Zmeny mapy Posvátné údolí

39

Na Superteste sa začnú čoskoro testovať úpravy zimnej mapy Posvátné údolí. Hlavnou úlohou týchto zmien je vytvorenie nových možností na mape, zjednodušenie orientácie a zlepšenie priechodnosti počas bitky.

Znížil sa počet nerovností, kopcov a ďalších menších objektov. Boli tiež odstránené aj niektoré domy a prekážky, ktoré zhoršovali orientáciu na mape. Na základe testovaní sa rozhodne o ďalšom osude tejto mapy.

mapa

Hlavné zmeny
  1. Centrálna časť mapy sa vyrovnala a znížil sa počet domov a ďalších objektov. Taktiež bol odstránený kopec v tejto časti. Tieto úpravy zlepšujú možnosti pre spoting a obranu základne.
  2. V blízkosti základní boli vytvorené pozície vhodné pre stíhače tankov. Môžu odtiaľ pokryť strednú časť mapy a časť kláštora. Je možné aj strieľať na tanky, ktoré sú v tejto pozícií na opačnej strane mapy. Vzdialenosť medzi nimi je približne 500 m.
  3. V priestoroch kláštora boli odstránené niektoré objekty a stromy.
  4. Upravil sa aj priestor pri vodopáde, v ktorom najčastejšie bojujú ťažké tanky. Centrálny kopec sa rozdelil, čo zjednoduší odhaľovanie tankov v tejto oblasti.

WittmanSVK – Posvátné údolí považujem za jednu z lepších máp. Ponúka solídne možnosti pre takmer každú triedu tankov. Tieto zmeny by mali zlepšiť situáciu pre ľahké tanky, pre ktoré táto neposkytuje až tak veľa príležitostí. Som zvedavý, ako sa tieto zmeny prejavia v hrateľnosti. Páči sa Vám táto nová verzia?

Ohodnoťte tento článek!

39 KOMENTÁŘŮ

  1. Ať rovnou udělají mapy pro blbce – dlouhé rovné pole, kde se rajčata můžou mlátit hlava-nehlava.

    • to muzou uz ted v koridorech 😀 tim ze mapu trochu otevrou (nejak sikovne samozrejme) zlepsi hratelnost lajtu a snad i ten spoting bude mit nejakou vahu

      • na druhou stranu to zavře dveře pomalejším HT (protože si je dá SPG ke svačině) a bude tam víc zakempenců v TD

      • co si budem nalhávat – poslední dobou mi příjde, že kempí vpůlka týmu. A to nemají TD. Při útoku zakempené 3 heavy u základny – to mi praská cévka

  2. Nechápu, tahle mapa už se předělávala nejmíň 2x kompletně a pořád stojí za hovno. Považuju ji za jednu z nejhorších ve hře, ačkoli původní verze mě celkem bavila navzdory nevybalancovanosti. Bylo by lepší ji odstranit a nemrhat potencialem. 🙂

    • Mrhání potenciálem? Ty si opravdu myslíš, že vytvořit zcela novou mapu je snadné? Nedávno vytvořili Paříž a jak to dopadlo. Tahle mapa je souměrná, žádná strana nemá nějak výrazně navrch. Pokud upraví střed, který je teď strašně nepřehledný a tudíž nepoužitelný a upraví Heavy-flank, tak by to mohla být slušně hratelná mapa. Určitě je to snažší než vytvořit mapu zcela novou. Navíc, když se stávajíci mapa upraví, tak je mnohem snažší se na ní naučit hrát než na mapě zcela nové.

      A hlavně buďme rádi, že ty horší mapy konečně začali předělávat. Kdyby mapy jen mazali, tak by nám tu toho moc nezbylo vzhledem k jejich schopnostem tvořit mapy 😉

      • V pohodě já ti tvůj názor neberu, ale podle mě ji upravují pořád k horšímu. Pro mě je to prostě jedna z nejhorších map jako třeba Vichřice a taky většina nových včetně Paříže. Podle mě je to špatná mapa a ze hry byly odstraněny i hratelnější mapy.

        • Stalingrad, Vichřice a posraté údolí jsou top hovadský mapy. Ještě je tam jedna městská která je totálně nanic. Taky jedna ztěch novějších, ale hraje se tak málo, že si nepamatuju ani název. Bohužel jí hraju hlavně když mám Udes a nejde na nízahrát nic

      • Zárověň máš určitě pravdu, že udělat novou kvalitní mapu je obtížnější a pro WG téměř neuskutečnitelný úkol. To je vidět na každé z těch nových map. 🙂

        • to preto lebo nápady spred troch rokov čerpali od predprípravkárov na MŠ, ktorí pri výbere pasteliek a čmáraní do skicára používali aj trochu predstavivosti a rozumu… ale Tí už dnes sedia v škole a na kraviny nemajú čas a preto WG spolupracuje s mladšou skupinou škôlkárov a preto to všetko tak vyzerá ako to vyzerá…

  3. ta mapa je fakt na prd …. ale udesne je hlavne to ze se predelava znovu … nebylo by lepsi se na ni vykaslat a udelat neco noveho … hmmm ja vim nebylo … protoze povedenou novou mapu jsme uz dlouho nemeli … a mit nebudem … ale co hudruji mame pariz, suprova svedska td navrzena na zruseny overmatch, takte nyni jsou perlou hry a dostaneme ix lighty …. proste mapy a artyny jsou banslni podruznosti … no tak jsem si zanadavalb… ale nedavno jsem si koupil zelenou is6 a dneska mistrik, takte jde jen o hudrovani vlastne spolojeneho hrace a donatora teto dospelavke zabavy

    • vim….. ze….. jsem……. to…… tu….. uz…… jednou…….psal……., ale…… mohl…. bys…. prosim….. napsat …… tech…… tecek…… jeste…… vic???????…… diky…..

  4. Myslím že minulé přepracování té mapě pomohlo, přesto to stále ještě není ono. Mě třeba zaráží to, kolik je zde ne té mapě místa, kde se tanky nedostanou. Efektivně je tak třeba třetina mapy nevyužitá.

  5. Nejhorší na všech „upravených“ a nových mapách je to, že jsou SOUMĚRNÉ, z pohledu WG – vyvážené! Tohle je zásadní omyl v tvorbě map, pokud je budou neustále dělat souměrné, chcete-li vyvážené, nebude to nikdy pro hru dobré. Mapy by měly být asymetrické a různorodé, jako tomu bylo dříve. WG by měl pouze zajistit, aby se hráčům pravidelně střídaly základny a byl by klid. Zkrátka jednou hraji z „horší“ strany, podruhé zase z té „lepší“. V tomto případě by bývalo lepší vykašlat se na nářky části komunity a raději zajistit jejich spravedlivější rotaci! A to se WG nedaří ani dnes. Tohle předělávání map nikam nevede, mapy jsou stále horší a horší, vlastně už jsou to vesměs samé „placky“, pravidelné obrazce a koridory. Však také od doby co začal WG slavně „vyvažovat“ mapy, stále více hráčů nadává na ARTINY! Pročpak asi? Protože zpravidla nově „vyvážená“ mapa je pro artináře lépe hratelná, odstraníme z ní totiž kopce, návrší, přirozené kryty….. Také jste si toho všimli. 🙂

    • No, právě že housky dostávaj zabrat, hrůza bejt na Paříži nebo Plzni… Ale jinak souhlas tohle by se jistě hodilo víc, také mám pocit, že mapy jsou víc a víc placky, třeba tahle měla o dost víc kopců a bylo to fajn, bohužel nás nikdo jen tak nevyslyší 😀

  6. Myslím, že je to krok k lepšímu u této mapy, ale nechápu, proč nevemou ty staré mapy, co smazali a také je neupraví a nevrátí zpět. Takhle většinou jen mažou dobré mapy a sem tam přidají novou městskou mapu, kde z jednoho konce vidíte na druhý, jak je malá.

  7. Hlavně už žádné mapy nemazat, všechny odstraněné mapy vrátit a nějakej balanc sere pes, stejně je random plnej autistů a dobrej hráč si zahraje všude. Hlavně ať se to pěkně prostřídává a né pouštní řeka prochorovka himl furt dokola.

    • treba rad bych videl remake Dragon Ridge, dodnes jedna z nejhezcich map podle me 😀 bohuzel to o týmech cervene barvy je pravda. Rajceti s 42k bitvama a 320 WN8 je jedno jestli dostane na prd*l na Malinovce, Vichrici nebo posvatnym udoli 😀

      • komarin hrali len nizke tiery a bola to dobra mapa..tam sa malokedy kempilo a bitka bola rozhodnuta za 5 min a nie pomerom 15-0…

  8. Bože a co tak odstranit všechny baráky.A nechat rovnou mapu jako jedno velké pole.Aspoň ARTY budou mít klid ne a nebude jim přece nic zavazet :-/ :-/

    • artynam nevadi baraky, conqueror GC jednou ranou srovna se zemi barak i tebe v desitkovym medku 😀

      • Další co má arty mindrák. 🙂 GC má tak dokurvenou přesnost, že netrefí ani stodolu když stojí uvnitř. S GC ani nemá smysl doměřovat, stejně to letí úplně jinam než namíříte. A při tom čase nabíjení, doměřování a délce standardní hry si GC v lepším případě práskne čtyřikrát za hru a z toho čtyřikrát trefí barák nebo kopec na opačném konci mapy než kam míří. 🙂

        • Konečně někdo, kdo artyny trochu hraje zná to i z druhé strany… Rozhodně souhlas! 🙂

  9. Tahle mapa mi nepřijde špatná. Na středu je sice trochu víc baráků, ale tragédie to není. Nevím jak je na tom heavy flank, protože tam jezdím jen skutečně výjimečně, ale medium flank je ok. Asi jsem nenarocnej, ale mně se holt líbí, jak je tahle mapa pro medka artysafe. I lightko se tu neztratí. Zploštění tyhle mapě jen uškodí.

  10. Změny my nevadí. Jestli je změna k horšímu nebo lepšímu stejně ukáže až čas na randomu. Na žádném supertestu ap. ještě nikdy nepřišli na to že je mapa (ať upravená nebo nová) na prd. Stejně to bylo i s Paříží. V testech jí pořád vychvalovali a když přišla na random tak jí každej hejtí.
    Spíš mě štve že existuje cca 40 map ale jezdí se pořád dokola 3-4 ty stejné. Představoval bych si to tak že po 40 bitkách se dostanu na stejnou mapu ale v jiném režimu (pokud tedy střetnutí nebo obranu a útok nevypnu).

Comments are closed.