9.17.1 Common test je online

46

9.17.1 Common Test Server je nyní online a vy si můžete vyzkoušet nové německé bestie a další vylepšení či novinky. Oficiální poznámky k updatu už jsou taky venku a s nimi i potvrzení německých nových strojů.

Common test si můžete stáhnout zde.

vk7201k_2

Na základě zpětné vazby, týkající se nového těžkého tanku na desátém tieru Německého stromu, podobného VK 72.01 (K), se Wargaming rozhodl nechat tuto tankovou trofej jako unikátní odměnu pro klanové hráče. Na místo toho, dostane technologický strom úplně nový stroj Pz.Kpfw VII. Na rozdíl od VK 72.01 (K), bude vybaven 12.8 cm Kw. K. 46 L/61 dělem, které ocelovému monstru poskytne zcela odlišný herní styl.

VK 72.01 (K) dostane nějaký buff na děle, zvýšení penetrace Pzgr. 42 munice (15 cm Kw. K. L/38 kanón), a zvýšení počtu munice na 35 kusů. Navíc oběma strojům bude zvýšena rychlost, VK 72.01(K) a Pz.Kpfw VII budou dosahovat rychlosti 33 km/h. K tomu i nějaké zvýšení pancíře.

Dalši podstatné změny se týkají „toxického Grilu 15“ a taky T110E5. Pokud nějaký tank vystupuje v tabulkách příliš nad ostatní je jasné, že na něj WG sáhne. Já osobně si nejsem jistý, jestli E5 nerf potřebuje.

grile

 

Navýšení rychlost amerických TD, dle mého to stejně moc poznat nebude. Ale zato úprava rychlosti Britských středních tanků bude hodně zajímavá, asi si koupím zpět Centuriona.

 

V aktualizaci se objeví mnoho dalších zajímavých vychytávek, rozhodně se koukněte na video a i když nemá české titulky „zatím“, určitě něčemu budete rozumět.

 

Kompletní poznámky k patchi můžeze naleznout zde.

Ohodnoťte tento článek!

46 KOMENTÁŘŮ

  1. Ten nerf grilla je naprosto směšnej… A houfnice na japonských superheavynách, mně taky nepřemluví abych je teď xpil, ty tanky prostřelí kde co, jsou obrovský a nemobilní, člověk dostane špatnej spawn a kolikrát se ani nedostane do bitvy. Jediný co fakt uvítám jsou ty krásný HD modely 🙂

    • Mne mrzí hlavně ta snížená mobilita u Grille. Člověk s ním může šplhat skoro jako s baťákem a snajpení na 450 metrů je úplně bezpečné.

    • Grille 15 je ted uplne nehratelne. Kdyz na cca 250m z 10 ran 3x minu a 5x nepristrelim lehkej tank…. Jestli to takhle projde tak to mazu z disku a haraju uz jen WT

  2. lol prej u vk 72.01 zvýšená rychlost, nevim co je to za zvýšení ze současných 43 km/h na 33 km/h je to nerf jako prase a už se ozývá spousta lidí že chtěj tank vyměnit za jiný z kampaně

    • přesně chtěl jsem ho hlavně pro to že byl docela rychlej a teď je to plečka. Domršit něco co dá tolik práce získat je ostuda

    • to je sice pravda ale v 70% Vk stejne jede neco malo ke 30km/h. rozjet to na trave na 43 po rovine by chtelo tak 2km mapu. ale urcite je to nesmyslny nerf nebot tim akorat delaj z dvou rozdilnych tanku vice pribuzne..

  3. Škoda Grille 15, už to nebude bývať, čo bolo. Dlhé nabíjanie, slabá rýchlosť vzad a 7° sklon dela. Neschopné detičky si vyplakali jeho nerff. A pritom to vôbec nebol OP tank. Česť jeho pamiatke. :))))

    • No problém je, že se dostane na pozice ve vteřině, a v rukou dobrých hračů otáčel hry. Ale to budou dělat švédové taky … 😀

      • Stačilo by znížiť rýchlosť zo 60 km/h napríklad na 50 km/h. To by som ešte pochopil ale takto ten tank strašne … ehm zakopali. Veľmi som sklamaný.

        • Grille je fajn tank mne OP vôbec neprišiel vždy som ho považoval za potravu. E5 WTF ved ten tank je taký aký by mal vyzerať každý 10 HT mám pocit ,že WG rieši úplné p****** a ten ich sandbox alebo ako sa to píše je od veci aspon keby tam testovali normálne veci ktoré kazia hru napr. mapy niektoré tanky sú na koridory nepoužiteľné.

          • Hysteráci se mohou zjančit…

            Že došlo k chybě při dělání HD modelu se ví už půl roku, WG to veřejně prohlásilo několikrát, že přijde „nerf“ bradavice se ví nejméně od loňského září, …

  4. Mne to tak pripada ze podla wg by maly mat vsetky tanky v hre rovnake parametre aiba iny model. Som zvedavy ako dlho bude trvat kym dostanu svedov. Krankenwagen dlho asi odolavat nebude.

  5. pokud by ty tanky nebyly +- „podobne“ postupne by kazdej chtel jen to best, hra by sla do kytek … musej byt „herne korektni“ a balancovat, kazdymu se nezavdecej a ty breciky o detecha jsou fakt trapny … to rikam ja clovek kterej napr v politice nesnasi slovo korektni a mam rad kdyz neco vybocuje … proste tyhle provozni zmeny mi nevadi, ale globalne to nedaji … uz ted ty lighty, sandbox a obecne letita berozhodnost a neschopnost resit artyny … no uvidime .. kazdopadne ten patch vypada zajimave

    • Ten patch tu hru pohrbi uplne. Bude to arkada pro decka, kde je uplne jestli znas parametry a slabiny tanku…. Stejne o vsem v 90% rozhodne RNG a naprosto dementni distribuce strel. Ted jsem zkousel Common Test, a treba z Grillem 15 se neda hrat. Kdyz miris na weak spot, tak ho v 90% pripadu mines. Kdyz ale ztrilis jen na pas blind, tak se trefis daleko casteji. Proste nema cenu mirit, nema cenu studovat weak spoty je to vsechno jen o nahode…

  6. Němci dostanou celkem solidní buffy, Maus i E100. Zajímalo by mě, kdy něco udělají s IS7, která je už teď statisticky mnohem slabší jak E100, i ostatní heavyny. 47,9%winrate.

    • IS-7 je na tom podobně jako KV-1 = blbuvzdorný tank pro boty, kriply a děti. Tihle exemplářové tvoří podstatnou část jeho vlastníků a svým neumětelstvím kazí statistiky jinak dobrému tanku.

      • Nemáš pravdu, není zdaleka tak dobrý. Podle mého ho nehraje o nic více špatných hráčů než E100, tu má taky každé rajče, protože každý chce Tigra.

        Stačí se podívat na staty fialek s IS7, málo kdo má přes 3k dmg na bitvu. Co má proti Kranvagnu ? 5° deprese, hrozné DPM ? Solidní korba už to moc nezachrání.

        Potřebovala by o 1° víc deprese a rychlejší nabíjení, o 1 sec. A byla by celkem OK.

    • Souhlasím, že IS7 je pro mnoho lidí (včetně mne) první X tank a že to není špatný tank, nicméně to jeho dělo je z prominutím z pr**le – jeho předchůdce má dělo o tři délky jinde. Byla taková doba, že ten tank měl skvělý pancíř a pohyblivost a naopak slabé dělo – pohyblivost mu vzali a v současné době, kdy má i VIII průbojnost 300 mm, je mu pancíř platný jak automat na šprcky ve Vatikánu – takže mu zůstalo jen to dělo, no a neodolatelná přitažlivost na dělostřelecké náboje, kterým nemá šanci ujet (ostatně, který tank má, že :-().

        • Souhlas, tihle lenochodi si to musí vychutnávat – taková Prochorovka musí být vážně slast – protože tam dostávám od ARTY na budku i v kličkující B-C 25t AP 🙂

  7. Myslim, ze grille 15 nerf opravdu nepotrebuje. Koupil jsem ho kvuli misi, splneno po triceti bitvach, a jsem rad, ze uz ho nemusim hrat. Porad svitite, ano, ma pohyblivost a skvely delo, ale prave to delo, kazdy zasah poskozeni, vozil jsem potom uz dvoje opravy a stejne jsem casto dohraval s poskozenym. Myslim, ze jsou tanky ktere potrebujou nerf daleko vic…

  8. Myslím si, že IS7, IS4, ST1 a další vylepší v dalším patchi. Oni to nejsou špatný stroje, IS4ka mě dost baví (je to sice pomalý, ale zase je to malý a artyny o to nemají takový zájem jako o jiný šťavňatější heavyny ).

    Prostě ale ty němci budou o dost lepší, E75 vs ST1, VK vs IS4. Hlavně ta desítková Veka jak premiová tak standartní, to bude mít zepředu pokud bude stát čelně k nepřítelí nejlepší armor ze hry. To přehnali, to půjde do spodního plátu jenom goldem, slabina věž+kopulka z VKbečka nejsou a jako bonus 160 mm na boku.

    Ty japonský heavyny s tím ať jdou do prdele. To jsou full gold tanky, základní munice je úplně zbytečná, proč střílet za 1100 když můžu dávat za 1400 při průstřelu, při neprostřelení to odhaduji 500 vs 650.

    • ST-I má mizerné ovládání děla (ve srovnání s T-10) = špatný tank, na který každý nabije APCR a probije, protože s tím dělem nejdou dělat snapshoty.

  9. Co jsem si zahrál nové německé těžáky:

    1/ VK 100.01 P = proti osmičkám je to fun tank = naúhlujete a vesele dingáte i Waffentrégra s 15 cm kanonem, T34 mohou jen plakat – ze 3 ran na 200 metrů neprošla ani jedna; proti devítkám už musíte kempit za šutrem, desítky budou problém vždy = tam už věž nepodrží. Tank mi přijde docela pohyblivý (vzhledem k tomu, co přijde po něm). Nabíjení 16,5 vteřiny je děsné, takže zásadni poučka bude – držet se v chumlu.

    2/ Mauschen = proti osmičkám a sedmičkám je to čelně neprůstřelný stroj, kolmo na bok mne ale prošil Comet AP municí, tank je pomalý, dělo je stejné jako u E75, nabíjel jsem 13,5 vteřiny. Devítkové i desítkové stíhače ho v pohodě párají i naúhlovaného. Verdikt = nuda, jste snadný terč a máte méně HP i horší DPM než Maus. Gap mezi osmičkami a devítkami je velký – co si dovolíte s VK 100.01P, to si s Maushcenem nedovolíte, resp. dovolíte jen po krátkou dobu.

    3/ Pz. VII = úhlovat, úhlovat, úhlovat + krýt si tu výduť na boku vany (pod věží). Čelně dingá i granáty z T95 nebo IS-7, medka budou mít obrovský problém ho probít čelně (nemá velké rovné plochy jako E100). Nudný tank určený na snipování – nedává prdy jako E100, má mizernou depresi -5 dopředu (při otočení bokem mi subjektivně přišlo, že má cca -7). Mobilita podprůměrná (E100 mi přijde rychlejší, ale méně obratný). Věž je hodně vzadu, vysoko položený kanon a zakulacení zadku pod věží = v krytu zpoza muldy z něj bude vidět hodně málo ke trefení.

  10. Nevíte někdo proč když si nainstaluju test server a poté si chci zahrát tak se mi v garáži ukáže Updating vehicles a nechceš to zmizet ?

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Přihlášení pomocí Wargaming.net ID