Nový Overmatch zrušený!

    40

    Ph3lan, jeden zo zamestnancov Wargamingu, sa na oficiálnom fóre vyjadril k zrušeniu novej mechaniky overmatch, ktorá mala prísť vo verzií 9.17. Vydanie verzie 9.17 je naplánované na 13.december (prosinec).

    „Na základe vašich podnetov z prvej iterácie Verejného testu aktualizácie 9.17 sme sa rozhodli zrušiť túto novú mechaniku. Náš pôvodný plán bol prepracovať overmatch a odrážanie striel pre všetky vozidlá v hre. Na základe testov sme ale zistili, že tento krok znamená zvýšenie odrážania striel pre slabo pancierované tanky (napríklad IS-3, IS-4, atď), ktoré neboli v úhlovaní dobré. Táto zmena však výrazne narušila hrateľnosť (rapídne sa zvýšil počet odrazov striel), na čo ste reagovali na verejnom testovaní. Vaše názory sme analyzovali a rozhodli sme sa vrátiť k starej a osvedčenej mechanike. Tá bude platiť pre všetky vozidlá v hre vrátane nových Švédskych stíhačov tankov úrovní VIII až X.“

    Ako to vlastne malo fungovať: worldoftanks.eu

    76 90 122

    WittmanSVK – Znova sa vraciame k mechanike 3-násobku kalibru. Významná zmena pre slabo opancierované vozidlá, ktoré bude znova možné preraziť aj pod obrovským uhlom. Myslím, že týmto budú nové Švédske stíhače tankov vyšších tierov dosť trpieť, pretože sa spoliehajú práve na tenký ale veľmi dobre sklonený pancier. Pravidlo 3-násobku kalibru je síce nerealistické, podľa môjho názoru však hra s ním počíta a pre WG nehrá realistickosť až takú významnú úlohu. Wargaming zároveň neposkytol informácie, či sa prekonávanie panciera v budúcnosti ešte zmení. A aký je Váš názor ? Páči sa Vám stará mechanika alebo by ste uvítali novú a realistickejšiu ?

    40 KOMENTÁŘŮ

        • Bohatě by stačilo předělat funkce munice podobně jako ve WoWs, aby AP větších ráží by dávalo „spalling dmg“ (slabé poškození vlivem kousků pancíře odtrženého z vnitřní strany plátu po zásahu těžkou střelou)… Ale zase bez mechaniky nadpenetrace, to by byly LT moc OP 😀

    1. „Na základe testov sme ale zistili, že tento krok znamená zvýšenie odrážania striel pre slabo pancierované tanky (napríklad IS-3, IS-4, atď),“
      Ehm, cože ? 😀

        • zajimavy je ze se s tim da hrat i celkem aktivne… ale nejvetsi zabijak svedskejch TDcek neni overmatch, ale housky. kdokoliv kdo hral na testu tu desitku a videl v enemackym tymu dementa v housce tak vi co to znamena -.- bych ten cancer na testu zakazal

    2. Jup těšili jsme se na nové dobré tanky opět máme hromady ničeho zajímavého vlastně z nerfu všeho na švédech po zrušení overmach jsme opět získali spoustu ničeho xD co dodat wg už nic nezachrání 🙂

    3. WG jde asi vážně do sebe. Za mě určitě palec nahoru. Sice švédi jsou stále ještě OP, ale tak je asi pochopitelné, že potřebují nalákal lidi, aby je hráli a případně do toho narvali nějaké free expy, ale snad další nerf, třeba v 9.18, je už narovná úplně.

    4. Já osobně bych zvýšil násobek. Namísto 3x větší ráže např. 4x… Takhle ta TDčka budou hodně trpět a z neohroženého snipera je najednou zranitelný-ačkoliv pohyblivý-papír.

    5. Podle me rozhodne dobry rozhodnuti, ale mozna by mohli ty švédy nejak pořešit aby to ocinkalo alespon neco. Ale porad budu radsi hrat papirovyho švéďáka nez aby proti me sidescrapoval leopard a ja ho nemel sanci probit…

      • Je mnoho možností jak to udělat a WGčko by si mohlo něco vymyslet… ale oni si vybrali tu nejhorší metodu a je dobře že ji zrušili…

    6. Timto svedske stihace jdou do prdele..a vy noobove kteri neumite strilet na weakspoty a perete to na sklopeny plate jdete do hajzlu

      • A rajče promluvilo…. Na dnešním publicu, kde vládnou LT a MT nemáš bez aimbota prakticky žádný čas na to, abys přesně zaměřil na weakspot. Pokud ty ano, tak asi hraješ jinou hru.
        PS: A ty „švédové“ v podstatě ani žádné weakspoty neměly a nemají. A pokud je mají, jsou tak malé, že je jen stěží trefíš, pokud nemáš čas na přesné zaměření. Kdybys to hrál na testu, tak bys to věděl mudrlante.

    7. Proto radši zahraju War Thunder, kde je realističnost nesmírně krásná věc 🙂 Pro mě zklamání..

    8. hmm … voz Martyho předchozí podcast, asi je to OK. Protože balanc všech tanků je nějak nstaven a tohle by to hodně nekoncepčně narušilo. Ale nechápu proč to řešej plošně … klidně to přeci mohli nechat na těch švédskejch TD. Nevim … každopádně 9.17 nevypadá moc zajímavě :):)

      • takovou mechaniku nemůžou změnit jen pro některé tanky… je to naprogramované jako charakteristika hry, nezávisí od tanku… museli by pro každý tank udělat vlastní mechanizmus penetrace, a to by bylo strašně nákladné

    9. teoreticky ta nova mechanika nevyzerala zle…ja len nepochopim preco sa vybijaju na takychto neistych zalezitostiach a neriesia tri najvacsie bugy v hre, MM, RNG a ARTY. Tak akutne potreboval system odrazu upravu ale tieto tri veci ze vobec. Ked im tak sedi na srdci hratelnost tak nech laskavo konecne riesia tie tri veci a cim skor kym to ludi uplne neomrzi a pojdu skusit WT napriklad. Urcite v kazdom z troch spomenutych „bugov“ je mozne urobit nejake prvotne rychle upravy co by zlepsili stav a nasledne mozu spekulovat jak to vipiluju aby bola fak hratelnost to prioritne.

    10. tak to WG to opět nezvládlo 🙁 Švédské TD jsou tedy prakticky mimo hru, celý koncept WG spláchlo do záchoda a to jsem se fakt těšil. Za podmínek, kdy mě prostřelí všechno + moje dělo je silně závislé na libovůli RNG se mi do toho nechce, kdo hraje kanonenJpz ví. Zrušení overmatche jsem vítal, právě proto, že i „slabším“ tankům se mohla díky úhlovanému pancíři zvýšit životnost. Navíc by se do hry mohl vrátit opět element než vystřelím zamířím (o hledání weakspotu ani nemluvím, taktéž se mohly prodloužit bitvy). Jenže ne, WG má svůj debilní systém winrate/rng/MM… takže radši zabijeme hratelnost a budeme pokračovat v pětiminutových bitvách 15:2…

      • Opět vrátit element zamíření? Ale no tak, vzbuď se, to byl jen sen, ty časy jsou dávno pryč. Jestli chceš mířit, bež hrát Warthunder, wotko už dávno není o míření (teda pokud vůbec někdy bylo, protože rng ti nějaké velké míření vysvětlí).

        • Podle tvůrců hry bylo RNG do hry původně přidáno, aby simulovalo realitu. Ty lepší tanky z tohoto období měly procento úspěšného zásahu někde u 70%. Takže máš stále o 5% větší šanci. Dokonce ty dnešní se pohybují v reálných podmínkách v pásmu nad 90%, přesná čísla se samozřejmě tají, ale věř, že 100% zásahů nikdy nikdo nedosáhne. Tedy pokud se nebude jednat o zkoušky a střelbu na střelnici. Tam to možné bude, v reálu nikdy. A hlavně, RNG je v době aimbotů docela dobré, je to totiž to jediné co jim kazí jejich přesnost. 🙂

    11. –„Na základe testov sme ale zistili, že tento krok znamená zvýšenie odrážania striel pre slabo pancierované tanky (napríklad IS-3, IS-4, atď), ktoré neboli v úhlovaní dobré.“– No jasně, is3 a is4 jsou slabě pancéřované tanky a už vůbec nejsou dobré v úhlování…tak tohle může říct opravdu jen pablb.

    12. tohle WG nezvládlo a je jedno jestli avizované zrušení overmatche bylo správné či nikoli. Na to bude a je hromada diametrálně odlišných názorů. Podstatné je, že si to měli promyslet dříve než s konceptem švédských TD přišli …. prostě vypadají jako banda amatérů … a celou 9.17 úplně zazdili. Vždyť co tam bude švédská linie, které již nikdo nevěří, několik bufnutejch prémiáků a pár nepodstatných HD modelů. Celé vize 2016, kterou nám prezentovali je v kytkách. Žádný rebalanc, žádné systematické kroky, jen nové (vizuálně často odporné) premiáky a hlavně že zas máme kalendář. Fakt jsem zklamanej a to nikoli z výsledku (to může každej vidět jinak), ale z toho jaký jsou to amatéři co něco rozjedou a nemají to připravený.

    13. Tak mohli to nechat jen svedskym TD. Ted z toho sveda budou muset udelat neco jako E25 ale na 10 tieru. Bez pancire, ale s dobrym a presnym delem a dobrou mobilitou a slusnym camem

    14. Přitom by stačilo, aby zvýšili pancíř těch TDs na cca 50mm. Velká děla by to stejně automaticky probila, a zároveň by švédi něco poodráželi. Na historičnost sere pes, je to arkáda ne simulace.

    15. OK WG sprasil co se dalo. Mě se ten novej overmatch líbil. Díky němu jsou nebo spíš byly Švédské stíhače použitelné a teď budou prakticky k hovnu a ještě ti co jsou šťastní, že se ten overmatch zrušil tak jsou naprostí idioti. Přeji hezký den.

      • +1 takhle bude ten švéd k hovnu, protože jakmile se spotne tak okamžitě umře (1700HP) doufám, že dostane umělý buff pancíře na alespoň 40mm aby každá rána nebyla automatický průstřel

        • už teď je prakticky neviditelnej, má OP dělo a ještě to kalí rychlejš jak medko a tady odborníci by mu nechali ještě neprůstřelnej armor

          • Popravdě, ty TD neměly žádnou slabinu. Jezdí to 70, couvá 65. Co by za to daly MT a nějaký LT. Jako couvat 65 je už moc. Camo to má asi 50%, DPM pořád přepísklý, přesnost taky nejlepší ze hry. A pene? Tuším 308.

    16. když už realita nehraje roli, tak by to šlo udělat jednoduše. velká ráže by odrazem způsobila třeba 1/3 poškození ze své průměrné alfa dmg, hotovo.

    ZANECHAT ODPOVĚĎ

    Přihlášení pomocí Wargaming.net ID