Z debaty o mapách s vývojáři

30

Na (pozor, překvapení) asijském oficiálním fóru proběhla mezi hráči a vývojáři velmi dlouhá debata o mapách ve World of Tanks. Protože mapy jsou zpravidla sdílené mezi všemi servery a tak se nás s velkou pravděpodobností budou týkat všechny věci, které v dané diskuzi k mapám padly, přinášíme vám výpis toho hlavního.

– omezení map pro 4. tiery bylo zčásti uvolněno, aby se hráči mohli dostat na větší počet map, než je tomu v současnosti, na tierech 1-3 toto není možné kvůli možnosti stahovat miniklienta s omezenou velikostí
– mapa Mittengard v klanových válkách je omyl, vývoj se snaží to rychle opravit
– v anketách na všech serverech zvítězili jako kandidáti na předělání Stalingrad a Charkov
– vývoj nesouhlasí s hráči, že Live Oaks (Dubový lesík) je nevybalancovaná mapa; hráči tvrdí, že spodní základna má výhodu, vývoj tvrdí, že statistiky hovoří jinak, v posledním měsíci se na mapě odehrálo cca 1,75 milionu bitev ve všech herních módech, přičemž WR podle základen je 51,5% vs. 47,5%; když se vezmou jen random bitvy, statistiky jsou podobné
– problémy na mapě Rybářský přístav, které jsme tu již popisovali (zamrzání mapy při příjezdu na některá místa na mapě), je podle vývoje drobnost, pádů je hlášeno opravdu jen minimum; zatím to vypadá, že za většinu pádů mohou módy; pokud máte na Rybářském přístavu problémy, zkuste promazat WoT adresář v %appdata a přeinstalovat hru
– zvýšil se počet hráčů, kteří si přejí návrat mapy Přístav (té s kolejištěm); vývoji byly od komunitních manažerů předány, stejně jako vedení firmy v Minsku
– statistiky map jsou sledovány velmi dopodrobna, vývoj má statistiky WR pro každý tým, každý herní mód, každý server plus heatmapy (kde se hráči pohybují nejčastějí), přičemž na každé mapě se měsíčně odehrajou skoro dva miliony bitev; rozdíly ve WR jsou většinou pod 1%
– úpravy nasazování map lze řešit server od serveru, například v současné době jsou mapy Charkov a Stalingrad v Rusku úplně vypnuté a zapnuté, ale se sníženou pravděpodobností nasazení v Asii; všechny ostatní mapy mají stejnou a zcela normální pravidelnost nasazování

Ohodnoťte tento článek!
Sdílejte
Předchozí článekAktualizované charakteristiky US radarových lodí
Další článekWoWs: Chystané změny na lodích
Excalibur.cz
Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

30 KOMENTÁŘŮ

  1. Tak si asi dál budu užívat s Mausem a E100 na Prochorovce se 3ma SPG…

      • nehrat velke pomale tanky kvuli neschopnosti dat do bitvy max 1 arty s obcasnou vyjimkou pokud je tam ceta, doposud je to ale otevrena mapa 5 artu a ani jeden nejsou v cete tak proc tolik??!!

          • Suhlasim ja na medkach robim misiu na zabitie 3 artyn asi 3 mesiace a 3 arty mi da raz za 50 bitiev.

        • Až se dostaneš k misi na zabití tří artyn, potkáš maximálně dvě. Tři a víc artyn mám tak jednou za 50-60 her. Pokud chceš jezdit s těžákem, vem do čety někoho, kdo mám aktivovanou tuhle misi a máš klid. 🙂

    • Hrát superheavyny na současném randomu je strašná píčovina. Každej tě rozheatuje nebo tě rozmrdaj artyny. Jen si vybrat. Ale to není chyba hráčů ale vývojářů. Na co je heavyně armor když artyna tě nemusí ani trefit aby ti zkurvila hru. Nabo když tě nesundá artyna rozheatuje tě nějaké medko/heavyna. A ještě mi připadá že poslední 3 týdny jsou 10tiery naprosto ale totálně nehratelný, nevím čím to je, ale donutit spojenecký tým spolupracovat je najednou nějak složitý. A to to předtím jednoduchý fakt nebylo.

      • Souhlasím, 10. tiery jsou poslední dobou nehratelné, buďto tým úplně k ničemu nebo mě nějaký borec-blbec s goldovou municí rozjebe kamkoliv se trefí…

        • To že do tebe někdo nabije gold není chyba hráče ale vývojáře. Já taky automaticky nabíjím heaty když vidím E100 nebo Mause. Proč bych je nenabil když tam jsou ? Používám to ale nesouhlasím s tím.

    • tato hra zacina bejt fakt sracka.prijde mi ze 90% hracu jsou jenom boti.at si vyvojari skusi zahrat treba tier 5,opravdu zabava,minimalne 4 retardi afk, a dalsich 8 lidi wn8 okolo 200 a to maj treba 20 K bitev,nechapu.dokonce se to zhorsuje uz i na vyssich tierech…paradicka

  2. Já bych také uvítal návrat Přístavu – tam jsem zahrál svoji 1. povedenou bitvu vůbrc – M3 Lee 4 killy a top na dmg (jako rajče jsem byl totálně nadšenej)

    • A od tý doby se ti nic lepšího nepovedlo? (Jenom žertuju – no offense)

      • Více méně ne – pouze wn8 šla na cca 1530 a získal pár Radylovek, bratrů a zásaďák – to neni moc velkej posun ☺

    • Ja by som ti to splnil do troch hier. Mám hru bez artýn tak jednu z 50. A skoro každú hru 2-5 artýn.

      • To s tvejma statama nepochybuji – ale tehdy jak jsem psal, jsem byl totální rajče a M3 Lee byla moje první IV a opravdu jsem byl nadšenej (i když mě thdy klikla arcka). Dneska bych neměl problém to taky dát do max 5 her s M3

  3. Přístav je super mapa, moc bych jí chtěl zpět, jedna z nejlepších map ve WoT vůbec

    • souhlasim s tebou tu mapu jsem měl rád (připomíná mi staré dobré časy ve wot kde se ještě wn8 tolik neřešilo)

  4. I když jsem jí nikdy nehrál, chtěl bych si jí někdy v budoucnu vyzkoušet, protože vypadá zajímavě:)

  5. Takže rozdíli WR u jednotlivých map pod 1% jen u Dubového lesíku je rozdíl 4 % při 2 mil. bitev za měsíc mi už jako docela dost velký rozdíl přijde ale u WG jako obvykle je vše O.K. problém nepozorují 🙁

  6. Pristav nechapu proc byl vlastne odebran, ale stejne jako severogors by si zaslouzil vytunit a vratit zpet do hry.

  7. Ja by som chcel naspat perlovu reku a skrytu vesnici:) Pristav som este nikdy nehral

  8. Skrytou vesnici a Perlovou řeku bych klidně bral taky, ale Posvátný údolí bych zrušil. Toliko bordelu na té mapě me sejří.

    • Souhlasím, jen kdyby se měla vracet perlová řeka, tak bych byl pro tu původní verzi, kde se ještě nedalo jezdit tím středem, to byly masakry HT na mostu 🙂 + bych bral severozápad, nebo jak se to jmenuje, nevadil mě ani komarin, vlastně ty staré mapy byly fajn, včetně přístavu (byl asi nevybalancovaný) a dragon ridge.

      • Ja by som si vyskušal mapu hranice cisarstva to je asi len na činskom servery ale bolo bi to super

  9. Opravdu nepochopím, co vlastně lidem tak strašně vadí na mapách Charkov a Stalingrad … Chápu, že je místy toho bordelu na zemi opravdu hodně a měli by je optimalizovat (na Stalingradu také každému padají FPS)
    Ale herně se mi na nich líbí to, že se zase hrají úplně odlišně než většina ostatních map. A také, že když na nich chcete něco zahrát, tak musíte mít přehled o minimapě a dění na bojišti. To sakra zase brečí jenom artynáři, že nemůžou každého kliknou kdekoli a kdykoli???

  10. Tak Charkov a Stalingrad sa dajú hrať vyberieš si miesto kde chceš isť a ako chceš bojovať. Je veľa iných máp kde si nevyberieš, bud HT do mesta TD niekde do kríčka a dosť. Iná možnosť nieje

Comments are closed.