Sandbox: Změny penetrace

128

Jak už jsme tu několikrát psali, na testovacím serveru se dějí velké změny jak v chování tanků, tak třeba v municích a jejich penetrací. U penetrace zůstaneme a podívejte se, co udělali tentokrát. Když jste zaměřili tank více jak 400 metrů daleko, počítali jste určitě s tím, že prostřelit ho bude o něco málo těžší, než na face 2 face. Nyní to bude doslova hardcore. Například: IS-3 na 400 metrů a více neprostřelí 3/4 tanků 10. tierů. Přesvědčte se sami.

Změna penetrace se shoduje s T110E3 a T57 HT

Změna penetrace se shoduje s ostatními tanky typu M48A1, AMX 30B, STB-1 atd.

Změna se shoduje s ostatními ruskými středními tanky

Zdroj: https://thearmoredpatrol.com/2016/06/19/wot-sandbox-penetration-changes/

Ohodnoťte tento článek!
Sdílejte
Předchozí článekSupertest: Kharkov a Stalingrad
Další článekManiaXXL: Replay VK45.03
Excalibur.cz
Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

128 KOMENTÁŘŮ

  1. Atmosféra kolem budoucnosti WoT houstne tak, že i střely ztrácejí jejich penetraci o něco rychleji, než by bylo zdrávo 😀

    • Toto uz je fakt extrem, vsak si predstavte ze obycajny tiger 1 vedel prestrelit pancier okolo 200 mm aj na niekolko kilometrov. To co skusa WG je uz naozaj uplne mimo realitu. To je ale chyba ich map, ktore maju 1×1 km a aj mensie, tanky spotnete tak na 300 metrov co je tiez mimo, ale pri tak malych mapach to nemozu urobit realnejsie lebo by sme ich videli uz od spawnow. Uz z toho robia naozaj strielacku face to face.

      • Ne, tohle Tiger I nedokázal. Existují původní německé tabulky, které udávaly průbojnost s granátem vz. 43 na 1500 metrů někde kolem 90 – 100 mm kolmého pancíře.

      • Teraz som sa doštal “Tiger I na niekolko Km 200 mm panciera!“
        A druha vec ako chces dať vetšie mapy ked su v hre tanky ako T95 T28 atď.to by ai nič nezahrali a medka by boli zasa OP.

          • Větší mapy znamenají větší taktické možnosti, ale momentálních 1000-1200 pro tier 10 tanky fakt stačí.

      • ano je to mimo realitu. Tak to ve wot bylo celou dobu. Wot byla vždy arkádovka s vynikající hratelností a ne jakýsi pojebaný simulátor jako WT.
        Wargaming se neumí držet svého vlastního stylu a musí dělat všechno
        “ trendy “. Jestli to takhle půjde dál, skončí jedno celý wot v hajzlu

        • +1 mám presne ten istý názor na vec, že WoT by malo zostať hlavne o zábave, inak to zostanú hrať iba blbečkovia čo do toho vrážajú peniaze a potom blbečkovia čo to ani nikdy nevedeli a nebudú vedieť hrať a je im to jedno, hlavná vec že hrajú a majú 10 000 bitiek a WIN8 220

          • Ti blbečkové tam vrážejí peníze aby si to mohl zahrát Bolševik zadarmo. Ovšem ten, jako správný Bolševik, to chce hrát zadarmo a navíc ještě peníze těch blbečků pro sebe (a blbečkům to zakázat hrát, only for bolshevics, exploiters).

    • hlavně, že pojebanec 183mm dává mausovi 1000 DMG i přes supertěžkou protistřepinovku, navíc ty mapy, co dali na sandbox jsou trochu mimo možnosti testovat pene na 150+ metrů…

      • Strepinovka ti proti priamemu zasahu HE municiou neposkytuje ziadnu ochranu

        • To se pleteš, střepinovka ti neposkytne žádnou ochranu, když dostaneš penetraci HE nábojem, jeho roll je vyšší než efektivní tloušťka pancíře, při přímém zásahu, kdy náboj nemá takový roll (penetrace v kombinaci s RNG) aby prošla pancířem už střepinovka svoji úlohu plní i při přímém zásahu

      • no fv je stale OP na sandboxe som nabil gold HE a proste TVP,50B s full hp na ranu

        • No nvm 19.6 tady vysel preklad kde se tvrdi ze goldy sou na sandboxu vypnuty takze tohle beru jako dalsi priklad davovyho “hejtu“ na arty 🙂

          • nejsou vypnuty, je vypnuty pouze jejich nakup za stribrne a goldu je omezene mnozstvi…. dobry tah proti goldspammu jak byva na klasickym testovacim serveru. druhou veci je, proc by clovek treba do ekila nakladal goldy, kdyz maji pene o 9mm vic jak normalni ap..

        • Mozno ma E100 gold ammo iba 9mm viac no ked sa nezmenil HEAT na AP tak je to v poho nakolko na dialku nestraca pene. No uvidime. Inac drzim palce sandboxu nech zase zrychlia tanky.

  2. Tak u tdčiek ako grille 15 znizit pene pod 200 na 400 metrov a viac je naozaj hardcore. Tdcka predsa nemaju za ulohu stat v prvej linii. Jasne ze je to sandbox, tak to proste musia skusit, uz mam pozvanku tak o dva dni si to skusim…

    • zvlaště když Grille 15 měl mít v reálu (vím že byly jen plány) naprosto nesmyslnou penetraci i na dost velkou vzdalenost. Podle mě by grille na 400m měl mít alespoň 240mm pene, když už nema žádný pancíř.

  3. Myslím si že tato změna by mohla být dobrá, ale možná přehnaná. Uvidíme až na sandboxu budou nižší tiery, tam se to dá teprve otestovat. Jsem toho názoru že goldová munice by na třeba těch 400 metrů měla mít penetraci +- stejnou jakou má dělo s AP/APCR. Tohle by zas bylo, určitě by to bylo lepší pro t8 heavyny a TD, ale pak by se zas moc OP staly topové heavyny.

    Opakuju se, sandbox se mi líbí ale je zbytečný, všechny změny jsou na 1. pohled patrné a není třeba kvůli tomu dělat nový server.

    • Ano, bitky budou probíhat na 50 metrů, aby i Ivani se mohli trefit s těmi svými křivými laufy a probít.

      Ten rebalanc začíná ode zdi… doufejme, že neskončí u druhé zdi.

      • Ivani mali krivé laufy, to asi preto vyhrali vojnu ty čečenský blbečku.

        • Válku vyhráli proto, že použili jedinou bolševickou taktiku. Drtivou početní převahu. A když u Charkova útočilo cca 500 bolšounských tanků na německou obranu čítající cca 60 strojů. Skončil den 500 : 0 pro Německo. Německý velitel tomu nevěřil a jel si ty tanky osobně přepočítat. Dělal si na ně značky křídou. Bohužel druhý den nasadili Rusové opět zase cca 500 kusů. Němcům došla munice a museli se s tanky stáhnout. Oni neměli křivá děla, problém byl že neměli pořádnou optiku, neměli větčinou ani vysílačky. a ty jejich posádky byli většinou nevyškolení mužíci.

          Takže početní převaha vyhrála Bolševikům válku.Nicméně to nikoho nezajímá. Rozhodující je konečný výsledek. A ten jim nikdo nevezme. Stálo je to jen zbytečně více lidských životů. Ale to komoušům nikdy nevadilo. proto smekám před vojáky obou stran a doufám, že my to zažijeme jen ve WOT, WT a spol.

  4. Přeji testerům veselé cinkání. Pomalu začínám být rád, že se toho Sandboxu neúčastním.

    • Aj si si pri tom teraz poplakal čečenský blbečku(Glock17, či čakáš že my budeme plakať za tebou)?

  5. Snížení penetrace, zvýšení pancíře … jako vážně si WG myslí že tímto zpomalí hru a bitvy budou trvat déle ? 😀 twle taková naivita 😀 Kdyby radši udělali skill a ±1 matchmaking hra by byla více vyrovnanější a nemuseli by takhle kurwit tanky …

    • +1 a ještě aby OP tank byl vyvazen dvěma dobrými tanky v druhém týmu a není co řešit…

    • presne ja si nedovedu predstavit hrat to se snizenou penetraci s 8Tier (jeste nedej boze se zakladnim delem) proti 10Tier …. navic vsechno co se da hrat z druhy linie zabijou

    • Ty voe, už na tebe reaguju podruhé. Drž už prosím ústa. Opravdu nemám zapotřebí číst moudra hráče se 6 bitvama ala nepovedený reroll. Jednak plácáš nesmysly a za druhé nemáš, díky bohu, do SB přístup, takže tvoje názory jsou zhruba rovny 0.

    • Jeho názory nie sú hodné nule, skôr má pravdu a tú hru dok*rvia tak, že zostanú len závisláci čo do toho pchajú peniaze na muníciu a detičky čo majú 10 000 bitiek a WN8 250, tá hra skončí tak zla ako ešte žiadna a ak sa nájde niekto šikovný na svete tak urobí arkádovku starého dobrého WoT-ka a nebude to ku*viť, len zarábať na tom.

  6. no potom co jsem to zkoušel na kamarádově účtu to vypadá, že se ho vlastně neúčastní skoro nikdo, dlouhé čekání na bitvu, docela problém aby to našlo 30 lidí a v bitvě na každé straně max dva lidi z EU a zbytek rusáci, (bylo odpoledne) … přeji WG hodně štěstí ve sbírání objektivního feedbacku …

    • 5 000 testerů je málo. Já třeba ještě neměl čas to zapnout, ale já tu frontu na bitvu stejně asi nezachránim.

      Každopádně je to pořád začátek dlouhý cesty k (kdoví-jakýmu) výsledku.

      • njn jenže kdo tuhle cestu vlastně chtěl? Problém je současná podoba artyn a tu měli vyřešit nezávisle na tomto hned, ne k tomu nabalit globální rebalanc, ten ať si třeba rok testují a předělávají, ale opět ukázali svoji neschopnost řešit aktuální problémy okamžitě ….

  7. Mne sa to paci, simuluje to pomer prieraznosti voci vzdialenosti. Aby vsetky dela prerazili vsetko na 400m je blbost. V realu tiez 2 dela maju inu penetraciu podla vzdialenosti a teraz to bolo v hre jedno. Na 300m prerazilo pancier delo 50mm delo rovnako ako 75mm delo. Rozdiel je az na vacsie vzdialenosti, ktote tu niesu. Mala mapa=simulovanie vzdialenosti znizenim pene. Tiger znicil shermana na 2km, sherman sa musel priblizit na 800m a tento pomer hre chyba a v sandboxe ten pomer vidim. Teraz sa totiz oba tanky prestrelili v pohode na 400m, co je skoro max vzdialenost na ktoru sa da bojovat. Takto sa priblizime realu a to aj od tankovej hry ocakavam.

    • Nemyslím to nějak zle, ale když čekáš od tankové hry realismus, tak proč sakra hraješ WoT (arkádu jako poleno)? Nebyl by lepší War Thunder?

      • Ty Gottwy, ale oni se tema mechanikama na sandboxu uz docela WT blizi 🙂 Ztrata penetrace se vzdalenosti je presne ve WT taky.

        • ona je i ve WoT od pradávna, jen chtějí trochu změnit mechaniku, aby měla větší váhu na střelbu na větší vzdálenosti, jestli mi nevěříš, zkus si najet nad náboje v okně „servis“ od 9.15 tam vyskakuje tabulka změny penetrace v závislosti na vzdálenosti.

          • já myslím ze HEAT tohle vyřeší 😀 neztrácí pene takže problem solved a je mi to jedno 😀

        • No, to je krásný. Tak se blíží WT, ale co sakra z toho? Nebo chtějí přiblížit počet hráčů WoT počtu hráčů WT? To by bylo jediný logický vysvětlení.

      • K wot ma pritiahol syn a tak hrame spolu a bavime sa. Nepotrebujem realizmus 1:1, tak som to nemyslel, len cakam ze HT vs LT celne bude jasny vysledok pre toho Tigra so 100mm a nie ze LT celne prerazi HT na 250m s rovnakym poskodenym ako da HT lightu s par mm panciera. Zober si SP1C vs Tiger, oba sa celne prerazia, oba maju rovnaku alphu. Nemal by tiger dostat menej poskodenia ked ma hrubsi pancier a spic vacsie ked je to papier? Viem ze je to arkada, ale aspon trochu logiky by som od toho ocakaval. Paci sa mi wot aky je, ale ked ma v jpantherovi na 300m prerazi 50mm aj 88mm, nejak straca vyznam velkost dela, ale iba vacsia alpha vs reload + naco mam sklopeny pancier, ked ho na max dostrel vsetko prestreli. Podla sandboxu vsetko ostane ako je, len sa „opticky“ zvysi vzdialenost znizenim pene. Takze moj jpanther s 88mm delom bude mat vyhodu oproti inemu tanku s 50mm delom, kde ma uz na 300m neprestreli vdaka pancieru 80mm pod 45° zatial co moja 88 ho rozpara ako predtym. Doteraz to bolo jedno, vsetko prestrelilo vsetko a slo len o to, kto koho skor uvidi. Nechcem prist o arkadovost, ale aby to malo nejaky zmysel.

          • Tak to som si nevsimol, som to bral ze je to RNG co nahodne pridava ci ubera dane poskodenie hodenim kocky. Napriklad v jpantherovi (80mm pancier pod 45° uhlom) od spica celne dostanem za 228 a ja mu dam za 240 do jeho 10mm papieru. Rozdiel cca 130mm ucinneho pancieru si predstavujem inak nez rozdiel 12 HP 😉
            Vcera som to schvalne testoval .

          • A nezapomeň, že SP 1C má úplné jiný matchmaking, je to v podstatě tier 8. Měl by jsi to porovnávat spíše s Mt-25 nebo T37.

        • takze kdyz zustanu sam s LT proti HT tak jsem vlastne prohral a muzu si jet utopit?

          • Pisem len o celnom suboji na velku dialku, z boku ci zozadu si ho kludne rozober 🙂

    • Na ro ti dam len jednu odpoveď:Prečo chceš realitu od hry kde tanky maju HP a je RNG.

      • Ako som odpovedal gottwymu, nechcem realitu 1:1, len aby to davalo zmysel a logiku. Pokial Lt znici celne HT, je nieco zle aj ked je to arkada 🙂

    • Jenže ve válce si nemohli vybírat s čím jezdí. Kdyby mohli, tak by všichni jezdili v nejsilnějším tanku, co má nejlepší pancíř a dělo. Tohle je hra, kde si vybrat můžeš a povede to k tomu, že se bude hrát jen pár tanků.

      • když ta hra vyšla, tak bylo jen pár tanků, takže bylo snadnější dát každému tanku nějakou roli. v době, kdy je ve hře téměř 400 tanků už je to horší a bohužel není v silách WG je řádně vybalancovat

  8. A k čemu budou TD? Bez dohledu a penetrace. Takže zbytečné LT nahradí TD? Všichni budou hrát HT?
    HB74

    • Přesně, na co potom budou TD? Takovej Grille a potažmo celá tahle linie není zrovna stavěna na boj face to face!

      • Podla popisu od WG by TD mali mat presnejsie dela a byt silne na strednu a vacsiu vzdialenost, HT zase na kratku vzdialenost, ale ako to chcu urobit ked Jpanther a Tiger maju identicke delo netusim.

        • Je mi to úprimne u prdele, dúfam že týmto kempiace časy botov sú u konca… A môžeš plakať koľko len chceš. Už ste si užili dosť…

          • Mne to nevadi, ja hram jpanthera ako medium tank, obcas sa ale stane ze nemam na vyber a zakempim.

  9. Jako vím že to je test a taky že testují naprosto ty nejdivočejší věci, co je jen napadnou. Ale tohle ukazuje že vůbec nemají o nějakém vyvážení ani tušení. Jako mít s papírovým TD bez kamufaktoru na 400 metrů méně než 200 průbojnost, to fakt ne. S takovýmhle přístupem bude to testování ještě na hodně dlouho.

    • Neřikal bych že nemají o tom ani potuchy, spíš bych řekl, že spousta hráčů nemá potuchy, co ten „snadbox“ je. Lidi si totiž neuvědomují, že postupně se tyhle ty šílené změny budou usměrňovat a nakonec z toho vyjde pravděpodobně dobrý globální rebalanc.
      Dělat soudy o tom, jak to WG podělalo nebo ne, nebo zda tomu rozumí je naprosto mimo mísu, protože snadbox nedávno začal a konec je daleko v nedohlednu. Jak jsem již psal, neni to test na pár týdnů, ale na delší dobu.

  10. jako dobře chtějí donutit ht a mt k větší aktivitě a ne jen kempeni ale to by na to museli udělat mapy idioti….

  11. tady si nekdo ve WG podrezava pod sebou vetev 😀 …. bohuzel se budu muset s WOT rozloucit tohle me nebude bavit

    • Presne skúsil som WT pekná grafika áno reálne tanky ale Wot hraje iná skupina hráčov chcú dynamiku ale aj patričnú rýchlosť hry a WT mi pripadá pomalé a hlavne je to o jednotlivcovi žiadna tímová hra Pre mňa WT totálna nuda prostě som skúsil a okrem grafiky má nenadchlo nič

  12. no nic, tanky bez panciera, ktore musia hrat iba z dialky su teraz nahrate.

    Mne to sice nevadi, lebo z mediek preferujem rusakov a E50m a pri hevynach je to IS-7 a fv215B, ale iny hraci budu trpiet.

    Neznasam TDcka a najviac asi zakempene nemecke papiere, tak im treba, ale taky lepoprad je uz teraz ODPAD a co po tomto nerfe 😀

  13. Lidi, řeknu vám všem, kteří si myslíte, jak je to hrozné a co to WG vlastně udělalo…tohleto NENÍ test server následující aktualizace. Co se objeví na „snadboxu“ NEMUSÍ být přidáno do hry.
    Proto řeči jak je to hrozné, že WG nepřemýšlí si nechte, protože očividně u toho nepřemýšlíte sami, když nějaký hate toho typu napíšete.

    Snadbox neni test na pár týdnů, je to dlouhodobý test ve kterém se budou testovat různé věci, takže tady prosím vás přestaňte brečet, jak to bude hrozný, když je to teprve na začátku a je naprostá hloupost vyvozovat z toho nějaké definitivní závěry.

    • Jenže to všechno dává určitý signály kam směřují a že u toho příliš nemyslí. Nerfnout leopardovi pene na dálku, přesnost v kruhu a zároven tak brutálně mobilitu není ani pokus, to svědčí o tom, že nechápou základní principy hry. To papírový medko musí bud prostřelovat na dálku nebo být silně mobilní. Nelze nerfovat všechny jeho vlastnosti a nutit ho bojovat tváří v tvář hevinám.

      • Že se na snadboxu objevují takhle extrémní případy není divu, v dalších změnách které přijdou se to může změnit. Oni ale hlavně potřebují sesbírat informace a pak to nějak analyzovat. Sice nevim, jak to přesně funguje s tim vyhodnocováním. V prvních fázích testu je docela pochopitelné, že tak extrémní případy testují. Hlavně, jedna věc je podle mě jistá. V posledních fázích by to mělo být daleko víc celkově vyvážené. Bohužel, to si tu dost lidí neuvědomuje a nadávají tu jak jen můžou.

        • Mno, něco podobného jsem psal minulý týden a byl jsem za cvoka. Děkuji, již se necítím zcela sám.

        • OK tak at sbíraj ale je to nehratelný, tak doufám že jim to z toho i vyleze.

    • no ale negativni reakce na soucasny SB jsou proto aby WG videl ze tudy NE!

      • To jsou součástí, ale samozřejmě by měli být přiměřené a kutivované. A pokud si to tady prohlédneš, tak u některých postů to vypadá otřesně a někdo to bere, jako kdyby tady to byla jeden z finálních verzí.

    • To tak spíš tam jdeš ty, poněvadž asi jsi nepochopil význam tohoto testu.

      • a čo také testujú jablká s hruškami ty blbeček??? Kamča má pravdu celá hra ide do sračiek a tak aj skončí v sračkách, tak skvelá hra to bola a tak ju kurvia už teraz viď. aktualizácia 9.15 tiež pokrvila čo to, tak nech len kurvia a nech si to hrajú chuji ako si ty a Bielorusi.

        • Takovéto zaručené zprávy a brekot nad tím jak jde celé wot do kopru už tady čtu pátým rokem co WoT hraju . A . A nic . Stále se hraje , WG stále vydělává . A to tu byly časy , před pár měsíci , kdy po aktualizaci byla hra díky šíleným lagům a propadům FPS nehratelná , a stejně se jelo dál..(a nedá mi to nenapsat) Ty blbeček .

        • Hrdý Boľševik : jj hra byla dobrá, ale co předváděj na tom sandboxu je vrchol….

  14. Trochu nevím, co si o celém rebalancu myslet. Nedávno tu proběhlo video, jak si pánové z Wargamingu lehce sypou hlavu popelem a slibují, jak budou více naslouchat hráčům atd. Teď přichází s rebalancem, který (alespoň v Evropě) vyvolává většinově negativní reakce. Mám pocit, že většina hráčů sice brblá, každému se něco nelíbí, ale zásadní změnu hry ve skutečnosti nechtějí. Ono hlavně je to hra a měla by být především zábavná, kvůli tomu u toho lidé tráví čas. Může se stát, že sice hra bude nějak lépe vyvážená, ale velmi mnoho hráčů nakonec zjistí, že už je to vlastně nebaví. Nu, snad Waragaming ví co dělá, připadá mi to jako dost velké riziko, ostatně, nám ostatním se může stát maximálně to, že budeme hrát a cpát peníze do něčeho jiného.

    • Ty si vážně myslíš, že tohle to je definitivní verze rebalancu? Tohle to neni běžnej test server, který by tu byl na pár týdnů a konec ale dlouhodobý projekt. V budoucnu uvidíme ještě obrovský počet změn, než se bude dát mluvit o nějakém hotovém celém rebalancu.

      • O žádné definitivní verzi jsem nic nepsal, snad jen o průběžných většinově negativních ohlasech na zásadní a výrazné zásahy do stávající hry. To je pořád diametrální rozdíl oproti tomu, co jsi z mého příspěvku mylně vydedukoval.

        • souhlas tyhle pokusy se nemely vubec dostat ven protoze napachaji vic skody nez uzitku … ja po ty studeny sprse co jsem dostal po cteni informaci ze SD taky vystrizlivel … nemam chut nic expit a uz vubec ne neco kupovat … nerikam ze si wot nezahraju ale doby kdy jsem hral kazdej den jsou pryc … ted dam sotva 150 bitev za mesic

          • Ale tak zase proč taková skepse. Kdoví, třeba finální podoba rebalancu přinese tak bombastickou hru, která mě donutí opustit práci i rodinu a prchnu do brdských lesů jsa pohroužen do virtuálního světa tanků budu hrát až do totální vyčerpání organismu a mé bídné ostatky pak najdou náhodní houbaři. No a nebo to dopadne jinak a po vydání toho vyladěného a opravdu perfektně otestovaného a velmi pečlivě vyváženého rebalancu se brzy zjistí, že to celé bude potřebovat kompletní rebalanc. 🙂

      • Jistěže to není konečný výsledek, který půjde na ostrý server, ale ten průběh jasně odradí od čehokoli každého rozumného hráče. Přinejmenším budou všichni čekat jak to dopadne, než zase něco koupí. (Premium učet, tank, apod.) V tom je to riziko. A troufám si napsat, že to už také WoT nemusí ustát. Samozřejmě nakonec může být po rebalancu všechno krásné, zalité sluncem. Ale těžko pak přesvědčovat hráče, kteří už odešli, aby se vrátili. „Ztráta důvěry“ je svině 😀

  15. no to nechapem E3 je sracka a E4 700 alfa+ OP pene ved kto chce dostat na E3 tak bude hodne trapit s T95 a uz aj E3 bude shit no parada

  16. Obhajci Snadboxu…tak proc si takove haluze netestuji interne? Radeji budou vydavat veci postupne a nekoncepcne s velkym flamem.Cekali snad, ze je komunita pochali, kdyz ponerfujou jejich oblibene tanky? Neni nic horsiho pro projekt, kdyz investor ma strach z budousti…tzn proc jsi budu nyni kupovat tank (expit), kdyz mi u nej zmeni gameplay…Tady to nekdo marketingove nezvladl, thats all.

    • V podstate s tebou suhlasim, ale napadlo ti, ze nadseny tester je lacnejsi ako interny?…prachy, penize, peniaze, money, loove, chechtaky…..

      • Tester ti do sandboxu nebude rvát prachy. Proč by měl? A já jako hráč taky ne. Vůbec netuším, kam tu hru směřují. Které tanky budou dávat smysl. Dokud neuvidím výsledek, tak žádný prachy. A to je strach investora. A pchybuju, že se to majiteli bude líbit. Hb

        • zkus si poposednout… 😉
          pomohlo to? uz ti doslo co myslel tim nadseny tester je levnejsi nez interni?

      • Otazkou Spaniel co je nateseny tester, tohle je „free to play“ komunita a hraje to kdo ma ruce nohy a nezname jejich klic nad vyberem testera… Snad nejaky maji 🙂 Pustili se na tenky led. Neznam zadnou jinou MMO, ktera by pustila takovej verejny kockopes. Ja mam pomerne jasno…nebudu cpat ecka do niceho a xp dalsi tanky nehodlam…na to fakt nemam naladu ani cas.

  17. Slušná práce WG, akorát vám asi chpalci ruský ušatý nedošlo, že tohle povede k extrémnímu HEAT spammingu 😀 well done 😉 😀

  18. Takže budeme mít z Wot sračku asi jako když se potkají dvě Fr.“Kachničky“ a střílí a střílí až jim nakonec dojde munice a je to remíza. děkuji takto si zábavnou hru nepředstavuji.

    • +1 asi tak nejak, alebo si kokotkovia myslia že začneme mesačne utrácať aby sme čosi nastrieľali, to bude ale facka pre celý WG, až im 60% komunity zdrhne, lebo sa už nebude chcieť cítiť ako laboratórna myš, ktorá vlastne ani nevie ako skončí.

    • Cože? Kachní dělo dokáže probít pancíř Kachny. Problém je když se potkají 2 Pz. IIJ. Ty se opravdu neprobíjejí ani prémiovou municí (maximálně si navzájem shodí pásy)..

      • Vsak to ale obnasi elementarni znalost tanku. Tedy neco, co vetsina hracu na low tierech nema. A jakmile vse neprobiji vse, jsou v haji. 🙂

  19. To bude jednoduchý, prachy se budou vydělávat v SH. No a na publiku se budou spamovat goldy a aby se dalo střílet na dálku, stoupne obliba tanků co mají goldovku heaty, ty na dálku neztrácejí. 🙂

    • SH nehrajem čiže uninstal, lebo pchať peniaze nehodlám do tej hry ktorú každým patchom menia, tak zostanú len závisláci(40 000 bitiek a WIN8 2000+) a detičky(bitiek 10 000 bitiek a WIN8 250) a to bude posledná fázy hry kto z koho, koho to z nich prestane skôr baviť, ale normálni ľudia čo to hrali kvôli zábave a tvorili najväčšiu časť komunity(60%) čo WG dávala najviac zarobiť bude dávno preč.

  20. Zatím se jedná jen o testy, ale kdyby tohle uvolnili, tak MT a TD jsou v prdeli. Smysl má jen HT (pancíř i dělo), LT (dohled a rychlost) a SPG (hajzl na druhou). 🙁

    • áno je to test, dá sa to obhajovať ako to tu obhajuje taký saturn897 že veď je to len test a nič sa z toho reálne do hry nemusí dostať, ale niekto si tu asi neuvedomuje že komunita to vníma trocha inač a to napríklad aj tak že väčšina si prestala kupovať aj prémiové účty/tanky a pod., lebo nikto nevie čo vlastne bude a čo nie(teda kupovať si mačku vo vreci nemá zmysel), čiže už samotné testovanie škodí samotnému WG a to testovanie sa dá nazvať ako že otestujem si mixér na vlastnej ruke, veď bude to len test, alebo nosnosť lana si otestujem na vlastnej váhe, urobím si slučku. Ako testovať také blbosti môže len cvok alebo ľudia z WG a otázka skôr znie, čo ak s tých čo to testujú bude väčšina blbcov čo potom, skončí to celé horšie ako tie ich „slávne“ aktualizácie od WG.

      • dobry postreh…asi fakt im nedopina ze akekolvek su mozno nesmerodajne sucasne experimenty v sandboxe ze ako posobia na ich prioritu a to volu hracov dobrovolne investovat do hry…ale tak oni chcu zarobit a za par tyzdnov ci mesiacov to snad uvidia v ekonomickych tabulkach 🙂

  21. To je tady brekotu a stěžování si . A při tom vývojáři potřebují jen to co robot Čislo 5 ve své době :“ data informace “ . A to i ty , co ostatním připadají nesmyslné .

    • otevri oci , ta hra jede x let za tu dobu maji tolik dat ze by se z nich i cislo 5 mohlo p*sr*t p*chc*t a p*blit …. cele to jejich piskoviste je jenom kktina aby si hraci mysleli ze pro ne chteji neco udelat, kazdy hrac vi ze by stacilo MM +- 1 posahane RNG stahnout aspon na pulku a dat jednu arcku na tym a cela hra by byla rebalancovana za 5 minut ….

      • Mají spoustu dat…. ale ne k tomu, co provedli na SB. To jsou tak výrazné změny parametrů, že jejich dopad nelze přesně zjistit dokud se to nezkusí. SB je WoT 1.5. SB bude a bude zaveden/nebude zavede/zavedeny budou částečné změny.

        Ad Tvé řešení. V lecčems souhlasím, ale WG je zamilované do svého původního konceptu. Se SB připustili, že žili ve fantazmagorii, ale jsou velmi tvrdohlaví a zkouší jen dílčí změnu.

      • Máš pravdu ale WG se řídí pravidlem proč něco dělat jednoduše, když to mohu udělat složitě..

      • Bez RNG by spousta hracu plakala jeste vic.
        Dokazete si proti sobe predstavit hrace, ktery moc dobre vi, ze vy jej s prakticky fixni hodnotou penetrace nedokazete probit? Ze vam nepadne vyssi roll na damage a on si muze dovolit vystrcit rypak, aby jednu schytal a vas sundal? 🙂

  22. Posílení role pancíře a větší ztráta penetrace se vzdáleností jsou prima věci. Už bylo opravdu nudné přestřelovat se čelně skoro s kýmkoliv a skoro vždy penetrovat. Ještě bych upravil mechaniku některých druhů munice, třeba u HESH aby měla větší dopad na osádku jako v reálu vyvoláním rázové vlny. Líbí se mi i ten šok u ARTI se zvětšením poloměru působení. Změny vypadají zajímavě.

  23. Nechápu kam WG míří. Pro mě do pekel. ( už hodně dlouho) vždy jsem si myslel ze hraju pro pocit ze hry a ne pro počet stejných tanku v garáži který mám a oni maj jen jiný barvicky. Teď hraju jen fotbal u toho se bavím až skončí tak to zas nechám vyple. Udělejte různý tanky a vyhnete Rng a bude pokoj ….

  24. Bex specialnych emocii mozem povedat ze o co sa pokusaju chapem ale trochu to asi prehnali ale sak to urcite nie su finalne cisla…ked uz aj sa snazia vsemozne znizovat penetraciu tak budiz ale poritom uz by to 25%rng malo byt maximalne 10% pripadne nech sa to rng so vzdialenostou zmensuje…ked uz mam mat na vzdialenost taku nizku penetraciu nech je aspon ako tak garantovana :)…papierove tanku sa asi teda prestanu hrat…a ak sa LTckam neupravi ekonomika tak aby za spot dostavali minimalne toko kolko za dmg tak sa prestanu hrat aj tie…take LT totizto pri takomto principe nebude prestrelovat na dialku asi ani tie papierove panciere 🙂 …rozmyslam ci by nemali za kazdy narod nechat jeden tank a odlisnosti riesit len nejakymi perkami na posadkach ci vizualne kamuflazami…ale verim ze to dopadne ovela lepsie nez ako na prvy pohlad vyzeraju tie experimenty v sandboxe 🙂

    • …a aby nebol tu pes zakopany ze sa zvysenie role panciera skryvaju to ze za dannych okolnosti ludia zacnu este viac palit HEATmi nez doteraz co samozrejme by s amalo prejavit na tom ze ludia by mali viac investovat do premiovej municie…kedze tie ako to tu uz niekto iny spominal so vzdialenostou nestracaju na penetracii akurat trosku pomalsie lietaju nez take APCR…ale sak uvidime co z toho nakoniec ukuchtia 🙂

    • Rovnako aj ja sa s nedôverou pozerám na to, čo chcú Sandboxom docieliť. Hra je v celkom dobrom stave stačilo upraviť niektoré tanky, ale oni namiesto toho idú meniť komplet celú mechaniku. Podľa mňa by pomohlo, keby mali národy aj špecifickú muníciu so špecifickými vlastnosťami + nejaký unikátny skill pre každého člena posádky a triedu tanku. Komunita chcela upraviť MM, mapy a delostrelectvo – tam by stačilo nechať ho tak ako je, ale obmedziť na jeden kus na bitku. Nie je nič krajšie ako plná čata artinárov. WG, ale ide na to nejak opačne, uvidíme ako to dopadne.

  25. Já si myslím,že veškeré zasahování do parametrů tanků je největší zlo ve wot.Byla to arkáda,je a snad i bude.Já dříve hrával Gran Turismo,brácha Colina McRaye,pokud víte o čem píšu,proto hraju wot a brácha wt.Arkáda je o zábavnosti,ne o reálnosti,počtu bitev nebo WN8.Zábavnost se začíná vytrácet.Kdyby mi v GTéčku sprasili 911ctku,jako ve wotku Hellcata,byl bych taky nasranej,ale je zvláštní,že je to nikdy nenapadlo a proto se už jezdí sedmá série.

  26. ac nejsem zastance velkych zmen, je potreba s hrou neco udelat, kazda hra konci behem 3 minut, nikde zadna taktika, HT campi u zakladen, hrajou jen medka, VIII rozstrili kdejaka VI., dnes uz to neni o nicem jinem, nez o rychlich tancich, rychlem reloadu…
    je to v haji, nepamatuju se, ze by se tohle delo pul roku, rok zpatky
    hra me prestala bavit, mam ji rad, ale prestala me bavit, doufejme, ze z ni bude zpatky to, co driv, tedy ne rush, ale taktika a skill, s omezenim artyn

  27. Na 500m ap dolu o 30% apcr 40% heat neztraci penetraci. Tak kde to jsme. Tohle dela z tanku s heatem dost univerzalni tank. A ne tak jak to maji pekne rozepsane na strankach…

Comments are closed.