War Thunder: Nová mapa Novorossijsk

11

Do War Thunder přichází nová mapa pro kombinované bitvy – Přístav v Novorossijsku. Tato lokace je již dobře známá pilotům ve War Thunderu, ale tentokrát přibude prostorné bojiště i pro hráče na zemi. Na podzim roku 1943 se povedlo sovětským silám i přes silnou dělostřeleckou palbu prorazit silami Osy těžce bráněnou linii vyloděním u přístavu. To byla do té doby jedna z nejúspěšnějších spojených operací armády, letectva a námořnictva a hrála významnou roli v osvobození jižní části SSSR od okupantů.

Oficiální text:
Zveme vás k boji o nákladní železniční stanici u Přístavu v Novorossijsku. Piloti War Thunderu tuto mapu bezpečně poznají – z misí Kubáň a Krymská vesnice – nyní přišel čas na boj i pro tankisty!Naši grafici strávili velké množství času nad dobovými dokumenty – nad fotografiemi, leteckými fotografiemi, zdroji z leteckého průzkumu a historických článků a filmů.

Také jsme použili i některé poměrně exotické materiály, včetně nákresu tramvajových linek z počátku 40. let a předrevolučních pohledů, na kterých byly zachyceny panoramata Novorossijsku. Ve výsledku se nám podařilo vytvořit městský přístav, nákladní vlakovou stanici, výtah, obytnou oblast a městský park. Samozřejmě jsme museli trochu upravit přesnou oblast vojenského konfliktu tak, aby nebyla ani jedna z bojujících stran ve výhodě.Tankové bitvy na této mapě budou probíhat o ovládnutí strategicky důležitých zón v blízkosti železniční stanice, ulic a parku.

Hráči budou moci bojovat v městských podmínkách mezi rozbombardovanou obytnou oblastí a železničních skladů. Půjdou použít všechny dostupné typy taktik – od bojů na krátké vzdálenosti až po přepady na velké vzdálenosti. Ve městě také najdete několik širokých vyasfaltovaných ulic, které lze použít na rychlé průlomy a také množství krytí mezi rozbořenými budovami, roklemi, krátery a pozůstatky železničních vozů. Letadla musí zničit nepřátelské pozemní cíle a podpořit tak postup jejich spojenců na zemi.

Ohodnoťte tento článek!
Sdílejte
Předchozí článekVyzkoušejte nový WoT soundtrack
Další článekKomiks: Dlouhá hlaveň
Excalibur.cz
Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

11 KOMENTÁŘŮ

  1. Proč to takhle nemůže být i ve wotku? (Myslím větší mapy)
    Aspoň by pak ten cap měl nějaký význam……

    Ne nějaké tupé mapy pro lidi co nepřemýšlí (Pilsen?)

    • No jenže wotko je arkáda. Kdyby do wotka přišly mapy z Warthunderu, tak bych chtěl vědět, co bys dělal proto četě tří medek. Nic.

    • Ber to tak ze ve wt mas jiny spot dmg system. K tomu nejsou aety ale letadla. Male mapy jsou nekdy dobre,jindy zle

  2. Já mám velké mapy rád. Když jsme hrávali Operaci Flashpoint, nebo pokračování, tak tam nebyl žádný systém spottingu a mapy měly stovky kilometrů čtverečních – a hrálo se to bezvadně.

    • Operaci Flashpoint stále mám. To byla má první PC hra. Je úchvatné, že šlape i na win10. 🙂
      Ale zpět k tématu, žádný spotting systém nebyl a bylo to fajn. Pouze oznámení polohy přes rádio a tím to haslo. Hned člověk čučel do mapy a hledal, který čtverec to je :))) Proto možná teď čas od času hraju WT, dá se tam „plížit“ a přikrást se k nepříteli nenápadně z boku, či čekat na ten správný okamžik v obranné pozici zamaskovaný.

    • Ale hlavne že teraz máš 90% máp ideálnych pre lighty a spot. Či ?

Comments are closed.