to mohlo být už koncem roku 2019, nicméně u havocu taky bylo velké divadlo a stále jak si není…

  2. čím neskoršie tým lepšie ,lebo sniperský kopec na Púštnej rieke je zase dojeb.ný tak aby sa naň nedalo vyliezť…po pridaní HD máp budeme všetci nakoniec hrať arkádu typu face to face shoting…

  3. Trochu offtopic ikdyž s mapami souvisí. Všimli jste si, jak na těch kdysi přístupných místech přibývají kameny, které přístup a šplhání na daná místa zamezují? To bych asi i pochopil, ale vyloženě mě rozesmálo, jak fušersky je to vyřešeno. Ty šutry tam někdo naházel jak lopatou. Prostě jen aby byl splněn cíl. Nikdo už se nenamáhal s tím, že by to taky mohlo být v hodně zasazeno do krajiny. Komedie. I takové detaily bohužel odrážejí přístup WG ke svému produktu, potažmo ke svým platícím klientům. Prostě na to serou.

    PS: a nejedná se o řešení na jedné mapě, ale viděl jsem podobný přístup asi na 10 mapách. Myslím, že to průměrně zdatnému WG zaměstnanci mohlo zabrat dobrých 5 – 10 minut času. Kdybych měl kontakt přímo na někoho, kdo za to zodpovídá, zeptal bych se ho, co vlastně po lidech chce? Kdyby odpovědí bylo, že peníze. Pobavil bych se ještě víc.

    • je to tak schválně, proč by se měli zatěžovat tím, aby to vypadalo dobře, když momentálně pracují na HD mapách?

      • Tak jasně, ale HD mapy prostě ještě nejsou, a Bůh ví kdy budou. S WG jeden nikdy neví. Navíc si myslím, že to šlo udělat trochu méně drsně, než to udělali. To je stejné jako bys zákazníkovi řekl, že za rok bude nová verze tvého produktu a proto mu tu stávající doprzníš, vždyť o nic nejde. Ale jak jsem psal, jsou to detaily, které lidé vidí a věřím, že se podle nich i zachovají. Pro business/profesionalitu to rozhodně dobrá vizitka není.

    • Buď rád že tam jsou aspoň ty šutry. Taky tam mohli dát neviditelnou zeď a spousta pacientů by tam zkoušela najíždět třeba 20x během bitev protože by nechápali že už to prostě nejde.

    • Komunita potřebovala rychlé řešení a celý art team pracuje na HD. Opravdové přepracování těch terénů by zabralo čas a nejenže by to znamenalo čekání, ale zároveň oddálení právě HD map.

      Takže ne, nebylo to o fusertvi, ale o pár designerech, kteří vyřešili žádaný problém, dokud nepřijdou nové mapy.

      • Ja sa vždy držím hesla keď niečo robíš rob to poriadne škoda že to nepozná WG.

  4. Mě osobně se HD mapy libí, zase to hru posune trošku dál. O věcech které by hra potřebovala se tu nemá cenu bavit. Takže za mě ” palec hore ” ☺

Comments are closed.