Otázky odpovědi z ruského fóra
i Zdroj: WoT.cz
Článek Otázky odpovědi z ruského fóra

Otázky odpovědi z ruského fóra

ThelvynCZ

ThelvynCZ

31. 5. 2017 11:46
Reklama

Opět zde máme několik otázek a odpovědí napříč celou komunitou. Některé odpovědi jsou opravdu zajímavé a stojí za pozornost.

Nemyslíte, že by bylo potřeba zrevidovat některé tier X stroje, aby byly stejně hratelné jako ostatní desítky?

Veškeré naše kroky se odvíjejí od statistických ukazatelů, takže pokud nějaký tank z tabulek vyčuhuje, je čas na to, aby byl upraven.

Švédské PT mají “pohybový” a “obléhací” režim. Plánujete tyto režimy zavést i pro ostatní národy?

Momentálně je to značka tohoto národa, nicméně uvažujeme o dalších možnostech pro jiné tanky (například STB-1), nicméně to nebude v nejbližší době.

Přijde nějaké oslabení lehkých tanků? Silný pancíř, lepší děla, střední tanky už prakticky nejsou potřeba.

Změny na lehkých tancích tieru X proběhnou, pokud to bude potřeba. Momentálně to ale není nutné.

Otázky odpovědi z ruského fóra
i Zdroj: WoT.cz

Budou někdy oslabeny vlivy pancíře na TD s otevřenou věží, jako jsou například Borsig nebo Grille? Je to divné, že kolikrát vydrží jejich věže více než střední tanky s pancířem 150-200 mm.

WoT není realistický simulátor, proto není nutné předělávat modely tanků vzhledem k realistickým weakspotům.

Budou se nějak balancovat autoloadery? Když je autoloader vs normální, vždy vyhraje autoloader. Nešlo by do hry implementovat nějaké zasekávaní děla, nebo něco podobného? Což by bylo historicky a mechanicky správné.

Zajímavý nápad, nicméně autoloader má své výhody a nevýhody, je omezený v množství damage, který je schopen udělit za krátkou dobu, nicméně potom je zase delší doba, kdy damage prostě neudělí.

Je plánovaný nějaký nerf artilerií? Jsou nyní daleko přesnější, spolehlivější.

Změny musí mít nějaký důvod. Pokud dostaneme data, která potvrdí, že jsou artilerie daleko přesnější a více ovlivňují hru, můžeme to analyzovat a začít řešit.

Je v plánu zvýšit “autobounce úhel”, stejně jako mechaniky na výpočet pancíře, aby se celkově zvýšil vliv pancíře ve hře?

Pokud jste sledovali dění kolem SandBoxu, mohli byste si všimnout, že podobné změny stále testujeme.

Máte v úmyslu měnit poškozování modulů a posádky? Nyní může být souprava první pomoci / oprava použita několikrát na bitvu, tím ztrácí význam selhání modulů/posádky. 

Nic v plánu nemáme.

Bude nějaká změna mechaniky pro terénní odpor? Rozumím tomu dobře, že pro každý pár metrů terénu máme vlastní hodnotu, ale nějak se zdá, že některé těžké tanky mají nadhodnocenou dynamiku, podobně jako střední, nebo dokonce lehké tanky.

Zapomínáte ale na sílu motoru a některé další hodnoty, které toto ovlivňují.

Uděláte konečně z děl kolizní objekty? Nemusí být poškoditelné, jen vypadá opravdu divně, když z rohu domu čouhá kus děla. Navíc by tím rychlost otáčení věže dostala konečně význam. Bylo by třeba vhodné, dát všem tankům možnost “přesunového režimu”, kdy by bylo zamezeno otáčení věže s výhodou velké rychlosti jízdy.

Nic takového nebude. Odpovídáme na to neustále.

Je plánováno nejaké vylepšení animace/grafiky zničení tanků?

Chcete ještě okázalejší a úžasnější pohled na zničení tanku? V tuto chvíli to není plánováno.

Plánujete udělat na tancích něco jako deformační zóny? Když bude tank poškozen na jednom místě, pancíř by se zdeformoval a změnila by se jeho kvalita.

Zajímavá myšlenka, uvidíme.

Otázky odpovědi z ruského fóra
i Zdroj: WoT.cz

Bude “X-ray režim” přidán do hangáru? Zahrňte například tento “rentgenový režim” do svého prémiového účtu. Není moc praktické přepínat se mezi programy třetích stran a WoTkem. Bybo by fajn, kdyby byl takový režim zaveden přímo do hry.

Momentálně nic takového neplánujeme.

Ahoj, existuje nyní systém pro obnovu prodaného vybavení, nicméně mnoho těchto vybavení bylo prodáno před zavedením tohoto systému, i když vývojáři uvedli, že v budoucnu bude možné obnovit technologii prodávanou před 3-4 lety, jak brzy přijde tato možnost do hry?

Počkejte, všechno má svůj čas.

Zdravím vývojáři, bylo by možné kombinovat více druhů munice v jednom bubnu autoloaderu? Například AP a APCR.

Ne, vzhledem k současným mechanikám hry to není možné.

Vzhledem k tomu, že tanky SSSR nemají automatické nabijáky (tj. bubny), stojí za to čekat na zavedení plnohodnotné větve sovětských autoloaderů? Například projekt tanků K-91, vytvořený podle AF Kravtseva, respektive nabíjení s vlastní specifickou hratelností?

Momentálně to nemáme v plánu.

Na základě vaší odpovědi ve hře existují 2 zcela odlišné mechaniky pro jeden typ střely. Bude zdokonalována/změněna mechanika získávání poškození z tanků používajících převážně vysoce výbušné náboje (KV-2, FV215b 183, japonská těžká větev apod.) A další tanky s děly velkých kalibrů?

Momentálně to nemáme v plánu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama