Mapy do WoT, které možná nikdy neuvidíte

22

Na ruském webu wotexpress před pár dny vytvořili velice zajímavou kolekci informací o mapách, o kterých se psalo a ze kterých dokonce unikly screenshoty, ale které se do hry nikdy nedostaly. A třeba už ani nedostanou, i když některé možná ano. Jsou mezi nimi mapy, o kterých jste určitě nikdy neslyšeli (protože info o nich uniklo před vznikem WoT.cz), některé už jste ale asi viděli. Rozhodně vám ale doporučujeme se podívat!

Ruskí súdruhovia z WoTExpress vytvorili zaujímavý zoznam máp, na ktorých sa pracovalo no boli zamietnuté, alebo sa na nich ešte stále pracuje. Sú usporiadané v podľa času vytvorenia:

Texas (nebo Mexiko)
– od roku 2011
– zamítnuto

Arizona
– od roku 2011
– zamítnuto

Savana
– od roku 2012
– naplánovaná pro patch 0.7.3
– zamítnutá, protože byla příliš otevřená

Říční město
– od roku 2013
– plánovaná pro patch 0.8.9
– objevila se jen minimapa
– zamítnuto

Incká cesta
– od roku 2014
– narychlo zamítnutá, ale zůstala na supertestu

Velký Ensk
– od roku 2014
– rozšířený Ensk, připravovaný pro test PvE

Smolensk
– od roku 2015
– zatím se neví, co s mapou bude

Vítěz soutěže
– mapa patří WG, ale navrhl ji v rámci soutěže hráč
– má 1,2 x 1,2km

Minsk
– informace se poprvé objevily roce 2015
– měla by do hry přijít, zatím ale nejsou obrázky
– vývoj ještě nemá dostatek leteckých snímků z doby druhé světové války

Moskva
– od roku 2015
– informace se objevily na svém Instagramu na možnost mapy Moskva hráčů; poté bylo smazáno s tím, že vývojář byl zřejmě opilý a šlo o fake

Detroit
– od roku 2015
– na mapu se rychle zapomnělo a její osud je neznámý
– je hodně podobná mapě Himmelsdorf

Studyanki
– poprvé v roce 2015
– bylo více variant, poslední je pár dní stará
– plánována pro rok 2016

Neznámá

Ohodnoťte tento článek!

22 KOMENTÁŘŮ

  1. Takže prostě si nikdy nezahrajeme dobré mapy … Jo skvělej tah od WG, jejich politice opravdu rozumím a příjde mi naprosto logická …

  2. Inca si postavil ale moc krásnej hrad na kopci jen co je pravda 😀

  3. Nové mapy nebo ne, to je fuk, stejně jsou v losu jen některé mapy a za celej den není možnost si všechny zahrát, pořád to samé dokola a dokola … 🙁

    • Odpojit chvilku počkat, případně změnit server a zase připojit.

  4. spodní část té incké mapy je podstatná část jedné z plánovaných map 🙂

  5. Wargamingu, proč musíme hrát mapy jako Stalingrad?
    A tyhle hezký mapy nám nedaj.

  6. Kdo se to má pořád učit hrát 🙂
    možná se nakonec ukázalo, že mají vážné nedostatky třeba ve vyvážení stran, možností pro jednotlivé třídy atd…
    Navíc, spoustu z těch prvků je užito v jiných mapách.

  7. Texas a Arizona vypadají dobře, hlavně proto, že by k těm pár přibyli konečně nějaké co jsou dobré pro lighty. Ale musíme se smířit s tím, že WG asi lighty nemá rádo a bude tvořit dále mapy jako Stalingrad, Charkov …. atd. aby jsme si s lightama v MM +3 krásně hru užili 😀

  8. Sahara je moc rovná mapa… a u El Alameinu si taky stěžovali briti a němci na přílišnou rovnost bojiště??

  9. Pamatujete jak tu psali že vyhodili člověka co vytvářel první mapy ? Tak tenhle člověk nejpíš vytvořil jednu z nejlepších map co jsem kdy viděl, je to hned první Texas a já nechápu proč to v té hře není už do toho roku 2011 FailFish. Místo toho nám dávají Charkovy, opatství a další nehratelné koridorové obludy

  10. Texas vypadá luxusně.. škoda, že se neví proč byly ty mapy zamítnuty

  11. první 3 vypadají vážně moc pěkně, i ten velký ensk vypadá celkem dobře a dokonce ty mapy vypadají celkem i realisticky. Kdyby nebyly artyny byly by fajn, ale s arty by to byla přeci jen otrava.

  12. To není možné – WOT Vám všem přeci přeje to NEJlepší a tak Vám Všem Všechno přeci musí dopřát v plné a nezdolné míře ! 🙂 🙂 🙂

Comments are closed.