Overmatch mechanika

41

Wargaming prišiel s novou, reálnejšou mechanikou pre overmatch. Po testovaní sa však rozhodol, že ju do hry nepridá. Na verejnosť sa dostalo video, ktoré prináša pohľad na to, akým spôsobom WG túto mechaniku mohol testovať.

Môžeme vidieť 152mm projektil ruského samohybného delostrelectva 2S35 Koalitsiya-SV, ktorý dopadol na 2 mm hrubú strechu vozidla Lada a odrazil sa. Pri aktuálne využívanom pravidle 3-násobku kalibru by to zmenalo pre Ladu koniec.

Ukázka reality

overmatch

WittmanSVK – Ja by som rozhodne novú mechaniku uvítal. Hráme samozrejme arkádu, avšak pri troche snahy by implementácia nemala byť problém. Znamenalo by to zlepšenie pre tanky, ktoré sa spoliehajú na sklon panciera, nie na jeho hrúbku. Dôležitým príkladom sú nové Švédske stíhače tankov vysokých tierov. Ich tenký, ale výborne sklonený čelný pancier, predstavuje v skutočnosti výbornú ochranu, v hre však nebude problém pre delá veľkej ráže. A tých je na najvyšších tieroch veľa. Určitým spôsobom by sa ale mohlo jednať o nerf pre veľkorážne delá. Myslím že je nevhodné, aby pre vybrané tanky platilo pravidlo 3-násobku kalibru a pre iné nie. Použitá funkcionalita by mala byť implementovaná rovnako pre všetky vozidlá v hre. A aký je Váš názor ? Vyhovuje Vám súčasné pravidlo 3-násobku kalibru ? Alebo by ste vo WOT radšej uvítali realistickejší mechanizmus aj za cenu úprav tankov ?

Ohodnoťte tento článek!

41 KOMENTÁŘŮ

  1. trojnásobek kalibru? ano používá se to ve hře snad od začátku, ale je to totální nereálný nesmysl a oni to ví, hráči by si měli na zrušení overmatche zvyknout, ale ne místo toho ho raději nechají, to znamená že švédské stíhače budou nehratelné. Tleskám

    • Pro švédské TDčka od 8. tieru nahoru overmatch nebude platit 😉

  2. Posun k realitě je samozřejmě chvályhodný. Bohužel není možné kvůli 3 švédským TD upravit mechaniku o kterou se opírá vyvážení mnoha vozidel ve hře. Absurditu této změny ukázal ve videu QB, kdy hvězda se 183 mm potrubím neporazí z několika metrů 1mm pancíře amerického scorpiona.
    Pokud jako hráči akceptujeme systém udělování poškození formou odpočtu vymyšlených bodů zdraví, měli bychom přijmou i jeden z mnoha tzv. prováděcích předpisů tohoto systému, kterým mechanika overmatch je.

    • Práve v tom je problém. WG pridal novú mechaniku, avšak jej zavedanie bez úpravy ostatných tankov nie je možné. Hrateľnosť aj vybalansovanie strojov na tom stoja. 🙂

    • overmatch je WG nesmysl, bohužel jsme s tím smíření 🙂 Švédská TD se tak stávají dalším nedodělkem, který s overmatchem nemá (alespoň pro mě) smysl hrát (kdo má kanonenJPZ ví svý 🙂 ). Tady ale bohužel narážíme na neschopnost WG udělat kompromis a vymyslet model na základě dopadového úhlu, rychlosti střely, vzdálenosti a taky hitzón (pamatujete na ušáka a jeho slabinách?). Jenže to jsme i u RNG které společně s WR/MM podráží WG nohy co se týče cesty kupředu. Nikdo nečeká ve WoT realitu (co si budeme povídat, scorpion by po zásahu hvězdou z pár metrů udělal tři salta ve vzduchu), ale na druhou stranu zrušení overmatche a „rozumná“ mechanika úhlů by celkově hře přidala. Rozhodně bych se raději vrátil k modelu, kdy se muselo mířit na weakspoty a bitvy trvaly déle než pět minut a nekončily 15:0(1-3).

  3. realismus je pěkný, ale není zábavný, v AW něco podobného máme a když s penetrací 600+ několikrát za sebou cinkneš vozítko s pancířem 13mm, tak máš chuť tu klávesnici rozmlátit

  4. kdo ke hraní nutně potřebuje záblesky reality ať si jde hrát War Thunder… zrušením Overmatche by museli vybalancovat půlku tanků ve hře…. zejména Sovětských

  5. Hra nemá problem s overmatchem, ale s MM. Nedokáží sestavit vyváženou bitvu. MM mě štve víc než módy. Lahůdkou je troll četa prémiových 8 na vrcholu. Hb

    • +1…bingo…neviem preso ale WG ma na moj vkus mierne preskladane priority…vymyslaju akoze realisticke novinky (nie zeby som bol celkom proeti) s neistym vysledkom co ma opravit nieco co takmer nikoho netrapilo a bralo sa to ako fakt…miesto toho MM ci 25% RNG ostava uspesne bez povsimnutia aj ked sa na to dlhodobo nadava urcite daleko viac ako na nejake pravidlo 3 nasobku o ktorom mozno 50% hracov ani nevie alebo nevie co presne znamena…tolko zbytocne vyplytvanej energie a casu co sa dalo nasmerovat do potrebnejsich veci…

  6. Myslím si, že overmatch zruší v 9.18. Asi je dobře, že to pro teď vrátili, bylo to špatně nastavený a hodně by se brečelo u 150 mm + kalibrů s dlouhým mířením. ( prostřelit Baťáka za jízdy by bylo skoro nemožný ).

    Ale je fakt, že ty švédský td nemá cenu hrát. Taky je blbý, ze tam není jediný slušný low tier, to jsou neskutečný krámy. 4-6 jsou totální sračky, 7.tier už bude možná i hratelný 5/10. Upřímně nevím na čem začít.

  7. Jak tu někdo může říct že zrušení overmatch by bylo lepší? Taky tu přemýšlíte jak super vývoj ve WG? Nejdřív snad musím upravit a vybalancovat polovinu tanků a s tím potom přijít zrušení pravidla trojnásobku, ne naopak, tohle by akorát v 9.17 rozmrdalo celou hru … btw jak s tímto souvisí vlastně ta šaškárna se sandbox serverem? to vypadá jako by v celém WG pracovalo několik týmů na různých mechanikách, ale pak už si nedávali zpětnou vazbu a nedávali to dohromady.

  8. ja by som to nechal tak ako je vcera som hral s T110E5 a IS-4 bol hull downe a triafal som mu horny plat veze bez goldu a 100% penetracia podla mna keby to nebola tak ako je tak IS-3 je hnusne OP vezu by sa nedalo penetrovat ale teraz ako to je tak to ma byt podla mna 😀

  9. sice ta nova mechanika zni dobre, ale pro nektere tanky by to znamenalo ze by byly uplne k nicemu, treba T-62A, jejiz jedinou vyhodou nad obj 140 je mnohem lepsi vez, s tou dementni novou mechanikou by obj 140 mel vez skoro tak dobrou jako T-62A… byl bych pro tu novou mechaniku, ale mnoho tanku by se muselo upravit aby to pro ne neznamenalo uoplny zánik…

    • Je fakt, ze kvuli te vezi jsem si porizidl z T-62A misto Obj 140, ikdyz 1 % a vetsi rychlost by se hodila.
      TIm by me nastvali, to je fakt 🙂 Jako expit se mi s T-54 dalsi medko se mi nechce.

  10. Měla přijít lehce snížená mechanika z 9.17, aby to nebylo tak přehnaný na medium tankách a hotovson. 3-násobek kalibru je největší kravina v oblasti nechaniky průrazu co ve hře je. Tim se zabíjí úhlování hromadě tanků. A jako koho sere, že by se IS3 nedala prostřelit na weakspotu věže? Dyť to je těžkej tank proboha. Má mít odolnost. Má křivou sajuzkou 122mm. Medka by na tom vydělaly. Maj dostatečný penetrace a zvýšení role jejich pancíře by je pořád drželo dostatečně ve hře. A co teprve jak by ta mechanika konečně rozkopala houskařům záhon. Takový arty s AP municí by měly perma bounce. No neberte to… MM hapruje, ale nemůže za všechno. Může za nevyváženost týmů v pohledu složení týmů a kolik klikerů pošle do jedný bitvy, ale nemůže za to, že top tiery hrajou retardi, housky hrajou ve stylu ruská ruleta na náhodu a že dávaj nesmyslný dmg na zásah. Taky nemůže za to, že medko má stejnej ne-li lepší dohled a camo jak light a že light umře během minuty, protože unese tak 3 rány od medka, když se snaží rozdávat dmg(!!!!)… za to zase může jenom lidskej faktor jak ze strany hráčů tak i vývoje. A stejně WoT asi nejvíc ublížila ta reklamní masáž vo se rozjela před 3 roky, kdy se do hry snažil WG nalákat desetitisíce novejch botů(hráčů) s WN300. Kdyby se tolik nepropagovalo, tahle hra by byla taky trochu lepší než je dneska. Teďka je už tolik obsahu a všeho, že je prakticky nemožný to znovu-balancovat ke spokojenosti většiny

  11. Hloupost – nové pravidlo ov. by jenom neskutečně posílilo některé tanky. IS3 už je takto op a bez weak spotu na věži bych se smál pomalu i praseti, kdybych byl v hulldownu. Vemte si jak by pak měli balancovat třeba Caerna nebo Königstigra, kteří už teď za IS3 na stejném tieru pokulhávají. To samé IS4. Jasně realita by byla super a nemám nic proti ní, ale spousta tanků by se potom musela dobalancovat.

  12. Nastavil bych jasně poměr AP,APCR,HE na tanku a taky by to šlo. A samozřejmě gold munici za goldy jako to bejvávalo

      • Pay to win by to bylo akorát pro mastercard hráče a těch v Gold době rozhodně nebylo tolik a nebylo by ani teď proto silver Goldy nezruší mají aspoň něco za premium time ten si lidí koupí spíše než hafo goldů.

  13. Ano a proč ne,v dnesni dobe te kazde tomato bere goldem a je mu to u prdele.Kdyz mas par mil.na konte tak ti je jedno ze jedes full gold.Chces lepsi munici tak si za ni zaplat tak jako platis za jine doplnky..

  14. Cim to z ty 152mm hofvice po ty lade strili dopadne to kusek od ni a nic to sni neudela ?

  15. Co me na teto hre uplne nejvic retardi tak to kombinace VII light scout ve mestske mape, proti tymu, ktery ma z 15 ti hned 10 desitek. To se muzu jit rovnou past nekam dozadu a cekat, zda se najde skulina a ja se nekudy dostanu k artyne ji vymrskat a tim ma uloha konci a muzu stastne chcipnout 2s po tom co potkam v ulici T-57 🙂

  16. A goldy bych dal do haje uplne. Jen bych jim zvysili alfa damage. Nic vic. Diky nim uz brutalni HT jako je Mouse je na publicu ale i mimo nej naprosto nehratelny. Proste jiz nefunguje jako beranidlo na fronte, jak pred lety. Ted je to jen krmeni pro houskare. Ty bych nerusol, jen bych jim ubral alfadameg a sakra znepresnil mireni 🙂 Pridal bych tam faktor vetru, at take prokazi nejaky skill 🙂

  17. Ve hře platí overmatch pouze pokud není úhel dopadu větší jak 90 stupňů.. Věřím tomu, že kdyby úhel dopadu na žigulíka byl třeba 75 stupňů tak ten náboj projde skrz.. nicméně WOT je pořád arkáda a overmatch je zde ryze balančním prvkem.. jinak by se polovina tanků ve hře mohla jít vy*rat když by potkala v hulldownu třeba is-3.. Uplně vidím Prase nebo Hvězdu smrti jak se smutně otočí a odjíždí když uvidí Iosifa Stalina 3 v hulldownu 😀 😀 😀

  18. Já chci do WoT tu Ladu co dingá ISU. Klidně ať nemá žádný dělo, budu s ní scoutit. 🙂

  19. Vcera jsem 3x za sebou dingnul Grilla s T-62A, pricitam to sve neschopnosti probit 10 mm pancir. 🙂 Je to pro me mensi zlo, nez to prikladat RNG, aneb rajce ma kolem sebe stity jako ve startreku 🙂

  20. Jste se asi posrali ne? to video stou lakou je fake, joke video tak 10 let stare..
    Samozrejme by tu Ladu kineticka energie naboje poslala do sracek. A to je problem WG. Oni neumi kinetickou energii.

    V testu kde bylo mozne si tohle zkusit proste tanky s 10mm armorem trollovali tier 10 heavy tanky, coz je nesmysl. Dale spousta tanku tak ziskala extremni vyhodu tim, ze jim v podstate prestali existovat weakspoty (is3, is4, potom amici.. t29, t34, t30..)

  21. proč realismus …. ta hra je celá arkáda jedinej kdo tu chce realismus jsou hráči kteří neumí probít stroje proti sobě a jezdí ruské stroje které mají jako jedni z mála ten zmiňovaný overmatch … ta hra má určitý balanční faktor a tímhle by jste ho zase celý dojebali …. ať to nechají tak jak to je a neserou to ještě víc ….

  22. pokud se to nezmenilo, tak by melo platit i pravidlo, ze co je pod uhlem nad(nevim presne) 75°, je to automaticky bounce. pro me by bylo dostacujici aby to pravidlo se stupnema bylo nadrazene overmatchi a je to super. myslim si ze neni uplne fer, kdyz mas perfektne nasidescrapovano 35mm a dostanes pene pod uhlem 89°. na druhou stranu pokud by ten uhel byl treba jen 70°, urcite by takova koule jako je naboj z Jgdpz E100 mel projit, byt by byla eff pancire treba i metr.

Comments are closed.