Vývoj map a individuální mise v pořadu “Čas pro vývojáře”

22

– vývoj mapy zabere včetně kompletního vytvoření cca půl roku
– v příštích třech až čtyřech měsících nebudou žádné historické mapy
– mapa Berlín zřejmě ve WoT nebude
– mapa Minsk bude, ale ne brzy, rozhodně ne v první polovině roku 2015; vývoj nicméně pokračuje a mapa je nyní interně testována
– v každé aktualizaci budou opraveny tři až čtyři mapy, na tom se nic nemění
– ze šesti v současné době vyvíjených map bude nakonec vydána jen jediná
– dále se pracuje na dvou mapách, které by se měly dostat do hry
– noční mapy nebudou, o tom už bylo rozhodnuto před časem; “Pokud chcete noční mapy, zavřete při hře oči.”
– kvůli tomu, aby byly mapy přesné, vyjeli vývojáři do Volgogradu a Charkova, aby vše viděli na vlastní oči a mohli si věci i rozměřit; většinou se však používají mapy Google
– ohledně uvedení Zimního módu panovala ve WG naprostá shoda
– mapy Dragon’s Ridge a přístav byly kompletně odstraněny, je ale možné, že se jejich části vrátí ve speciálních módech, jako když se na mapě Přístav jezdily Chaffee závody
– další vydaná mapa nebude městská, ale kombinovaná
– mapa Skrytá vesnice je považována za problematickou, protože je na ní málo místa na bitvu samotnou, bude proto přepracována (úplně přesně si pamatuju, jak hráči po uvedení této mapy v aktualizaci 8.10 upozorňovali, že ji z velké části pokrývá území, kam se nedá vjet a proto je její efektivní velikost strašně malá… a jak to vývojáři odmítali jako neopodstatněné – pozn. carramba66)
– vykreslovací čtverec bude změněn na vykreslovací kruh brzy
– mapa Smolensk prochází testováním, vyjde dříve než mapa Minsk
– vývojáři testují nový systém proti botům, je příliš brzy na to, říci více
– když se podíváte na věžní hodiny na každé mapě, všechny ukazují ten samý čas
– je nakonec přecijen možné, že bude do hry zavedena možnost zablokovat si některé mapy, vývoj na tom už pracuje
– vývojáři prověřují informace, podle kterých se zvýšila frekvence úkazu, kdy hráči v krátkém období dostanou několikrát tutéž mapu
– Malinovka je statisticky v pořádku, obě strany mají zhruba stejné šance na vítězství
– Prochorovka bude brzy přepracována, vývoj už přepracovanou verzi testuje
– Dragon’s Ridge bude zcela odstraněn z herního klienta v příští aktualizaci
– vývojáři stále pracují na zploštění některých částí mapy, jde většinou o odstranění malých nerovností, díky kterým budou mít tanky s menší depresí snazší pozici
– mapy o velikosti 2000×2000 metrů na randomu nebudou, nicméně je možné, že se objeví v jiných herních módech (PvE mapy – pozn. carramba66)
– Komarin (do tieru 8) je z hlediska statistik v pořádku
– v příštích dvou až třech aktualizacích přijde do hry nová mapa
– není v plánu umožnit hráčům splnit již splněnou individuální misi podruhé
– odměnové tanky z individuálních misí nebudou nikdy nerfnuty, ani pokud budou jejich statistiky vysoké
– je možné, že ženské členy posádky bude možné v budoucnu získat i v jiných akcích, nejen individuálních misích
– obrázky ženských členů posádky vychází ze zaměstnankyň společnosti Wargaming
– v individuálních misích si můžete celkem vydělat 41 milionů kreditů (o tom, co vše lze získat v IM jsme psali zde na konci článku – pozn. carramba66)
– ženské posádky budou nadabovány, aby neměly mužské hlasy, zřejmě zatím pouze pro rusky mluvící členky posádek
– není v plánu prodávat tokeny do individuálních misí, jako tomu bylo v misi na WZ-111; stejně tak nebudou odměnové tanky z individuálních misí nikdy uvedeny do eshopu
– novinářské účty nebudou obsahovat odměnové tanky individuálních misí

Zdroje:
http://ftr.wot-news.com/2015/01/24/developer-time-qa/
http://ftr.wot-news.com/2015/01/24/developer-time-qa-part-2/

Ohodnoťte tento článek!
Sdílejte
Předchozí článek23. 1. 2015
Další článek24. 1. 2015
Excalibur.cz
Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

22 KOMENTÁŘŮ

  1. – obrázky ženských členů posádky vychází ze zaměstnankyň společnosti Wargaming
    Když jsem si pořídil rusku,první co jsem řekl,když jsem ji viděl: Néé taková šereda” Vypadá to, že se musím omluvit 🙂

  2. Nie že by mi Komarin chýbal, ale za posledného pol roka som ho nemal vôbec keď sa tak nad tým zamyslím a to som za ten čas odohral asi 500 bitiek takže tam majú očividne bug vo výbere máp.

  3. “- odměnové tanky z individuálních misí nebudou nikdy nerfnuty, ani pokud budou jejich statistiky vysoké” – tak tohle oznámení si schválně uložím do notýsku slibů, faktů a nesplněných přání
    jsem zvědavý, kdy bude toto tvrzení zašlápáno do bláta nějaké mapy 🙂

  4. – je nakonec přecijen možné, že bude do hry zavedena možnost zablokovat si některé mapy, vývoj na tom už pracuje

    na prochorovce zbydou jen artyny 😀

    • Nemyslím, že by to byla až tak neoblíbená mapa, spíš budu očekávat průser u Stalingradu a Charkova, zvlášť Stalingrad bude problém, protože do toho investovali hromadu peněz a času a podle průzkumu co proběhl je to suverénně nejneoblíbenější mapa.

      • Mám mapu Stalingrad rád. Je super, když na mapě nejsou jen dva koridory a dá se tam něco vymyslet.

      • Tzv black list map… už o tom mluvili před pár lety… už to dávno mělo být hotové… teď dělají že jde o nějakou novinku?

        Joo prochorovka je skvělá mapa… když si zalezu do křaku a jdu na kafe tak za 5 minut se nic nestane… když projevím iniciativu a vyjedu na kopeček tak mě rozstřílí z boku…. když vyjedu na vesnici, rozstřílí mě z kopečku… jediné co mi zbývá je přestřelovat se přes kopeček a čekat… čekat… Z pozice těžkého tanku, nebo stíhače ta mapa je kompletně zabitá… dřív jsi mohl vjet do vesnice a tam se odehrávaly hlavní střety…

        prochorovku vždycky rozhodnou scouti jinak se tam nic pořádného dělat nedá

    • Já bych tak nejásal, slibem neurazíš…. Osobně si myslím, že to do hra nepřidají, protože by jim některé mapy zůstaly ladem, navíc by to nabouralo čekací doby

    • Prochorovku chtějí taky změnit. Zajímalo by mně, co s ní chtějí udělat.

      • To je jednoduché bude to desert Prochodovka on fire uprostřed s čínskou zdí

  5. Nech už s “Campingovkou” (Prochorovkou) urobia čo chcú, horšie to už predsa byť nemôže

  6. vývoj mapy zabere včetně kompletního vytvoření cca půl roku
    to sou teda matéři,půl roku se serou s mapou a stejně to poserou 🙂
    mapa Berlín zřejmě ve WoT nebude
    fake supr 🙁 podělanej stalinshit a sračkov to jde ale berlín ne,wg trotli 🙁
    je nakonec přecijen možné, že bude do hry zavedena možnost zablokovat si některé mapy, vývoj na tom už pracuje
    už aby to bylo,hrát naprd mapu 20 krat za den je fakt o nervy:(

Comments are closed.