Sandbox: Frontline 2.0, Grand Canyon a Sunny Valley

25

Frontline 2.0 je opět připraven na Sandboxu. Jak sami všichni dobře víte, je to nový herní režim, kde proti sobě stojí dvě třicítky ocelových strojů, které se mlátí na obrovské ploše.

Nová verze testu přinese opět několik úprav a změn, pojďme se na ně spolu podívat.

  • Obrovské tier X bitvy se standardními a rozšířenými cíli na dvou nových mapách 1,2×1,2  km Grand Canyon a 1,4×1,4 km Sunny Valley.
  • Obrovských 9 km² napříč úžasnou mapou Normandie s unikátními cíli pro oba dva týmy, silné pětičlenné čety, přezbrojování v garáži a servis během bitvy.
Bitevní nastavení

Stroje: Můžete používat všechny tier X tanky krom prémiových a odměnových kousků.

Týmy: 30 hráčů na každé straně. Matchmaker skládá týmy podle kritérií nastavených ve verzi 9.18, s ohledem na počty lehkých tanků, stíhačů tanků, těžkých tanků a artilerií. Každý druh tanků má v přední linii svoji úlohu. Rozdíl v počtu hráčů v četě je nastaven na dva. Limit SPG je nastaven na maximální počet šest kusů na jeden tým.

Mapy: Matchmaker vybírá mezi dvěma mapami – Grand Canyon (Střetnutí) a Sunny Valley (Standardní bitva a Střetnutí).

Aby každý z 60 hráčů měl dostatečný prostor pro manévrování, byly zvětšeny mapy na 1,2 × 1,2 km pro Grand Canyon a 1,4 × 1,4 km pro Sunny Valley.

PoznámkaV tomto okamžiku jsou tyto dvě nové mapy pouze prototypy budoucích arén určených k vyhodnocení nových bojových scénářů. Jak se přiblížíme k dokončení herních prvků pro každého, budou mapy dokončeny. Chybět nebudou ani vysoce detailní textury objektů a prostředí, které si potom můžete užít.

Podmínky vítězství: Zajistěte základnu (nepřátelskou základnu pro standardní režim nebo neutrální základnu pro režim Střetnutí), nebo zničte všechna nepřátelská vozidla.

Obsazení základny: Stejně jako v náhodných bitvách, jakmile tank vstoupí do kruhu, obsazování započne. Celkem tři hráči se mohou podílet na obsazování současně a rychlost obsazování dosahuje svého vrcholu právě u tří hráčů. Ve standardním režimu se základní obsazování zastaví, pokud nepřátelský tank vstoupí do kruhu. Toto však nebude resetovat časovač. Časovač se resetuje, pokud je tank v kruhu, který aktivně sbírá body obsazování, poškozen, nebo mu je poškozen modul. V režimu Střetnutí se zachycení základny zastaví, když nepřátelský tank vstoupí do kruhu a obnoví se při jeho opuštění. Základna je plně obsazena, když počítadlo dosáhne hodnoty 100.

Délka bitvy: 20 minut. Pokud vyprší časová lhůta a žádný tým neobsadí nepřátelskou základnu nebo nezničí všechna vozidla, pak je zápas ukončen remízou.

Ekonomika

Ekonomický systém Frontline není ještě dokončený. Jako základ byla použita ekonomika tier X a v současné době se shromažďují statistiky pro jemné vyladění příjmů z bitvy.

Wargaming: Nemůžeme vám dostatečně poděkovat za komplexní zpětnou vazbu, kterou jste nám poslali, a povzbudit vás k tomu, abyste nám stále poskytovali myšlenky a postřehy, protože budeme pokračovat v práci na novém režimu. Vaše pomoc pomáhá ve všech směrech vytvořit konečnou podobu přední linie.

 

Sandbox: Frontline 2.0, Grand Canyon a Sunny Valley
Ohodnoťte tento článek!
5 (100%) 15 hlas/ů

25 KOMENTÁŘŮ

  1. Stroje: Můžete používat všechny tier X tanky krom prémiových a odměnových kousků.

    takze budou tier 10 premiaky?

    • kto by uz chcel tomato premium tanky ako je obj 907 alebo vk to su shity s E3 ich rozsekam ako nic ani neceknu alebo s E-25 s tym mi hraje dobre

        • Je to jednoduchý – Obj.907 je “prémiový” tank -> ty jsou pro nooby, co neuměj hrát 🙂 kdežto on je mistr World Of Tanks (ehm… 800 WN8 🙂 ). Už to vidíš? 🙂 … Zajmavý je, že ještě před měsícem tvrdil že E25 je sračka, ale co je ještě lepší -> E25 je prémiový tank, takže podle své teorie je “free dmg”, co neumí hrát World Of Tanks … … Retard alert 🙂

      • Už si si vymenil plienku ,že zase hráš frajera? …. Dnes podvečer o 19:00 Ti pošlem výcvikovku a ak neprídeš tak raz a navždy drž 3,14ču na tomto fóre… ty papierový hrdina…

  2. je hezké, že udělali větší mapy, ale když jich je klasicky půlka nepřístupná, tak si všichni určitě zahrajou 🙂

  3. S těmi 5 arty je to nehratelné. Pokud je omezí dalo by se o tom bavit. 😉

  4. Líbí se mi, že se ve hře takřka nepoužívají goldové náboje, protože je nelze koupit za stříbrné a goldů je pomálu. Tedy pancíř začíná něco znamenat. Problém je v těch retardmobilech. Pravidělně je v každém teamu 5 artyn. Co se stane, když se rozsvítíte, nemusím popisovat. Jedinou bitvu bylo jen po jedné na každé straně a zahrál jsem si.
    Funguje to tak, že enemy arta dá na vás palbu a přidají se zbylé čtyři. Tedy konec hry.

    • Taky máš ten pocit, že tam artiny zase dávají nějaké “velké rány”? Není problém od jedné chytit v medku ránu za 1400. Že by se něco stalo?

      • To je jedno, když tě fokusne 5 housek tak končíš i když budou dávat za 300

  5. Taky jsem si toho vsiml.opet a zase jsem videl kdy CG vyplo na ranu Conwaye.full hp na oneschot.Wg nam tvrdilo ze to nebude mozne po 9.18.Ale uz jsem to videl 3x.
    Moc se tu brecelo ze vas artyny trapi,ale co udelali s artynama ted, je neco co obratilo playstyle cele hry.Artyny jsou presnejsi,rychleji nabiji a jeate prislo omracovani coz snich dela jeste vetsi zlo nez bylo za stara.
    To ze se snizila penetrace nezamezilo oneschotum,furt se vypina na ranu ale uz ne tak casto.
    Co se tyce noveho MM tak jsem si zvykl a vnimam ho jako velke + v teto hre.

    • jj mm je super ale ty artyny jsou pomalu horší jakýkoliv papirovej tank daj z 50% na ránu… hlavně že tvrdili že je s tím konec.. }:(

    • LUkluk22: To už je tady zase naše oblíbená kritika? Ukaž mi přesně, kde tohle WG tvrdilo prosímtě…Nic nikdy takového netvrdilo, to jen ty neumíš číst/koukat.

  6. Je celkem vtiné když si dáte bitvu na sandboxu a řeknetesi wow 30vs30 to bude bitva ale pak se oběvíte na pláži kolem vás jen 9 tanků, napravo a nalevo jsou Skaly od pláže až do půlky mapy a rezdělují mapu na 3x cesty a vy s temi 9 spojenci bojujete jen proti 10 nepřátelům né proti 30.Takže v tom jednom pruhu (3x čtveračky pod sebou na min. Mapě) což jsou 3km bojuje proti sobě 20 tanků no to je super nechápu proč to ty skaly takto rozdělujou. A to samé ta blbost jakmile nepřítel obsadí základnu tak musíte rychle utéct z nepřátelské zóny jinak vás zničí “dělostřelectvo” s přesností na centimetr a aby jste získaly základnu zpět musíte tam vjed snad ve 4 a i tak to moc nejde proto z 80% obrana končí prohrou , a k čemu tam jsou ty věže které bránime když nestřílý (alespon by mohli střílet např. za 300 na ranu). Moc mě ta normandie nebaví ale tyhne nové mapy by mohli být supr konečně pořádné bitvy ikdyž většinou se budou brát střední tanky s těžkými si moc zahrát nejde alespon na Normandiine.

Comments are closed.