Vývojářské otázky a odpovědi z Minsku (část první)

13

Dnes máme relativně významné otázky a odpovědi z jednání s vývojáři v Minsku.

Q: Kdy budou mapy na live serveru? Budou vypuštěny ve stejnou dobu?

A: Stále se na mapách pracuje, i když jsou ve většině případech hotové. Vývojáři pracují na stabilizaci kódu a drobných chybkách. Mapy budou vydány v největším možném počtu podle toho, kolik jich bude hotových a vyladěných. Budeme doufat, že změny map nenaruší jejich rovnováhu.

Q: Na sandboxu se objevily nějaké nové funkce v grafickém nastavení. Teselace v odstřelovacím režimu a vylepšení fyziky, co tyto funkce dělají?

A:Teselace bude znamenat, že každý objekt ve hře bude vykreslen ve 3D, stejně tak v odstřelovacím režimu. Tato nastavení budou určena pro špičkové stroje. Představujeme také novou předvolbu nazvanou “Ultra” pro high-end počítače, kde doporučujeme, aby hráči používali nejvyšší grafickou kartu (např. Úroveň 1060 +) pro spuštění tohoto grafického nastavení. K dispozici bude více grafických efektů včetně nastavení “Ultra”. Nezapomeňte prosím, na stávající nastavení “Maximální”. Přednastavená hodnota “Ultra” bude vyšší než stávající nastavení “Maximální”. (Vývojáři zvažují přejmenování “Maximum” na něco jiného, aby to bylo méně matoucí.)

Q: Během testů na Sandboxu bylo odhaleno, že Step by potřebovala trochu vyladit. Víte o tom něco?

A: Sandbox je zde přesně kvůli těmto situacím, děkujeme za zpětnou vazbu, předáme ji vývojářům, kteří se na to podívají.

Q: Přijdou brzy nějaké nové mapy?

A: Víme, že hráči chtějí nové mapy, nicméně není možné vytvářet nové mapy ve stejnou dobu, když jsme v procesu převodu stávajících map na HD mapy. Uvědomujeme si, že již dlouho nepřišly žádné nové mapy (2 roky). Máme plány na nové mapy, ale budou až po HD mapách.

Q: Budou některé mapy odstraněny, když se objeví HD mapy?

A: Ano, některé z “dvojitých map” budou ze hry odstraněny. Bude to Winterburg (zimní verze Ruinberg) a zimní Himmelsdorf. Mapa Prokhorovka bude také odebrána ze hry.

Q: Nebude to dobrá příležitost také provést změnu vyvážení mapy při přechodu na HD?

A: Chápeme, že některé mapy by byla potřeba vylepšit. Nyní potřebujeme získat zpětnou vazbu na HD mapy. Například výkon a vizuální styl. Taky bychom potřebovali udělat nějaké vybalancování map, ale pokud to uděláme v nadcházejícím Sandboxu, bude pro nás a hráče velmi komplikované testovat a poskytovat zpětnou vazbu o samotných HD mapách (například vizuálním stylu) a herním výkonu. Existují však některé mapy, které se nyní rozhodneme přepracovat. K existujícím mapám se vrátíme později, jakmile shromáždíme potřebná data.

Q: Které mapy budou přepracovány?

A: Je velmi důležité, že když přepracováváme stávající mapy na HD mapy, snažíme se co možná nejvíce, aby se příliš neupravovaly stávající podoby map, nicméně existují nějaká drobná vylepšení, jelikož se grafika mění na HD. Existují 3 mapy, které budou zřejmě zasaženy úpravami – Rybářský přístav, Erlenberg a Fjordy.

Q: Jak se zmíněné mapy změní?

A: Od nynějška bude Erlenberg hodně přepracovaný, protože víme, že mapa je na veřejném serveru příliš problematická. Pro Fjordy máme plány na přepracování střední části mapy. Pro Rybářský přístav plánujeme přidávat několik tvrdých překážek do polí (např. zničené tanky). Nicméně je důležité poznamenat, že na všem se stále ještě pracuje, takže může dojít i k dalším změnám.

Q: Když se bavíme o herním výkonu, co se stane, když budou zavedeny HD mapy?

A: Velmi tvrdě pracujeme na optimalizaci hry pro všechny druhy počítačů. Jsme si vědomi, že stále existuje velké množství hráčů, kteří stále používají zastaralé specifikace počítačů. Minimální požadavek na grafiku zůstane v současné době stejný, plánujeme změnit minimální požadavky na HW za 1 nebo 2 roky.

Q: Co se stane s režimem horské kozy? 😀 (vytlačování spojenců na nepřístupná místa)

A: Horská koza je spíše vedlejším produktem, když jsme představili novou fyziku. Když představíme HD mapy, některá místa již nebudou přístupná. Přesto mohou stále existovat místa, kam se půjde dostat. Budeme shromažďovat další zpětnou vazbu od komunity, abychom zjistili, zda tyto místa odstraníme na HD mapách.

Q: Na Sandboxu nejsou vidět zimní mapy, co se s nimi stalo?

A: Pro zimní mapy připravujeme novou technologii a efekty. Existuje několik skvělých technologií, které zanechávají stopy pod pásy, takže tanky budou ve sněhu fungovat jako v reálném životě (stopy budou ve sněhu). K dispozici je také nový ledový shader, díky němuž se led bude chovat jako v reálném životě. Tento efekt ještě bude optimalizován. Vždy se snažíme co nejvíce optimalizovat hru, takže starší hardware pracuje na stejné úrovni jako nyní, nebo v některých případech dokonce zvyšuje výkon. Chtěli jsme vám ukázat některé ze zimních map, bohužel to nebylo docela připravené.

Q: Jak dlouho trvá změnit mapu?

A: V průměru to je přibližně 2 měsíce. Není to jen změna mapy, musíme se snažit vytvořit textury, stabilizovat nový mapový kód a testovat.

Q: Některé mapy jsou příliš jasné, občas z nich bolí oči.

A: Děkujeme za zpětnou vazbu, zde vidíte, proč vás potřebujeme.

Q: Co se stane s některými nepopulárními mapami, jako jsou Charkov a Stalingrad?

A: Tyto mapy jsou trochu problematické. Zatímco je chceme udělat v HD, máme několik dalších priorit. Chceme je přepracovat, jsou však problematické a nefungují příliš dobře, pokud jde o vyvažování her. Pravděpodobně odložíme vydání těchto dvou map, protože chceme, aby hráči byli spokojeni.

Q: Některé z map v režimu střetnutí a útok jsou problematické, bude se s tím něco dít?

A: Kdysi dávno hráči chtěli nové režimy, aby nebyly standardní mapy příliš stereotypní. V režimech jako je střetnutí a hlavně útok jsou problémy s vyvážení, nicméně nebudeme přidávat ani upravovat mapy pro tyto režimy.

Q: Co si myslíte o anime tancích (Valkyria Chronicles Series Tanky – Edelweiss a Nameless)? Někteří hráči si myslí, že jsou velmi přeboostlé.

A: Z našich statistik je Nameless opravdu trochu moc silný. Naštěstí není velké množství těchto tanků, které jsou na bojišti a nepoškodí tak matchmaking. Vše zůstane při starém, i když bychom rádi stroj oslabili, je to problém, jelikož to je prémiový tank. Edelweiss je v pořádku, jen je mírně nadprůměrný.

Q: Existuje mnoho hráčů, kterým se příliš nelíbí HE děla na tancích Type 4 a Type 5. Budou se měnit? Jaký je tento trend dávat stále větší pancíře na těžké a super těžké tanky?

A: Jsme si vědomi, že hráči sdílejí velmi negativní zpětnou vazbu na HE zbraně Typa 4 a 5 a pancíř. Momentálně to ale není problém, statistiky těchto tanků nadále sledujeme, ale momentálně je měnit nebudeme.

Existuje spousta stížností na to, že děla jsou ve hře irelevantní a proto se rozhodlo WG zvýšit roli pancíře na tancích, aby tak pancíř dostal významnější rolí ve hře.

Q: Jak vypadá nedávné posílení tanku M48 Patton?

A: Statisticky to vypadá víceméně stejně. Budeme i nadále sledovat výkon tanku M48 Patton, pokud je tank nad výkonem ostatních, mohli bychom ho později vyladit.

Q: Momentální model XM551 vypadá hodně škaredě, bude se nějak ladit?

A: Ano! V příštím roce plánujeme nahradit současný model Sheridan jiným, ten vypadá méně hloupě.

Q: Jsou zde nějaké plány pro Object 430? Tank není příliš oblíbený.

A: Máme v úmyslu učinit sovětské trio (Objekt 140, Objekt 430 a T62A) více provázané, ale dosud tyto plány nebyly dokončeny.

Q: Bude RNG sníženo z +/- 25% na nějakou nižší hodnotu?

A: Ne, chápeme, že kvalitní hráči chtějí, aby byla hra více předvídatelná, pokud jde o boj s ostatními hráči. Rozhodli jsme se však, že ve hře zůstane +/- 25% RNG, takže všichni hráči mohou mít své “magické” a “zábavné” okamžiky. Například když v bitvě přežijete díky tomu, že nepřítel má nízký roll.

Q: Můžete nám říci, co jste zjistili z předchozího testování na Sandboxu?

A: Můžeme říci, že testování na Sandboxu bylo úspěšné. Získali jsme spoustu dat a zpětnou vazbu od hráčů. Z předchozích testů jsme dospěli k závěru, že hráči by rádi, abychom vylepšili vyváženost hry místo toho, abychom dramaticky měnili vozidla, která používali.

Vývojářské otázky a odpovědi z Minsku (část první)
Ohodnoťte tento článek!
5 (100%) 13 hlas/ů

13 KOMENTÁŘŮ

  1. Po dlouhééééé době jsme dostali z WG “normální” odpovědi na otázky. +1

  2. No na novu grafiku sa tesim a myslim ze moj stroj to bezproblemov utiahne. Mam cca 3 rocny PC a vtedy to bol lepsi priemer takze myslim ze by mal stacit. Ale zarazili ma tie blaboly o pancieri WG ide len o jedine a to skvalitnenie HT urcite nie je. Velmi dobre vedia ze ak hrac narazi na typa alebo mausa stlaci 2-2 a je po pancieri. Takze WG velmi dobre vie ze viac paniciera=vic premiovej municie=viac prachov pre nich. Gldova municia doslova krici o upravu ale WG radsej zatvara oci. ja sa priznam robim to takisto ak vidim typa alebo mausa alebo daco podobne ladujem gold. Snazim sa ho pouzivat minimalne ale niekedy to inak nejde a ak ostatny mozu preco by som sam seba znevyhodnoval? Ja viem ze na type su tie slabe miesta co vseci bezproblemov paraju a som len lama a neviem to hrat.

  3. Už jsem sem lezl že tu budou nicneříkající odpovědi a když to čtu tak to dává smysl. No bravo, že by se aspoň nějak poučili?

  4. Osobně s Prochorovkou problém nemám, proč ji chtějí odebrat?
    A k tomu RNG, jo, včera právě na Prochorovce se mi podařilo nastřílet jako snad nikdy, totální RNG haluz, se divím že mi nepsali do garáže. Ale i když je to hezké, dle mého to prostě nenahradí pocit určité jistoty, co může člověk od stroje očekávat.

    • Odstraní jen Winterberg (Zimní ruinberg) a Zimní Himmelsdorf. Prokhorovka právě zůstane 2x, jak “normální verze”, tak i ten fiery salient (ta tmavá verze prokhorovky, nepamatuju si jak se jmenuje).

      Je to asi chyba u Rity, protože jak TAP tak i Daily Bounce to mají správně (prokhorovka zůstane 2x, jako jediná)

  5. Po šesti letech zjistili, že by se měli zaměřit na vyvážení hry a ne na úpravu. Pobavilo

  6. Q: Bude RNG sníženo z +/- 25% na nějakou nižší hodnotu?
    A: Ne, chápeme, že kvalitní hráči chtějí, aby byla hra více předvídatelná, pokud jde o boj s ostatními hráči. Rozhodli jsme se však, že ve hře zůstane +/- 25% RNG, takže všichni hráči mohou mít své “magické” a “zábavné” okamžiky. Například když v bitvě přežijete díky tomu, že nepřítel má nízký roll.

    To nepochopíš? Hráči chcú jasne nižší RNG ale WG vie lepšie že chceme +-25%
    – hnus-

    • Ale jo, pochopitelné to s hlediska bussinesu je. WG chce hlavně spoustu blbečků, kteří nebudou mít na hru žádný vliv (rozuměj nových hráčů). Tito pak nepolíbeni talentem / skillem (jak kdo chce) budou sypat hromadu peněz (tak si to WG představuje). Všcihni si budou rovni, protože každý bude stejně frustrovaný tím co WG zmiňuje a plánuje 😀 Říkám to již dlouho, platit za toto může pouze nesvéprávná osoba. Ideálně to hraj tak, jak tomu i sám WG říká – Free2Play, takže žádné penízky do WG. Ačkoli určitě nebudeš mít lepší pocit ze hry, minimálně budeš mít dobrý pocit z toho, že za tvé peníze nežije někdo, kdo na tebe vlastně z vysoka sere 😉

    • myslim si ze mytus o tom ze RNG nie je uplne nahoda sa takymto skalopevnym zastavnim len viac potvrdzuje…popravde 25% RNG pri alfe ma az tak nezere aj ked urcite by vela ludi uvitalo mensie cislo ale najviac ma to irituje pri penetracii…ked ma naboj rozptyl penetracie 150-250 ze je to nerealne kasleme na to o tom tato hra nie je ale to je proste na hlavu…penetracia je v podstate jedna velka loteria v mnohych pripadoch co mi ako zabavne zrovna vobec nepripada aj ked zazracne priestrely najlepsie na automatiku bez domierenia za pohybu potesia ale tych par nahod kludne vymenim ze realnejsi alebo aspon logickejsi system a alfu nech si dalej mixuju to este prekusnem…

Comments are closed.