Překvapení: Testuje WG v 9.6 neviditelnost nepřátel?

67

Překvapující změnu, která zatím nebyla širší hráčskou veřejností zaznamenána, přinesl test aktualizace 9.6. Hrajete jinak, když má nepřítel hodně těžkých tanků? Když vidíte na druhé straně spoustu TD, odhadujete místa, kde budou kempit? Jste ve střehu, když je na druhé straně četa kvalitních hráčů se středními tanky? A co artilerie, hrajete jinak, když žádná není a když jich je naopak hodně? Tak to pro vás máme docela překvapující informaci…

Když jsem včera stáhl testovacího klienta 9.6, nešel jsem do bitvy, protože jsem si nejdříve, jako vždy, chtěl vyzkoušet změny v garáži. Přetrénování posádek, nový chat a seznam kontaktů, nové tanky v HD a další. Dnes, když jsem se přihlásil znovu, mě ale vítali kolegové z klanu, kteří se právě bavili o změně, kterou “WG zase něco posral”. Nevěděl jsem, o co jde, ale když jsem je tak chvíli poslouchal, dostal jsem neblahé tušení. Hej, to přece nemůže být pravda, něco takového by vůbec nedávalo logiku. Spustil jsem bitvu…

… a skutečně. V bitvě jsem neviděl, kdo stojí proti našemu týmu. Neviděl jsem, kolik má nepřítel artyn, jestli na nás nečeká wolfpack středních tanků v četě, kolik mají scoutů a kolik TD. Stejně jako v klanových válkách, nově i na randomu jsem neviděl složení nepřátelského týmu do doby, než jsou tanky naspotované. Podobnou věc bych chápal třeba v historických bitvách, ale pro random by to znamenalo opravdu velmi značný zásah.

O to větší překvapení na mě čekalo o pár minut později, po restartu klienta. Spustím bitvu a – voilá, všechno je, jako dřív. Na druhé straně seznam tanků jako vždy.

Testuje společnost Wargaming utajení nepřátelského týmu, které známe z klanových válek, i na randomu? Bude to znamenat konec XVM? Uvidíme v příštích dnech.

Nakonec dodávám, že žádné modifikace na test serveru samozřejmě nepoužívám, jimi to tedy nebylo.

Takhle to vypadalo před bitvou, jako v CW. Tam, kde byl dříve seznam nepřátelských tanků, je pusto a prázdno.

Ani  při odpočítávání jsme neviděli,  jaké taky proti nám jedou

První tanky na druhé straně začaly naskakovat, až když byly skutečně naspotované, jako v CW

A stejně jako v klanových válkách platí, že hráč se “odmaskoval” i tím, když napsal dříve, než byl naspotován. Ovšem ani tak jsme neviděli, v čem jede.

Ohodnoťte tento článek!
Sdílejte
Předchozí článekInsider: Problémy s Havokem jsou opravdu velké
Další článek23. 1. 2015
Excalibur.cz
Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

67 KOMENTÁŘŮ

    • Myslim si, ze se tak snazi priblizit bitvu realite, kde vam nepritel take urcite nesdeli svoji vybavenost. Artynam to zajisti vetsi bezpecnost – nikdo na konci nebude vedet jestli proti nemu zbyva artyna nebo zakempena heavyna. Hry nebudou koncit po 5 minutach, protahnou se a bude se vic taktizovat. To da vyniknout scotum kteri se budou v tymu cenit vic jak doted.Pripada mi to jako zajimave zpestreni hry ktere srovna uzitecnost vsech tanku.

  1. To je ovšem výborná zpráva. To naprosto změní dynamiku každé hry. Konec stereotypního najíždění do pozic, konec útrpných nářků nad xvm winchance, nutnost přemýšlení a aktivního hraní po skoro celou dobu bitvy. Dyť to je paráda.

    • Přesně tak! Ale asi bych to nechtěl každou bitvu. Navíc to pomůže dobrým hráčům, které si arty vybírá ne podle typu tanku a tieru a místa kde jsou, ale podlebarvy xvm.

    • Jo je to úplně skvélé, tvoje hevyny pojednou na sniper post do křoví a teď už ani nebudeš vědět jak rychle padne město nebo ne. Kam se máš asi kurva potom na té mapě s medkem postavit že?

      • Jo vlastně už vím, pojedeš s většinou, projedete bez odporu a budete si navzájem s enemákama capovat základnu, to přinese o hodně víc zábavy.

  2. TOTO JE NA HOVNO! PÁNÍ VÝVOJÁŘI ZKOUŠÍ NAŠÍ TRPĚLIVOST! JESTLI TO TAKHLE BUDE NAFURT TAK PÁPA WOT… sry za caps

  3. Výborně, mě se to líbí! To znamená, že dokud nebudu naspotován , tak je vám všem XVM k ničemu !!! Konečně po delší době WG tleskám !!! BRAVO!!!

  4. Mne sa to tiez pozdava dobra zmena. Vsetko sa zmeni. Celi stil hrania a uvazovania. Ani v reale nik nevedel do coho isli.

    • Podle mě se začne víc kempit. Když nevíš, kolik proti tobě stojí artyn, hraješ víc artysafe. Jestli je to změna k lepšímu, toť otázka.

      • Tak zrovna artyny se daj odvodit od počtu v tvojem týmu, tam bych problém neviděl, stejně tak u lehkých tanků…. Této techniky bejvá v obou tymech stejně.

        • přesně tak… jen u jednoho týmu budou samé medka a u druhých jenom heavyny… super

      • Mě se ten nápad celkem líbí, ale jak píšeš bude to znamenat opatrnější styl hraní. Nechtěl bych to každou bitvu. Ale kdyby to bylo občas např. jednou ze tří bitev apd., tak proč ne? xvm to nezruší, jen šanci na win,

      • lenze tam nejde len o artyny …. kolko krat sme mali v time 8 mediek a oni namiesto toho 8 hevyn alebo zakempenych tdciek?

        kto pojde pushnut medkovu stranu ak tam na neho moze cakat 5x wtaufov s binom a dohladom 420??

        pokial bolo teraz v hre vela tdciek tak sa pushla druha strana pripadne stred pokial vela hevyn tak sa pushne druha strana ….

        kazda hra sa zbytocne natiahne a zakempi kym sa vsetko nenaspotuje …. mne sa nechce s jednou hrou drbat 15 minut …. vytrati sa dynamika … 5 minut z hry sa nic neudeje len sa jedn strana bude nsazit spotit lajtkami a druha sa bude zasivat..

        • ja sa v hre vzdy zariadim podla toho co ma super .preto skoro na vsetkych mapach poznam vsetky miesta ….. ak hrac nebude vediet co je kde alebo co pravdepodobne kde bude, tak pojde vzdy na jedno oblubenejsie miesto ….. to je cisty stereotyp …

  5. Jako největší blbost mi to přijde v tom, že v osobních misích jsou mise jako zničit artilerie apod. Tak pojedu dopředu jako d**** abych zjistil, že žádné artyny nemají. To se jim zase povedlo 🙁

      • Tak snad vidíš, jestli máš ty v týmu arty, ne? Tak můžeš počítat na druhé straně +- jednu, minimálně jednu, pokud v týmu máš.

    • tak sa na zaciatku kuknes ze kolko artyn je v tvojom tyme a vies kolko ich asi bude u supera 😀 to iste s lahkymi..

  6. tak u artyn to máš jisté že máš tušení kolik jich bude když máš 3 arty X tieru tak je 80% šance že je mají taky nebo maj o jeden tier VIII víc nebo maj místo X IX tier což mi vyhovuje …

  7. myslím, že by to mohlo mít do budoucna souvislost s resetováním perků. Místo žárovky, která bude automaticky se bude moct vyzkoumat perk “kontrašpionáž” by bylo hustý 😀 to by se rajčátka kosili 😀

    • kontrašpionáž …myšleno že uvidíte složení enemy týmu .. 🙂

  8. Ty jo všichni stíhači budou muset dopředu kvůli sníženému dohledu s nepřesným dělem a neboudou vědět co proti nim pojede 🙂

  9. Podle mě nebude stačit čas, protože všichni budou zalezlí… Ale s tím XVM souhlasím, nebaví mě, když hned ze začátku po mě jde arty kvůli tomu že jsem modrej…

  10. hele a co ta ponorka,jsi zapoměl v doplncích nasadit soupravu pro hluboké brodění 🙂

  11. Nemám nic proti. Jen mám trochu obavy, že se to bude tlouct s globálním nerfem dohledů.

    • Nerf postihne td ne? Takže se nestane, že najedeš na TD a oni tě rozstřílí než je uvidíš. Tohle celkem smysl dává. TD budou potřebovat někoho s očima a když jim ho vypneš, tak si pak dojedete pro slepý TD. Nejvíc to ale ocení hráči skautů.

  12. Mam takovou otázku, při bitvě s BC25t se mi vedle spotřebáků objevily ikonky asi dělostřelecké podpory a náletu, ví se o tom něco ???

  13. no ja to vidim ake obrovske negativum,KTORE LEN PODPORI DALSIE KEMPENIE A ZASIVANIE A UTRPI TYM HLAVNE DINAMIKA HRY…

    kto bude pushovat stranu a snazit sa rozhybat hru ak si nebude isty na co narazi?? kolko mediek pojde vo wolfpacku rozbit artyny a pokrutit zakempene tdcka ked nebudu vediet ci tam su a kolko ich je??

    TO BUDEME LEN 10 MINUT KEMPIT KYM SA VSETKO NENASVIETI ABY SME VOBEC VEDELI CO ROBIT? nikto nepojde na samovrazdu v prvej linii ked nevie co ho caka…

  14. Vyskúmané vozidlá v testovacom serveri si asi nemôžem nechať, pravda?

  15. ak toto niekedy prejde tak to bude len o tom že sa hovadsky zvýši kempenie lebo nikto nebude chceiť “tlačiť” do bez toho aby vedel čo tam na neho vybafne … takto sa aspoň občas na publiku pri iniciovaní lepším hráčom pohne skupina a potlačí napr jednu stranu ale tu bez toho aby niekto čo i len tušil čo proti nemu stojí nepôjde dlho nikto nikam … ludia čo hrajú medka a light tanky vždy kalkulujú s tým kam im je lepšie ísť a kde majú šancu dlhšie prežiť a viac si zahrať práve v porovnní toho čo proti mne má súper … možno by bolo iné ak by bol MM fakt vyrovnaný a aspoň by dával tanky 1ku1 aj čo sa týka tieru aj čo sa týka zamerania .. napr 2x top tier heavy 3x medko 4x td 2x nižší tier heavy 1x nižší tier medko 2x scout 1x arty … a pekne na obe strany rovnako zrkadlovo a potom by sa dalo nejak v hlave kalukolvať aj bez vedomia aký hráč je proti mne a stále by to bolo trochu nejasné lebo by nikto nevedel či ide proti nemu zásobník alebo pancier len že je to vybalancované … lenže s tým ako sa v poslednej dobe stretávam že má jedna strana neustále o 3top tier tanky viac a ešte k tomu bezdôvodne (bez nejakej čaty čo by to rozbíjala) a ešte k tomu sú aj herne častokrát lepší ako hráči u mňa tak to by bol ešte len bullshit keby chceli toto zaviesť do publicu …

  16. Tak to je čas pro MM verze 3 a neb ve stylu dáme nepříteli o 2 top tanky víc za cenu toho že budete mít víc lehkých tanků -3 tiery, už se na to těším.

  17. Já bych to bral napište jim ze jestli to byl bug tak vybornej ,konečně lighty budou přesně vědět co spotnou a budou mít ještě zajimavejsi úlohu a medka taky , TD se omezí a hra bude zajímavější a bude mít větší napětí

  18. Tak ať je to ani nenapadne. Pryč ze stolu s tim. Je to kravina. Např. už dnes se mi stalo a asi po pěti minutách hry všechny housky na soustřel a poslali mi do garáže

  19. Jako jedna z typů her (standartní hra, dobývání, setkání) by to byl náhodou zajímavý nápad. Rozhodně by to udělalo hru zajímavější a pestřejší. JSem všema 20 pro.

  20. Osobne si myslím že toto je ďalšia zbytočnosť, stačilo by, keby WG spravilo riadne matchmaking – napr. podla Osobného hodnotenia, nie ako je to v súčasnosti že ja som s Osobkom 6300 a zbytok môjho týmu tvoria tzv. “rajčatá” a potom môže človek spraviť všetko pre výhru, ale aj tak sa nájde nejaký “expert” čo tú bitku totálne dokašle. A potom akurát nadávam na WG a toto sa mi stáva čoraz častejšie.

    • Lol. Osobní ohodnocení. Absolutně nejzbytečnější a nicneříkající ukazatel ve hře.

  21. Tak za mě by to byl super nápad – konečně bych začal hrát scouty a hra by byla celkově zajímavější. Takhle už kolikrát člověk ví po dvou minutách jak to dopadne.

  22. Mě osobně s**** 4 min. hry. Všichni yolo. Tohle sice smrdí kempem,ale jsem pro to minimálně zkusit. Spoteři budou zase užiteční,ne jako ted,kdy jejich úlohu zvládaj hravě medka. DVA DNY jsem hrál 15 misi u TD(mám jen 8 tier), protože jsem nezažil za 128 her hru delší jak 6 min. Nakonec jsem si zapl útok, dostal obranu, hra 10 minut a dmg v poho 5k Já to vítám

  23. Konečně super nápad. Lehké tanky budou dělat svoji práci, medka nebudou tak drzá, dobře postavené HT něco protlačí, TD se budou muset hnout a podporovat HT a arty bude střílet po tom co se zamane a ne vědět dopředu po čem se půjde. Do hry se vrátí moment překvapení, taktika a pohyb. Přesně to co má obrněná technika dělat. Plus větší mapy a bude to zajímavé..

  24. Podle mě se začne vytvářet hromada a hromada modifikácí na zviditelnění… Ale určitě se změní strategický rozpoložení hry..

  25. Podle mě zkoušeli i +-1MM, protože včera večer jsem hrál se scautama na testu a házelo mě to jen o 1 úroveň nahoru a pak asi o 3/4 hodiny později jsem se scatama byl normálně +-3MM.

  26. Super nápad, vítám. Bohužel každý, kdo má XVM, rád střílí do lepších hráčů, bohužel nebo bohudík mám nadprůměrné staty a je to hodně znát, že po vás minimálně artyny pořád jdou… Celé XVM bych zrušil.

  27. Takže záznam na minimapě, kde je naposledy spotnut nějaký tank přidají, ale dají pryč seznam nepřátel? 😀

Comments are closed.