Prepracovaná mapa Kharkov na Superteste

32

Wargaming pracuje okrem máp Provincie či Minsk aj na novej verzií zimnej mestskej mapy Kharkov (Charkov). Tá sa začala testovať na Superteste.

Hlavnou úpravou by malo byť zväčšenie veľkosti mapy zo súčasných 800×800 m na novú veľkosť 850×850 m. Na mape pribudla rozľahlá otvorená plocha, tá by mala poskytnúť väčšie možnosti pre triedy vozidiel, ktoré nie sú na mestský boj vhodné. Úpravy sa samozrejme týkajú aj budov v zastavanej časti mapy. Osud tejto upravenej mapy záleží od toho, ako dopadne jej testovanie.

Minimapa upravenej mapy

l34Dnia4sw8

Práce na mapách teda pokračujú aj napriek vyhláseniam, že nás nové mapy čakajú až po úspešnom prepracovaní tých súčasných do HD rozlíšenia. Osobne by som ale radšej uvítal niektoré staršie kúsky, ktoré boli z hry odstránené.

Prepracovaná mapa Kharkov na Superteste
Ohodnoťte tento článek!
4.67 (93.33%) 12 hlas/ů

32 KOMENTÁŘŮ

  1. Ty vole to je zas zrdcadlo 😀

    To jako každá přepracovaná mapa bude mít stejný strany s minimem odlišností? To je strašnej hnus…

    • Je to predevsim z toho duvodu aby se zadna strana necitila poskozena. Vis co je mapa Malinovka??? Uz jsi nekdy vyhral z leve strany kopec? Prakticky nemozne prootze z prave strany se tam tezke tanky i stredaci dostanou rychleji nez z leve takze prakticky prava strana z 80% vyhrava tuhle mapu tech zbylych 20% se rozdeli mezi to kdyz tym z prave strany neudrzi vodu zabrzdenou nebo kdyz to leva strana zakempi tak ze prava strana z kopce nemuze dal pushovat. Strasny kancir potom …. takze chapu kroky WG ze se snazi mapy delat tak aby zadna ze stran nebyla zvyhodnena a nebylo o vyhrach ci prohrach uz dopredu rozhodnuto. A vubec by nebylo od veci kdyby zde lide se prestali vydavat pod fake prezdivkama potom by se dalo i posoudit zda jsou vase komentare cenne ci jsou to nesmysly vypustene z ust rajcat a botu 🙂

      • Jen si dovolím citovat z tvého postu toto: “…takze chapu kroky WG ze se snazi mapy delat tak aby zadna ze stran nebyla zvyhodnena a nebylo o vyhrach ci prohrach uz dopredu rozhodnuto.”

        Já bych zas ocenil, kdyby klidně nechali mapy nesymetrické a přestali rozhodovat o výsledcích bitev jinými parametry (RNG, MM) a konečně to nechali na hráčích. Nebavím se o tom, že si na konkrétního hráče zasedne RNG či MM, ale o tom, že na začátku to možná dle nějakého klíče nastaví hodnotu koeficientu pro ten který tým a dle něj se zřejmě pak přepočítávají všechny hodnoty, se kterými se v bitvách počítá. Samozřejmě to tak být nemusí, ale z toho co vidím v bitvách mám takový pocit. Příliš náhodně to nevypadá, spíš je to taková řízená náhoda.

        • dokazat to nevieme alebo ani nechceme ale ten pocit tam je…plne suhlasim citim to tak isto ze sa jedna skor o nejaku riadenu nahodu..ale je to skor o dlhodobom pocite bez dokazov takze nebudem sa hadat ked ma niekto presvedci o opaku 🙂

          • Jenže paranoika nejde přesvědčit, právě proto že je paranoidní a je o něčem přesvědčen, případné důkazy si stejně vysvětluje po svém, aby to zapadalo do jeho konspiračních teorií. 😛

          • přesně tak, jak po tom vysvětlíte winrate a vyskorou průměrnou dmg dobrých hráčů? ty mají od wg nějaké vyjímky?? Samozřejmě mám taky někdy pocit ,že je vše proti mě, ale většina z nás tady má několik desítek tisíc her.. a v takovém množství se to srovná…že by mi úprava rng na 10 – 15% přišla rozumná? ano.. ale chce si to uvědomit, že by to nahrávalo lepším hráčům-což je podle většiny komentářů .. nežádoucí efekt. Aby se skill nějakým způsobem odměňoval..:)

      • Hmm, mám opačnou zkušenost a osobně mi Malinovka připadá docela vyrovnaná, navíc tady jsem snad ještě bitvu 5:0 za 3 minuty nikdy ani neviděl. Mezi nejvíc nevyvážené mapy počítám Fisherman’s Bay, kdy severní cap vyhrává na 99%.

      • Jenže symetrické mapy jsou nejen pro tuto hru Apokalypsa a doslova jí zabíjejí. Wotko kdysi bavilo svojí zábavností, rozmanitostí a hratelností, kterou právě, “některými” hráči, vyžadovaná souměrnost a uniformita zabíjí. Obecně řečeno, cestu životem bez překážek, nebo chcete-li stejné šance pro každého, chtějí jen slabí jedinci, kteří se nedokáží poprat se stavem věci tak, jak je, kdy i malá překážka způsobí jejich útěk a návrat pod máminu sukni.

        • No ty si ale masochista. Takze cim viac rajcin v tvojom teame a cim viac fialiek v tom druhom ti umozny dokazat ze na to mas??? je to strasne zabavne ak tvoji vykapu za par sekund a ty cakas na istu smrt. Ale hlavne mozno si zabudol ze za porazku dostavas velke H… Takze ak expis a prehras ani nadpriemerny vykon nehodi tolko expov ako vitazstvo. Bohuzial ale toto je hola realita WG ide slepo za ziskom a snazi sa aby na hranie stacila aj polovica mozgu. A genialne veci ako RNG odsuvaju skyl na vedlajsiu kolaj alebo ak nemas problem stale pouzivas vitamin G a neriesis daky pancier alebo podobne sprostosti.

      • zajimave. ja myslel, ze cenny komentar se pozna podle toho, ze je smysluplny, vecny popripade vtipny. netusil jsem, ze o tom rozhoduje pisatelova statistika virtualnich dovenosti ve hre. chudaci lidi, co wot nehraji. jsou odsouzeni nikdy nenapsat rozumny prispevek. 😉

  2. Že raději nepředělají bezkonkurenčně nejhorší mapu Paříž. V těsném závěsu Horský průšvih a nevybalancovaný Ruinberg. Doly a Ensk dát jen do tieru VI bych prosil. A předělat trochu Lakevil.
    Ostatní mapy mi přijdou snesitelné až dobré.

    • Souhlasím, hlavně Doly – encounter na tier VIII+ absolutně nehratelné. Paříž nemá cenu komentovat – neznám nikoho, kdo by se téhle mapy zastal.
      Charkov – příjde mi, že změna na Charkově je k lepšímu – přeci jen město už tvoří max 1/3 mapy, takže se z prvního dojmu zdá, že by mapa mohla být přívětivá pro lighty a takových momentálně zase tolik není, ale uvidíme. Taky bych neřekl, že zrovna tahle mapa by měla být prioritou na předělání, ale když už jí předělají tímto stylem, tak se zlobit nebudu.

    • A co takovy erlenberg??? Ten ti pripadne naprosto v poradku jo? Hmm zajimavy nazor ….

      • Předpokládám, že formulace snesitelné až dobré vyjadřují co si myslím o ostatních mapách. Neříkám že některé mapy by nemohly být trochu vylepšeny, ale například zrovna Erlenberg mně osobně přijde celkem v pohodě, najdou tam totiž uplatnění všechny třídy tanků, což se třeba o retardované Paříži rozhodně nedá říct. A všechny malé mapy jako Ensk, Doly a podobně mají stejný problém.

      • btw: tuším, že erlenberg se taky má předělávat… ale jistý si nejsem;) jinak taky mi ta mapa tak extra nevadí – docela se mi na ní daří – (především útok/obrana), ale to neznamená, že by nepotřebovala předělat;)

  3. Mimo téma
    Když nainstalujete World of Warplanes. Tak tam je výcvik nebo něco takového (mise) a když je všechny uděláte tak dostanete 1000 goldů. Za pár hodin hraní se to vyplatí.

  4. Dragons Ridge a Komarin, ty bych prožil. A klidně i Provence pro malý tiery. To byl vzdycky hroznej masakr :-).

    • To JO, mohli by je vrátit pro bitvy a třeba jen do tier V, aby fialky nenadávali že jim ty nesymetrické mapy kazí staty.

      • Klidne tak, protože co si budem povídat, Provence už tier 8 nasvítil hned po startu skoro celou. Ne tak 10. Ale do tý 5 by to byla fajn mapa. Mne bavila.

  5. Kampánia dobrá mapa na I – III a je fuč… Komarin to mi nevadilo že to odstránili… potom tá mapa čo bola na Rally tá mi tiež chýba…

    • Mapa Přístav to byla, jenže byla nevybalancovaná. Ale ten mód byl zatím asi nejlepší, klidně bych si pár závodů zase dal. 🙂
      A ještě KarlGerat byl docela dost zábavný. Mně přijde docela zábavný i současný Halloween, jen mi vadí že po těch pěti bitvách sice dostanu 100k kreditů, ale místo 5k zk bych raději dostal 500 free expů.

        • Navzdory přesvědčení jistého nejmenovaného hráče nedělám co WG zamýšlí, nebo co si přeje. Na případnou výrobu expů pro případnou konverzi mám dost svých strojů, na to nemusím hrát nějaký fun mód. 🙂

      • Určo od takého Paríža, Plzni a Stalingradu bola vybalancovaná viac 😀

  6. Asi na public,mapu trochu vyvážili ale v týmovkách to bude pre útočiaci tým z 90% prehra ako na Doloch.

  7. doly katastrofalna mapa ked mam heavy a su arty tak si nezahram minule ma krajalo jak nic to male FV 6tier to sa neda hrat už vymazat tu mapu pariž,plzen, ensk uplne zle mapy chanov som zvedavy ako bude prerobeny

  8. Najväčší pruser mapa bola asi Komarin…ale musím povedať, že mapa Paríž jej maličko konkuruje. Tejto novej mape totiž vôbec neviem prisť na chuť. Už keď ju vidím načítavať tak mám….Tu už aj Stalingrad mi pride ako “supr mapa”

Comments are closed.