Nový Erlenberg ve videu

13

Před pár dny jsme zveřejnili nákresy, jak by mohla vypadat předělaná mapa Erlenberg. Nyní zde máme video, kde se na změny můžete přímo podívat.

Za mě jednoznačně palec nahoru. Rozhodně si myslím, že drobné úpravy map by měly být častěji a zároveň větší úpravy třeba každého půl roku. Změna zatraktivní hru a osvěží zavedený stereotyp.

Spousta hráčů přestane hrát jen proto, že vlastně na mapách znají jen jednu pozici kde vždy jezdí. Připadá jim, že kdyby vyjeli jinam, hru by si pokazili, protože přece lepší pozice než ta moje neexistuje!

Nový Erlenberg ve videu
Ohodnoťte tento článek!
4.56 (91.11%) 9 hlas/ů

13 KOMENTÁŘŮ

  1. Nedokážu (a ani se radši neodvažuju ) si představit, jak se změnami naloží hráči během hry, ale určitě to vypadá zajímavě. A to, že by se mapy částečně měnili ( třeba ) po půl roce , by asi taky nemuselo bejt na škodu, ten efekt co tady píšeš by to určitě alespoň z části přineslo 🙂

  2. Jo, zmeny vyzerajú dobre, ale pri momentálnej inteligencii hráčov to vyzerá, že vývojári zmazali hlavné defpointy hornej strany mapy, presunuli cap zónu… to je mapa veľmi naklonená na výhodu spodnej strany… no, uvidíme či sa dostane ďalej a čo to spraví 🙂

  3. To opravdu není ve WG nikdo schopný za cca 3 roky vytvořit nějakou novou mapu? Ideálně takovou, na které mohou hrát všechny tiery a technika?

      • To je super, že WG dělá na HD mapách, jenže já bych to na polovině map nejradši zaparkoval do nejbližší vody, jak mě otravujou. Budu jmenovat jen několik, který jsou pro mě naprosto k nepřežití Vichřice, Ensk, Posvátný údolí, Paříž, Plzeň atd. To je hlavní důvod, proč hraju tu hru čím dál míň.

  4. Je to spise o tom, ze skoro nikdo si upravy neprojizdi ve vycvikovce. Pak se reseni hleda blbe. Viz. klasicke pokusne najizdeni nekterych hracu na publiku na slozitejsi mista 🙂 tzn minus jeden dva hraci, kteri defacto nevnimaji hru…

    • Kdysi nějak upravovali Himmelsdorf a byly tam významný problémy s budovama, a tomu jsem skoro nevěřil když jsem to viděl, pár hráčů se navzájem pobilo a zbytek tým netým hurá k problémovejm budovám a prostě si hráli jak ve výcviku 😀
      Jinak je určitě dobře si změny na mapách ve výcvikovce projet, ale vydaj změnu, s někym si to projedeš, ale za týden třeba z videa zjistíš pár věcí na které jsi sám nenarazil a třeba se už nikomu nechce to znova projíždět nebo ti do výcvikovky lezou spameři, tak si to okoukneš v normální bitvě. Ale formou najedu a vyšlo/nevyšlo a pokračuju v normání hře, zkejsnout tam je samozřejmě hloupost.

    • a si si vedomy ze veeela hracov to hra ako hru a teda pre zabavu a nema cas a mozno ani chut sa drncat vo vycvikovke aby si trenovalo boosty pri ktorych nestaci vediet len kde su ale aj nie raz velmi sikovne prsty a navyse aby isiel do vycvikovky potrebuje minimalne este jedneho podobne znudeneho hraca? Boosty su pekna vec ale v praxi je to vec len pre ludi pre ktorych je WoT viac nez len hra. My ostatni miesto virtualneho pobehovania po umelej krajinke radsej vybehneme do skutocnej prirody, ci si trochu zasportovat alebo na pivecko s priatelmi ci sa proste len venujeme rodinnym zalezitostiam. V hre by mal mat kazdy profil zaskrtavacia policko WoT priorita zivota. Tak by sa vytvorili dve skupiny ktore by MM nemal vobec medzi sebou mixovat a zivot bude asi krajsi pre oba typy hracov 🙂

  5. Neviem či sú tieto zmeny postačujúce. Pokiaľ nebudú pri štandartke základne na tej istej polovici mapy dovtedy sa bude kempit 🙂

  6. …mam rad otvorenejsie mapy ale ta druha verzia z troch s tymi planami bez akychkolvek objektov kde na druhej strane su tazke kempovacie pozicie uz je moc aj na mna :/…ak tak radsej tu poslednu verziu…

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Přihlášení pomocí Wargaming.net ID